Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Milena  (Luettu 18816 kertaa)

Poissa Nikke69

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Milena
« : Marraskuu 27, 2022, 10:02:22 »
Suomalainen blondi Helsinki. Milena. Onko kokemuksia tästä tytöstä? Näyttää kuvissa aivan taivaallisen kauniilta naiselta.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 27, 2022, 10:11:59 kirjoittanut teme696 »
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3941
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Milena
« Vastaus #2 : Marraskuu 27, 2022, 13:48:41 »
Joskus tein Milenasta rapsankin, mutta se ketju on karannut.

Kuvat jotka löysit naapurista pitävät kutinsa.
Kympin tyttö, ainut miinus siitä ettei suutele suulle.

Parasta A-luokkaa.
Kohdelkaa hyvin, niin saadaan jatkossakin nauttia tästä neidistä.
Saitin Bud Spencer

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6710
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Milena
« Vastaus #3 : Marraskuu 27, 2022, 18:06:56 »
^ Enton kanssa täysin samaa mieltä - Milena on mukava, seksikäs ja hyvä kroppainen kympin tyttö  :inlove:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Milena
« Vastaus #4 : Marraskuu 28, 2022, 18:26:39 »
Komppaan Enttoa ja HP:ta, aivan mahtava Nainen 😍
Kohdelkaa häntä hyvin niin Karma palkitsee 😜
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Turska88

  • Full Member
  • Viestejä: 112
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #5 : Marraskuu 29, 2022, 07:55:28 »
Hyvä horo on! Tykkään kropasta paljon varsinkin uusista rinnoista.

Aina rinnoille lopuksi :wanker:

Poissa Nikke69

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #6 : Marraskuu 29, 2022, 21:55:37 »
Tekeekö Milena keikkaa muissa kaupungeissa , kuin Helsingissä? Ois mukava saada tollanen tyttö käymään Oulun suunnallaki :inlove:

Poissa Mr. Naughty_Guy

  • Newbie
  • Viestejä: 43
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #7 : Marraskuu 30, 2022, 15:32:11 »
Vakuuttavat kuvat kieltämättä, hyvältä näyttää. Ei ole tullut käytyä, mutta tulee kuvista ainakin vähän mieleen "blondiversio" Natasta. Vähän pienempi/lyhyempi taitaa olla vieläpä.

Poissa Vieras0344

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milena
« Vastaus #8 : Joulukuu 08, 2022, 22:11:45 »
Milenan ilmo näyttää olevan mutta ei ole kuulunut mitään vaikka aikoja oli, muut tavanneet häntä viimepäivinä? OF kanssa ”jähmettynyt”. :-\

Poissa Turska88

  • Full Member
  • Viestejä: 112
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #9 : Joulukuu 09, 2022, 08:57:26 »
Ailahteleva horo on milena. Eiköhän ole muutakin elämää ku horoilu, kyllä se sieltä tulee taas ku rahat vähenee :blowjob:

Poissa Vieras0344

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milena
« Vastaus #10 : Joulukuu 09, 2022, 17:54:20 »
Arvostan että on muutakin ja lueskelin nuo toiset ketjut kanssa. Ainut mikä tuossa muidenkin puolesta kismittää on että voisi ilmoittaa tai laittaa yleisesti ettei käykään taikka lomalla kuin se että laittaa puhelimen mahdollisesti kiinni, hätätilanteet nyt asia erikseen. Olen joskus hänelle laittanut viestiä 1-2 vuotta sitten, silloin oli järkevästi aikatauluehdotuksia ja hyvä varaussysteemi, harmi etten silloin ehtinyt tapaamaan.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3941
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Milena
« Vastaus #11 : Joulukuu 09, 2022, 23:27:28 »
Eli Milena on unohtanut poistaa ilmoituksen loman ajaksi?
Ei vaikuta isolta ongelmalta.

Siellä on varmaan satoja viestejä odottamassa ja viestien purussa luultavasti kestää, joten kannattaa varmaan kokeilla jotain toista tyttöä.

Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0344

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milena
« Vastaus #12 : Joulukuu 10, 2022, 00:55:47 »
Eli Milena on unohtanut poistaa ilmoituksen loman ajaksi?
Ei vaikuta isolta ongelmalta.

Siellä on varmaan satoja viestejä odottamassa ja viestien purussa luultavasti kestää, joten kannattaa varmaan kokeilla jotain toista tyttöä.

Mahdollisesti Entto, käytännön asiaa vain sanon. Tiedän että varmaan jonossa tusina viestiä eikä häntä vastaan mitään, kaunis ja viehättävä nainen kuvien ja teidän rapsojen perusteella. Kaikki eivät ole samanlaisia, muitakin löytyy mutta ovatko yhtä aidon ja lupaavan oloisia.  :inlove:

Poissa Hukkanen

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #13 : Joulukuu 10, 2022, 10:15:16 »
Missäpäin pääkaupunkiseutua Milena majailee ja minkä värisistä seteleistä pitää? YV on myös ok :)

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milena
« Vastaus #14 : Joulukuu 28, 2022, 22:50:54 »
Joo pahoittelut ilmoitus jäi hetkeksi esille , olen lomalla ja palaan viimeistään tammikuun jälkeen 🥰❤️ mukava että ihmiset kaipaa minua! Odotan myös innolla ihania tapaamisia kun sen aika on😍

Poissa Vieras0389

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Milena
« Vastaus #15 : Helmikuu 19, 2023, 12:38:41 »
Joo pahoittelut ilmoitus jäi hetkeksi esille , olen lomalla ja palaan viimeistään tammikuun jälkeen 🥰❤️ mukava että ihmiset kaipaa minua! Odotan myös innolla ihania tapaamisia kun sen aika on😍

Onkohan Milena miten palaamassa tai palannut?  :)

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6710
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Milena
« Vastaus #16 : Huhtikuu 13, 2023, 22:19:38 »
Kävin "seikkailemassa" Milenan luona ja tosiaan ei käsitys Milenasta yhtään muuttunut.

Sosiaalinen, seksikäs, iloinen, mukava ja osaa huolehtia miehen tarpeiden täyttämisestä.
Kympin tyttö - ja ne silaririnnat ja se pieni pyöreä peppu  :kiss: :inlove: Tykkäsin!

Sää oli lämmin ja mies lähti hymyillen kohti uusia seikkailuja  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Isildur

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #17 : Kesäkuu 16, 2023, 20:04:23 »
Minulla oli tänään hieman erikoinen kokemus Milenan kanssa. Sovin Milenan kanssa sähköpostitse tapaamisen, ja mainitsin että olin tavannut hänet kerran aikaisemmin viime vuonna. Milena antoi osoitteen ja ohjeisti soittamaan hänelle sieltä, niin hän neuvoisi minut sieltä sitten perille. Tapaamisen sopiminen sinänsä meni siis kaikin puolin sujuvasti.

No, tulin sovittuun aikaan annettuun osoitteeseen, ja Milenan ohjeiden mukaan soitin hänelle, jotta hän neuvoisi minut perille asuntoonsa. Puhelimessa Milena kuitenkin yllättäen alkoi tenttaamaan, että olinko tavannut hänet edellisellä kerralla tässä samassa paikassa. Edellisestä tapaamisesta oli yli vuosi, niin en enää muistanut tuon tapaamisen tarkkaa paikkaa. Muistin vain, että edellinen tapaaminen oli ainakin samalla alueella, joten arvelin että se oli varmaan sama paikka. Kun en osannut sanoa varmaa vastausta, niin intuitioonsa ja turvallisuuteensa vedoten Milena ilmoitti, että ei haluakaan tavata minua. Ilmeisesti tämä huono muistini vaikutti jotenkin epäilyttävältä ja hämmentävältä, joten Milena ei uskonut että olen tavannut hänet aikaisemmin.

Hieman kyllä jäi harmittamaan, kun tein pitkän matkan Milenan luokse, ja sitten minut vain käännytettiin pois, vaikka meillä oli tapaaminen sovittuna. Olisi varmaan pitänyt käydä vanhat sähköpostimme läpi ennen tapaamista, mutta en osannut etukäteen arvata että edellisen tapaamisen osoitteella olisi mitään merkitystä. Milena ei kuitenkaan kysynyt asiasta mitään tapaamisesta sovittaessa. Jälkikäteen tarkistin vanhoista sähköposteista, että viime vuoden tapaaminen olikin ollut eri osoitteessa (mutta suhteellisen lähellä kuitenkin), joten sinänsä ymmärrän että kuulostin varmaan hämmentävältä puhelun aikana.

Ensimmäinen tapaamiseni Milenan kanssa viime vuonna oli kyllä kaikin puolin ihan onnistunut ja miellyttävä kokemus, ja sain käsityksen, että olisin tervetullut tapaamaan häntä uudelleenkin. Näin ollen oli todella yllättävää, että nyt kävi näin. Muiden palveluntarjoajien kanssa minulla ei ole koskaan tapahtunut mitään vastaavaa.

Toki palveluntarjoajilla on oikeus valita asiakkaansa, mutta silti jäi hieman paha mieli tästä tapauksesta.

Poissa Vieras1437

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #18 : Kesäkuu 17, 2023, 10:43:23 »
Joku ykäsonni näköjään ollut asialla.
Mitäköhän mahtanut käydä, että saatu pt näin vainoharhaiseksi.

Poissa miq

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #19 : Kesäkuu 17, 2023, 11:38:16 »
Itselläni kävi seuraavaa noin pari vuotta sitten.

Otin yhteyttä Milenaan, hän vastasi esittelytekstillä hintoineen. Yritin järjestää itselleni sopivaa rakoa tapaamiselle siinä onnistumatta.

Muutama kuukausi (tai jopa 6kk) myöhemmin löysin taas Milenan ilmoituksen ja laitoin viestiä. Tällä kertaa ehdotin 30min aikaa tiettylle hetkelle ja kerroin että olen aiemmin yrittänyt järjestää tapaamista. Se sopi myös Milenalle. Koska tällä kertaa ehdotin suoraan aikaa, Milena ei lähettänyt hintojaan. Tämä askarrutti minua ja kysyin, että vieläkö on sama hinta x€/30min? Milena vastasi että ei ole. Se on nyt vähemmän (x-50)€ /30min. Milena oli kuitenkin sitä mieltä ettei halua minua tavata koska minulle ei sopinut edellisellä kerralla (kuukausia aiemmin) hinta x, niin nyt ei kelpaa hinnalla x-50. En muista viestin sisältöä, mutta minulle jäi semmoinen vaikutelma että minua pidetään pihinä tai tinkaajana. En tähän enää mitään vastannut, koska koin Milenan logiikan/perustelut/fiilikset olevan kanssani eri planeetalta. En edes sanonut sitä että ensimmäisellä kerralla kiikarissani oli 60min tapaaminen, jonka hinta ei ollut muuttunut.

Milena on varmasti kiva tyyppi ja hänen iholleen on varmasti mukavaa laskea silmänsä livenä. Minun kanssani ei homma kuitenkaan toimi tämän kokemuksen perusteella.