Uutiset: Palvelimella suoritetaan ylläpidollisia toimenpiteitä la-su 18.-19.5. yönä alkaen klo 24.

Kirjoittaja Aihe: Jade  (Luettu 4549 kertaa)

Poissa MaxiJKL

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Jade
« : Joulukuu 20, 2022, 19:44:58 »
Onko kokemusta Jade nimisestä pt:stä Jyväskylässä?

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jade
« Vastaus #1 : Joulukuu 21, 2022, 08:33:21 »
Nopea, asiallinen vastaus viestiin. Hintataso oli itselleni liian korkea, noin kaksinkertainen normitasoon nähden, ja palveluissa oli rajoitteita, joten en edennyt pidemmälle. Kannattaa kysyä nämä kuitenkin suoraan häneltä, jos et jo ehtinyt. Sinänsä viesteistä jäi positiivinen kuva!

Poissa gman

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jade
« Vastaus #2 : Joulukuu 21, 2022, 20:40:03 »
Oon käyny useamman kerran hänen luona. Hän on asiallinen ja siisti. Pitää sovituista ajoista kiinni ja elämänhallinta näyttäisi olevan hanskassa. Nauttii selvästi työstään. Hintaan en ota kantaa kun se ei kauheasti minua kiinnosta.

Poissa Ihanajade

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jade
« Vastaus #3 : Joulukuu 22, 2022, 00:32:45 »
Ei mulla nyt sentään kaksinkertaiset ymmärtääkseni ole ollut 😳 Aloittelin tässä syksyllä keskivertoa kovemmalla taksalla, nytkun huomannut homman olevan mieluisaa niin taidan kokeilla sitä "normaalia" 😇

Poissa jämsäman

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jade
« Vastaus #4 : Joulukuu 25, 2022, 07:05:33 »
On nätti ja rohkea, ja elämänhallinta varmaan kohdillaan..monella tarjoajista ei ole...käyn heti kun ehdin

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jade
« Vastaus #5 : Joulukuu 25, 2022, 09:43:55 »
Ei mulla nyt sentään kaksinkertaiset ymmärtääkseni ole ollut 😳 Aloittelin tässä syksyllä keskivertoa kovemmalla taksalla, nytkun huomannut homman olevan mieluisaa niin taidan kokeilla sitä "normaalia" 😇

Mitäpä sitä suotta tinkimään, koska asiakkaita varmasti löytyy kovemmallakin taksalla kuten tässäkin ketjussa kävi jo ilmi… : ) kalliimpiakin hintapyyntejä kun on.