Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suikkarin hinnoittelu  (Luettu 6114 kertaa)

Poissa Miss Mischievous

  • Jr. Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 50
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #40 : Toukokuu 06, 2023, 16:05:25 »
Kuten moni muukin on sanonut, suihinotto pitkään on raskasta. Niskaan ja leukaan sattuu. Miksi antaisin alennusta palvelusta jossa teen enemmän työtä? Enkä ole lahna pannessakaan. On vaan kiva ottaa suihin, sit vaihtaa asentoa.

On todellakin raskasta! Sitä 'pelkkää suikkaria' koko päivä, niin tiedossa viikon saikku.on muuten paikat sitten jumissa..
 tiedä sitten, jos joillakin on siihen tiedossa jokin erikoistekniikka ettei mene jumiin. En oo vielä itse keksinyt.

Mulla on vielä löysät leukaluut jotka ”naksuu”, niin kyllä ne vaan kipeytyy jos tosi paljon tai kauan tekee suikkaria

Totta, mulla on myös naksuvat ja tekee todella kipeää kun menee jumiin
PK-seutu. Keikat Turku ja Tampere.
13.4 Silja Serenade risteily AnnaB:n kanssa.

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1185
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #41 : Toukokuu 06, 2023, 19:00:41 »
On minulla ollut niitäkin tapaamisia, jotka ovat koostuneet enimmäkseen tai pelkästään suihinotosta, mutta en ole koskaan olettanut, että lasku olisi sen takia pienempi. Taksa määräytyy ajan mukaan, eikä sen, kuinka kauan pippeli viihtyy suussa tai jossain muualla.

Joskus olen viettänyt tapaamisia myös tissipanon merkeissä niin, ettei perinteistä panemista olla harrastettu lainkaan. En silti ole kysynyt alennusta, vaikka tissipano ei vaadikaan naiselta kovin suurta vaivannäköä. Edelleen maksan ajasta ja itsehän valitsen, miten haluan sen käyttää.

Suihinoton jatkuessa pitkäänkin tiedustelen välillä, jaksaako neito vielä imeä vai tehdäänkö jotain muuta. Varsinkin jos minä lykin kullia syvälle kurkkuun kuolan valuessa pitkin leukaa, muistan kysellä imuttelijan vointia. Jos vastaus on, että lisää vain kiitos, niin sitten jatketaan.

Poissa Miss Mischievous

  • Jr. Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 50
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #42 : Toukokuu 07, 2023, 00:09:43 »
^
..tiedustelen välillä, jaksaako neito vielä imeä vai tehdäänkö jotain muuta.. 😄

Ihastuttavan huomaavaista tällainen :inlove:
PK-seutu. Keikat Turku ja Tampere.
13.4 Silja Serenade risteily AnnaB:n kanssa.

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #43 : Toukokuu 07, 2023, 20:27:54 »
^
..tiedustelen välillä, jaksaako neito vielä imeä vai tehdäänkö jotain muuta.. 😄

Ihastuttavan huomaavaista tällainen :inlove:

Hyvä suikkari on mulle niin kova akilleen kantapää, että siinä ei kyl keretä kysellä mitään, kun huippu jo lähestyy ;D

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #44 : Toukokuu 07, 2023, 21:27:31 »
Tossa joku kerta mietin, että suikkareiden suhteen iso-kyrpäiset ei oo kyllä voittanut lotossa. Mulla ainakin on suht pieni suu (en tiedä voiko leukaperiä jotenkin treenata isommaksi 😁), joten jos kortsu on esim kokoa 64 on sen kalun imeminen huomattavasti vaikeampaa kuin kumikoko 53 pukeutuva.

64 ja isommat keskittyminen menee oikeastaan siihen ettei nyt ihan kauheesti hampaat osuisi ja en usko kummankaan nauttivan hirveästi tilanteesta (vaikka huoran pitääkin pystyä liksallaan imemään tunti kyrpää!)

53 ja pienempien imeminen sitten taas on helpompaa ja siinä pystyy jo vähän leikkimään kielelläkin ja tekemään taikatemppuja 😆

Saako suikkarin halvemmalla? Ei saa. Tykkään enemmän olla perse pystyssä.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #45 : Toukokuu 07, 2023, 21:33:08 »
Varsinkin jos minä lykin kullia syvälle kurkkuun kuolan valuessa pitkin leukaa, muistan kysellä imuttelijan vointia.

Sydäntä lämmittää, kun huomaa herrasmiehen avaavan neitoselle ovea, auttavan tälle takkia päälle tai kyselevän tältä vointia pontevan kurkkupanon tiimellyksessä. Ritarillisuus elää ja voi hyvin.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #46 : Heinäkuu 05, 2023, 14:11:08 »
Onko tietoa kuka tää suhinottaja on ja paljonko velottaa imasusta? Ja kuuluuko toi jointtisätkä hintaan?
Perfektionisti.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #47 : Heinäkuu 05, 2023, 16:54:44 »
^
Tuosta oon silleen eri mieltä. Paneminen niin että se nainen panee takaisin on fyysisesti paljon raskaampaa kun suikkari. No jos vaan levittää jalat lahnana ja antaa asiakkaan hoitaa kaikki, niin kait se on sitten iisimpää.

Joo, kyllä mä olen useasti saanut erinäiset lihasryhmät kipeiksi panemalla. Hyvää treeniä!  :inlove:
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #48 : Heinäkuu 05, 2023, 22:37:21 »
Tossa joku kerta mietin, että suikkareiden suhteen iso-kyrpäiset ei oo kyllä voittanut lotossa. Mulla ainakin on suht pieni suu (en tiedä voiko leukaperiä jotenkin treenata isommaksi 😁), joten jos kortsu on esim kokoa 64 on sen kalun imeminen huomattavasti vaikeampaa kuin kumikoko 53 pukeutuva.

64 ja isommat keskittyminen menee oikeastaan siihen ettei nyt ihan kauheesti hampaat osuisi ja en usko kummankaan nauttivan hirveästi tilanteesta (vaikka huoran pitääkin pystyä liksallaan imemään tunti kyrpää!)

Repesin tälle ihan totaalisesti päivällä töiden lomassa :laught: Onneksi oli etäpäivä…

Kyllä muutaman suihinottajan muistan, jotka on ihan kakomatta imaisseet ns. kahvaa myöten. Erästä maksutytteliä tuli pantua kurkkuunkin mimmin maatessa selällään - hänen aloitteestaan. Ehkäpä niitä leukaperiä voi hiukan venytellä tai sitten ns. suurisuiset naiset on tässä hommassa parempia, vaikkeivät muuten niin kovasti suosikkejani olekaan ;D

Lainaus
53 ja pienempien imeminen sitten taas on helpompaa ja siinä pystyy jo vähän leikkimään kielelläkin ja tekemään taikatemppuja 😆

Saako suikkarin halvemmalla? Ei saa. Tykkään enemmän olla perse pystyssä.

Isolla kyrvällä pitäis kyllä saada paljousalennusta ;D

Terv. nim. Hra 64 😅

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suikkarin hinnoittelu
« Vastaus #49 : Heinäkuu 11, 2023, 20:30:42 »
Myös ihmettelen tuota, miksi suihin ottamisen pitäisi olla edullisempaa kuin pilluun paneminen. En ymmärrä.
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa