Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?  (Luettu 6800 kertaa)

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 278
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #20 : Joulukuu 16, 2022, 17:11:23 »
Varmasti montakin kertaa. Muutaman kerran olen tunnistanut, mutta en jää tuijottamaan. Asiakkaalla on kuitenkin oikeus olla rauhassa.

Tässä on todallakin myös se, että asiakkaat tunnistaa helposti huput, ketä ne on tavanneet. Mutta hupsut ei välttämättä tunnista tai muista asiakkaita, koska he ovat määrällisesti tavanneet paljon enemmän erilaisia ihmisiä hommien aikana. Siksi asiakkaana täytyy hieman olla enemmän varuillaan, koska kyseinen hupsu siviilissä voi pitää itsensä täysin tuntemattomana ilman mitään kontekstia. Olkaa siis turskat varuillaan, jos päätätte tässä tilanteessa moikata  ;)
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6823
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #21 : Joulukuu 16, 2022, 17:13:27 »
Kerran lomamatkalla ollessani vakkari käveli yllättäen kaupungilla vastaan ja tervehdin häntä refleksinomaisesti kuin ketä tahansa "tuttua". Hän ei siitä onneksi pahastunut ja oli yksin liikkeellä. En tiennyt hänen olevan parhaillaan keikalla kyseisessä kaupungissa ja sovimmekin siitä sitten tapaamisen vielä samalle illalle.  :headbang:

Jälkeenpäin sovimme vastaavia tilanteita varten että emme tervehdi tai lähesty muutenkaan julkisilla paikoilla. Tämä oli pt:n toive ja noudatan sitä, mua saa kyllä ihan vapaasti moikata ja tulla juttelemaan.
Pörrö on aina plussaa

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #22 : Joulukuu 16, 2022, 17:21:18 »
Varmasti montakin kertaa. Muutaman kerran olen tunnistanut, mutta en jää tuijottamaan. Asiakkaalla on kuitenkin oikeus olla rauhassa.

Tässä on todallakin myös se, että asiakkaat tunnistaa helposti huput, ketä ne on tavanneet. Mutta hupsut ei välttämättä tunnista tai muista asiakkaita, koska he ovat määrällisesti tavanneet paljon enemmän erilaisia ihmisiä hommien aikana. Siksi asiakkaana täytyy hieman olla enemmän varuillaan, koska kyseinen hupsu siviilissä voi pitää itsensä täysin tuntemattomana ilman mitään kontekstia. Olkaa siis turskat varuillaan, jos päätätte tässä tilanteessa moikata  ;)


Ehdin jo luulla, että ohi kävelevät miehet vilkuilevat minua maisemakelpoisen perseeni vuoksi :(
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (130)
  • Viestejä: 2357
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #23 : Joulukuu 16, 2022, 17:32:19 »
Kyllähän noita on sattunut...

Yhden kanssa istuttiin junassa eripuolilla käytävää niin et oltiin naamat vastakkain ja nähtiin toisemme. Matkaa oli useampi tunti. Minä matkustin yksin, asiakas perheen kanssa.

Toisen kanssa joskus junassa työskentelyhytissä naamatusten.

Yhteen törmäsin sivilitöiden yhteydessä...

Itselle ehdottoman tärkeää, että julkisilla paikoilla ei tunneta eikä tervehditä tai yhtään mitään, tämä onneksi ollut kaikkien kanssa itsestäänselvyys 💕
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #24 : Joulukuu 16, 2022, 17:43:49 »
Kyllä joskus on nähty. Erään suositun hupsukan josta käytän ilmaisua "A-S", kanssa kävimme jopa samalla kuntosalilla, mutta koska asiasta oli sovittu niin emme olleet tuntevinamme toisiamme.
Lähes naapurissa asusteli eräs ja hänen kanssaan moikkailtiin ja juteltiin kuten hyvät ystävät konsanaan.Ulkkareita näkyy toisinaan kylillä et sellasta.

Aika hurjaa. Tampereen kyliltä kuuluu edelleen kaikenlaista. Mitähän Anna-Sofia tuumailee.
Hienoa, että saan sinut keskeyttämään ympärivuorokautisen television katselun :weightlifting:
Ei ollut Ansku vaan eräs samoihin aikoihin vaikuttanut opiskelijaneito joka käytti A-S nimimerkkiä hutsuillessaan. Kyllä tampesterilaiset tämän herkun muistavat.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 16, 2022, 17:46:46 kirjoittanut ShyGuy »

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #25 : Joulukuu 16, 2022, 17:49:01 »
^Tampereella maine Metrosta on ihan hyvin tiedossa edelleen. Ympäri menty ja yhteen tultu.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #26 : Joulukuu 16, 2022, 17:59:47 »
Meillä on Ratikka.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #27 : Joulukuu 16, 2022, 18:05:27 »
^tosi kumma juttu, että se ole houkutellut aikaisemmin Mansessa vierailevia ulkkarihupakoita enää menemään sinne.  :laught:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Puutarhuri

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1513
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #28 : Joulukuu 16, 2022, 21:35:54 »
Kivoja tarinoita, just mitä hainkin takaa! En tiedä miten itse reagoisin jos joutuisin tähän tilanteeseen, riippuu niin paljon minkälaisesta tilanteesta kyse. Itse veikkaisin että korkeintaan joku pieni hymynkaare tulisi minulta jos katsekontaktiin päädyttäisiin (paitsi jos oltaisiin tyyliin sairaalassa tai julkisissa lähekkäin, tai jos hänellä on seuraa), muuten yrittäisin luultavasti olla kun en olisi häntä huomannut ollenkaan ja hymyilen sitten mielessäni ;D. Se on selvää että ääntä tai elehdintää ei minusta irtoaisi ellei toinen tee aloitetta :D.
Antaa kaikkien kukkien kukkia

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #29 : Joulukuu 16, 2022, 22:51:37 »
Harvoin tunnistan henkilöitä tilanteissa, jotka poikkeavat aiemmista ympäristöistä. Lievää kasvosokeutta. Muutenkin olen sen verran omassa kuplassa yleisillä paikoilla liikuskellessani, että jäävät tutummatkin ihmiset välillä huomaamatta. Joskus yksi tuttava yrittänyt tervehtiä mua kadulla vastaan kävellessään, mutta minä olin painellut ohi kuulokkeet korvilla autuaan sokeana. 🤦🏼‍♀️

Eli joo, varmasti olen saattanut kohdata moniakin ohimennen sitä itse tajuamatta.

Joskus tosin jään miettimään miksi jotkut ukot tuijottelevat perään niin omituisesti. 🤷🏼‍♀️
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #30 : Joulukuu 16, 2022, 22:52:24 »
On tullut, jossain aiemmassa viestissäni olenkin avannut tilanteita mutta sen jälkeen on tullut pari uutta :D

Toinen oli sellainen, mikä ärsytti koska tuli viesti perään. En vastannut siihen. Sinänsä se ei ollut asiaton, mut tuntui kuin jokin tietty raja olisi rikkoutunut. Tuli sellainen tunne, ettei ole enää mitään yksityisyyttä. Varsinkin, kun muistaakseni olin joskus käynyt ko. Asiakkaan kanssa keskustelun, etten varmaan ikinä tule päätymään tilanteeseen, jossa hän sitten todistetusti oli mut nähny. Mut just for the context, jos hän lukee tätä niin kyse oli mun miesystävästä eikä asiakkaasta :D

Ja toinen kohtaaminen oli kiva ja yllättävä, kun vakkari tuli vastaan kaupassa. Jotenki suloisesti hän sen pari sekuntia mietti, mitä oltiin sovittu kunnes uskalsi moikata ja vaihdettiin kuulumiset pikaisesti.
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2610
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #31 : Joulukuu 17, 2022, 10:39:08 »
Ihan 100% varma en ole, mutta melko varmasti olen kerran törmännyt. Kylpylähotellin allas-osaston aulassa. Hän jutteli työntekijän kanssa tiskillä ja itse tulin juuri pois allasosastoilta. Tila oli muutenkin melko pieni ja olin sopinut että jään muita odottamaan tuohon. Kävin kuitenkin vessassa nopeasti ja tällä välillä oletettu hupakko oli kadonnut paikalta. Tiesin vielä että kyseinen hupakko piti juuri tuolla seudulla majapaikkaansa noihin aikoihin, eli tod.näk oli sama nainen.
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1203
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #32 : Joulukuu 17, 2022, 14:32:28 »
Työssäni kaupan myyjänä näen päivittäin suuren määrän ihmisiä ja siihen joukkoon on mahtunut pari hutsuakin. Toinen heistä on vanha tuttuni, mutta toisen tiedän hutsuksi vain näkemieni kuvien perusteella. En siis ole asioinut jälkimmäisen kanssa lähemmin, mutta olen katsellut häntä sillä silmällä, että pitäisikö ottaa yhteyttä.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #33 : Joulukuu 17, 2022, 16:22:30 »
Useita kertoja, mutta parhaiten jäänyt mieleen eräs kohtaaminen helsinkiläisessä ravintolassa. Takana olevassa loosissa nainen kovalla äänellä selitti yatävättärelleen, että epäilee avomiehensä panevan toista naista. Keskustelu oli kiihkeää ja tunteikasta. Avomies todettiin siaksi.

Jotenkin ääni kuulosti tutulta. Kurkkasin loosiin. Tuttu oli naamakin. Suussa kun oli käynyt paljas kullini vain viikkoa aikaisemmin. En tervehtinyt.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 278
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #34 : Joulukuu 17, 2022, 16:55:12 »
Useita kertoja, mutta parhaiten jäänyt mieleen eräs kohtaaminen helsinkiläisessä ravintolassa. Takana olevassa loosissa nainen kovalla äänellä selitti yatävättärelleen, että epäilee avomiehensä panevan toista naista. Keskustelu oli kiihkeää ja tunteikasta. Avomies todettiin siaksi.

Jotenkin ääni kuulosti tutulta. Kurkkasin loosiin. Tuttu oli naamakin. Suussa kun oli käynyt paljas kullini vain viikkoa aikaisemmin. En tervehtinyt.

Nainen vai ystävätär? Jos jälkimmäinen, niin ei tainnut tyttö avata omia seikkailujaan  ;D
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 600
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #35 : Joulukuu 17, 2022, 20:34:15 »
Harvoin tunnistan henkilöitä tilanteissa, jotka poikkeavat aiemmista ympäristöistä. Lievää kasvosokeutta. Muutenkin olen sen verran omassa kuplassa yleisillä paikoilla liikuskellessani, että jäävät tutummatkin ihmiset välillä huomaamatta. Joskus yksi tuttava yrittänyt tervehtiä mua kadulla vastaan kävellessään, mutta minä olin painellut ohi kuulokkeet korvilla autuaan sokeana. 🤦🏼‍♀️

Eli joo, varmasti olen saattanut kohdata moniakin ohimennen sitä itse tajuamatta.

Joskus tosin jään miettimään miksi jotkut ukot tuijottelevat perään niin omituisesti. 🤷🏼‍♀️

Mulla sama, joku joskus tapaamisella sanoi moikanneensa mua kaupassa mutta oli kyllä mulla mennyt ihan ohi
Nokialla

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #36 : Joulukuu 17, 2022, 21:02:19 »
^ Silloin joskus kauan sitten kun Itiksessä pystyi vielä käymään, niin törmäsin silloiseen puolvakkariin, joka oli ilmeisesti mutsinsa kanssa ostoksilla.

Tervehdin, niinkuin hyviin tapoihin kuuluu ja samalla pahoittelin sitä peruuttamaani aikaa ja sen tuottamaa mahdollista vaivaa ja lupasin tulla panemaan häntä perseeseen, kunhan vaan saan sen Thaimaasta saadun Supertippurin antibiooteilla pois.

Koitin myöhemmin soittaa hänelle, mutta jostain kumman syystä numero ei ollut enään käytössä.  :o

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #37 : Joulukuu 18, 2022, 00:13:38 »
^ Silloin joskus kauan sitten kun Itiksessä pystyi vielä käymään, niin törmäsin silloiseen puolvakkariin, joka oli ilmeisesti mutsinsa kanssa ostoksilla.

Tervehdin, niinkuin hyviin tapoihin kuuluu ja samalla pahoittelin sitä peruuttamaani aikaa ja sen tuottamaa mahdollista vaivaa ja lupasin tulla panemaan häntä perseeseen, kunhan vaan saan sen Thaimaasta saadun Supertippurin antibiooteilla pois.

Koitin myöhemmin soittaa hänelle, mutta jostain kumman syystä numero ei ollut enään käytössä.  :o

Voi mikä herrasmies!
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #38 : Joulukuu 19, 2022, 23:02:56 »
Yökerhossa muutaman kerran törmännyt ja reagoin tilanteessa samalla tavalla kuin kaikkien tuntemattomien naisten kanssa. Paitsi näillä kerroilla en kourinut perseestä.
Why so fragile?

Poissa Marie93

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 177
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #39 : Joulukuu 19, 2022, 23:09:30 »
En oo vielä törmännyt asiakkaisiin, mutta oon aina kyllä niin laput silmillä etten ikinä huomaa ketään niin todennäköisesti kävis niin mahdollisissa näissäkin kohtaamisissa😅

Tosin sellainen on käyny, että taannoin tinderissä ollessa tuli asiakkaan kanssa mätsi enkä ees tajunnu sitä kun vasta siinä vaiheessa kun hän juttelun aloittaessaan kyseli milloin pääsee painamaan mua uudestaan. Vähän nolotti, olin vaan katsonut että onpa tutun näköinen mies, mutta jotenkin näytti kuvissa kuitenkin niin erilaiselta etten tunnistanu😂
Sex is like money.. only too much is enough.
💋