Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?  (Luettu 6809 kertaa)

Poissa Puutarhuri

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1513
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« : Joulukuu 15, 2022, 23:01:47 »
En nyt heti kättelyyn löytänyt tämmöistä aihetta vaikka uskon semmoisen täältä löytyvän. Olisi kiinnostavaa kuulla tarinoita siitä jos olet sattumalta bongannut asiakkaan/seuralaisen arkielämässä esim. kaupassa, joukkoliikenteessä, ravintolassa (eri seurueessa), elokuvissa jne. Mitä olet ajatellut tuolloin, miten reagoinut, oletko ottanut katsekontaktia vai yrittänyt välttää sitä? Kenties vähän hymyillyt hänelle, tai yrittänyt esittää että et olisi häntä huomioinut?

En tiedä kuinka yleistä tämä on, mutta olisi kiva jos löytyy jotain tarinoita tällaisista kohtaamisista :).
Antaa kaikkien kukkien kukkia

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6922
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #1 : Joulukuu 15, 2022, 23:54:26 »
En nyt heti kättelyyn löytänyt tämmöistä aihetta vaikka uskon semmoisen täältä löytyvän. Olisi kiinnostavaa kuulla tarinoita siitä jos olet sattumalta bongannut asiakkaan/seuralaisen arkielämässä esim. kaupassa, joukkoliikenteessä, ravintolassa (eri seurueessa), elokuvissa jne. Mitä olet ajatellut tuolloin, miten reagoinut, oletko ottanut katsekontaktia vai yrittänyt välttää sitä? Kenties vähän hymyillyt hänelle, tai yrittänyt esittää että et olisi häntä huomioinut?

En tiedä kuinka yleistä tämä on, mutta olisi kiva jos löytyy jotain tarinoita tällaisista kohtaamisista :).

Nauramaan ketjussa olin muutaman rivin laittanut aiheesta, tuskin ketjua tästä löytyy?

Siis pari kertaa olen törmännyt PT:n vapaalla ja molemmilla kerroilla näytti siltä, että tunnistimme nopealla katsella toisemme. Silti huomaamattoman ammattimaisesti mentiin toistemme ohi.

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 40 )

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5093
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #2 : Joulukuu 16, 2022, 05:31:15 »
Meikäläinen kun oppisi vielä tässä elämässä huomaamaan ja moikkaamaan tutut tai edes työkaverit niin hyvä olis - mutta ei taida onnistua. Joten ei voi parhaalla tahdollakaan sanoa että PT:tä olisin bongannut.

Poissa PeTre

  • Full Member
  • Viestejä: 203
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #3 : Joulukuu 16, 2022, 08:22:42 »
Yhden kerran on semivakkari tullut kaupan ovella vastaan. Hän oli niin ajatuksissaan ettei huomannut minua. Minä jäin kyllä sitä timmiä perää jumppahousuissa hetkeksi katsomaan

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #4 : Joulukuu 16, 2022, 08:35:26 »
Hyvä avaus. Tällaista mietin itsekin. Eräs siviilielämässäni käyttämä palveluntarjoaja on tullut vastaan sokerideittailusivustolla. Kyseessä on mukava ja kaunis nainen, mutta en ole asialle tehnyt mitään.

Poissa PeTre

  • Full Member
  • Viestejä: 203
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #5 : Joulukuu 16, 2022, 08:36:08 »
Yhden kerran on semivakkari tullut kaupan ovella vastaan. Hän oli niin ajatuksissaan ettei huomannut minua. Minä jäin kyllä sitä timmiä perää jumppahousuissa hetkeksi katsomaan

Ja siis tarkennetaan sen verran, että hänellä jumppahousut. Ei minulla

#suomenkieli

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1444
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #6 : Joulukuu 16, 2022, 08:46:30 »
Huonosti tunnistan ihmisiä, kun nämä vaihtavat ympäristöä ja vaatetusta. Kerran oli tästä poikkeus kun menin syömään käynnin jälkkeen ja hupakko tuli jonkun äijän kanssa samaan mestaan. Kun tunnistin tämän, en katsonutkaan enää kohti.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5197
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #7 : Joulukuu 16, 2022, 08:54:52 »
Minä kuljen aina niin omissa maailmoissani, että en varmaan huomaisi omaa äitiänikään 😅 Pari kertaa olen saanut viestiä perään "Olitko se sinä paikassa x? ".

Kerran olen kuitenkin kesäterassilla törmännyt semivakkariin, molemmat omissa porukoissaan. Pikainen katseenvaihto ja sen jälkeen en kiinnittänyt häneen huomiota.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15357
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #8 : Joulukuu 16, 2022, 09:33:29 »
Muutamia kertoja on tullut tällainen tilanne vastaan. Ollaan kyllä tunnistettu toisemme, koska seuraavilla tapaamisilla niille on naureskeltu.  :)
Hyviim tapoihin kuuluu jattää julkisilla paikoilla kohtaamiset huomioitaa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa siejamie

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #9 : Joulukuu 16, 2022, 10:08:04 »
Varkaudessa vieraili Joutsenkulmassa kiva Mimmi. Kävin hänet kotoaan hakemassa.
Lahden legendaarisessa baarissa istuessani kopautti olkapäälle moikaten samalla!
Tietenkin yritin illasta tavoitella, mutta oli varmaankin baariseuraa.
Puhelinnumero vaihtunut...vanha suola janottaa!On esiintynyt sexileffossa, mutta itse olen nähnyt vain mainosklipin vuosia sitten.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #10 : Joulukuu 16, 2022, 11:10:47 »
En ole nähnyt, mukava olisi kyllä nähdä ja olla ihan kuin ei huomaisi. Mutta oon kyl niin huono kans huomaamaan ja tuntemaan ketään, että tuskin tuntisin vaikka nenän edestä menis 🙂

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2095
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #11 : Joulukuu 16, 2022, 12:17:52 »
En ole tunnistanut, kaikilla kylillä liikkujilla on ollut vaatteet päällä.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #12 : Joulukuu 16, 2022, 12:21:40 »
Kerran yksi asiakas tuli kumppaninsa kanssa Kämpin terassille ja kun asiakas huomasi mut, niin se ukko huusi kovaan ääneen että MOI CHRISTINE! Jäädyin mutta sain samantien kasattua itseni, tyynesti kulautin kerralla loput samppanjat lasista ja lähdin kävelemään pois.

Tyypiltä tuli perään tekstari ettei enää tule mun luo kun en ollut huomaavinaankaan. Tyyppi tiesi tasan etten hyväksy mitään tuollaista kuuluvaa moikkailua, varsinkaan jos ei ole yksin. Muuten kai olisi vielä mennyt jos olisi vain nyökännyt tervehdykseksi eikä olisi akkaansa raahannut mukanaan.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #13 : Joulukuu 16, 2022, 12:52:29 »
Oletpa sä hottis pikkumainen kun et voi toista tervehtiä kun sinut ystävällisesti huomioidaan, voi voi...

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4007
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #14 : Joulukuu 16, 2022, 13:22:16 »
Kerran olen ehkä tavannut erään jota kävin useamman kerran tapaamassa.
Tyttö sai lievän paniikkikohtauksen ja karkasi paikalta.
Naamamuistini on muutenkin niin huono, etten ehtinyt tunnistaa varmasti.
Saitin Bud Spencer

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #15 : Joulukuu 16, 2022, 15:37:09 »
Kerran kadulla tuli vastaan hupakko, jonka luona olin käynyt kaksi kertaa ennem. Tunnistettiin, moikattiin, vaihdeltiin pikaiset kuulumiset. Kyseltiin molemmilta, minne oltiin menossa. Sitten toivotettiin näkemiset ja jatkettiin matkaa omiin suuntiin. Kyllähän se on kiva jutella hommien ulkopuolellakin, eikä oo nyt mitenkään ehdottomasti kiellettyä  :) mielestäni tuossa tapauksessa täysi ignooraus tai katseiden kääntö olisi ollut epäkohteliasta  :D
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #16 : Joulukuu 16, 2022, 16:04:13 »
Kyllä joskus on nähty. Erään suositun hupsukan josta käytän ilmaisua "A-S", kanssa kävimme jopa samalla kuntosalilla, mutta koska asiasta oli sovittu niin emme olleet tuntevinamme toisiamme.
Lähes naapurissa asusteli eräs ja hänen kanssaan moikkailtiin ja juteltiin kuten hyvät ystävät konsanaan.Ulkkareita näkyy toisinaan kylillä et sellasta.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 16, 2022, 16:07:01 kirjoittanut ShyGuy »

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #17 : Joulukuu 16, 2022, 16:20:20 »
Kerran Cittarin kassa jonossa erään nuoren neitokaisen kanssa vaihdettiin katseita ja hymyjä. Oli vielä äijänsä kanssa siinä.
Kyllähän siinä tuli mietittyä, että tietääkö se, että tälläinen setä mies käy paukuttamassa sen naista.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #18 : Joulukuu 16, 2022, 17:00:10 »
Kyllä joskus on nähty. Erään suositun hupsukan josta käytän ilmaisua "A-S", kanssa kävimme jopa samalla kuntosalilla, mutta koska asiasta oli sovittu niin emme olleet tuntevinamme toisiamme.
Lähes naapurissa asusteli eräs ja hänen kanssaan moikkailtiin ja juteltiin kuten hyvät ystävät konsanaan.Ulkkareita näkyy toisinaan kylillä et sellasta.

Aika hurjaa. Tampereen kyliltä kuuluu edelleen kaikenlaista. Mitähän Anna-Sofia tuumailee.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko nähnyt asiakkaan/seuralaisen arkielämässä?
« Vastaus #19 : Joulukuu 16, 2022, 17:02:54 »
Varmasti montakin kertaa. Muutaman kerran olen tunnistanut, mutta en jää tuijottamaan. Asiakkaalla on kuitenkin oikeus olla rauhassa.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?