Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kesto?  (Luettu 8364 kertaa)

Poissa warlock19

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Kesto?
« : Joulukuu 30, 2022, 20:16:59 »
Kauan kestät maksullisella? Oletko koskaan pystynyt laukeamaan kahdesti? Miten kestävyyttä voi parantaa. :whipping:

Poissa Kielimies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 85
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kesto?
« Vastaus #1 : Joulukuu 30, 2022, 22:25:16 »
Vakkarilla käydessä otan tunnin ajan ja kahdesti nalli napsahtaa,ilman mitään potenssin kohottajia. :headbang:

Poissa Puutarhuri

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1513
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kesto?
« Vastaus #2 : Joulukuu 30, 2022, 23:07:26 »
Hämmentävän paljon eri kestoja on ollut, pari kertaa ei ole edes suikkarista päässyt pidemmälle, toisilla kerroilla menee ihan "aikataulussa" ja joskus menee tapaamisen loppuminuuteille saada homma finaaliin. Parikin kertaa kuitenkin kondomi (yhdistettynä jännitykseen) on tehnyt jäynää erektiolle ja venyttänyt siten kestoa. Sitten on tiettyjä asentoja jotka ovat ihan myrkkyä kestolle, mutta nämä pysykööt salaisina :D.

Kahdesti en ole (vielä) onnistunut laukeamaan, mutta usein olen ottanut 45min ajan ja rauhallisen tahdin niin ei siinä oikein oma veijari pysty heräämään uudelleen vaikka nopeasti tulisikin. Kerran oli tosi lähellä, mutta aika loppui juuri kesken ;D.

Metodeja kestävyyden parantamiseen on monta, esim. yksi nopea kiksi joka saattaa toimia on että laukeat tunnin tai pari ennen tapaamista (toki tämä voi sitten vaikuttaa siihen että toista rundia ei tule sitten tapaamisen aikana). Sitten löytyy Kegel-harjoituksia, mutta niistä ei ole kokemuksia käytännössä, ehkä joku täältä osaa sanoa toimiiko keston pidentämiseen? Ja sitten tietty oma kunto, hengitystapa ja mielentila vaikuttaa myös kestoon. Viimeinen ratkaisu taitaa sitten olla  lääkkeet tai puudutusgeelit ym.

Äskettäin olin melkein viikon laukeamatta, jos olisin tuon jälkeen mennyt seuralaisen luo niin eka rundi olisi loppunut todella lyhyeen, mutta todennäköisesti olisin tuolloin pystynyt toiseen rundiin kun kiima oli niin kova.
Antaa kaikkien kukkien kukkia

Poissa Vikke1967

  • Full Member
  • Viestejä: 155
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kesto?
« Vastaus #3 : Maaliskuu 19, 2023, 20:39:41 »
Se normi 5-10min,viime viikolla tunsin itseni panomieheksi kun vierähti melkein vartti.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kesto?
« Vastaus #4 : Maaliskuu 19, 2023, 20:43:14 »
^^ joillain tantra-harjoituksilla voi myös oppia pidentämään kestoa ja oppia saamaan orgasmeja ilman ejakulaatiota.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa TuomasTJK

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kesto?
« Vastaus #5 : Maaliskuu 19, 2023, 22:50:51 »
Itsellä tämä kesto kysymys on pitkälle siitä kiinni, mitä puhataan ja millä intensiteetillä.  :)

Jos nainen ottaa suihin täydellä teholla niin en varmaan kestäisi kun maksimi 5 minuuttia, en ehkä sitäkään. Jos pannaan yhdessä asennossa jatkuvasti liikkuen, niin itsellä se on 5-15 minuuttia että tulee. Minusta tää “kesto” ei ole mikään pano sankarin mitta, mutta toki jos on tosi herkkä niin se saattaa haitata puuhastelua.  Itsellä herkkyys on vähentynyt iän myötä hieman.

Minusta kiva nauttia siitä matkasta sinne orgasmiin yhtä paljon tai enemmän kuin itse orgasmista. Siis esileikkiä ensin, sitten hitaasti edeten, asentoja vaihtaen, pientä taukoa pitäen. Näin hommasta saa minusta enemmän irti ja yhdyntä toimintakin voi kestää vaikka 30 minuuttia tai pidempään.

Itsellä herkyyttä laueta vähentää helpoiten se, jos on lauennut vaikka ennen tapaamista. Toisella kerralla samana päivä menee aina pidempään. Toki tai tämä voi vaikuttaa negatiivisesti turnaus kestävyyteen ja toisen erektion saavuttamiseen samassa tapaamisessa.

Myös nuo turrutus geelit varmaan toimii, joskus oli PT tapaamisessa käytössä kortsu jossa oli jotain puuduttavaa ainetta, ja silloin kyllä sai tehdä selvästi töitä että laukesi.

Itsellä sildenafiili parantaa erektiota ja toisen kerran varmuutta, mutta myös turruttaa tuntemuksia. Tämän avulla kyllä useampi kerta hoituu tunnissa varmemmin. Toisella kerralla saa jopa tehdä töitä että laukeaisi vaikka erektio on kova. Riippuen tapaamisen laadusta en useinkaan tykkää käyttää, koska herkempi penis on minusta vain nautintoa lisäävä asia, kun edetään sillai hitaasti. Jos on ongelmaa saada toista erektiota, niin pillerit fiksaa kyllä tämän yleensä.

Aika hyvä tapa harjoitella kontrollia on ottaa kunnon pitkä edging sessio itsensä kanssa. Siinä voi sitten fiilistellä reunalla keikkumista ja miten pystyt hengityksellä ja lantion pohja lihasten kontrollilla itse vaikuttamaan asiaan. Pitkä edging sessio sopivan kumppanin / PT:n kanssa taas on yksi parhaista jutuista mitä kokea!

Poissa TuomasTJK

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kesto?
« Vastaus #6 : Maaliskuu 19, 2023, 23:08:17 »
^^ joillain tantra-harjoituksilla voi myös oppia pidentämään kestoa ja oppia saamaan orgasmeja ilman ejakulaatiota.

Kuten Freyja sattuneesta syystä tietää, oikeassa seurassa ja oikein kiusattuna, saatan saavutttaa lisäksi koko vartalo orgastisen tilan ja energia orgasmeja joihin ei liity ejakulaatiota. Joskus pidin tätä huuhaana, mutta sitä se ei ole. Itse en ole tantraa opiskellut, mutta oikeasti pitäisi. Suurempi nautinto on näillä opeilla varmasti mahdollista. Joka tapauksessa tykkään kyllä lopettaa session perinteiseen tulemiseen, että pääsee normaali elämää haittaavasta kiimasta eroon.  :)

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kesto?
« Vastaus #7 : Maaliskuu 20, 2023, 00:09:19 »
Tää keston kanssa hommaillu on kyllä haastava laji.
Välillä parhaimmat sessiot on ollu semmoisia,missä on ite tullut lopulta muun nuoleskelun ja suikkareiden jälkeen tyyliin jo muutaman työnnön jälkeen sori-saatesanoilla maaliin.

Sitten on niitä tapaamisia, missä saa toista varvia vedellä kelloa katellen ja kaikkia temppuja tehdä, että ajan puitteissa pääsisi kohti lastin laukaisua  :wanker: Ja joo, välillä tulee vedettyä kuivat muutama tunti ennen tapaamista, mut parhaimmat omat fiilikset on ollu niin, että oon pari päivää ollu ilman ennen tuota tapaamista.
Monesti itsellä on jo kohteeseen kävellessä semiheijari valmiina suihkussa sitten lopuksi kylmää vettä ja jos vehje on liian innokkaan oloinen niin muutama napakka läpsy lavuaarin reunaan auttaa siihen hetkellisesti  :D

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kesto?
« Vastaus #8 : Maaliskuu 20, 2023, 08:43:33 »
Monesti itsellä on jo kohteeseen kävellessä semiheijari valmiina suihkussa sitten lopuksi kylmää vettä ja jos vehje on liian innokkaan oloinen niin muutama napakka läpsy lavuaarin reunaan auttaa siihen hetkellisesti  :D

Tämä pitääkin muistaa… :D

Itsellä pitää aika hyvin oma kontrolli siitä, milloin laukeaminen tapahtuu. Tähän poikkeuksena ovat transsukupuoliset palveluntarjoajat, joilla yleensä on enemmän kontrollia.

Joskus on kiva käydä pikaisella ja olla valmis alle vartissa. Toisinaan taas on kiva venyttää viimeiselle minuutille ja pukea vaatteita sitten käytävässä.

Jännä juttu muuten nuo napit… itsellä kun tuntemukset tuppaavat pääosin vahvistumaan, mikä onkin pääsyy niiden satunnaiskäyttöön.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kesto?
« Vastaus #9 : Maaliskuu 20, 2023, 08:49:50 »
^^ joillain tantra-harjoituksilla voi myös oppia pidentämään kestoa ja oppia saamaan orgasmeja ilman ejakulaatiota.

Kuten Freyja sattuneesta syystä tietää, oikeassa seurassa ja oikein kiusattuna, saatan saavutttaa lisäksi koko vartalo orgastisen tilan ja energia orgasmeja joihin ei liity ejakulaatiota. Joskus pidin tätä huuhaana, mutta sitä se ei ole. Itse en ole tantraa opiskellut, mutta oikeasti pitäisi. Suurempi nautinto on näillä opeilla varmasti mahdollista. Joka tapauksessa tykkään kyllä lopettaa session perinteiseen tulemiseen, että pääsee normaali elämää haittaavasta kiimasta eroon.  :)

❤️❤️❤️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 371
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kesto?
« Vastaus #10 : Maaliskuu 20, 2023, 10:12:55 »
Vakkarini kanssa kestän niin kauan kuin huvittaa, mutta lähes kaikkien muiden kanssa tulen nopeammin kuin haluaisin. Joskus ihan sekunneissa.

Toiseen tulemiseen ei ole mitään mahdollisuuksia, mutta joskus nappaan pillerin jotta saan varmasti pantua tarpeekseni vaikka sitten tulemisen jälkeen. Sillä ei oikeastaan ole minulle väliä tulenko uudestaan. Ja ne tapaamiset joilla en ole tullut ollenkaan on kyllä kaikki olleet parempia kuin ne joissa tulen liian nopeasti.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kesto?
« Vastaus #11 : Maaliskuu 20, 2023, 10:26:34 »
^^ joillain tantra-harjoituksilla voi myös oppia pidentämään kestoa ja oppia saamaan orgasmeja ilman ejakulaatiota.

Kun itselläni on vaikeuksia saada ns perinteisiä orgasmeja (lue: mällit irtoamaan), niin olen oppinut nauttimaan ja nautiskelemaan matkasta ilman että pussien tyhjennys olisi tapaamisen pääasia. Ja samalla olen oppinut saamaan noita Freyjan kehumia orgasmeja ilman ejakulaatiota ja voin sanoa, että ne tuntuvat vielä paremmilta kuin ejakulaatio itsessään ja niitä voin saada useita peräkkäin ilman että touhuilu loppuu ja homma lerpahtaa.

Tämä tuntuu joillekin palveluntarjoajille olevan aika hämmentävää; luulevat, että olen tyytymätön palveluun ja että he olisivat muka epäonnistuneet, kun ei kortsu täytykään hetkessä vaikka tilanne on juuri päinvastainen. Kaikki eivät tunnu edes uskovan kun asiaa selvitän.

Manu-vainaa aikoinaan kertoi olevansa Bernsteiniläinen sosialisti: liike on tärkeämpää kuin päämäärä, minä olen sitten kait Bernsteiniläisen seksin ystävä.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa siejamie

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kesto?
« Vastaus #12 : Maaliskuu 20, 2023, 11:06:25 »
Aamunapsuksi 5mg datalafil, siis joka päivä. Kyläreissulle sitten Sandosin Sildenafil 100. Hyvän matkan antaa ja pari kolme maalia.Vakkari ei onneksi ole kellonkyttääjä ja nauttii itsekin.😉

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kesto?
« Vastaus #13 : Maaliskuu 20, 2023, 11:20:16 »
^^ joillain tantra-harjoituksilla voi myös oppia pidentämään kestoa ja oppia saamaan orgasmeja ilman ejakulaatiota.

Kun itselläni on vaikeuksia saada ns perinteisiä orgasmeja (lue: mällit irtoamaan), niin olen oppinut nauttimaan ja nautiskelemaan matkasta ilman että pussien tyhjennys olisi tapaamisen pääasia. Ja samalla olen oppinut saamaan noita Freyjan kehumia orgasmeja ilman ejakulaatiota ja voin sanoa, että ne tuntuvat vielä paremmilta kuin ejakulaatio itsessään ja niitä voin saada useita peräkkäin ilman että touhuilu loppuu ja homma lerpahtaa.

Tämä tuntuu joillekin palveluntarjoajille olevan aika hämmentävää; luulevat, että olen tyytymätön palveluun ja että he olisivat muka epäonnistuneet, kun ei kortsu täytykään hetkessä vaikka tilanne on juuri päinvastainen. Kaikki eivät tunnu edes uskovan kun asiaa selvitän.

Manu-vainaa aikoinaan kertoi olevansa Bernsteiniläinen sosialisti: liike on tärkeämpää kuin päämäärä, minä olen sitten kait Bernsteiniläisen seksin ystävä.

Kannattaa varmaan palveluntarjoajille kertoa etukäteen tuosta, ettei välttämättä saa ejakulaatiota ja ettei se ejakulaatio ole mitenkään välttämätön, vaan saa hommasta muutenkin tarpeeksi nautintoa. Ehkä olet näin toiminitkin. :) Silloin pt:llä on tarpeeksi aikaa varautua asiaan ja olla sinut sen homman kanssa.

Aivan mahtavaa, että saat noita orgasmeja ilman ejakulaatiota! Siinähän on se hyvä puoli, että saattaa jäädä lillumaan siihen seksuaali-energiaan, kun se ei purkaudu täysin ejakuloinnin myötä ja sitä seksuaali-energiaa voi myös kohdentaa muille elämän osa-alueille.

Nyt seuraa hetken aikaa tekstiä, jota suurin osa täällä pitää varmaan ihan höpöhöpönä. Mutta ei hätää, avaan vain hieman omaa kokemusmaailmaani ja maailmankatsomustani, en ole tyrkyttämässä näitä oppeja kenellekään, mutta joillekin ne saattavat olla kiinnostavia ja niitä voi halutessaan lähteä tutkiskelemaan.

Joissain elämänfilosofioissa seksuaali- ja kundaliinienergiaa pidetään yhtenä ja samana asiana. Kundaliinienergia ja chakrat, eli kehossa sijaitsevat energiakeskukset ovat merkittävässä roolissa perinteisessä intialaisessa lääketieteessä ja myös joissain joogan suuntauksissa.

Kundaliinienergia = maailmankaikkeuden alkuenergia, henkinen voima, joka ”nukkuu” alimmassa energiakeskuksessa, selkärangan tyvessä, peräaukon ja sukuelinten välissä. Sen pitää nousta ihmisen energiakanavia pitkin ylös, jotta ihmisen tietoisuus, joka on kiinni maallisessa elämässä, voisi laajeta äärettömän korkeimman tietoisuuden puhtaaseen tilaan. Tätä energiaa on mahdollista oppia liikuttamaan kehossa joko yksin tai toisen henkilön kanssa / avustamana.

Joillain asiakkaillani on jotain kokemuksia päässyt kertymään tästä ilmiöstä hierontojeni aikana, mikä on ollut aivan mielettömän huikeaa seurattavaa ja on ollut upeaa olla läsnä niissä hetkissä ja nähdä ihmisessä tapahtuva muutos!  :inlove:  :inlove:  :inlove:
Hitsi, kun oon kiitollinen siitä, että kyseiset henkilöt ovat uskaltautuneet sille matkalle, luottaneet minuun niin paljon, että ovat pystyneet avautumaan ja antautumaan niille kokemuksille. Se on vaan jotain käsittämättömän kaunista ja huikeaa. ❤️

Sori, jos meni liian hörhöilyksi. Mutta mulla nyt sattuu olemaan hieman poikkeava maailmankatsomus valtaväestöön nähden. 😅 Oon tutkistellut ja perehtynyt erinäisiin valtavirrasta poikkeaviin filosofioihin, uskontoihin ja kansanperinteisiin teini-ikäisestä lähtien. Ne ovat aina kiehtoneet minua. Samoin kuin oman seksuaalisuuden ilmeneminen ja sen jalostaminen kiinnostavat. Koska sen seksuaali-energian avulla voi päästä aikamoisiin tiloihin.

Minun on myös vaikeaa saada orgasmia muiden ihmisten seurassa, helpommin pääsen kokovartalo-orgastisiin tiloihin, jotka itselleni ovat välillä jopa nautinnollisempia kuin itse orgasmi. Toki jos siihen kunnon orgasmiin pääsee ja se vain jatkuu ja jatkuu, on sekin melkoisen huumaava tila. 😄
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2023, 11:27:25 kirjoittanut Freyja »
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kesto?
« Vastaus #14 : Maaliskuu 20, 2023, 11:47:29 »
^^ joillain tantra-harjoituksilla voi myös oppia pidentämään kestoa ja oppia saamaan orgasmeja ilman ejakulaatiota.

Kuten Freyja sattuneesta syystä tietää, oikeassa seurassa ja oikein kiusattuna, saatan saavutttaa lisäksi koko vartalo orgastisen tilan ja energia orgasmeja joihin ei liity ejakulaatiota. Joskus pidin tätä huuhaana, mutta sitä se ei ole. Itse en ole tantraa opiskellut, mutta oikeasti pitäisi. Suurempi nautinto on näillä opeilla varmasti mahdollista. Joka tapauksessa tykkään kyllä lopettaa session perinteiseen tulemiseen, että pääsee normaali elämää haittaavasta kiimasta eroon.  :)

❤️❤️❤️

*Hörhöily- ja off-topic-varoitus* 😅

Suosittelen lämpimästi perehtymään syvällisemmin tantraan. Sehän on paljon laajempi käsite, kuin pelkästään seksuaalisia asioita. Vaikka toisaalta koko perimmäinen elämänenergia voidaan myös nähdä seksuaali-energiana, joka on joidenkin elämänkatsomusten mukaan luova, elämää synnyttävä ja -ylläpitävä voima, joka liittyy ihan kaikkiin osa-alueisiin elämässä, myös terveyttä ylläpitävänä voimana.

Tantraan liittyy hyvin olennaisena osana läsnäolo kussakin hetkessä. Kaikesta voi tehdä tantrisen harjoituksen. Kuten myös toisten ihmisten kunnioittava, tuomitsematon, puhdas, rakkaudellinen kohtaaminen aidosta läsnäolosta käsin. Tantrisessa kohtaamisessa ihminen kohdataan ilman että annettaisiin painoarvoa esim. ulkoisille ominaisuuksille, ihminen kohdataan siitä oletuksesta käsin, että hän on arvokas, kaunis, ihana ja upea juuri sellaisena kuin on.

Joihinkin tantran suuntauksiin ei käsittääkseni kuulu seksuaalisuus lainkaan. Tai ainakaan se ei ole niin merkittävässä roolissa kuin joissain muissa suuntauksissa.

Seksuaalisten harjoitusten lisäksi hyvin tyypillisiä tantrisia harjoituksia ovat mm. läsnäoleva, pitkäkestoinen silmiin katsominen, eye-gazing. Itselleni tämä on toisinaan ollut pitkään jatkuessaan niin intensiivinen kokemus, että mun on pitänyt lopettaa harjoitus kesken, koska on vaan ruvennut huimaamaan niin paljon. Mutta mä nyt olenkin aika herkkä kaikille tämmöisille jutuille.

Myös esim. syömisestä voi tehdä tantrisen harjoituksen. Ensin haistellaan ruokaa, miltä se tuoksuu, nautiskellaan siitä tuoksusta. Maistellaan ruokaa, keskitetään kaikki huomio siihen, miltä se maistuu, miltä ruoka tuntuu suussa jne. Tehdään siitä hetkestä kokonaisvaltaisen nautinnollinen, hidas läsnäoleva hetki.

Eli pohjimmiltaan kyse on kai puhtaasta läsnäolosta itselleen ja muille, läsnäolosta kussakin hetkessä, huomion keskittäminen 100%:sesti siihen, mitä on tekemässä, sekä keho- ja muun tietoisuuden lisääminen. Mitä minun kehossani tapahtuu kullakin hetkellä? Miltä minun kehossa tuntuu? Miltä minusta tuntuu. Havainnointi. Sekä tietysti sen energian liikuttelu sekä omassa kehossa, että kahden ihmisen välillä.

Näihin juttuihin tahtoisin itse keskittyä enemmän ja opiskella lisää aiheesta.

Pyrin asiakastapaamisilla kohtaamaan henkilön tantrisesti, oli kyse sitten hieronnoista, bdsm:tä tai jostain muusta. Sillä lähtöasetelmalla, että jokainen luokseni saapuva asiakas on ihana juuri sellaisena kuin on. Tietysti tähän vaikuttaa myös toisen osapuolen käytös minua kohtaan, mutta eipä ole hirveämmin tullut vastaan tapaamisilla epäkunnioittavaa käytöstä minua kohtaan. Monesti olen yllättynyt positiivisesti kuinka oikeasti ihana tyyppi on saapunut luokseni, vaikka viestien perusteella olisikin saanut henkilöstä toisenlaisen kuvan. ❤️
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2023, 11:56:26 kirjoittanut Freyja »
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kesto?
« Vastaus #15 : Maaliskuu 20, 2023, 12:01:03 »
^^ En osaa sanoa mitään noista energioista, tantroista tms. filosofioista, mutta sen olen oppinut, että kun unohdan tarpeen saada ns. kassit tyhjäksi, pystyn paljon paremmin keskittymään niihin pieniin nyansseihin ja nauttimaan kokonaisvaltaisemmasta hyvän olon tunteesta, minkä koskettaminen ja kosketetuksi tuleminen antaa. Hyvänä puolena on se, että pystyy nautiskelemaan kauemmin ja haittapuolena se, että tää tulee kalliiksi  :( Tunnin aikakin on aivan liian lyhyt, varsinkin jos vastapuolikin on halukas nautiskelemaan pitkän kaavan mukaan ja pystyy/haluaa rentoutua ja heittäytyä hitaaseen mutta samalla intensiiviseen seksuaaliseen kanssakäymiseen.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kesto?
« Vastaus #16 : Maaliskuu 20, 2023, 12:16:57 »
sen olen oppinut, että kun unohdan tarpeen saada ns. kassit tyhjäksi, pystyn paljon paremmin keskittymään niihin pieniin nyansseihin ja nauttimaan kokonaisvaltaisemmasta hyvän olon tunteesta, minkä koskettaminen ja kosketetuksi tuleminen antaa.

No tämä! Kun itse päästin jossain vaiheessa irti siitä tarpeesta saada orgasmi ja hyväksyin, ettei sitä välttämättä tule, olen pystynyt nauttimaan paljon kokonaisvaltaisemmin ja keskittymään itse hetkeen. Silloin orgasmi on kiva bonus siihen päälle, jos sellaisen sattuu saamaan.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa TuomasTJK

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kesto?
« Vastaus #17 : Maaliskuu 20, 2023, 12:52:42 »
Itsellä saman tyyppisiä kokemuksia kuin edellä kirjoittaneilla :) Ensimmäinen oppi oli unohtaa orgasmin tavoittelu ja keskittyä matkaan kohti sitä. Toinen oppi oli ylipäänsä unohtaa kaikki suorittaminen tai oletukset siitä mitä pitäisi tapahtua, mukaan lukien yhdyntä, ja vain olla. Parasta seksuaalista nautintoa olen saanut silloin, kun en odota mitään, ja se mitä tapahtuu vain tapahtuu.

Oman kokemuksen mukaan tuossa on omalla läsnäololla ja avoinna olemisella (ja toki myös toisen osapuolen) ihan järkyttävän suuri merkitys lopputulokseen. Ei ole ainakaan itselle automaattisen helppoa olla täysin auki, läsnä ja ilman mitään "suojia" toisen edessä. Itsellä olisi varmasti vaikeaa päästä tuohon tilaan jos esim. ensimmäistä kertaa tapaa jonkun. Mutta sillä pienelläkin varauksella joka jää päälle on suuri vaikutus siihen mihin tiloihin voi päästä. Mun kokemuksen mukaan nautinnon mahdollisuuksien horisontti räjähtää todella eloon vasta kun mitään estoja, suojia tai muuta kun hetkessä olo ei ole jäljellä. Homma siis pitkälle itsestä kiinni ja siitä että uskaltaa ja luottaa toiseen 100%.

P.S. Ja jottei tämä mene ihan hörhöilyksi, niin täytyy vielä lisätä, että yksi parhaista tavoista itselle pidentää turnaus kestävyyttä on kännissä paneminen. Siis en nyt todellakaan suosittele kenellekään varsinkaan PT tapaamista kännissä. Mutta kännissä kyllä itelle käy usein se, että vaikka muna seisoo, niin ei vain pysty tulemaan. Siis vaikka kuinka panee. Ja yrittää runkkaamalla päälle. Siinä on sitten kiva käydä nukkumaan ja nauttia seksuaali energiasta koko yö.  :)

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kesto?
« Vastaus #18 : Maaliskuu 20, 2023, 13:45:51 »
Yksi vaarallinen tie on myös tahallaan jarruttelu. Muutaman kerran käynyt niin, että olen tuntenut ja aistinut että asiakas on juuri tulemassa niin hän on hidastanut tai alkanut vaihtamaan asentoa. Joskus tämä leikki on johtanut siihen että tilanne menee niin sanotusti ohi ja huonoimmassa tapauksessa hommaa ei saa enää käyntiin edes kiihkeällä suulla. Itse asiassa olen itsekin tehnyt joskus saman "virheen". Eli jos tuntuu hyvältä ja paukut on lähtemässä, niin silloin kannattaa antaa mennä ja nauttia täysin rinnoin. Miehen värkki kun on joskus kanssa aika arvaamaton laite.
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kesto?
« Vastaus #19 : Maaliskuu 20, 2023, 13:57:27 »
Eli jos tuntuu hyvältä ja paukut on lähtemässä, niin silloin kannattaa antaa mennä ja nauttia täysin rinnoin.

Tämäkin on kyllä totta!! Nautitaan miten nautitaan, pääasia että nautitaan! Ja sekin on muistettava, että eri kerroilla voi ja saa keskittyä eriasioihin ihan vapaasti, sehän se on hyvän seksin suola, joskus naatiskellaan ja joskus vaan pannaan menemään  :behind:
Lempeä mies, lämpöä vailla.