Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Karjalan piirakkaa imatralla  (Luettu 7077 kertaa)

Poissa Metsola

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Karjalan piirakkaa imatralla
« Vastaus #20 : Kesäkuu 21, 2023, 00:04:44 »
Jep. Laitanpa tähän ketjuun oman mielipiteeni. Tää on näitä makuasioita toki, mutta sanonpa vaan että seksikin on vähän taitolaji. Harrastamalla oppii. Olen saanut parhaimmat kokemukset kokeneilta vanhemmilta naisilta siviilissä ja muualla. Se on vaam niin kivaa tanssia tangoa lakanoissa kun toinen tietää tarkalleen mitä tehdä. Mukavia muistoja kiikkustuoliin🥰😇

Poissa Nuorikokeilija

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Karjalan piirakkaa imatralla
« Vastaus #21 : Kesäkuu 26, 2023, 22:07:39 »
Meemen kerran tavanneena, palvelu oli erittäin hyvää, ihana puuma vastassa ajanvaraus sujui helposti silloin. Olen yrittänyt käydä uudelleen mutta en ole saanut Meemeä kiinni onko sitten niin paljon asiakkaita ettei kerkeä vastaamaan vai soitanko vain väärään aikaan. Toivottavasti seuraavalla Joensuun käynnillä onnistuu.

Poissa Severi75

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Karjalan piirakkaa imatralla
« Vastaus #22 : Kesäkuu 27, 2023, 02:09:43 »
Meemestä tosi mukava muisto jäänyt minulle tavatessani hänet n. vuosisitten Tampereella. Pirteä, puhelias, rempseä ja mentiin kainostelematta suoraan asiaan pallin pesujen jälkeen. Vaikutti että piti todella nuolemisesta. Pari orkkua suuhoidosta ennenkuin päästiin paneskelemaan. Taikka sitten hän on todella hyvä näyttelemään. Tykkäsin kyllä olla antavana osapuolena suikkareissa, ja hyvä oli olla myös hoidettavana. :blowjob:  Otamme kyllä uusinnan kun tiet kohtaa samaan kaupunkiin…

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Karjalan piirakkaa imatralla
« Vastaus #23 : Kesäkuu 27, 2023, 08:28:31 »
Voi kiitos teille mukavasta palautteesta! Kanssanne olen saanut viettää ihania hetkiä  :inlove:

Toivottavasti nähdään taas pian  :behind:
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.