Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä  (Luettu 44243 kertaa)

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #120 : Tammikuu 09, 2020, 15:21:20 »
Valinnanvaikeus. Mua ärsyttää se, ettei millään ehdi tapaamaan edes "vanhoja" tuttuja niin usein kuin haluaisi saati näitä kaikkia uusia ihanuuksia, joita tänne ilmaantuu.

Työt yms. siviilikuviot vaan haittaa harrastusta ja pahasti. Ja lompakollakin on rajoituksensa.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Tomppa

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #121 : Tammikuu 09, 2020, 21:40:17 »
^tämä. Valinnanvaikeus, siis tarjonta vs harrastukseen käytettävissä olevat resurssit.
Olishan se kiva koluta koko kaupunki läpi, mutta jotenkin sitä yrittää ennemmin löytää rivien välistä sellaisia mätsääviä persoonia. Ja onhan niitä.

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #122 : Tammikuu 10, 2020, 00:56:09 »
- Liian korkeat hinnat, joille tulee lähinnä naureskeltua kun halvemmallakin saa.

Eihän se ole kuin köyhälle liian kallista.

Saahan sitä tietysti naureskella, mutta se hinta minkä tyttö ilmoittaa, on se summa jossa kysyntä kohtaa resurssit. Tämä kun on 'käsityötä' ja pimpsoja ei voi monistaa jokaiselle halukkaalle tukkuhinnalla lähetettäväksi vaan ihan jokaisen kikkelin päälle on ihan itse istuttava.  ;)

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1171
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #123 : Tammikuu 10, 2020, 06:54:30 »
Lainaus
Saahan sitä tietysti naureskella, mutta se hinta minkä tyttö ilmoittaa, on se summa jossa kysyntä kohtaa resurssit. Tämä kun on 'käsityötä' ja pimpsoja ei voi monistaa jokaiselle halukkaalle tukkuhinnalla lähetettäväksi vaan ihan jokaisen kikkelin päälle on ihan itse istuttava.  ;)

^Tämä on kyllä aivan totta. Mun lähtökohta on se, että jokainen ilmoitettu hinta on viimeinen hinta, mutta niiden ilmoitettujen joukosta yritän aina etsiä parhaan hinta/laatu-suhteen tarjoajan. Tässä pätee sama kuin muussakin elämässä: itse kalastettu helmi on parempi kuin ostoskorillinen tölkkisimpukkaa.

...mistä nyt löytyikin tällainen kielikuva?  ;D

antero pee
You and me, part-time lovers

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #124 : Tammikuu 10, 2020, 08:32:37 »
^^ Ekan tapaamisen hinnalla ei ole väliä. Tosin,  mitä kalliimpi pyynti, niin sitä todennäköisemmin käännyn ovella, jos etukäteen saatu mielikuva tytöstä ei vastaa todellisuutta.

Hintajousto (puolin ja toisin) tulee siinä vaiheessa kun ollaan muodostamassa vakkarisuhdetta. Käytän hupakointiin kuukausittain suurinpiirtein vakiosumman, ja se on tytöstä ja hinnoittelusta kiinni kuinka suuren osan tästä potista onnistuu nappaamaan itselleen. Jos tyttö osaa pelata korttinsa oikein, niin summa voi jopa olla enemmän kuin vakiobudjetti olisi sallinut.

Poissa Vieras0044

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #125 : Tammikuu 16, 2020, 07:52:54 »
Kun ei vaivauduta edes vastaamaan kun kyselee tapaamis aikaa kaikkien hupakon määrittelemien speksien mukaan tekstarilla?? (Saat minuun yhteyden laittamalla viestiä tätä kautta (vaatii kirjautumisen) tai tekstiviestillä , jossa kerrot:
- itsestäsi, mistä kirjoittelet, kuinka pitkästä tapaamisesta olet kiinnostunut ja koska.)
Eilen lähetin kaksikin tekstaria Oulussa vierailevalle Suomihupakolle kysyäkseni aikaa tälle aamulle. No ilmeisesti aikaa ei ollut enää tarjolla mikä on ihan ok kun vasta tässä vaiheessa (eilen) aikaa kyselin. Mutta se mikä jurppii niin olis nyt edes voinut vastata ettei aikaa ole.  :) 
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 16, 2020, 07:55:37 kirjoittanut JokunenJ »

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #126 : Tammikuu 16, 2020, 08:02:07 »
^ihmisiä ne hupakotkin on.

Poissa Vieras0044

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #127 : Tammikuu 16, 2020, 08:04:50 »
^ihmisiä ne hupakotkin on.


Niinhän ne on.  :D

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #128 : Tammikuu 16, 2020, 08:44:16 »
Kun ei vaivauduta edes vastaamaan kun kyselee tapaamis aikaa kaikkien hupakon määrittelemien speksien mukaan
Erittäin ärsyttävää, kun lähettelee viestejä eri suuntaan ja kukaan ei tunnu vastaavan. Sitten jonain toisena päivänä saa vastauksia lähes jokaiselta, ja joutuu tekemään valintoja kenen luo menee. Joskus on jopa joutunut menemään kahden eri palveluntarjoajan luo samana päivänä 8).

Mutta ymmärrän kyllä palveluntarjoajan näkökulmasta, miksi kaikkiin kyselyihin ei ehditä tai haluta vastata. Jos vastaat kieltävästi, että ei ole aikoja, niin siitä huolimatta turska ei välttämättä tajua lopettaa viestittelyä vaan jatkaa kysellen seuraavista vapaista ajoista jne jne ja jossain vaiheessa se viestittely on kuitenkin pakko panna poikki tai ei mitään muuta ehtisi tekemään.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #129 : Tammikuu 16, 2020, 09:44:45 »
Eilen lähetin kaksikin tekstaria Oulussa vierailevalle Suomihupakolle kysyäkseni aikaa tälle aamulle. No ilmeisesti aikaa ei ollut enää tarjolla mikä on ihan ok kun vasta tässä vaiheessa (eilen) aikaa kyselin. Mutta se mikä jurppii niin olis nyt edes voinut vastata ettei aikaa ole.

Minulla vähän pistää korvaan nämä "olisit nyt voinut edes..." -jutut. Yleensä kun minulle sanotaan, että olisin voinut sitä ja tätä, niin ei, en olisi voinut.

Jos kysyt päivystysaikaa samalle aamulle, niin saatoit hyvinkin olla asialla aivan liian myöhässä, kuten itsekin sanoit. Se tarkoittaisi, että tuon palveluntarjoajan kalenteri olisi jo ollut täyteen buukattu, eli vastaanottaessaan tekstiviestisi hän olisi ollut joko palvelemassa toista asiakasta, tai valmistautumassa palvelemaan toista asiakasta. Ja jos hänellä ei enää ollut aikaa tavata sinua, niin sitten et ollut ainoa, joka hänelle viestitteli. Viestisi saattoi olla yksi viidestä, kymmenestä, tai vaikka kahdestakymmenestä.

Eli tilanne on saattanut olla esimerkiksi se, että palveluntarjoajalla on 20 minuuttia aikaa siistiä makuuhuone, peseytyä, korjailla meikit, pukeutua, juoda vettä ja pestä hampaansa ennen seuraavan asiakkaan saapumista heidän 2 h treffeilleen. Silloin hän ei olisi voinut vastata 15 uuteen tekstiviestiin.
Eläkkeellä.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (130)
  • Viestejä: 2371
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #130 : Tammikuu 16, 2020, 10:11:07 »

Pahoittelut jos olen mielesi pahoittanut ja jäit ilman vastausta.

Valitettavasti Oulussa on ollut tällä reissulla paljon puutteessa olevia miehiä, jotka ovat viime tinkaan ottaneet yhteyttä. Viestejä on tullut sen verran että kaikkiin ole kerennyt reakoida.



Kun ei vaivauduta edes vastaamaan kun kyselee tapaamis aikaa kaikkien hupakon määrittelemien speksien mukaan tekstarilla?? (Saat minuun yhteyden laittamalla viestiä tätä kautta (vaatii kirjautumisen) tai tekstiviestillä , jossa kerrot:
- itsestäsi, mistä kirjoittelet, kuinka pitkästä tapaamisesta olet kiinnostunut ja koska.)
Eilen lähetin kaksikin tekstaria Oulussa vierailevalle Suomihupakolle kysyäkseni aikaa tälle aamulle. No ilmeisesti aikaa ei ollut enää tarjolla mikä on ihan ok kun vasta tässä vaiheessa (eilen) aikaa kyselin. Mutta se mikä jurppii niin olis nyt edes voinut vastata ettei aikaa ole.  :)
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Pilvi

  • Full Member
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 126
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #131 : Tammikuu 16, 2020, 10:11:24 »
Itse voin myöntää suoraan, etten aina kerkeä vastaamaan kaikkiin viesteihin. Niin valitettavaa kuin se onkin.
Tai vastaukset saattavat tulla hieman myöhässä.
Monesti txt vastaukset jäävät, varsinkin jos mahdollisuus vastata olisi vasta myöhemmin illalla. Koskaan kun ei tiedä mikä tilanne toisessa päässä on (jos on vaikka laittanut viestiä töissä ollessaan ja vielä henk.koht.puhelimesta, en enää illalla myöhään kehtaa vastata.) Vastausta ilman jäävät myös mehustelijat, kuulumisien kyselijät ja sellaiset jotka laittavat jotain muuta turhanpäiväistä.
<3

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #132 : Tammikuu 16, 2020, 10:15:25 »
Voi mahdoton. Kuulemma joskus päivystäville hupakoille tulee sellaisiakin soittoja, että pitäisi päästä tulemaan ihan heti, ikään kuin olisi jo alaovella odottamassa. Nämä eivät ehdi odottaa edes 10 minuuttia. Yllätyin siitä että asian kertonutta palveluntarjoajaa harmitti vain se, että näissä tapauksissa menettää asiakkaan kun ei saa itselleen sen vertaa aikaa että ehtisi käydä rauhassa vessassa.

Poissa Vieras0044

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #133 : Tammikuu 16, 2020, 17:17:07 »


Kiitos Pimu vastauksesta myös tämän kautta! Ymmärränhän minäkin sen ettei aina välttämättä ehdi vastamaan kaikille. Eikä ole välttämättä edes tarvetta vastata kaikille urpoille kun on jo loppuunmyyty kaikki ajat. Täytyy olla ens kerralla ajoissa liikkeellä. No ennen joulua kyllä olinkin ajoissa, mutta jouduit sitten perumaan kokonaan Ouluun tulosi. :)



Pahoittelut jos olen mielesi pahoittanut ja jäit ilman vastausta.

Valitettavasti Oulussa on ollut tällä reissulla paljon puutteessa olevia miehiä, jotka ovat viime tinkaan ottaneet yhteyttä. Viestejä on tullut sen verran että kaikkiin ole kerennyt reakoida.


Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1209
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #134 : Tammikuu 16, 2020, 21:40:15 »
Puutteelliset ja epämääräiset tiedot ilmoituksissa ärsyttävät, erityisesti naapurisivustolla. Eniten ärsyttää se, jos ilmoittaja ei kerro edes olinpaikkaansa, mikä on aika tärkeä kriteeri panoreissua suunnitellessa. Minulle ei riitä tieto, että vastaanotto sijaitsee Pirkanmaalla, vaan myös kaupunki pitäisi mielestäni olla jo ilmoituksessa selvillä. Olen miettinyt, onko kyseessä jokin varotoimenpide vai onko kaupunki vain unohtunut mainita. Jos kyse on jälkimmäisestä, niin aika outoa huolimattomuutta siinä tapauksessa.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #135 : Tammikuu 16, 2020, 22:14:50 »
Puutteelliset ja epämääräiset tiedot ilmoituksissa ärsyttävät, erityisesti naapurisivustolla. Eniten ärsyttää se, jos ilmoittaja ei kerro edes olinpaikkaansa, mikä on aika tärkeä kriteeri panoreissua suunnitellessa. Minulle ei riitä tieto, että vastaanotto sijaitsee Pirkanmaalla, vaan myös kaupunki pitäisi mielestäni olla jo ilmoituksessa selvillä. Olen miettinyt, onko kyseessä jokin varotoimenpide vai onko kaupunki vain unohtunut mainita. Jos kyse on jälkimmäisestä, niin aika outoa huolimattomuutta siinä tapauksessa.

Tuskin on varotoimenpide, ja kaupungin puuttuminen ei edes palvele milläänlailla tytönkään etua. Tulee vaan turhaan kyselyitä sinne tänne.
Mä luulen et se vaan jää epähuomiossa laittamatta, kun itselleen se on tietysti niin selvä missä on.
Toi on kyl ongelma, ja tyttöjen pitäisi korjata tuo asia.

Muuten taas pitää muistaa et naapurissa ei voi ilmoittaa palveluita ja hintoja, koska Suomen laki. Mutta sitä huolimatta olen super kiitollinen et meillä ylipäätään yhä edes on naapuri.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Vuokatissa la 18.5.!

Poissa goodtimes

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #136 : Tammikuu 21, 2020, 01:29:47 »
Ensimmäisenä kaikenlainen kusetus, mä ymmärrän imartelevista kuvakulmista otetut kuvat ja pienen photarin, jopa feikkikuvat menee jos ollaan kuitenkin lähellä tarjottua. mutta se että myydään olematonta palvelua tai aletaan muuttamaan hintaa keskenkaiken niin ei tarvi käydä uudestaan jokunen moldovan helmi on tarjonnut gfe:tä ja todellisuus on liukuhihnaa paskalla asenteella, ennemmin olisi vetänyt kuivat ovenpieless, ehkä teen sen seuraavalla kerralla. Toinen on epäselvät ilmoitukset mistä ei ota selvää mitä on tarjolla ja millä hinnalla, tuntuu vaan hukkaan heitetyltä ajalta kysellä hintoja tai palveluja jos ilmoitus on sivulla missä on sallittua kertoa suoraan, sillä mä käytänkin pelkästään aitoaseuralaista suomessa. Sielläkin olisi hyvä jos ilmoituksessa olisi  hiukka tarkennusta sijainnista, esim. kaupunginosa tai lähin metro tms.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 21, 2020, 01:35:29 kirjoittanut goodtimes »

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #137 : Tammikuu 21, 2020, 01:52:42 »
Käykää kotimaisilla GFE:n ammattilaisilla niin ei tarvitse pettyä.  8)

Poissa Katjakaunis

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #138 : Tammikuu 21, 2020, 10:49:47 »
^ Tekstareihin ei tosiaan ehdi aina vastata, eikä jaksakaan kun joutuu deletoimaan niin paljon ”Moi”, ”Missä oot?” ym viestejä. Ei noihin kaikkiin ehdi alkaa chattailemaan. Toki tässä ketjussa on varmasti myös useita lukutaitoisia (laittavat meiliä) ja kirjoitustaitoisiakin. Tutun asiakkaan tekstariin mieluummin reagoikin, koska hän ei ole turhankyselijä.

Yllä mainittuun päivystämiseen sanon sen verran, että kyllä moni varmaan minun lisäksenikin päivystää siinä 10min valmiudessa eli voi tulla heti, jos sattuu olemaan vapaana - tämän päivystämisen ideana koenkin.
Oulu 3-5.2

Poissa Vieras0187

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #139 : Helmikuu 07, 2020, 19:02:45 »
Pimu särki sydämeni eikä vastannut yhteydenotto-yritykseen :'(  :-[ (vink vink vaadin lepyttelyä)