Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vuosi 2023, onko teillä minkälaisia toivomuksia uudelle vuodelle?  (Luettu 1784 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vuosi 2023, onko teillä minkälaisia toivomuksia uudelle vuodelle?
« Vastaus #20 : Tammikuu 07, 2023, 15:22:15 »
Isommista asioista, toivoisi tietysti että sota Ukrainassa päättyisi & Ukraina säilyisi itsenäisenä.

Viime vuosi oli koronan jälkeen ensimmäinen jolloin olen saanut mun rakkaimman harrastuksen ulkomaan matkustelun ees jollakin tavalla heräteltyä henkiin, ja tälle vuodelle toivon enemmän ulkomaan matkoja & jo kaukomatkojakin. Oikeastaan haluaisin jo taas Kiinaan käymään, mutta voi olla ettei se ole realistista vielä tälle vuodelle.
Matkustelukin liittyy tähän, mutta toivottavasti saadaan myös muita perinteitä ystävien kanssa taas käyntiin.

Viime kesä oli aika katastrofi henkilökohtaisessa elämässä, joten toivon ehdottomasti parempaa ensi kesää. Sen toteutuminen ei paljoa vaadi.

Duunien suhteen, olen erittäin tyytyväinen jos tämä vuosi menee kuten viime vuosi. Nyt kun mahdollisesti näköpiirissä jo myös uusia duuneja tälle vuodelle, niin sen toteutuessa toivon että ne sujuu hyvin.

Ai että oliko toiveita...olihan niitä.  ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5175
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vuosi 2023, onko teillä minkälaisia toivomuksia uudelle vuodelle?
« Vastaus #21 : Tammikuu 07, 2023, 19:32:21 »
Että saisin nussia naimisissa olevaa työkaveriani mahdollisimman usein.  :laught:

Ainiin, olen Enkeli. Toivon tietenkin maailmalle rauhaa ja kaikille hyvää mieltä 🙏
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.