Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Milena  (Luettu 19076 kertaa)

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Milena
« Vastaus #20 : Kesäkuu 17, 2023, 11:50:54 »
Eikös siinä Mortal Kombatissa ole joku Mileena? Tämä on kai eri henkilö mutta eiköhän kutsuta häntä tuttavallisesti Miltsiksi.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milena
« Vastaus #21 : Kesäkuu 17, 2023, 16:57:02 »
Minulla oli tänään hieman erikoinen kokemus Milenan kanssa. Sovin Milenan kanssa sähköpostitse tapaamisen, ja mainitsin että olin tavannut hänet kerran aikaisemmin viime vuonna. Milena antoi osoitteen ja ohjeisti soittamaan hänelle sieltä, niin hän neuvoisi minut sieltä sitten perille. Tapaamisen sopiminen sinänsä meni siis kaikin puolin sujuvasti.

No, tulin sovittuun aikaan annettuun osoitteeseen, ja Milenan ohjeiden mukaan soitin hänelle, jotta hän neuvoisi minut perille asuntoonsa. Puhelimessa Milena kuitenkin yllättäen alkoi tenttaamaan, että olinko tavannut hänet edellisellä kerralla tässä samassa paikassa. Edellisestä tapaamisesta oli yli vuosi, niin en enää muistanut tuon tapaamisen tarkkaa paikkaa. Muistin vain, että edellinen tapaaminen oli ainakin samalla alueella, joten arvelin että se oli varmaan sama paikka. Kun en osannut sanoa varmaa vastausta, niin intuitioonsa ja turvallisuuteensa vedoten Milena ilmoitti, että ei haluakaan tavata minua. Ilmeisesti tämä huono muistini vaikutti jotenkin epäilyttävältä ja hämmentävältä, joten Milena ei uskonut että olen tavannut hänet aikaisemmin.

Hieman kyllä jäi harmittamaan, kun tein pitkän matkan Milenan luokse, ja sitten minut vain käännytettiin pois, vaikka meillä oli tapaaminen sovittuna. Olisi varmaan pitänyt käydä vanhat sähköpostimme läpi ennen tapaamista, mutta en osannut etukäteen arvata että edellisen tapaamisen osoitteella olisi mitään merkitystä. Milena ei kuitenkaan kysynyt asiasta mitään tapaamisesta sovittaessa. Jälkikäteen tarkistin vanhoista sähköposteista, että viime vuoden tapaaminen olikin ollut eri osoitteessa (mutta suhteellisen lähellä kuitenkin), joten sinänsä ymmärrän että kuulostin varmaan hämmentävältä puhelun aikana.

Ensimmäinen tapaamiseni Milenan kanssa viime vuonna oli kyllä kaikin puolin ihan onnistunut ja miellyttävä kokemus, ja sain käsityksen, että olisin tervetullut tapaamaan häntä uudelleenkin. Näin ollen oli todella yllättävää, että nyt kävi näin. Muiden palveluntarjoajien kanssa minulla ei ole koskaan tapahtunut mitään vastaavaa.

Toki palveluntarjoajilla on oikeus valita asiakkaansa, mutta silti jäi hieman paha mieli tästä tapauksesta.

Moikka!

Sun kanssa asia selvitettiin kyllä joten ihmettelen haluasi kirjoittaa tähän sävyyn musta vielä sen jälkeenkin.

Koittakaa muistaa että me ollaan kaikki ihmisiä, ihmisenä kohtaan asiakkaan ja näin toivon että minutkin kohdataan.
Lisäksi toivon että tapaamispaikkojeni entisten tai nykyisten etäisyyksiä ei kirjoitettaisi juurikin siitä samasta syystä miksi aloin epäröimään ollaanko edes nähty, ei jatkettua viestiketjua, ei mitään muistikuvaa tapaamispaikasta, ei täsmäävää aikajanaa…

Haluan joka tapauksessa kunnioittaa jokaisen yksityisyyttä enkä lähde avaamaan asiaa sen kummemmin kun olen jo henkilökohtaisesti sulle vastannut. Kaiken selvityksen jälkeen toivotin sinut tervetulleeksi. Voit kirjoittaa vastineeksi tähän mitä haluat mutta en aio kommentoida asiaa sen enempää julkisesti.

Yleisesti, mitään ei ole tapahtunut ja en ole vainoharhainen vaan mulla on tervettä itsesuojeluvaistoa 😁

Periaatteessa kaikki vaikuttaa, jos henkilö x väittää nähneensä sinut aiemmin, mutta aikaisempia viestejä ei ole tai numero on uusi. Puhe on epäröivää, henkilö kuulostaa päihtyneeltä tai hänen on vaikea ymmärtää ohjeita tulla, syitä on monia miksi palveluntarjoaja voi perua viime hetkellä.

Viime hetken peruutukset voivat myös johtua muusta elämästä , esimerkiksi jos on vahingossa sattunut pienikin haaveri ( tekevälle sattuu 😃) joka rajoittaa palveluiden laatua tai häiritsee omaa keskittymistä. Palveluntarjoaja voi myös joskus saada flunssan, migreenikohtauksen, naisilla kuukautiset voivat alkaa yllättäen välillä.

Ja kiitos positiivista palautetta kirjoittaneille ❤️ anteeksi epäaktiivisuuteni tällä puolella. Koulun ja työn yhteensovittaminen on välillä kiireistä ollut.. mutta nyt nautitaan kesästä. Pyrin olemaan nyt kesällä paljon tavattavissa joten rohkeasti yhteyttä ottamaan 😘

Ja hei vielä sellainen, en vastaa tavallisiin tekstareihin tai puheluihin, eli yhteydenotto tapa on whatsapp sovellus tai sähköposti. Jos en ole vastannut, tarkista että viestissäsi lukee muutakin kuin munan mitta, mitä kuuluu tai pelkkä moi 😂❤️❤️ ja jos siltikään en ole vastannut, shame on me, se on hukkunut muiden viestien joukkoon. Mulle saa rohkeasti laittaa uudelleen viestiä eli näissä tilanteissa pieni pommitus on Ok 😃🫶



Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milena
« Vastaus #22 : Kesäkuu 17, 2023, 17:02:37 »
Itselläni kävi seuraavaa noin pari vuotta sitten.

Otin yhteyttä Milenaan, hän vastasi esittelytekstillä hintoineen. Yritin järjestää itselleni sopivaa rakoa tapaamiselle siinä onnistumatta.

Muutama kuukausi (tai jopa 6kk) myöhemmin löysin taas Milenan ilmoituksen ja laitoin viestiä. Tällä kertaa ehdotin 30min aikaa tiettylle hetkelle ja kerroin että olen aiemmin yrittänyt järjestää tapaamista. Se sopi myös Milenalle. Koska tällä kertaa ehdotin suoraan aikaa, Milena ei lähettänyt hintojaan. Tämä askarrutti minua ja kysyin, että vieläkö on sama hinta x€/30min? Milena vastasi että ei ole. Se on nyt vähemmän (x-50)€ /30min. Milena oli kuitenkin sitä mieltä ettei halua minua tavata koska minulle ei sopinut edellisellä kerralla (kuukausia aiemmin) hinta x, niin nyt ei kelpaa hinnalla x-50. En muista viestin sisältöä, mutta minulle jäi semmoinen vaikutelma että minua pidetään pihinä tai tinkaajana. En tähän enää mitään vastannut, koska koin Milenan logiikan/perustelut/fiilikset olevan kanssani eri planeetalta. En edes sanonut sitä että ensimmäisellä kerralla kiikarissani oli 60min tapaaminen, jonka hinta ei ollut muuttunut.

Milena on varmasti kiva tyyppi ja hänen iholleen on varmasti mukavaa laskea silmänsä livenä. Minun kanssani ei homma kuitenkaan toimi tämän kokemuksen perusteella.

Kiitos palautteestasi. Viesti on välitetty parin vuoden taakse juuri alalle tulleelle Milenalle joka on hukkunut viesteihin ja muuten ollut vielä tarkempi ketä näkee kuin tänä päivänä 🤣 ihanaa kesää ❤️

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milena
« Vastaus #23 : Kesäkuu 17, 2023, 17:20:46 »
Harmi kun edellisenä kesänä henkilökohtaisista syistä halusin edellisen rapsaketjun poistuvan. Siellä oli ihania kehuja, oikeita rapsoja ja sitä oli ilo lukea ❤️❤️❤️

…Kunnes tuli sivun pituinen tissikeskustelu 😀

En voi kieltää etteikö joskus minusta tehdyt jopa valheellisetkin kirjoitukset, mustamaalaaminen ja oikeissa rapsoissa esimerkiksi vartaloni arvostelu näin nuorena naisena olisi mennyt ihon alle.

Kun hankin silikonit en ollut paranemis vaiheessa kovin otettu kun luin edellisessä rapsaketjussa kommentteja kuinka olen pilannut vartaloni. Valinta oli kuitenkin minun ja siitä syystä vaihdoinkin hetkeksi työnimeni, halusin tavata ihmisiä ketkä eivät todenneet heti jotain liittyen vielä vähän paranemis vaiheessa oleviin rintoihin, arvostellut tai todenneet edellisten olevan paremmat. Tästä oppineena ei tule kirjoittaa miksi jää pois hetkeksi näistä hommista ❤️ … mutta tätä ketjua kun lukee on siinäkin jotain väärää.

Älkää kuitenkaan luulko että kaikki paska menee ihon alle, varsinkaan keksitty tai vähän lisämaustetta saanut tarina 😂

Poissa Vieras1437

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #24 : Kesäkuu 17, 2023, 17:59:14 »
Huh, mitä draamaa.
Tämän siis pitäisi olla draaman vapaata rahat kouraan, muna suuhun, adios meininkiä.

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milena
« Vastaus #25 : Kesäkuu 17, 2023, 18:11:12 »
Huh, mitä draamaa.
Tämän siis pitäisi olla draaman vapaata rahat kouraan, muna suuhun, adios meininkiä.

Tää ois unelma?! 😍

Mutta kuten huomata saattaa joku voi tulla valittamaan _hintojen laskusta_ ja siihen liittyvästä asenteesta monen vuoden takaa 😂

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Milena
« Vastaus #26 : Kesäkuu 17, 2023, 18:34:33 »
Huh, mitä draamaa.
Tämän siis pitäisi olla draaman vapaata rahat kouraan, muna suuhun, adios meininkiä.

Tässä lajissa sitä vasta draamaa riittää, kun kaikki sonnit pyrkii samalle pukille. Mut aika vähäistä tää draama on vielä vanhan wörkin aikoihin verrattuna 😆

Mutta kuten huomata saattaa joku voi tulla valittamaan _hintojen laskusta_ ja siihen liittyvästä asenteesta monen vuoden takaa 😂

Milena vaikuttaa kirjoitusten ja kuvien perusteella kyllä sen verran kiinnostavalta nuorelta naiselta, että ehkäpä sitä pitäis yrittää säästää muista kesän kalliista harrastuksista sen verran että käymään pääsis, jos kerran kesällä ois neidillä aikaakin. Inflaation vastaisesta taistelusta en kyllä takuulla valittaisi itse 😁

Poissa Vieras1437

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #27 : Kesäkuu 17, 2023, 18:41:30 »
Huh, mitä draamaa.
Tämän siis pitäisi olla draaman vapaata rahat kouraan, muna suuhun, adios meininkiä.


Tässä lajissa sitä vasta draamaa riittää, kun kaikki sonnit pyrkii samalle pukille. Mut aika vähäistä tää draama on vielä vanhan wörkin aikoihin verrattuna 😆

Mutta kuten huomata saattaa joku voi tulla valittamaan _hintojen laskusta_ ja siihen liittyvästä asenteesta monen vuoden takaa 😂

Milena vaikuttaa kirjoitusten ja kuvien perusteella kyllä sen verran kiinnostavalta nuorelta naiselta, että ehkäpä sitä pitäis yrittää säästää muista kesän kalliista harrastuksista sen verran että käymään pääsis, jos kerran kesällä ois neidillä aikaakin. Inflaation vastaisesta taistelusta en kyllä takuulla valittaisi itse 😁

Oon mä sen joo huomannut.
Kantsi käydä jos pääsee visiitille.
Ite kolmesti käynyt.
Eilen koitin kans lähestyä ku oli tylsä, muttei tullut vastakaikua. Viesti ky luettiin. Piti käydä sit muualla.

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milena
« Vastaus #28 : Kesäkuu 17, 2023, 19:54:00 »
Huh, mitä draamaa.
Tämän siis pitäisi olla draaman vapaata rahat kouraan, muna suuhun, adios meininkiä.


Tässä lajissa sitä vasta draamaa riittää, kun kaikki sonnit pyrkii samalle pukille. Mut aika vähäistä tää draama on vielä vanhan wörkin aikoihin verrattuna 😆

Mutta kuten huomata saattaa joku voi tulla valittamaan _hintojen laskusta_ ja siihen liittyvästä asenteesta monen vuoden takaa 😂

Milena vaikuttaa kirjoitusten ja kuvien perusteella kyllä sen verran kiinnostavalta nuorelta naiselta, että ehkäpä sitä pitäis yrittää säästää muista kesän kalliista harrastuksista sen verran että käymään pääsis, jos kerran kesällä ois neidillä aikaakin. Inflaation vastaisesta taistelusta en kyllä takuulla valittaisi itse 😁

Oon mä sen joo huomannut.
Kantsi käydä jos pääsee visiitille.
Ite kolmesti käynyt.
Eilen koitin kans lähestyä ku oli tylsä, muttei tullut vastakaikua. Viesti ky luettiin. Piti käydä sit muualla.


Moi! Koitin löytää viestiäsi ja ajattelisin että jos ollaan kolme kertaa nähty olisi whatsappissa jotain viestijälkeä siitäkin.. En löytänyt, laitatko YV? Voin selvittää onko vahingossa siirtynyt arkistoon tms. Pahoittelut jos vika on (taas) täällä ❤️
Jos viestissä on käytetty oletusajastinta niin en ole vastannut, en vastaa katoaviin viesteihin.

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milena
« Vastaus #29 : Kesäkuu 17, 2023, 20:35:19 »
Huh, mitä draamaa.
Tämän siis pitäisi olla draaman vapaata rahat kouraan, muna suuhun, adios meininkiä.

Tässä lajissa sitä vasta draamaa riittää, kun kaikki sonnit pyrkii samalle pukille. Mut aika vähäistä tää draama on vielä vanhan wörkin aikoihin verrattuna 😆

Mutta kuten huomata saattaa joku voi tulla valittamaan _hintojen laskusta_ ja siihen liittyvästä asenteesta monen vuoden takaa 😂

Milena vaikuttaa kirjoitusten ja kuvien perusteella kyllä sen verran kiinnostavalta nuorelta naiselta, että ehkäpä sitä pitäis yrittää säästää muista kesän kalliista harrastuksista sen verran että käymään pääsis, jos kerran kesällä ois neidillä aikaakin. Inflaation vastaisesta taistelusta en kyllä takuulla valittaisi itse 😁

Tervetuloa ❤️😘

Ja joo musta tuntuu että teit niin tai näin aina väärinpäin 😆
Mutta vastaanotoltani on tänään lähtenyt muutamia joista kaksi on lähettänyt kiitokset perään yksityisviestein. Eli korostan että ainakaan palveluitani ei ole (vielä) haukuttu maanrakoon 🤣

Mulla on yleensä fiilis että kaikki menee tosi jees jees, päivän auki olevat ajat täyttyy, ihania miehiä, seksiä, joskus jopa suklaata tai pullo kuohuvaa lahjaksi.. ja päivä on pulkassa, mutta kun avaa internetin tajuaakin tehneensä virheen joskus kaksi vuotta sitten tai viime viikolla 💆‍♀️😁


Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Milena
« Vastaus #30 : Kesäkuu 17, 2023, 20:50:56 »
Huh, mitä draamaa.
Tämän siis pitäisi olla draaman vapaata rahat kouraan, muna suuhun, adios meininkiä.

Tässä lajissa sitä vasta draamaa riittää, kun kaikki sonnit pyrkii samalle pukille. Mut aika vähäistä tää draama on vielä vanhan wörkin aikoihin verrattuna 😆

Mutta kuten huomata saattaa joku voi tulla valittamaan _hintojen laskusta_ ja siihen liittyvästä asenteesta monen vuoden takaa 😂

Milena vaikuttaa kirjoitusten ja kuvien perusteella kyllä sen verran kiinnostavalta nuorelta naiselta, että ehkäpä sitä pitäis yrittää säästää muista kesän kalliista harrastuksista sen verran että käymään pääsis, jos kerran kesällä ois neidillä aikaakin. Inflaation vastaisesta taistelusta en kyllä takuulla valittaisi itse 😁

Tervetuloa ❤️😘

Ja joo musta tuntuu että teit niin tai näin aina väärinpäin 😆
Mutta vastaanotoltani on tänään lähtenyt muutamia joista kaksi on lähettänyt kiitokset perään yksityisviestein. Eli korostan että ainakaan palveluitani ei ole (vielä) haukuttu maanrakoon 🤣

Mulla on yleensä fiilis että kaikki menee tosi jees jees, päivän auki olevat ajat täyttyy, ihania miehiä, seksiä, joskus jopa suklaata tai pullo kuohuvaa lahjaksi.. ja päivä on pulkassa, mutta kun avaa internetin tajuaakin tehneensä virheen joskus kaksi vuotta sitten tai viime viikolla 💆‍♀️😁

Sehän nyt vaan tuppaa olemaan niin, että elämässä ei voi kaikkia ihmisiä miellyttää vaikka mitä tekis. Somessa tämä onnistuu vielä vähemmän ja someksi tämä forkkakin pitää laskea tässä omassa kontekstissaan.

Veikkaan, että tässä kesän mittaan vielä nähdään, jahka tässä työ- sun muut kiireet hellittää ;)

Poissa Vieras1437

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #31 : Kesäkuu 18, 2023, 00:20:26 »
Huh, mitä draamaa.
Tämän siis pitäisi olla draaman vapaata rahat kouraan, muna suuhun, adios meininkiä.


Tässä lajissa sitä vasta draamaa riittää, kun kaikki sonnit pyrkii samalle pukille. Mut aika vähäistä tää draama on vielä vanhan wörkin aikoihin verrattuna 😆

Mutta kuten huomata saattaa joku voi tulla valittamaan _hintojen laskusta_ ja siihen liittyvästä asenteesta monen vuoden takaa 😂

Milena vaikuttaa kirjoitusten ja kuvien perusteella kyllä sen verran kiinnostavalta nuorelta naiselta, että ehkäpä sitä pitäis yrittää säästää muista kesän kalliista harrastuksista sen verran että käymään pääsis, jos kerran kesällä ois neidillä aikaakin. Inflaation vastaisesta taistelusta en kyllä takuulla valittaisi itse 😁

Oon mä sen joo huomannut.
Kantsi käydä jos pääsee visiitille.
Ite kolmesti käynyt.
Eilen koitin kans lähestyä ku oli tylsä, muttei tullut vastakaikua. Viesti ky luettiin. Piti käydä sit muualla.


Moi! Koitin löytää viestiäsi ja ajattelisin että jos ollaan kolme kertaa nähty olisi whatsappissa jotain viestijälkeä siitäkin.. En löytänyt, laitatko YV? Voin selvittää onko vahingossa siirtynyt arkistoon tms. Pahoittelut jos vika on (taas) täällä ❤️
Jos viestissä on käytetty oletusajastinta niin en ole vastannut, en vastaa katoaviin viesteihin.

Vaihtuu numero sitä mukaa kun prepaidist loppuu saldo. Tuskin löydätkään mitään vanhaa keskustelua, mutta kahesti siinä vanhassa paikassa ja kerran siinä uudessa.
Ja mitä noihin livenä läsnä oleviin tulee, nii harva uskaltaa suoraan antaa palautetta, siks noista saa lukea jälkikäteen netistä.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Milena
« Vastaus #32 : Kesäkuu 18, 2023, 00:43:46 »
Miltsi kehiin!
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa miq

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #33 : Kesäkuu 18, 2023, 11:20:02 »
Kiitos palautteestasi. Viesti on välitetty parin vuoden taakse juuri alalle tulleelle Milenalle joka on hukkunut viesteihin ja muuten ollut vielä tarkempi ketä näkee kuin tänä päivänä 🤣 ihanaa kesää ❤️
Tässä on itse kukin 2 vuotta viisaampi, 2 vuotta kauniimpi ja 2 vuotta komeampi. Ei tässä tarvitse olla aloittelijalle ankara, on varmasti omat hyvät syyt omalle toiminnalleen. Asia on kuitenkin niin että et halunnut minua nähdä silloin eikä minulla ole tämän jälkeen ollut syytä olla kanssasi eri mieltä.

Kiitos kesätoivotuksista ja erittäin ihanaa kesää sinullekkin.

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 257
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #34 : Kesäkuu 18, 2023, 14:53:18 »
Harmi kun edellisenä kesänä henkilökohtaisista syistä halusin edellisen rapsaketjun poistuvan. Siellä oli ihania kehuja, oikeita rapsoja ja sitä oli ilo lukea ❤️❤️❤️

…Kunnes tuli sivun pituinen tissikeskustelu 😀

En voi kieltää etteikö joskus minusta tehdyt jopa valheellisetkin kirjoitukset, mustamaalaaminen ja oikeissa rapsoissa esimerkiksi vartaloni arvostelu näin nuorena naisena olisi mennyt ihon alle.

Kun hankin silikonit en ollut paranemis vaiheessa kovin otettu kun luin edellisessä rapsaketjussa kommentteja kuinka olen pilannut vartaloni. Valinta oli kuitenkin minun ja siitä syystä vaihdoinkin hetkeksi työnimeni, halusin tavata ihmisiä ketkä eivät todenneet heti jotain liittyen vielä vähän paranemis vaiheessa oleviin rintoihin, arvostellut tai todenneet edellisten olevan paremmat. Tästä oppineena ei tule kirjoittaa miksi jää pois hetkeksi näistä hommista ❤️ … mutta tätä ketjua kun lukee on siinäkin jotain väärää.

Älkää kuitenkaan luulko että kaikki paska menee ihon alle, varsinkaan keksitty tai vähän lisämaustetta saanut tarina 😂

Ai senkö takia se ketju poistui? Taisin olla osasyyllinen siihen kun olin se, joka aloitti sen keskustelun. :( Ei kuitenkaan ollut missään nimessä tarkoituks, en tiennyt että keskustelu eskaloitui väärään suuntaan mitä nyt seurasin vähän aikaa, kun mielestäni kaikki oli kannustavia uusien tissien suhteen. Mutta olen silti hyvin pahoillani, jos sen takia poistatit koko ketjun!
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa Migetsi

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #35 : Kesäkuu 18, 2023, 16:47:25 »
Pakko nyt kirjoittaa (ensimmäistä ja todennäköisesti viimeistä kertaa) tänne Saitille. Pahoittelut, kun nyt kirjoitan ihan oikean rapsan tänne "viestinnän perusteet" ketjuun, mutta tässä omat kokemukset Milenasta.
 
Kohta on tullut tavattua Milena jo lähemmäs 30 kertaa ja koskaan ei ole ollut hänen puoleltaan mitään säätöä viestittelyssä tai ajanvarauksessa. Oma viestittelyni alkuaikoina olisi kylläkin voinut olla parempaa, mutta silti aina saatiin tapaamiset järjestymään. Itseäni ärsyttää todella paljon kaikenlainen säätäminen viestittelyn tai aikataulujen osalta todella kiireisen arkeni takia.

Mitä tapaamisiin tulee niin kertaakaan ei ole tapaamisen jälkeen jäänyt huonot fiilikset, vaan aina on tullut lähdettyä kotiin odottaen jo seuraavaa kertaa, viimeksi pari päivää sitten. Vaikka vähän kauempaa aina joudunkin ajelemaan Helsinkiin, niin on se ollut aina sen arvoista.
Sen lisäksi, että hän on omasta mielestäni aivan täysi kymppi ulkonäöllisesti, on hän myös todella hyvää seuraa ja juttua riittää hyvin koko tapaamisten ajan, myös vähän pidempien.

Kohta siis jo 30 kertaa täynnä ja toivottavasti ainakin toiset 30 on vielä edessä.

Kohdelkaa häntä hyvin niin se varmasti palkitsee.

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milena
« Vastaus #36 : Kesäkuu 18, 2023, 17:31:57 »
Pakko nyt kirjoittaa (ensimmäistä ja todennäköisesti viimeistä kertaa) tänne Saitille. Pahoittelut, kun nyt kirjoitan ihan oikean rapsan tänne "viestinnän perusteet" ketjuun, mutta tässä omat kokemukset Milenasta.
 
Kohta on tullut tavattua Milena jo lähemmäs 30 kertaa ja koskaan ei ole ollut hänen puoleltaan mitään säätöä viestittelyssä tai ajanvarauksessa. Oma viestittelyni alkuaikoina olisi kylläkin voinut olla parempaa, mutta silti aina saatiin tapaamiset järjestymään. Itseäni ärsyttää todella paljon kaikenlainen säätäminen viestittelyn tai aikataulujen osalta todella kiireisen arkeni takia.

Mitä tapaamisiin tulee niin kertaakaan ei ole tapaamisen jälkeen jäänyt huonot fiilikset, vaan aina on tullut lähdettyä kotiin odottaen jo seuraavaa kertaa, viimeksi pari päivää sitten. Vaikka vähän kauempaa aina joudunkin ajelemaan Helsinkiin, niin on se ollut aina sen arvoista.
Sen lisäksi, että hän on omasta mielestäni aivan täysi kymppi ulkonäöllisesti, on hän myös todella hyvää seuraa ja juttua riittää hyvin koko tapaamisten ajan, myös vähän pidempien.

Kohta siis jo 30 kertaa täynnä ja toivottavasti ainakin toiset 30 on vielä edessä.

Kohdelkaa häntä hyvin niin se varmasti palkitsee.

Kiitos ihana ❤️