Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Valeria Nuru  (Luettu 4966 kertaa)

Poissa Vieras1465

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Valeria Nuru
« : Marraskuu 25, 2022, 14:20:38 »
Kävin hänen luonaan aamulla ja kyllä oli paras kokemus mitä on ollut (ehkä koskaan)
Aivan huippu nainen!

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Valeria Nuru
« Vastaus #1 : Marraskuu 25, 2022, 14:55:12 »
Kiitos. Täytyypä katsoa, jos itsekin ehtisi!!

Poissa Joo on

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Valeria Nuru
« Vastaus #2 : Marraskuu 25, 2022, 19:08:13 »
Eka viesti tänne. Mut joo Valeria on kyl priimatapaus. Aina kun ehtii ja lompakko ei oo tyhjä, niin tapaan aina kun Jkylässä

Poissa Masamasa

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Valeria Nuru
« Vastaus #3 : Marraskuu 26, 2022, 19:34:02 »
Tämä tyttö on nyt Hesassa, mutta vain kolme päivää, että menee munlaiselta pääkaupunkilaiselta jälleen ohi vaikka pitkään on tehnyt mieli käydä kokemassa.

Voikos joku pyytää häntä pysymään paikkakunnilla pikkuse pitempään? :D

Poissa Joo on

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Valeria Nuru
« Vastaus #4 : Marraskuu 27, 2022, 12:02:25 »
Ja nyt kun ensimmäisen viestin laitoin aikasemmin, niin laitan vähän lisääkin. Tulee tosin varmaan väärään paikkaan. Pitää vähän opetella lisää sivuston käyttöä.

Suositukset myös Sweetheart/Matilda/Rona. Hänetkin useamman kerran tavannut ja aina toiminut kaikki hyvin. Toki se on makuasia mistä kukin tykkää.

Jmichelle on kans ihan huippu. Hän on kuin siitä telkkarin patterimainoksesta(jos joku muistaa). Energiaa riittää vaikka mihin.


Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Valeria Nuru
« Vastaus #5 : Helmikuu 23, 2023, 11:58:16 »
Tulipa poikettua nuru-hieronnassa. Hyvien arvostelujen takia otin normaalin hintarajan ylittävän paketin ja tunnin ajan.

Varausprosessi oli sujuva ja onnistui kolmella viestillä. Kohtaamispaikkana oli siisti yksityisasunto kaupungin keskustassa. Helppo löytää.

Henkilö itse oli kuvaushetkestään hieman muuttunut, mutta ei omasta mielestä huonompaan suuntaan. Tunnelma oli välitön ja ammattimainen. Hän muisti kertoa mitä tapahtuu.

Itse hieronta oli aistillinen, ehkä jopa meditatiivinen. Sopivasti öljyä ja sopivasti painetta. Mielenkiintoisena yksityiskohtana hänellä oli jaloissa eri tekstuurit, joita osasi hyvin käyttää.

Ratsastuosuus oli myös nautinnollinen yhdistelmä kiihkeää ja sensuellia. Oikeastaan käynnin ainoa miinus oli, ettei ratsastanut tai muuten auttanut loppuun asti.

Lopuksi mukavat turinoinnit pukeutuessa. Ovesta olin ulkona tasan tunti aloituksesta, jota pieni saksalainen sisälläni arvosti. :)

Ulkona oli pakkasta ja satoi lunta.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Valeria Nuru
« Vastaus #6 : Helmikuu 23, 2023, 12:02:21 »
Tulipa poikettua nuru-hieronnassa. Hyvien arvostelujen takia otin normaalin hintarajan ylittävän paketin ja tunnin ajan.

Varausprosessi oli sujuva ja onnistui kolmella viestillä. Kohtaamispaikkana oli siisti yksityisasunto kaupungin keskustassa. Helppo löytää.

Henkilö itse oli kuvaushetkestään hieman muuttunut, mutta ei omasta mielestä huonompaan suuntaan. Tunnelma oli välitön ja ammattimainen. Hän muisti kertoa mitä tapahtuu.

Itse hieronta oli aistillinen, ehkä jopa meditatiivinen. Sopivasti öljyä ja sopivasti painetta. Mielenkiintoisena yksityiskohtana hänellä oli jaloissa eri tekstuurit, joita osasi hyvin käyttää.

Ratsastuosuus oli myös nautinnollinen yhdistelmä kiihkeää ja sensuellia. Oikeastaan käynnin ainoa miinus oli, ettei ratsastanut tai muuten auttanut loppuun asti.

Lopuksi mukavat turinoinnit pukeutuessa. Ovesta olin ulkona tasan tunti aloituksesta, jota pieni saksalainen sisälläni arvosti. :)

Ulkona oli pakkasta ja satoi lunta.

Mukava nainen on ja osaa asiansa. Kyllä häneltä loppuhuipennukset saa varmasti aikalailla jokaisella mahdollisella mieleen tulevalla tavalla jos sen osaa pyytää. Paitsi tietenkin suojaamattoman seksin.

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Valeria Nuru
« Vastaus #7 : Helmikuu 23, 2023, 13:02:32 »

Lopuksi mukavat turinoinnit pukeutuessa. Ovesta olin ulkona tasan tunti aloituksesta, jota pieni saksalainen sisälläni arvosti. :)

Ulkona oli pakkasta ja satoi lunta.

Mukava nainen on ja osaa asiansa. Kyllä häneltä loppuhuipennukset saa varmasti aikalailla jokaisella mahdollisella mieleen tulevalla tavalla jos sen osaa pyytää. Paitsi tietenkin suojaamattoman seksin.

Tapoihini ei kuulu suojaamattoman seksin harrastaminen, eikä edes suojatun seksin harrastaminen sellaisten henkilöiden kanssa joiden tiedän paljaalla myyvän. :)


Poissa Joo on

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Valeria Nuru
« Vastaus #8 : Helmikuu 23, 2023, 17:54:02 »
Harmi kun en ehdi käydä tapaamassa Valeriaa kun on taas täällä.
Aina Nuru ja pikkusen tippiä vielä alkutoimissa päälle, vaikka onkin hieman korkeampi pyyntö.
Mutta ammattimaisuudesta pitää vähän extraa laittaa, kun tietää mitä saa.
Siinä ei hieronnan jälkeen miettiä yhtään mitään, kun on niin muissa maailmoissa. Niin antanut neidin hoitaa hommat loppuun omalla tavallaan ja ei oo koskaan tarvinnut pettyä

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Valeria Nuru
« Vastaus #9 : Helmikuu 23, 2023, 21:00:13 »
Harmi kun en ehdi käydä tapaamassa Valeriaa kun on taas täällä.
Aina Nuru ja pikkusen tippiä vielä alkutoimissa päälle, vaikka onkin hieman korkeampi pyyntö.
Mutta ammattimaisuudesta pitää vähän extraa laittaa, kun tietää mitä saa.
Siinä ei hieronnan jälkeen miettiä yhtään mitään, kun on niin muissa maailmoissa. Niin antanut neidin hoitaa hommat loppuun omalla tavallaan ja ei oo koskaan tarvinnut pettyä

Entiedä mitätarkalleen ottaen tuossa tarkoitat, mutta itse olen ensimmäistä käyntiä lukuunottamatta käynyt hänen luonaan käynneillä joissa ei ole sisältynyt mitään hierontaa, käytännössä nurun hinnalla normi gfe tapaaminen, strapon hommia.

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Valeria Nuru
« Vastaus #10 : Helmikuu 24, 2023, 19:42:57 »
Niin antanut neidin hoitaa hommat loppuun omalla tavallaan ja ei oo koskaan tarvinnut pettyä

Tätä mä jäin juuri kaipamaan. :) Koko tapaaminen oli muuten niin viimeisen päälle hyvä hoito häneltä, niin se että lopuksi ohjattiin päälle hoitamaan hommat loppuun oli kliimaksin lisäksi myös vähän antikliimaksi. Mutta kokonaisuudessa tuo oli kuitenkin pikkuasia. Hän oli silti ehdottomasti parhaita kohtaamisia hetkeen ja rahansa arvoinen.

Poissa Suklaamuna

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Valeria Nuru
« Vastaus #11 : Maaliskuu 17, 2023, 00:22:14 »
Noh toppuutellaas nyt taas hieman.
Olen käynyt Valerialla itsekin täällä Jyväskylässä.

Ensi alkuun kuvat, jotka hänen ilmoituksestaan löytyvät ovat todellisuudesta kaukana kuin Jypin pelaama hoki laatulätkästä.
Nainen on ulkonäöllisesti sorttia jollaisen joka jannu pokaa baarista.
Vaikka ois jannun naama vähän perseestä repäisty, niin huumorillakin pääsee pitkälle.
Hieronta on sitä "aitoa nuru hierontaa", joka nyt taas on ihan muuta todellisuudessa, kuin mitä pitäisi.
Ei noiden mimmien vuokra-asunnot ole sellaisia mestoja, joissa öljyn kanssa lutrataan sillätavalla, että hieronta olisi oikein smoothia.

Itse varasin ajan nuru hierontaan ja kyllähän se muikkeli siinä pikkuisen öljyttyä vartaloaan kiehnutti selkä-, ja vatsapuolta vasten, mutta enemmän se kitka ja naisen alakerran sänki alkoi allekirjoittanutta vituttaa.
Eikun kieltä toisen kieltä vasten, kun suutelu onnistuu ja siitä itse seksi puuhiin ja sinällään se oli oikein GF henkistä menoa.
Sellaista läheisyyttä ja rakastelua kuin olisi oma tuore vaimo vieressä.

Ulkonäössä ei vikaa, mutta tosiaan tavan tyttö tasoa, hieronta ei sitä mitä moni varmasti nurua varatessa olettaa saavansa ja sitä se ei olekaan.
Kuivahkoa b2b hierontaa se on.
Jos tykkää rakastella, niin menkää ja olkaa ihmisiksi.

Itse en jatkossa käy ja edelleen hyvä hieronta haussa.

Kevät tulee saatana.