Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Latina tarjonta  (Luettu 4502 kertaa)

Poissa Mature hunter

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Latina tarjonta
« : Kesäkuu 03, 2023, 16:33:25 »
Kun saavuttaa tietyn iän (50) niin satsaa eri asioihin.
Kävin Erika Latinan luona, tiesin mitä sain kun olin käynyt talvella hänen luonaan viimeksi.
Jälleen palvelu kiireetöntä, jutustelua ja kuulumisten vaihtoa. Mentiin reilusti yliajalla kun menin suihkuun hommien jälkeen. Vaikka on jo samoissa ikähaitarissa kun minä niin hyvä vartalo ja todellakin haluaa miellyttää . On varovainen kun ottaa uusia asiakkaita ,joku mulkku stalkkaa sitä täällä Tampereella. 
Olen käynyt muillakin Latino naisilla mutta kirjoittelen niistä sitten myöhemmin.

Paikalla Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 635
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Latina tarjonta
« Vastaus #1 : Kesäkuu 03, 2023, 17:20:11 »

Itsekin pidän näistä kiinteän ja leveän perän omaavista lattareista, Anaisen luonakin olen käynyt monesti. Nyt sunnuntaina näitä olisi kolme tarjolla. Erikan olen joskus tavannut, hyvä oli hänkin.
Pähkäilen tässä kumman luo huomenna menisin, Fracescan vai Jade sweetin. Owo olisi tajolla molemmilla. Onko kellään auttaa valinnassa?
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Paikalla Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 635
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Latina tarjonta
« Vastaus #2 : Kesäkuu 06, 2023, 13:32:55 »

Jade sweet tuli sitten valittua. Todella positiivinen kokemus. Kroppa upea, suikkari hyvä ja tavarakaan ei mikään kovin väljähtänyt. Positiivinen asenne ja kaikin puolin hyvä kokemus jonka jälkeen vihellellen lämpöiseen alkukesän iltaan
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Mature hunter

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Latina tarjonta
« Vastaus #3 : Kesäkuu 21, 2023, 16:29:18 »
Kävin Anais Latina luona, kroppa oli kyllä 10/10. Hikistä hommaa oli. Menen kyllä uudelleenkin.  :behind:

Poissa Jasu_

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Latina tarjonta
« Vastaus #4 : Syyskuu 30, 2023, 22:28:00 »
Viimein saapui Erika Helsinkiinkin niin pääsi nauttimaan, oli kyllä kaikkien kehujen arvoinen. Ei olisi uskonut että ikää oli noinkin paljon, paitsi siitä lämmöstä ja ammattimaisuudesta mikä hänestä huokui, varmasti nautti itsekkin paljon näistä hommista. Jutusteltiin varmaan vartti vielä yliaikaakin kun hänellä ei kiirettä tuntunut olevan. Mukava oli kerrata espanjantaitoja myös vaikka englantikin sujui varsin hyvin.

Poissa Mature hunter

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Latina tarjonta
« Vastaus #5 : Lokakuu 01, 2023, 01:18:18 »
Olen kanssa käynyt monta kertaa Erikan luona, onko joku joskus ottanut ekstroja? Herrasmies kun olen niin perus jutuilla vaan menty tähänasti.