Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Utelias seksin ystävä  (Luettu 5355 kertaa)

Poissa Fuckme

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Utelias seksin ystävä
« : Elokuu 11, 2023, 19:06:02 »
kertoisitteko tytöt seksi fantasioistanne?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Utelias seksin ystävä
« Vastaus #1 : Elokuu 11, 2023, 19:21:49 »
Tottakai 😇 Onko sulla kyrpä nyt kädessä ja liukkaria valmiina?

Mun fantasia on, että ihana komea mies saapuu mun ovelle. Tiputtaa postiluukusta tukon seteleitä ja poistuu. Tätä hän tekee kerran viikossa. Tai miksi ei päivittäinkin. Mä laitan setelit lompakkoon.

 :wanker:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2826
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Utelias seksin ystävä
« Vastaus #2 : Elokuu 11, 2023, 19:47:20 »
^ Vau!!! En olisi ikinä uskonut että jollain on sama fantasia kanssani...en tosin laita seteleitä lompakkoon vaan rullalle kumpparilla...tällekin fantasialle saa runkata jos haluaa
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Utelias seksin ystävä
« Vastaus #3 : Elokuu 11, 2023, 23:23:44 »
Tottakai 😇 Onko sulla kyrpä nyt kädessä ja liukkaria valmiina?

Mun fantasia on, että ihana komea mies saapuu mun ovelle. Tiputtaa postiluukusta tukon seteleitä ja poistuu. Tätä hän tekee kerran viikossa. Tai miksi ei päivittäinkin. Mä laitan setelit lompakkoon.

 :wanker:

Veit sanat suustani! Sellainen parisataa päivässä olisi ihan hyvä, enemmänkin saa tuoda. 💰
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa JussinPussit

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Utelias seksin ystävä
« Vastaus #4 : Elokuu 13, 2023, 08:41:25 »
Vähäänpä tyytyisitte, mulle täytyis ainakin tonni päivään tuoda, että se fantasiaksi asti pääsisi. Koska pitäisihän siellä haavemaailmassa kuitenkin maksaa vuokrat, sähköt, velat ja vastikkeet, ja silti jäädä puuharahaa nopeisiin naisiin ja halpoihin autoihin.
Tai oikeastaan mun fantasia olis housut, joiden perstaskussa olis aina kymppitonni. Ja kun olen sen ottanut sieltä pois, olis siellä kohta uus kymppitonni. Niin uuden Teslankin vois käydä ostaan käteisellä heti huomenna, kun illan tyhjäilis sitä taskua.

Poissa certiina

  • Full Member
  • Viestejä: 271
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Utelias seksin ystävä
« Vastaus #5 : Lokakuu 07, 2023, 07:12:15 »
Kylläpä tytöt ovat materialisteja , ei lainkaan läheisyyttä ja inhimillistä lämpöä .Olen kyllä järkyttynyt vastauksista , ei muu auta kuin käpertyä nurkkaan ja  :wanker:

Poissa Fuckme

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Utelias seksin ystävä
« Vastaus #6 : Lokakuu 10, 2023, 00:58:55 »
Hyvä Tytöt!Onko muka noin helppoo et massil onnistuu?Mul ois massii ja oon yhdyntä kelpoinen yksilö.Tiiän et mitä rikkaampi oot nii sitä kauniimman muidun tuut saamaan.Mut ei kai kukaa oo niin hullu et huviksee tiputtelee rahaa postilaatikosta ja lähtee menee.Mun fantasiat on vaa hyvää seksiä kauniin Typyn kanssa jonka jälkeen molemmat on tyytyväisiä.Täydellinen hyvän näköine nainen saa kyl mitä haluaa... helposti pystyy putsaa vaik omaisuuden.. Mä oon helppo putsattava,kannatkaa kokeilla..

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Utelias seksin ystävä
« Vastaus #7 : Lokakuu 10, 2023, 03:19:28 »
Hyvä Tytöt!Onko muka noin helppoo et massil onnistuu?Mul ois massii ja oon yhdyntä kelpoinen yksilö.Tiiän et mitä rikkaampi oot nii sitä kauniimman muidun tuut saamaan.

Onneksi pt:llä oikeus valita asiakkaansa.
Vaikka olisi rahaa, jos muutoin on asshole-tyyppiä niin sitä aikaa ei tule saamaan minkäänlaiseen seksuaaliseen juttuun.

Tämä olisi hyvä muistaa jos meinaa lähestyä palveluntarjoajia viestillä missä on asshole-sanoja...rahaa on..komea.. luotettava.. hyvä rakastelemaan...iso kyrpä..
Ja sitten vielä viestin lopuksi kuva siitä isosta alapään lihaksesta juhlakunnossa.
kuvagalleria

**** Helsingissä****