Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Taudit  (Luettu 8215 kertaa)

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Taudit
« Vastaus #20 : Joulukuu 04, 2022, 13:49:02 »
^ Kyllä se hupakon laatu vaikuttaa suuresti. Jos hupakon asiakkaat ovat, kuten sanoit, "kilttejä perheen isejä" jotka suosivat vakkareita, niin hupakon mahdollisuus saada tauti on hyvin paljon pienempi verrattuna siihen, että hupakko keräilee ansionsa narkkien työttömyyskorvauksista.

Hupakolta ei saa tautia jos hupakolla ei ole tautia. Raa'asta kanasta ei saa salmonellaa jos kanassa ei ole salmonellaa

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Taudit
« Vastaus #21 : Joulukuu 04, 2022, 23:03:15 »
Narkkien räjähdysmäinen lisääntyminen tässä kuumottaakin.
Yksi kotimainen naapurissa ilmoittava nuori nainen meinasi tulla kylään, niin ilmoitin sille että koska edellinen tyttö karkasi ovesta rahojen kanssa, niin maksu tulee sitten vasta aktin jälkeen ja tarkistan käsivarret ennen toimitusta - jos jälkiä näkyy niin diiliä ei tapahdu. Ei kuulunut mitään siitä muijasta sen jälkeen. Hyvä niin.

Poissa K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 169
  • * Kelpo kaveri
Vs: Taudit
« Vastaus #22 : Joulukuu 06, 2022, 09:07:28 »
Kerran vaan läheltä piti kun pitkäaikainen vakkari ilmoitti että oli tippurin napannu joltain yhden yön siviili jutulta ja kehotti meneen testiin.Paljaalla oli pistelty silloin jo pidempään mutta eipä tuo sitten onnistunut minuun iskemään.Kyseessä siis ns yksityishupakko jota tapaillut 11 vuotta eli ei tarvi alkaa kauhisteleen kun olen paljaalla painellut.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Taudit
« Vastaus #23 : Joulukuu 06, 2022, 09:51:53 »
Kerran vaan läheltä piti kun pitkäaikainen vakkari ilmoitti että oli tippurin napannu joltain yhden yön siviili jutulta ja kehotti meneen testiin.Paljaalla oli pistelty silloin jo pidempään mutta eipä tuo sitten onnistunut minuun iskemään.Kyseessä siis ns yksityishupakko jota tapaillut 11 vuotta eli ei tarvi alkaa kauhisteleen kun olen paljaalla painellut.

Yksityishupakko? Kuulostaa lupaavalta. Taidat olla miljönääri. Mistäkö tiedän? Hese tietää.   

Seksitaudit iskee vain heikkohin yksilöihin.   

Minkälainen amatööri voi rakkauden ammattilainen olla, että panee ilman kumia vapaa-ajallaan. 
 

Poissa moisioh

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Taudit
« Vastaus #24 : Joulukuu 06, 2022, 20:31:05 »
Heti kun joku PT alkaa markkinoida itseään tuoreilla puhtailla testipapereilla niin saa minusta asiakkaan

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Taudit
« Vastaus #25 : Joulukuu 06, 2022, 20:47:37 »
Heti kun joku PT alkaa markkinoida itseään tuoreilla puhtailla testipapereilla niin saa minusta asiakkaan

Sitten pitäisi olla myös sinulla. Tuollainen palvelu on itseasiassa tarjolla eräässä paikassa:

Can I Have Sex with the girls without a Condom?

All the girls are tested in at the resort for all HIV's and STD's. We now offer on-site HIV & STD testing. Results within 2 hours. Therefore if clients opt-in and do the on-site test at our resort. Clients will have the opportunity to have sex with the girls without a condom. ( all girls are on Birth Control )

Poissa garyhard

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Taudit
« Vastaus #26 : Tammikuu 03, 2023, 19:34:50 »
Pelko perseessä..
Kuinka moni runkkaa ennen kuin vetää kumin päälle..
Tunnustan ja varmistan vielä että kumi on kunnolla ,vetämällä samaisella kädellä 🙄

Oletteko huomanneet moniko nainen räplää tuheroaan alkulämmittelyssä tai mies varmistaa mieskuntoo  antaessa kielihoitoo..
Ja välillä sormettaa.

Itse luotan tuuriin ja en ihan kaikkea liikkuvaa pane..no melkein🤣

Poissa Mondos

  • Full Member
  • Viestejä: 227
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Taudit
« Vastaus #27 : Tammikuu 03, 2023, 20:45:38 »
Ne on ne sormet,jos ne vaeltelee siellä pillussa,ja tarttuvat tahmeina kaluhun runkkaamaan,sitten myöhemmin niillä sormilla laitellaan kumia suojaksi niin jos siellä jotakin tarttuvaa on tartunnan saanti hyvin mahdollinen. Kumin käyttäminenkään ei silloin suojaa,ja nyt kyseessä ne naisen sormet.

Sama on miehillä,jos sormetat,ja veivaat kalua,tai varomatta laittelet kumia voi tartuntakin tulla jos on tullakseen.  Eikä ole peloittelua!
Ja kasakka se kantoi vettä.Vaikkei sitä kyrpeä vittuhu menny ku kirvesvarre verra juu,vain kirvesvarre verra juu.

Poissa TuhmaMyy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Taudit
« Vastaus #28 : Tammikuu 08, 2023, 15:47:41 »
Pelko perseessä..
Kuinka moni runkkaa ennen kuin vetää kumin päälle..
Tunnustan ja varmistan vielä että kumi on kunnolla ,vetämällä samaisella kädellä 🙄

Oletteko huomanneet moniko nainen räplää tuheroaan alkulämmittelyssä tai mies varmistaa mieskuntoo  antaessa kielihoitoo..
Ja välillä sormettaa.

Itse luotan tuuriin ja en ihan kaikkea liikkuvaa pane..no melkein🤣


Tästä asiasta joutuu töissä valistamaan päivittäin! Muistutan jokaista asiakasta erikseen treffien alussa siitä, että sillä kädellä millä asiakas on itseensä koskenut, ei kosketa enää kortsun päälle tai käytetä mun genitaalien hyväilyyn. Samoin mä en ikinä koske asiakkaan paljasta penistä kädellä, jolla oon esim. sormettanut itseäni.

Ja jos asiakas kuitenkin epähuomiossa koskee kortsun päälle sillä kädellä millä on runkannut, kumi menee vaihtoon heti. Osa on valittanut siitä että "on tämä näin pikkutarkkaa", mutta mulla ei ole koskaan ollut mitään seksitautia ja ajattelin myös pitää asian sillä tolalla 😌