Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Thaikku  (Luettu 3130 kertaa)

Poissa Mettämies

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Thaikku
« : Joulukuu 09, 2022, 14:22:47 »
Tulipas käytyä pari päivää sitten pitkästä aikaa Thaikun luona. Oli nätti n.30v nainen. Sopivat silarit ei liian överit minun makuun. Otin hieronnan ja sitten panon. Täytyy sanoa, että hän osasi hieroakkin ihan kohtuudella jalkoja ja selkää ei ollut perus lääppimistä niin kuin yleensä. Sitten kun käännyin selälleen niin meinas heti tarttua mulkkuun, mutta pyysin että ensin jalkoja. Siinä jalkoja hieroessa kuin vahingossa kosketteli munaakin.Sitten kun tuli panon aika niin kysyin haluaako hänkin pienen jalkojen hieronnan? Halusihan hän. Siinä ohi mennen sipaisin välillä pilluakin. Aluksi hänen jalat oli aika yhdessä ja vähän niin kuin esteli etten hieroisi pildeä, mutta pikkuhiljaa hän avasi jalkojaan ja pääsin oikein kunnolla sormettelemaan. Tärinästä ja voihkimisesta sekä muusta kehon kielestä päätellen hän nautti tosissaan mun antamasta  sormileikistä! Sitten kun työnsin munan pilluun ja aloin työstään, niin hän oli kyllä aivan kiimoissaan. Tuli kyllä sellainen tunne, että hän oli tyytyväinen aktin jälkeen kun kiitteli oikein vuolaasti minua! Harmi vaan kun hän kertoi lähtevänsä jo tänään muualle.  :headbang: :behind:

Poissa Otus

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Thaikku
« Vastaus #1 : Joulukuu 09, 2022, 17:04:31 »
Erittäin harvoin tuollaisia helmiä sattuu kohdalle. Parempi pitää hyvänä kun voi :D

Jos kemiat pelaa niin upeita hetkiä tiedossa jatkossakin, oman kokemukseni mukaan.

Poissa Mettämies

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: Thaikku
« Vastaus #2 : Joulukuu 09, 2022, 18:52:16 »
^ Juu, muutaman kerran ennen tavannut thaikkuja ja tää oli kyllä huippu muihin verrattuna!

Paikalla Bushmill

  • Jr. Member
  • Viestejä: 54
  • * Kelpo kaveri
Vs: Thaikku
« Vastaus #3 : Joulukuu 10, 2022, 11:31:10 »
Mistähän se tälläinen kiimaThaikku löytyy?

Poissa Mettämies

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: Thaikku
« Vastaus #4 : Joulukuu 10, 2022, 14:28:57 »
^ Enpä osaa sanoa, että mihinkä päin Oulusta lähti!?🤔

Poissa hupiukko

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • * Kelpo kaveri
Vs: Thaikku
« Vastaus #5 : Joulukuu 11, 2022, 16:39:45 »
Nimimerkki?

Poissa Komppi

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Thaikku
« Vastaus #6 : Joulukuu 12, 2022, 07:52:35 »
Tämä taisi olla taas näitä seikkailuja jotka on tapahtuneet ainoastaan Mettämies / Mie:n omassa mielikuvituksessa  :laught: :laught:

Poissa Mettämies

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: Thaikku
« Vastaus #7 : Joulukuu 12, 2022, 10:17:14 »
Mie:stä en tiedä,mutta minä kyllä oon tuon tavannut ja yksärillä kertonut nimimerkinkin halukkaille. Tosin en ole ihan 100% varma,että muistinko sen oikein??! Se oli ehkä Yaya??
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 12, 2022, 10:21:34 kirjoittanut Mettämies »