Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suomi, sarjaraiskaajien luvattu maa  (Luettu 1157 kertaa)

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1276
  • ****** Rakastajien aatelia
Suomi, sarjaraiskaajien luvattu maa
« : Marraskuu 30, 2022, 09:06:31 »
Sarjaraiskaajat pääsevät aina suhteelisen kevyen ja humaanin tuomionsa jälkeen välittömästi uusiman rikoksensa. Laissa on valuvika, aukko, sanoo rikosoikeuden professori emerita Terttu Utriainen IL:ssä ykskantaan. Hänen mukaansa Suomen laki ei tunnista poikkeuksellisen vaarallisia rikollisia, jotka tuomiosta toiseen uusivat tekonsa.

Vaarallisia rikoksen uusijoita löytyy onneksi vain muutama ja todennäköisesti enemmänkin. Mikko Linnanto esimerkiksi ja sarjakuristaja Michael Penttilä sekä sarjahukuttaja Pekka Tapani Seppänen. Kourallinenkin on liikaa kuljeskelemassa vapaana.

Teloittaakaan näitä ei voi, mutta itse kannatan lukitsemista johonkin turvavankilaan eristykseen ikuisesti. Mitä näille pitäisi tehdä sinun mielestä?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/63873eb5-09b7-475f-92f1-9f252e487a3a

Poissa Vieras1442

  • Hero Member
  • Viestejä: 685
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suomi, sarjaraiskaajien luvattu maa
« Vastaus #1 : Marraskuu 30, 2022, 09:22:27 »
Tällaiset tapaukset joutavat tulla lukituksi vankilaan tai laitokseen loppu iäkseen. Pitäisi oikeuslaitoksenkin muutaman kerran jälkeen jo uskoa että eivät kaikki rikolliset parannu tai muuta tapojaan >:(

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suomi, sarjaraiskaajien luvattu maa
« Vastaus #2 : Marraskuu 30, 2022, 09:28:52 »
Teea oli ystäväni joten Penttilän tekosista olen parhaiten selvillä. Kyllä sitä voi suuresti hämmästellä miten hänen kaltaisensa ihmishirviö oli vapaalla tehdessään tämän viimeisen(?) tekosensa.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suomi, sarjaraiskaajien luvattu maa
« Vastaus #3 : Marraskuu 30, 2022, 19:21:14 »
Teea oli ystäväni joten Penttilän tekosista olen parhaiten selvillä. Kyllä sitä voi suuresti hämmästellä miten hänen kaltaisensa ihmishirviö oli vapaalla tehdessään tämän viimeisen(?) tekosensa.

kun luin näitä edellisiä juttuja pääsi uskomattoman vähällä vaikka oli jo kovaa taustaa vaikka ois

suomen paras asianajaja tosiaan ihmettelen tyyppi on vilä sen ikänen et vuosituomiosta vielä

vapautuu  ehkä tehdään jammut  eli pakko hoitoon.
kysyvälle vastataan

Poissa PapaBuljo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 57
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomi, sarjaraiskaajien luvattu maa
« Vastaus #4 : Joulukuu 01, 2022, 00:16:30 »
Suomessa ei monet rikokset pitkiä tuomioita saa, mutta auta armias jos valtiota kuset linssiin etteivät saa rahaa, sit kyllä tuomitaan vaikka ja mitä.

Pakkohoitokin kuulostaa hirveältä joidenkin mielestä. Itse sanoisin että tuomion mukaan, sarja raiskaajille kastraatio ja pakkotyöleirille tms. Kun tosiaan kuoleman tuomiotakaan ei suosita 🤔