Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ihana isa  (Luettu 8496 kertaa)

Poissa jarppa112

  • Jr. Member
  • Viestejä: 54
  • * Kelpo kaveri
Ihana isa
« : Joulukuu 06, 2022, 10:14:02 »
Onko kukaan mennyt tähän vedätykseen puhelu jo maksaa 20€ minuutti ennenkuin pääsee juttelee tapaamisesta. Aika outo tapa saada asiakkaita

Poissa Vieras1442

  • Hero Member
  • Viestejä: 685
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ihana isa
« Vastaus #1 : Joulukuu 06, 2022, 11:22:27 »
Ei ole kokemusta Isasta mutta ilmoituksen olen nähnyt kahdella eri sivustolla. Molemmista löytyi sähköpostiosoite jonka kautta yhteydenoton saisi ilmaiseksi.

Mutta kieltämättä toinen näistä oli hankalampi. Joutui hetken miettimään mistä mailiosoitteen löytäisi. Sivustolta löytyi linkki naisen kotisivuille ja osoite näkyy kotisivulla toinen rivi ylhäällä.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ihana isa
« Vastaus #2 : Joulukuu 06, 2022, 12:00:59 »
Siis ei kai ole se jokapaikassa esilläoleva isa, vai oliko se isa? YLE Perjantai ja kaikkinnaistenlehdet ja iltapäivähöppänöt.

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ihana isa
« Vastaus #3 : Joulukuu 06, 2022, 12:22:49 »
Kyllä sieltä kontaktin saa otettua ihan ilmaiseksi.

Mä haluisin Isan tavata, ihanan näköinen nainen kuvissa.
Nyt ei vain aikataulut kohtaa, mut joskus...

Hänen esilläolonsa ei ole minun asiani, joten sille en ajatuksia uhraa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 06, 2022, 12:24:44 kirjoittanut Olavi »

Poissa Seksi-Seppo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihana isa
« Vastaus #4 : Joulukuu 06, 2022, 12:47:44 »
Onko kukaan mennyt tähän vedätykseen puhelu jo maksaa 20€ minuutti ennenkuin pääsee juttelee tapaamisesta. Aika outo tapa saada asiakkaita
Sun ei varmaan kannata koittaa sopia aikaa, kun oot sisälukutaidoton

Poissa jarppa112

  • Jr. Member
  • Viestejä: 54
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihana isa
« Vastaus #5 : Joulukuu 07, 2022, 14:06:10 »
Onko kukaan mennyt tähän vedätykseen puhelu jo maksaa 20€ minuutti ennenkuin pääsee juttelee tapaamisesta. Aika outo tapa saada asiakkaita
Sun ei varmaan kannata koittaa sopia aikaa, kun oot sisälukutaidoton
No nythän Seppo on jättänyt lääkkeet ottamatta, siinä ilmoituksessa jonka näin niin oli vain puhelinnumero ei muuta tapaa ottaa yhteyttä

Poissa Seksi-Seppo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihana isa
« Vastaus #6 : Joulukuu 15, 2022, 16:19:14 »
Onko kukaan mennyt tähän vedätykseen puhelu jo maksaa 20€ minuutti ennenkuin pääsee juttelee tapaamisesta. Aika outo tapa saada asiakkaita
Sun ei varmaan kannata koittaa sopia aikaa, kun oot sisälukutaidoton
No nythän Seppo on jättänyt lääkkeet ottamatta, siinä ilmoituksessa jonka näin niin oli vain puhelinnumero ei muuta tapaa ottaa yhteyttä

Aina se sähköposti on esillä
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 15, 2022, 16:21:17 kirjoittanut Seksi-Seppo »

Paikalla Juzzi

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihana isa
« Vastaus #7 : Joulukuu 15, 2022, 19:39:09 »
Niin, eikös se maksullinen numero ole sellanen, mihin voi vaikka lässyttää niitä näitä  ;D

Poissa häkkisen isa

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihana isa
« Vastaus #8 : Toukokuu 19, 2023, 11:42:52 »
kiva huomata että mun ilmotukset jaksaa herättää keskustelua. kuten täällä ehdittiinkin jo sanoa, jokaisessa mun ilmoituksessa on aina väylä jota pitkin voi ottaa yhteyttä myös ilmaiseksi.

mä haluaisin itse käyttää pelkkää sähköpostia, mutta valitettavasti se saitti jossa se puhelinnumerokin on esillä eksplisiittisesti kieltää säännöissään laittamasta sähköpostia ilmoituksen tekstiin. tämän vuoksi olen joutunut kiertämään tätä linkittämällä sähköpostin kotisivujen kautta, koska en halua ottaa riskiä ilmoituksen poistamisesta. tämä ei ole mun vallassani, pahoittelut siitä jokaiselle joka kokee tämän hankalaksi. hankalaa se on mullekin, mutta koko ajan pirisevä puhelin ja "saaks sua panna ilman kumia" -soitot olivat vielä hankalampia.

se puhelinnumero on ollut maksullinen ihan siitä syystä, että jos siihen ilmoitukseen laittaa maksuttoman numeron, on aivan sama miten isoilla kirjaimilla viereen pistää ohjeen VAIN TEKSTIVIESTEJÄ, puhelin soi useamman kerran tunnissa ja parhaimmillaan sama ihminen soittaa useita kertoja putkeen, ja lähes jokainen soitto tulee ihmiseltä joka ei ole lukenut ilmoituksesta riviäkään. ja lähes aina ensimmäisen 30 sekunnin aikana selviää, että asiakas tahtoo palvelua, jota en ilmoituksen mukaan tarjoa. jos luurin laittaa äänettömälle, en kuule, kun tulossa oleva asiakas soittaa. jos numeroa ei ole ollenkaan, menetän ne asiakkaat jotka haluavat tavata hyvin lyhyellä varoitusajalla. tää on lopulta varsin yksinkertaista: jos soittaminen maksaa, ihmiset miettii ennen kuin ne soittaa, ja soittaa vain hyvästä syystä.

se parikymppiä per puhelu - ei minuutti - karsii joukosta turhimmat hupisoittelijat, kiusaajat ja ajantuhlaajat. sen jälkeen kun siirryin pitämään julkisena vain maksullista numeroa, todennäköisyys että puhelusta seuraisi tapaaminen nousi lähelle sataa, eikä ohareita tullut yhtään.

silläkin riskillä että kuulostan ihan sietämättömältä lehmältä, tässä työssä asiakashankinnan on toisinaan pakko olla asiakaskarsintaa. välillä tuntuu että turhan moni seksinostaja unohtaa tämän puolen - vaikka sinä oletkin fiksu ja asiallinen tyyppi, ne sinun mielestäsi ärsyttävät säännöt ja käytännöt johtuvat hyvin todennäköisesti siitä, että jotkut tyypit ei ole olleet fiksuja vaan toimineet tavalla minkä seurauksena ne säännöt ja käytännöt on otettu käyttöön.

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1606
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ihana isa
« Vastaus #9 : Toukokuu 19, 2023, 13:40:05 »
^ Ymmärrettävää.  :inlove:
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Ituhippi

  • Full Member
  • Viestejä: 117
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihana isa
« Vastaus #10 : Toukokuu 19, 2023, 23:12:35 »
Missäs tällänen Isa ilmoittelee ja sitä myötä vaikuttaa jos tapaamista aattelee?

Poissa Seksi-Seppo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihana isa
« Vastaus #11 : Toukokuu 21, 2023, 14:05:32 »
Missäs tällänen Isa ilmoittelee?
Samoilla saiteilla kuin muutkin