Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Penisrenkaat  (Luettu 12924 kertaa)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Penisrenkaat
« : Lokakuu 20, 2019, 19:09:38 »
Mietinnässä ollut penisrenkaan hankinta. Lähinnä kokeilun halusta tietää millaista apua siitä on vai onko hyötyä lainkaan? Nettikauppojen valikoimissa on laidasta laitaan, eri kokoisia ja eri materiaaleista valmistettuja, joustavia tai joustamattomia. Olisi mukava kuulla kokemuksia siitä, ovatko muut hyötyneet näistä.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Penisrenkaat
« Vastaus #1 : Lokakuu 21, 2019, 00:00:13 »
Olen kokeillut muutamaa. Nettikaupasta olen tilaillut ja tullut siihen tulokseen, että rfsu:n kertakäyttöset pienet ovat olleet parhaita. Semmonen 2 kpl:n paketti. yksi kestää 45 minuuttia surruuttamista ja toimii hyvin esimerkikse silloin kun nainen ratsastaa. Tämäkinhän on tietysti makuasia ja toinen tykkää toisesta ja kolmas kolmannesta. Jotkut ovat olleet omaan makuun liian isoja ja voimakkaita.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa CoinMint

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Penisrenkaat
« Vastaus #2 : Lokakuu 21, 2019, 19:25:51 »
Jos saisin mainostaa niin Oxball. hyvin suuniteltuja tuotteita.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Penisrenkaat
« Vastaus #3 : Lokakuu 21, 2019, 22:56:46 »
Hutsujen kaa suosittelen käytettäväksi ihan vaan rengasta ilman mitään vibraa.
Ne vibrat usein on ainakin mun makuun liian isoja ja kovia könttejä jotka pannessa vaan lyö kipeesti häpyluuhun.
Penisrengas miehellä taas voi muuten olla oikein mukavakin juttu :P :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • * Kelpo kaveri
Vs: Penisrenkaat
« Vastaus #4 : Lokakuu 22, 2019, 06:18:42 »
Näissä koko on kyllä todella tärkeä. Itse tilasin yhden renkaan vibralla ja sain eilen noudettua sen postista. Illalla kokeilin sitä, mutta koko ei ollut sopiva, joten uutta tilaukseen. Toivottavasti seuraava on sopiva ja pääsisi sitä kokeilemaan tositoimissa. ;)

Kumppani sanoi, että hän on aiemmin kokeillut kun miehellä ollut penisrengas vibralla, mutta hän ei tuntenut sitä. Totesi kuitenkin, että mä voisin tykätä siitä.

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 329
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Penisrenkaat
« Vastaus #5 : Lokakuu 22, 2019, 08:49:52 »
Endless cockrings -paketti sisältää kaksi eri kokoista rengasta. Ovat silikonia, aika napakoita. Kierteisen rakenteen ansiosta pysyvät hyvin paikallaan. Toinen rengas on varteen ja toinen kivesten taakse. Jälkimmäistä en ole kokeillut, liian pieni. Mutta varteen laitettava on todella hyvä ja kestävä. Näitä saa mm. Kaalimadosta.
Hyviä ovat myös silikoniset pyöreät. Renkaan täytyy olla riitävän paksu, sillä ohut rengas pureutuu ikävästi varteen. Tavallisessa käytössä kannattaa unohtaa metalliset ( ja muut venymättömät) niitä pahimmillaan ei saa pois ja edessä on sairaalareissu.

Olen kokeillut paria värinäominaisuudella varustettua rengasta mm. Lelon tuotetta. Tuo värinä ei kovin ihmeitä minusta tee ja värisevä osa tekee renkaasta vähän kömpelön enkä ole ollenkaan varma saako nainen siitä ihmeempiä kiksejä. Voin olla väärässäkin.

Rengas on aivan loistava kapine, vaikka isompaa erektiohäiriötä ei olisikaan. Niitä voi käyttää erektiolääkkeiden kanssa samanaikaisesti. Puolen tunnin käytön jälkeen kannattaa ottaa vähäksi aikaa pois, ettei tule ongelmia laskimoverenkierron kanssa.

Ylilääkäri

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Penisrenkaat
« Vastaus #6 : Lokakuu 22, 2019, 09:19:06 »
Noita klitoris kiihottimella varustettuja on tullut katsottua, mut kyl ne niin kömpelöiltä vaikuttaa. Pistin tilaukseen tuon Ylilääkärin vinkkaamaan ja lisäksi Stretch Booster, säädettävän renkaan. Voisi ajatella tuon säädettävän olevan helpommin löysättävissä tarpeen tullen?
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Penisrenkaat
« Vastaus #7 : Lokakuu 22, 2019, 09:23:27 »

Näitä juttuja lukiessa alkaa tuntumaan siltä että vois kokeeksi jonku renkaan hommata... ja sitte joku kiva neito kaveriksi tuota ihmettelemään  ;)
Amator

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Penisrenkaat
« Vastaus #8 : Lokakuu 29, 2019, 23:40:47 »
Rengas on kulkenut lompakossa baarireissuilla siitä lähtien kun joku neitonen joskus keitoi kengännauhoilla pallit ja veijjarin sellaiseen pakettiin, että purkaus oli massiivinen.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Penisrenkaat
« Vastaus #9 : Joulukuu 14, 2019, 07:48:39 »
Tällaista mietin ostettavaksi. Magneettilukitus. Hintakaan ei paha, 29e.
https://www.fist.fi/p3458-magneettinen-kivesvenytin-15mm-fi.html

Omat vaatimukset palveluntarjoajana on ehdottomasti ykkösenä helppo puhdistus.
Paikalleenlaitto pitäisi myös olla sopivan joustavaa. Huonoja kokemuksia sellaisista joiden lukitussysteemin väliin jää nahka.
Jos käyttäisi tuontyyppistä rengasta osana esileikkiä, silloin sen paikalleenlaittamiseen voi käyttää aikaa, sellaista kiusoittelevaa flirttailuaikaa. Silloin joku kuusiokoloavaimella lukittava voisi olla se vaihtoehto.

Tuotekuvaus:
”Magneettinen Kivesvenytin

250g painava, lukitus magneetilla

Voimakkaat magneetit tässä kivesvenyttimessä pitävät sen tiukasti suljettuna ja paikoillaan. Vedä yksi neljännes renkaasta auki, sujauta kiveksesi sisään ja napsauta pala takaisin paikoilleen. Tunne painavan renkaan napakka venytys. Sisäinen halkaisija 35mm, paino 250g. Valmistettu nikkelittömästä ruostumattomasta teräksestä.

Magneettisia kivesvenyttimiä on kolme eri kokoa - 15mm, 30mm, 60mm. Voidaan käyttää erikseen tai yhdessä.

- Vahva magneettinen lukitus
- Neliönmuotoinen poikkileikkaus
- Sisähalkaisija 35mm
- Paino 250g
- Nikkelitön”
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Penisrenkaat
« Vastaus #10 : Joulukuu 14, 2019, 12:50:47 »
^Jaiks! Nykyajan kestomangneetit on aika vakuuttavan tehokkaita. Iski heti mielikuva kun tuota ollaan sovittamassa paikalleen, hieman liukkaria sormissa ja se lipeää ja napsahtaa paikalleen sen 1mm2 nahkaa ollessa vielä välissä :'( Muuten vaikuttaa mielenkiintoiselta!


Nyt kun on tullut testailtua penis renkaita, niin ihmettelen miksen ole aikaisemmin tajunnut niitä käyttää!?  ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Penisrenkaat
« Vastaus #11 : Joulukuu 14, 2019, 15:07:24 »
Suositten ihan jokaiselle karvaperseelle sellaista missä on rengas, remmi tai mikä helvetin hirttonaru onkaan, palleille ja kyrväkkeelle. Pienellä säädöllä saa orkuista irti ihan eri tuntumaa mm.pidentää hekuman huippua.
Why so fragile?

Poissa FuckBerry

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Penisrenkaat
« Vastaus #12 : Joulukuu 27, 2019, 17:06:39 »
Täältä ehdoton suositus penisrenkaille. Olen vuosia pohtinut, että saisiko niistä jotain lisää seksiin/sooloseksiin. No vuosi sittwn päädyin ostamaan Sinful triple cock ring setin ja en kadu ostosta, päin vastoin.

Itse kun olen elämää nähnyt ja negatiivisella tavalla kehoani rakentanut viimeiset vuodet, niin "Alapään aivot" tuppaavat piiloutua panoponttoonin sisään, mutta nämä "kilpikonnan kaulakorut" tuovat mukavasti peniksen esiin, pitävät erektiotakin paremmin yllä ja tottavie orgasmikin tuntuu jotenkin rajummalta, vielä jos laittaa kassien ympärillekin lenkin. Eikä haittaa vaikka maksullisessa kumi onkin käytössä, puen ekana renkaan ja siihen kurtisaani saa pukea kumin ja ei muuta kuin menoksi.

Hankinta hinta on myös niin edullinen, että ei maailma siihen kaadu, vaikka ei olisikaan oma juttu. Fuck Berryllä toimii ja kiva lisä sooloseksissäkin.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Penisrenkaat
« Vastaus #13 : Joulukuu 27, 2019, 20:18:44 »
Paras penisrengas mikä on tullut vastaan, oli hamppunarusta solmittu, vetämällä kiristettävä, säilytyspaikkana lompakko. ”Emäntä ei ossoo arvatakkaa mihin sitä käätän.” Ja se toimi, toistuvasti.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Penisrenkaat
« Vastaus #14 : Tammikuu 07, 2020, 15:45:47 »
Ilman muuta kannattaa kokeilla renkulaa. Parantaa stondista ja pidentää orgasmia. Omat cock ringini olen ostanut ihan old school seksikaupasta, siinä pystyy (ainakin silmämääräisesti) arvioimaan onko omaan varteen tai kulkusten ympärille sopivan kokoinen rinkula.


antero pee
You and me, part-time lovers

Poissa M55_05

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Penisrenkaat
« Vastaus #15 : Huhtikuu 02, 2020, 15:41:10 »
Minulla on ja siitä saa välillä hyviä fiboja

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Penisrenkaat
« Vastaus #16 : Huhtikuu 02, 2020, 15:47:48 »
Paras penisrengas mikä on tullut vastaan, oli hamppunarusta solmittu, vetämällä kiristettävä

Uuh, kuulostaa aika karhealta.  :o

Mä suosittelen yleensä joko sellaisia paksua silikonia olevia tosi joustavia renkaita tai sit ihan kuulkaa nylonsukkaa. Steikkari vaan jalasta ja ensin sekä pallien että kullin ympäri ja sitten vielä kullin tyveen napakasti.
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Penisrenkaat
« Vastaus #17 : Huhtikuu 03, 2020, 17:59:21 »
Paras penisrengas mikä on tullut vastaan, oli hamppunarusta solmittu, vetämällä kiristettävä

Uuh, kuulostaa aika karhealta.  :o

Mä suosittelen yleensä joko sellaisia paksua silikonia olevia tosi joustavia renkaita tai sit ihan kuulkaa nylonsukkaa. Steikkari vaan jalasta ja ensin sekä pallien että kullin ympäri ja sitten vielä kullin tyveen napakasti.

Kätevää. Sen voi sitten nykäistä takaisen koipeen ja harvemmin unohtuu ottaa mukaan. Tai voihan unohtua, mutta..🤔

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Penisrenkaat
« Vastaus #18 : Huhtikuu 03, 2020, 19:09:13 »
Mitä niillä penisrenkailla tehdään? Siis mihin tarkoitukseen ne ovat? Tämä on jäänyt minulle aivan hämäräksi.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Penisrenkaat
« Vastaus #19 : Huhtikuu 03, 2020, 22:35:36 »
Mitä niillä penisrenkailla tehdään? Siis mihin tarkoitukseen ne ovat? Tämä on jäänyt minulle aivan hämäräksi.

Peniksen puristaminen tyvestä (renkaalla tai muuten) parantaa erektiota entisestään, kun veri ei pääse virtailemaan vapaasti poispäin. Suonikkuutta, kovuutta, varmuutta. Nopeuttaa myös toisen kierroksen stondiksen kovenemista.  ;)

Lisäksi osa kokee, että rengas joko viivästyttää laukeamista tai tuo siihen lisää ytyä (tai molempia).
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia