Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?  (Luettu 6788 kertaa)

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #40 : Joulukuu 19, 2022, 23:14:34 »
Kerran Cittarin kassa jonossa erään nuoren neitokaisen kanssa vaihdettiin katseita ja hymyjä. Oli vielä äijänsä kanssa siinä.
Kyllähän siinä tuli mietittyä, että tietääkö se, että tälläinen setä mies käy paukuttamassa sen naista.

Kyllä varmasti useimmin se mies kyllä tietää mitä nainen tekee. Jos ei ole ongelmia asian kanssa niin mikäs siinä. 😊
Kerran tietoisesti olen törmännyt asiakkaaseen, pikaiset katseen vaihdot ja se jäi siihen niinkuin mun mielestä kuuluukin.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #41 : Joulukuu 19, 2022, 23:34:15 »
Kyllä varmasti useimmin se mies kyllä tietää mitä nainen tekee.

Ihailtavaa avarakatseisuutta, että mielikuva kyrvästä oman muijan perseessä ei herätä sen kummempia tunnereaktioita.

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #42 : Joulukuu 21, 2022, 17:17:26 »
Lähikaupan kassalla on nykyään yksi nuori nätti ja siro tyttö jota mä olen pannut suuhun, pimppiin ja peppuun monta kertaa.
Paikkakunnalla asuu myös 2 muutakin naista jotka ovat tuttuja. Toinen vain hymyili ja katsoi alas. Toinen moikkasi ja halasi jopa... 

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #43 : Joulukuu 22, 2022, 00:53:30 »
Kyllä varmasti useimmin se mies kyllä tietää mitä nainen tekee.

Ihailtavaa avarakatseisuutta, että mielikuva kyrvästä oman muijan perseessä ei herätä sen kummempia tunnereaktioita.

On olemassa myös eettisiä, polyamorisia parisuhteita, joissa voidaan hyvinkin tarkasti määritellä mikä on ok, mikä ei. Se, mikä on ok jollekulle toiselle, ei välttämättä ole ok toiselle. Olemme yksilöitä. Avoin kommunikaatio asioista yleensä auttaa huomattavan paljon, mikäli kumpikin osapuoli on valmis kuuntelemaan miltä toisesta tuntuu ja pyrkii myös ymmärtämään toista.

Oman itsensä ja tunnereaktioidensa tutkistelu myös auttaa ihmissuhteissa ja elämässä ylipäätään paljon. Usein voimakkaiden tunnereaktioiden, esim. mustasukkaisuuden taustalla on hyvin moninainen määrä erilaisia tunteita. Pelkoja, riittämättömyyden tunteita, kaikuja menneisyydestä.

*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #44 : Joulukuu 22, 2022, 00:55:56 »
En oo vielä törmännyt asiakkaisiin, mutta oon aina kyllä niin laput silmillä etten ikinä huomaa ketään niin todennäköisesti kävis niin mahdollisissa näissäkin kohtaamisissa😅

Tosin sellainen on käyny, että taannoin tinderissä ollessa tuli asiakkaan kanssa mätsi enkä ees tajunnu sitä kun vasta siinä vaiheessa kun hän juttelun aloittaessaan kyseli milloin pääsee painamaan mua uudestaan. Vähän nolotti, olin vaan katsonut että onpa tutun näköinen mies, mutta jotenkin näytti kuvissa kuitenkin niin erilaiselta etten tunnistanu😂

😅
Ja sosiaalinen media on kyllä kanssa yksi perkele. Sieltähän satelee kaveriehdotuksia asiakkaista jatkuvalla syötöllä. Ja sama toisinpäin. Pitäisi olla työpuhelin erikseen. Ei siinä auta erilliset sim-kortit.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #45 : Joulukuu 22, 2022, 00:57:23 »
Yökerhossa muutaman kerran törmännyt ja reagoin tilanteessa samalla tavalla kuin kaikkien tuntemattomien naisten kanssa. Paitsi näillä kerroilla en kourinut perseestä.

Ihanan herrasmiesmäistä käytöstä! Sangen ihailtavaa pidättyväisyyttä.  :inlove:
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Maggis

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #46 : Joulukuu 24, 2022, 16:01:23 »
Tapahtuma vähän toiselta kantilta.

Tämä tapahtui vuonna 200x, nais asiakkaan kanssa oli sovittu että näemme helsinkiläisessä ravintolassa ensin ennen itse palvelua.
Työ oli pokata tilaajan juuri avioeronnut nais kolleega ja harrastaa tietenkin seksiä.

Kävellessäni sisään ravintolaan tiskillä istui minun aika hyvä kaveri ja asiakas tapaamiseen oli noin 15min.
Ei siinä lonkero eteen ja kyselemään kauan kaveri meinaa päivystää tiskillä ja tietenkään ei ollut enää kiire kun kaverikin saapui kuin tilauksesta paikalle.

Vähän ajan päästä sivusilmällä huomasin että asiakkaat tulivat juuri sisälle ja istuivat omaan pöytään.
Mietin että miten tästäkin enää selviää jäämättä kiinni.

Noin 20min kuluttua kaveri huomasi että asiakkaat viittoivat meitä pöytäänsä, itse yritin olla huomaamatta.
Pakkohan se oli heidän luo mennä kun ohareita ei sovi tehdä ja olin jo kuvaillut että päälläni on valkoinen tiukka paita ja farkut mallia Hugo boss aikaisemmissa viestittelyissä.

Siinä juteltiin tovi ja naiset kertoivat tulleensa lääkäri päiville isollekylälle ja tahtoisivat kaverin ja minut näyttämään Helsingin yöelämää heille.

Tottakai suostuimme ja matka jatkui heidän hotellille, jossa he halusivat laittautua iltaa varten.
Tilaaja vinkkasi minulle hetken kaikkien oltua samassa huoneessa että kohteenkin olisi aika ruveta laittautumaan ja minun oli mentävä pitämään seuraa hänelle.

Päästyämme kohteen huoneeseen pistin miehisen viehätys voiman täysillä päälle ja sain keikan maaliin ja kohteelle tehtyä kaikki bravuurit ja temput jossa meni tunnin verran aikaa.

Sitten takaisin tilaajan huoneeseen ja yökerhoon.
Jossain vaiheessa kaveri hyytyi ja lähti kotiinsa joten jäin heidän kanssaan kahden.

Illan mittaan tilaaja ilmoitti että hän haluaa minut sitten huoneeseensa onko selvä, ilmoitin lisä työstä hinnan ja se kävi hänelle.

Aamuyöstä hotellilta pois lähtiessäni nauratti koko tilanne, en jäänyt kiinni kaverille, sain keikan maaliin ja kiihkeän hetken vielä tilaajankin kanssa eikä nippu seteleitäkään ollut pahitteeksi.

Ainakun lääkäri päivät lähestyy pidän huolen että "pillupuhelin" on päällä ja ladattuna, koska tämä ei ollut ensimmäinen ja viimeinen kerta kun heitä näin ja he tietävät nykyään mitä silloin tapahtui.








 

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #47 : Joulukuu 24, 2022, 20:50:45 »
^ Onhan se kiva että mopo keulii, mutta pitääkö siitä tulla tänne pienimopoisten palstalle kehumaan?

Saitin Bud Spencer

Poissa Mielenkiintoista

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #48 : Joulukuu 25, 2022, 00:08:05 »
Minulla on etäisyyttä yli 200 kilometriä seuralaisiin, joiden luona olen edellisen 3,5 vuoden aikana käynyt. Lienee aika epätodennäköistä, että törmäisin heihin (kahteen). Toki kaikki on mahdollista, mutta en ole nähnyt heitä arkielämässä.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #49 : Joulukuu 29, 2022, 09:02:01 »
Kyllä varmasti useimmin se mies kyllä tietää mitä nainen tekee.

Ihailtavaa avarakatseisuutta, että mielikuva kyrvästä oman muijan perseessä ei herätä sen kummempia tunnereaktioita.

On olemassa myös eettisiä, polyamorisia parisuhteita, joissa voidaan hyvinkin tarkasti määritellä mikä on ok, mikä ei. Se, mikä on ok jollekulle toiselle, ei välttämättä ole ok toiselle. Olemme yksilöitä. Avoin kommunikaatio asioista yleensä auttaa huomattavan paljon, mikäli kumpikin osapuoli on valmis kuuntelemaan miltä toisesta tuntuu ja pyrkii myös ymmärtämään toista.

Oman itsensä ja tunnereaktioidensa tutkistelu myös auttaa ihmissuhteissa ja elämässä ylipäätään paljon. Usein voimakkaiden tunnereaktioiden, esim. mustasukkaisuuden taustalla on hyvin moninainen määrä erilaisia tunteita. Pelkoja, riittämättömyyden tunteita, kaikuja menneisyydestä.

Juurikin näin! 😊 Meillä on miehen kanssa ihan alusta asti puhuttu asiat kunnolla läpi, sovittu käytännön asioista ja luottamus on kohdillaan. Tässä ei kuitenkaan ole kyse mistään ”random paneskeluista” vaan olen palveluntarjoaja. ☺️
Opiskelijarouva

Turku

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #50 : Tammikuu 04, 2023, 17:44:44 »
Muutaman kerran näin on käynyt.

- Kerran olin itse yksin liikkeellä, hän tuli vastaan naisporukassa, oli kaveriensa kanssa ulkona. Molemmat kyllä huomasimme toisemme ja hänen kaverinsa tuli minulle juttelemaankin, mutta en pienelläkään eleellä ilmaissut, että tunnemme tai olemme edes nähneet. Jälkikäteen sain häneltä kovasti kiitoksia.

- Erään kerran olin itse kaverini kanssa liikkeellä, kun hiljan tavattu PT tuli vastaan (hän yksin). Hän ohitti minut täysin ilmeettömästi ja eleettömästi. Jälkikäteen hän laittoi viestin, ettei tarkoittanut olla tyly. Vastasin, että sellainen ei ollut tullut mieleenikään, kiitin häntä ja sanoin arvostavani sitä, ettei hän ollut tuntevinaan minua.

Tämä on oletusarvoisesti anonyymi laji, jonka luonteeseen kuuluu molemminpuolin, että vain tapaamisilla tunnetaan ja niiden ulkopuolella ei. Tapaamisten ulkopuoliset kohtaamiset ovat aina vahinkoja jotka pitäisi hoitaa diskreetisti, jos toisin ei ole molemminpuolin ja nimenomaisesti muuuta sovittu. Sekä asiakkaan että PT:n tulee kunnioittaa toistensa yksityisyyttä ja koskaan ei voi tietää, missä asetelmassa toinen sillä hetkellä on, kun hänet sattumalta jossakin kohtaa.

Erästä tunnettua ex-näyttelijää siteeraten: "I don't pay them for sex. I pay them to leave" (käsittääkseni kyseiselle kaverille sitten koituikin ongelmia, kun joku seuralaisista ei tarjonnut tätä vastinetta palkkiolle. Toki hänellä oli paljon muitakin ja itse aiheutettuja ongelmia).
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #51 : Tammikuu 06, 2023, 16:54:39 »
Arvostan, jos osataan pitää kiinni toisen henkilön yksityisyyden rajoista. Mikä sen sijaan tuntuu omituiselta ovat kaveripyynnöt tmv. somessa asiakkailta. Jos minä tunnistan somessa jonkun asiakkaan, annan asian olla, en rupea seuraamaan instatiliä, lähetä Facebookissa kaveripyyntöä tai ala yhtäkkiä kutsua asiakasta tämän oikealla nimellä, mikäli hän ei ole sitä itse minulle kertonut.

Jotta kertokaahan nyt toki kokemuksianne ja mielipiteitänne tuohon somen perkeleeseen liittyen myös.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Imppu

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #52 : Tammikuu 06, 2023, 22:56:06 »
Sorry, tämä sitten selitääkin sen viimekertaisen sovitun tapaamisen peruuttamisen. Tosin en ollut stalkannut vaan tulit ihan facebookin kautta kaveriehdotuksena...Ja sulla kuitenkin on ihan söpö oikea nimi :kiss:

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1412
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #53 : Tammikuu 06, 2023, 23:18:01 »
Sorry, tämä sitten selitääkin sen viimekertaisen sovitun tapaamisen peruuttamisen. Tosin en ollut stalkannut vaan tulit ihan facebookin kautta kaveriehdotuksena...Ja sulla kuitenkin on ihan söpö oikea nimi :kiss:

Facebook ehdottaa profiiliasi kurkkineita kaveriksi. Oletko ollut omalla numerolla yhteydessä tai muuten kertonut tietosi?

Poissa Marie93

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 177
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #54 : Tammikuu 07, 2023, 12:47:09 »
En oo vielä törmännyt asiakkaisiin, mutta oon aina kyllä niin laput silmillä etten ikinä huomaa ketään niin todennäköisesti kävis niin mahdollisissa näissäkin kohtaamisissa😅

Tosin sellainen on käyny, että taannoin tinderissä ollessa tuli asiakkaan kanssa mätsi enkä ees tajunnu sitä kun vasta siinä vaiheessa kun hän juttelun aloittaessaan kyseli milloin pääsee painamaan mua uudestaan. Vähän nolotti, olin vaan katsonut että onpa tutun näköinen mies, mutta jotenkin näytti kuvissa kuitenkin niin erilaiselta etten tunnistanu😂

😅
Ja sosiaalinen media on kyllä kanssa yksi perkele. Sieltähän satelee kaveriehdotuksia asiakkaista jatkuvalla syötöllä. Ja sama toisinpäin. Pitäisi olla työpuhelin erikseen. Ei siinä auta erilliset sim-kortit.

Joo tää on paha! Ja suosittelen kyllä työpuhelinta erikseen, koska tosiaan tietää että asiakkaille tulee näitä ehdotuksia sitten myös. Tosin on mulla edelleen jokunen sanonut, että oon tullut fb ehdotuksissa vastaan, joku joskus sanoi että johtuu siitä että puhelimet on olleet lähekkäin… enkä kyllä muuta selitystä keksikään kun ei yhteisiä tuttujakaan ole ollut😅
Sex is like money.. only too much is enough.
💋

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2658
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #55 : Tammikuu 07, 2023, 12:56:27 »
Olipas hyvä että lähdin aikoja sitten pois feisbuukista. Kumpa en olisi sinne koskaan liittynytkään. Joka tapauksessa minunlaistani patsastelijaa ei ole vaikea unohtaa kun näkee kadulla.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2466
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #56 : Tammikuu 07, 2023, 13:04:01 »
Kaupungilla olen joskus nähnyt huoran, varsinkin ulkomailla punaisten lyhtyjen liepeillä. Somessa olen vain LinkedInissä, siellä ei matcheja ole tullut.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #57 : Tammikuu 07, 2023, 13:34:13 »
En tiedä nähneeni, mutta mä olen niin omissa ajatuksissani yleensä, plus kasvosokea, että en välttämättä huomaa paljon muutakaan 😁

Jos joku asiakas on minut joskus nähnyt, niin on osannut diskreetisti tilanteen ohittaa, mitä arvostan valtavan paljon ❤️ Toisen yksityisyyden ja anonymiteetin kunnioittamisen soisi olevan molemmin puolin itsestäänselvää. (Eri asia sitten, jos on yhteisesti erikseen sovittu, että on ok moikata, jos törmätään.)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #58 : Tammikuu 07, 2023, 14:04:41 »
En oo vielä törmännyt asiakkaisiin, mutta oon aina kyllä niin laput silmillä etten ikinä huomaa ketään niin todennäköisesti kävis niin mahdollisissa näissäkin kohtaamisissa😅

Tosin sellainen on käyny, että taannoin tinderissä ollessa tuli asiakkaan kanssa mätsi enkä ees tajunnu sitä kun vasta siinä vaiheessa kun hän juttelun aloittaessaan kyseli milloin pääsee painamaan mua uudestaan. Vähän nolotti, olin vaan katsonut että onpa tutun näköinen mies, mutta jotenkin näytti kuvissa kuitenkin niin erilaiselta etten tunnistanu😂

😅
Ja sosiaalinen media on kyllä kanssa yksi perkele. Sieltähän satelee kaveriehdotuksia asiakkaista jatkuvalla syötöllä. Ja sama toisinpäin. Pitäisi olla työpuhelin erikseen. Ei siinä auta erilliset sim-kortit.

Joo tää on paha! Ja suosittelen kyllä työpuhelinta erikseen, koska tosiaan tietää että asiakkaille tulee näitä ehdotuksia sitten myös. Tosin on mulla edelleen jokunen sanonut, että oon tullut fb ehdotuksissa vastaan, joku joskus sanoi että johtuu siitä että puhelimet on olleet lähekkäin… enkä kyllä muuta selitystä keksikään kun ei yhteisiä tuttujakaan ole ollut😅

Mulla oli hetken aikaa erillinen työpuhelin käytössä, mutta en ole jaksanut sen kanssa enää pelleillä, vaan nyt on vain kaksi erillistä sim-korttia. Mukavasti sitten puhelin ilmeisesti synkronoi yhteystietoja. Ehkä mä sen horoluurin vielä hankin, mutta eipä siihenkään auta se, että tosiaan somen kaveriehdotuksiin yms. riittää, jos puhelimet ovat samassa tilassa tarpeeksi pitkän tovin. Silloin pitäisi olla se siviililuuri kokonaan pois päältä asiakastapaamisten ajan ja hankkia horoluuriin varmaan erillinen Spotify-tili ynnä muuta. Liikaa säätöä vaikuttaisi sellaisista asioista olevan vielä toistaiseksi. Ehkä jonain päivänä on ylimääräistä energiaa sellaiseenkin.

Toisaalta, Suomi on kuitenkin sen verran pieni maa, että kyllä täällä suhteellisen helposti saa varmasti toisen henkilöllisyyden esille kaiveltua niin halutessaan. Etenkin jos toinen osapuoli sattuu olemaan muuten somessa ja muualla interwebsissä aktiivinen vaikkapa yritys-, järjestö- tai muun sellaisen toiminnan saattelemana.

Silloin ei tarvita välttämättä edes minkäänlaista vaivannäköä, että jommankumman naama vain lävähtää jossain yhteydessä ruudulle.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 07, 2023, 14:07:04 kirjoittanut Freyja »
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #59 : Tammikuu 07, 2023, 14:09:44 »
Sorry, tämä sitten selitääkin sen viimekertaisen sovitun tapaamisen peruuttamisen. Tosin en ollut stalkannut vaan tulit ihan facebookin kautta kaveriehdotuksena...Ja sulla kuitenkin on ihan söpö oikea nimi :kiss:

Facebook ehdottaa profiiliasi kurkkineita kaveriksi. Oletko ollut omalla numerolla yhteydessä tai muuten kertonut tietosi?

Pari kertaa olen vahingossa käyttänyt väärää sim-korttia. 🙈
Muutoin en ole tietojani jaellut. Mutta heihin, joille olen vahingossa siviilinumeroni jakanut en ole tietääkseni somessa törmännyt.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️