Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Helsinki ilman "natseja"?  (Luettu 6815 kertaa)

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Helsinki ilman "natseja"?
« Vastaus #20 : Joulukuu 08, 2022, 20:28:51 »
Tuo on jotenkin niin jopa surkuhupaisaa, että nämä koulutetut keskiluokkaiset vihervasemmistolais ituhipit ajavat siis sitä asiaa, että suojelevat ihmistä. Olkoon nyt sitten vaikka natseilta. Ulkoistavat sen, eivätkä tee itse mitään asialle ja sitten kun ulkoistettu ei ihan ehdi auttamaan, niin syyttävät sitten heitä.

Esimerkki: jokainen näistä natseista, miehistä naisiin, iästä riippumatta, uhrin väristä riippumatta menevät väliin jos näkevät jotain puukolla uhaten raiskattavan. Ihan jokainen. Siis oman henkensä uhalla. Yksikään koulutettu keskiluokkainen vihervasemmistolainen ituhippi ei mene vaan juoksee kotiinsa, sulkee kaikki ovet ja räppänät ja soittaa poliisille, että puistossa x on käynnissä raiskaus, olin paikalla 45min. sitten.

Ei ne ole elvyttämässä jos joku saa torilla sairaskohtauksen. ...t on. Siinä ku saattaa mekko likaantua

Taitaa ko. ihmisryhmän käytetyin sanonta olla: "ei kuulu mulle"

Tässähän nyt oli nämä pari tapausta, teini-ikäinen ryöstettiin täydessä bussissa ja mies putosi asemalla kiskoille ja jäi junan töytäisemäksi, selvisi kuitenkin.
Nämä tiedostavat Suomi :sheep: :sheep: :sheep: eivät tehneet mitään, seuraavat vain vierestä.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 08, 2022, 20:30:45 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Helsinki ilman "natseja"?
« Vastaus #21 : Joulukuu 08, 2022, 20:44:07 »
Tuo on jotenkin niin jopa surkuhupaisaa, että nämä koulutetut keskiluokkaiset vihervasemmistolais ituhipit ajavat siis sitä asiaa, että suojelevat ihmistä. Olkoon nyt sitten vaikka natseilta. Ulkoistavat sen, eivätkä tee itse mitään asialle ja sitten kun ulkoistettu ei ihan ehdi auttamaan, niin syyttävät sitten heitä.

Esimerkki: jokainen näistä natseista, miehistä naisiin, iästä riippumatta, uhrin väristä riippumatta menevät väliin jos näkevät jotain puukolla uhaten raiskattavan. Ihan jokainen. Siis oman henkensä uhalla. Yksikään koulutettu keskiluokkainen vihervasemmistolainen ituhippi ei mene vaan juoksee kotiinsa, sulkee kaikki ovet ja räppänät ja soittaa poliisille, että puistossa x on käynnissä raiskaus, olin paikalla 45min. sitten.

Ei ne ole elvyttämässä jos joku saa torilla sairaskohtauksen. ...t on. Siinä ku saattaa mekko likaantua

Taitaa ko. ihmisryhmän käytetyin sanonta olla: "ei kuulu mulle"

Tässähän nyt oli nämä pari tapausta, teini-ikäinen ryöstettiin täydessä bussissa ja mies putosi asemalla kiskoille ja jäi junan töytäisemäksi, selvisi kuitenkin.
Nämä tiedostavat Suomi :sheep: :sheep: :sheep: eivät tehneet mitään, seuraavat vain vierestä.

Jotakuinkin just tuota tarkoitin. Sata varma, että jokainen n**si olisi mennyt väliin. Mutta n**tsit ajaakin V8 jenkki lavapakuilla eikä kulje millään paikallisjunilla ;D

Kiva suojella ihmistä Twitterin sivuilla jos ei omaa persettä tarvii laittaa likoon: "on kuitenkin tärkeämpää, että minä säilyn täällä Twitterissä puolustamassa ihmistä. Kukas sitä ihmistä sitten puolustaisi jos minua ei olisi?"

EDIT: miks vasemmisto ei ole koskaan "stop raiskauksille" kyltit päällä Manskulla? Luulisi, että se olisi prioriteetti. Pahempi on facessa kirjoittava känniduunari ku puskaraiskaaja. Näin voisi ainakin heidän ajatusmaailmaansa tulkita
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 08, 2022, 20:47:04 kirjoittanut Kinder »

Poissa NeitiRubens

  • Jr. Member
  • Viestejä: 69
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Helsinki ilman "natseja"?
« Vastaus #22 : Joulukuu 09, 2022, 16:21:19 »
Minkätasoinen ongelma on tämä "...t Helsingissä"? Viime aikoina kansalaisilla, poliiseilla ja politiikoilla on ollut kova huoli liittyen Helsingissä rötösteleviin katujengeihin.
Jos nämä mielenosoittajat voisivat päättää, poistaisivatko he Helsingistä mieluummin ...t vai katujengit?

Jaa-a, enpä ole huomannut poliitikoiden saati poliisien aitoa huolta katujengeistä. Sillä jos olisi, niitä ei olisi edes päässyt syntymään.
Aikuinen nainen rehevään makuun Helsingissä
Virtuaalisesti Fanslyssä noin 600 kuvaa ja yli 180 videoo kiimasta matskuu

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Helsinki ilman "natseja"?
« Vastaus #23 : Joulukuu 11, 2022, 00:52:32 »
^ Kyllä siitä on osa poliitikoista ja - poliiseista puhunut vuosikausia mutta sille on vaan hymähdetty, niinkuin kaikkeen muuhunkin haitalliseen maahanmuuttoon liittyviin ongelmiin.
Ja mitä muutakaan voisi odottaa kun sisäministeri on vihreä ja pääministeri demari.

Poissa NeitiRubens

  • Jr. Member
  • Viestejä: 69
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Helsinki ilman "natseja"?
« Vastaus #24 : Joulukuu 11, 2022, 03:16:37 »
^ Kyllä siitä on osa poliitikoista ja - poliiseista puhunut vuosikausia mutta sille on vaan hymähdetty, niinkuin kaikkeen muuhunkin haitalliseen maahanmuuttoon liittyviin ongelmiin.
Ja mitä muutakaan voisi odottaa kun sisäministeri on vihreä ja pääministeri demari.

Jep, sitähän mä just tarkoitin :D
Pelkkää sananhelinää, ei aitoa huolta saati ennaltaehkäisyä jne

Mun suht pitkän sivustaseuraajan roolin mukaan on ihan sama ketä siel eduskunnas on kulloinkin ollut.
Oppositio huutelee mut kun pääsee hallitukseen niin takki kääntyy alta aikayksikön.
Pelkkää farssia koko touhu.
Ja oletteko muuten miettineet miksi esim. ministerin virka kestää vain tietyn ajan.
Mun näkemyksen mukaan siksi, ettei vastuuta tarvitse ottaa, vaan aina voi syytellä edellistä ministeriä samoin kuin hallituksen suhteen on hyvä syyttää edellisiä hallituksia.
Pelkkää farssia yhtä kaikki.

Samoja mantroja toistetaan vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.


« Viimeksi muokattu: Joulukuu 11, 2022, 03:25:31 kirjoittanut NeitiRubens »
Aikuinen nainen rehevään makuun Helsingissä
Virtuaalisesti Fanslyssä noin 600 kuvaa ja yli 180 videoo kiimasta matskuu

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5179
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Helsinki ilman "natseja"?
« Vastaus #25 : Joulukuu 11, 2022, 07:34:35 »
Jep, sitähän mä just tarkoitin :D
Pelkkää sananhelinää, ei aitoa huolta saati ennaltaehkäisyä jne
Minua puolestani kiinnostaisi teitää se menetelmä / ennakkoehkäisy mitä olisi pitänyt tehdä ja miten jotta katujengi-ongelmilta oltaisiin vöitu välttyä?

Haasteeksi heitän väitteen että kyseisiltä ilmiöiltä ei voi välttyä yhtään mitenkään. Kun vastaanotat maahanmuuttajia islamilaisista maista / Afrikasta, saat harmeja. Porukkaa joista kantaväestöä huomattavasti suurempi osuus syyllistyy väkivalta- ja seksuaalirikoksiin. Kiinnostaisi kuulla miten tämä seikka voidaan ennaltaehkäistä / poistaa. Hyvä yritys on kertoa että olen rasisti ja yrittää estää kaltaisteni ihmisten mielipiteiden esittely keskusteluissa.

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Helsinki ilman "natseja"?
« Vastaus #26 : Kesäkuu 07, 2023, 00:34:06 »
[Jaa-a, enpä ole huomannut poliitikoiden saati poliisien aitoa huolta katujengeistä. Sillä jos olisi, niitä ei olisi edes päässyt syntymään.
[/quote]

En ole minäkään huomannut minkäänlaista todellista puuttumista katujengeihin ja niiden gangsterismiin. Tämä ongelma selvästi vaietaan vuosi toisensa jälkeen kuoliaaksi, että "sivistysvaltion" kulissit pysyvät Euroopassa pystyssä, ja poliisithan maksavat......

Kannabista ja ehkä julkista onanointia sallitaan, mutta stadilaisen perusturva fyysisellä tasolla heikkenee ja uppoaa vain fraasien viidakkoon.

Stadissa ei uskalleta puuttua aitoihin epäkohtiin muuten kuin luukuttamalla suvaitsevaisuusmantraa.
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi