Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Todelliset tunteet turskaa kohtaan  (Luettu 1744 kertaa)

Poissa Tero Turskapuro

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Todelliset tunteet turskaa kohtaan
« : Marraskuu 03, 2022, 22:56:59 »
Tero tässä Terve.
Itsehän en juuri polskuttele suurien tunteiden perässä.Saavuin saitille luettuani tutkimuksesta jossa Itä-meren alueen turskakanta on hälyyttävästi romahtanut ja ajattelin hakea kollektiivista voimaa kannan elvyttämiseksi.Haastan ihanat hupsukoittajattatet avautumaan kuka rohkeemmin kuka varovaisemmin onko joku turskamestareista saanut teidät tuntemaan jotain esim. Kiintymyksen, kaipauksen,ihastumisen,rakastumisen, tai vastaavia positiivisia fiiliksiä ettei kaikki nämä vuodet olisi olleet pelkkää korvauksellista siedätyshoitoa.
Nyt heruttaisin esiin sellaisia upeita kohtaamisia ilman punasteluja. Turskat voi nyt tumputtaa. Annetaan mussukoille puheenvuoro:

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Todelliset tunteet turskaa kohtaan
« Vastaus #1 : Marraskuu 03, 2022, 23:01:02 »
Odotellaanhan niitä mussukoita..

Voi olla että joudut hetken odottamaan... :)

Voi olla että opit skenestäkin samalla jotakin....
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 133
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Todelliset tunteet turskaa kohtaan
« Vastaus #2 : Marraskuu 04, 2022, 06:55:30 »
Ei mainitsemiasi tunteita, mutta useampi asiakassuhde muuttunut vuosien saatossa ystävyyssuhteeksi, joista olen kiitollinen <3

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Todelliset tunteet turskaa kohtaan
« Vastaus #3 : Marraskuu 04, 2022, 08:07:44 »
Onhan noita tunteita ollut, niin voimakkaita että mentiin naimisiin. Nyt ollaan jo erottu, aviovuosia ehti kertyä ihan mittavasti, 11 vuotta. Ystävinä päätettiin pysyä koska saatiin liiton aikana lapsiakin.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2443
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Todelliset tunteet turskaa kohtaan
« Vastaus #4 : Marraskuu 04, 2022, 08:14:42 »
Ihunaa, työpaikkaromansseja siis on tälläkin alalla.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Todelliset tunteet turskaa kohtaan
« Vastaus #5 : Marraskuu 04, 2022, 11:20:10 »
Ihmisiähän tässä ollaan ja aika läheisessä kontaktissa asiakkaiden kanssa. Vaikea olisi väittää ettei siinä tunteita syntyisi.
Helsingissä <3

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Todelliset tunteet turskaa kohtaan
« Vastaus #6 : Marraskuu 04, 2022, 11:36:13 »
Ihmistyössä, jossa ollaan näin läheisessä vuorovaikutuksessa syntyy väkisin tunteita puolin ja toisin.
Täytyy myöntää, muutaman kerran olen kiroillut ankarasti, kun unelmieni miehes lähtee tapaamiselta. Mikä tuuri, ettemme kohdanneet vapaalla😭

Toki tiukka rajanveto ei tarkoita sitä etten välittäisi asiakkaista. Asiakkaat aiheuttavat kiintymystä, iloa ja huolta.
Ajatuksia ja tunteita herättäviä ovat lisäksi tilanteet, jossa ohjaan asiakasta jonkin avun piiriin. Jälkeenpäin  haluaisi laittaa viestiä (ja sitä en voi tietenkään ikävä kyllä tehdä) ja kysyä, ovatko asiat menneet parempaan suuntaan.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3488
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Todelliset tunteet turskaa kohtaan
« Vastaus #7 : Marraskuu 04, 2022, 13:45:08 »
Toki tiukka rajanveto ei tarkoita sitä etten välittäisi asiakkaista. Asiakkaat aiheuttavat kiintymystä, iloa ja huolta.
Ajatuksia ja tunteita herättäviä ovat lisäksi tilanteet, jossa ohjaan asiakasta jonkin avun piiriin. Jälkeenpäin  haluaisi laittaa viestiä (ja sitä en voi tietenkään ikävä kyllä tehdä) ja kysyä, ovatko asiat menneet parempaan suuntaan.
Ihanaa inhimillisyyttä.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5161
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Todelliset tunteet turskaa kohtaan
« Vastaus #8 : Marraskuu 04, 2022, 18:18:48 »
Ihmistyössä, jossa ollaan näin läheisessä vuorovaikutuksessa syntyy väkisin tunteita puolin ja toisin.
Täytyy myöntää, muutaman kerran olen kiroillut ankarasti, kun unelmieni miehes lähtee tapaamiselta. Mikä tuuri, ettemme kohdanneet vapaalla😭

Toki tiukka rajanveto ei tarkoita sitä etten välittäisi asiakkaista. Asiakkaat aiheuttavat kiintymystä, iloa ja huolta.
Ajatuksia ja tunteita herättäviä ovat lisäksi tilanteet, jossa ohjaan asiakasta jonkin avun piiriin. Jälkeenpäin  haluaisi laittaa viestiä (ja sitä en voi tietenkään ikävä kyllä tehdä) ja kysyä, ovatko asiat menneet parempaan suuntaan.

Se on kyllä just näin. Hyvin puettu tekstiksi ajatukset ❤️

Mä olen mm. tehnyt yhdelle asiakkaalle deittiprofiilin ja elänyt hänen treffailussaan. Nyt on naimisissa ja lapsi.

Mä olen itkenyt yhden asiakkaan kanssa kun puhuttiin hänen koiran kuolemasta. Mun koiran kuoltua todella moni tutuista asiakkaista kyläillessään kysyi mun jaksamista ja otti osaa suruun, olihan he aiemmin nähnyt koiran.

Mä olen pohtinut huoltajuuskiistoja ja terveysongelmia. Mä olen elänyt mukana jonkun alkoholiongelmaa. Mä olen kuunnellut kusipäisistä esimiehistä työelämässä ja irtisanomisista.

Tää on niin paljon muutakin kuin nussimista. Joten kyllä, herää tunteita ja aitoa välittämistä toisesta ihmisestä.

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1446
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Todelliset tunteet turskaa kohtaan
« Vastaus #9 : Marraskuu 04, 2022, 18:40:59 »
Mie ajattelen hyvinkin paljon, mitä vakkareille tai muille mieleen jääneille asiakkaille kuuluu. Mulla on niin paljon vapaa-aikaa, että hyvin kerkeen ajattelemaan muutakin, kuin maailman nykyisiä murheita.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6634
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Todelliset tunteet turskaa kohtaan
« Vastaus #10 : Marraskuu 04, 2022, 18:42:41 »
Oottepa ihania!  :kiss:
Pörrö on aina plussaa

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Todelliset tunteet turskaa kohtaan
« Vastaus #11 : Marraskuu 04, 2022, 19:05:38 »

Mä olen pohtinut huoltajuuskiistoja ja terveysongelmia. Mä olen elänyt mukana jonkun alkoholiongelmaa. Mä olen kuunnellut kusipäisistä esimiehistä työelämässä ja irtisanomisista.

Vihdoinkin joku selitti suomihoron ja ulkkarihoron hintaeron.

Itse itken edelleen mieluummin tyynyyni ja aamulla lasken säästyneitä seteleitä.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6789
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Todelliset tunteet turskaa kohtaan
« Vastaus #12 : Marraskuu 04, 2022, 19:09:13 »
Ihmistyössä, jossa ollaan näin läheisessä vuorovaikutuksessa syntyy väkisin tunteita puolin ja toisin.
Täytyy myöntää, muutaman kerran olen kiroillut ankarasti, kun unelmieni miehes lähtee tapaamiselta. Mikä tuuri, ettemme kohdanneet vapaalla😭

Toki tiukka rajanveto ei tarkoita sitä etten välittäisi asiakkaista. Asiakkaat aiheuttavat kiintymystä, iloa ja huolta.
Ajatuksia ja tunteita herättäviä ovat lisäksi tilanteet, jossa ohjaan asiakasta jonkin avun piiriin. Jälkeenpäin  haluaisi laittaa viestiä (ja sitä en voi tietenkään ikävä kyllä tehdä) ja kysyä, ovatko asiat menneet parempaan suuntaan.

Se on kyllä just näin. Hyvin puettu tekstiksi ajatukset ❤️


Hyvin puettu sanoiksi - ja ihmisiähän me kaikki ollaan tunteinemme  :kiss: :inlove:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 30 )

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5161
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Todelliset tunteet turskaa kohtaan
« Vastaus #13 : Marraskuu 04, 2022, 19:35:12 »

Mä olen pohtinut huoltajuuskiistoja ja terveysongelmia. Mä olen elänyt mukana jonkun alkoholiongelmaa. Mä olen kuunnellut kusipäisistä esimiehistä työelämässä ja irtisanomisista.

Vihdoinkin joku selitti suomihoron ja ulkkarihoron hintaeron.

Itse itken edelleen mieluummin tyynyyni ja aamulla lasken säästyneitä seteleitä.

Elämä on valintoja.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Tero Turskapuro

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Todelliset tunteet turskaa kohtaan
« Vastaus #14 : Marraskuu 06, 2022, 16:44:26 »
Terppa kiittää kaikkia kommentoijia ja on positiivisesti yllättynyt uutena turskanpoikasena miten paljon muisteloita ja ajatuksia sisääntulokysymykseni herätti.
Itsellä on tähän aiheeseen pari kokemusta heittää eikä ne siinä mielessä olleet toivottuja koska olen aina kokenut rahallisen korvauksen olevan takuu koskemattomuudesta. Parin enkelin kanssa homma karkas sen verran että toinen halusi itkeä olkapäätävasten niin että hyvä ettei tatska liuennut. Toinen taas alkoi piinata"ehkä siideröityneenö" soitoin ja viestein. Sinällään koskettavaa kyllä. En uskonut että tämä voisi johtua ainaakn ulkonäöstä, lauluäänestä, tiliotteesta(e kanna mukanani), mahtimeisselistä tai lavakarismasta. Vai olisiko kaikkien osien summa. Tuskin.
On valveennuttavaa huomata, kuinka monta hunaja-ansaa on turskataipaleelle asetettu. Täälläkin vaikka kuinka monta kaunista ja katalaa. Nyt pitää olla tarkkana.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Todelliset tunteet turskaa kohtaan
« Vastaus #15 : Joulukuu 25, 2022, 23:14:57 »
Olen joskus vähän ihastunut joihinkin asiakkaisiin.

Olen kuunnellut erilaisia murheita ja tuntenut ja osoittanut myötätuntoa. Olen tuntenut surua joidenkin asiakkaiden puolesta.

Olen keskustellut ja antanut vinkkejä eri asioihin. Olen ollut huolissani joistain asiakkaista.

Olen nauttinut aidosti asiakkaiden kanssa. On ollut hyviä ja ihania hetkiä. Aitoa läsnäoloa ja toisen ihmisen kohtaamista lempeästi ja hyväksyvästi. Olen nauttinut ja nautin hellyyden, läheisyyden, hoivaamisen ja muiden juttujen antamisesta ja jakamisesta.

"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️