Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Isä-tytär & DDLG-leikit  (Luettu 2399 kertaa)

Poissa Dom Daddy

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Isä-tytär & DDLG-leikit
« : Marraskuu 23, 2022, 23:20:44 »
Hoi!

Etsin nättiä ja siroa nuorta naista isä-tytär/DDLG/rooli-age-play-pervoilukumppaniksi, toivottavasti säännölliseen fantasia-suhteeseen. Lähtökohtaisesti juurikin daddy-daughter-fetissi on oltava sulle(kin) the juttu. Tyttären soisi olevan ageplay-ikäluokaltaan Lolita/Teen-osastoa. Vaipat ja lapsilässytykset on muita daddyja varten.

Daddyna olen dominoiva, alistava ja tykkään käyttää tarvittaessa, mutta toki yhteisesti sovittuna rajumpiakin otteita.
Seksin ulkopuolella olen varsin mukava ja joviaali miekkonen ja palvon maata pikkuisen jalkojen alla. Olen nuorekas, normaalivartaloinen ja riittävän hyvännäköinen 45-vuotias lapseton mies Helsingistä. 420 friendly.

Toivon löytäväni oman ihanan pikkuisen täältä. Kerro mistä sinä sytyt niin jutellaan löytyisikö yhteinen sävel kinkeilyleikkeihin party and play hengessä! (:

Ota yhteys jos kiinnostuit:

Kik: *****

tai e-mail:

******

edit. Ei yhteystietojen jakamista.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2022, 06:06:24 kirjoittanut Mummo »

Poissa Myyntimiäs

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isä-tytär & DDLG-leikit
« Vastaus #1 : Lokakuu 01, 2023, 20:07:24 »
Moi,

Jos nyt sen verran lainaan tätä, niin minullakin olisi haussa nuori nainen kevyeen isä - tyttö roolileikkiin.

-Teme

Poissa Juslas

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Isä-tytär & DDLG-leikit
« Vastaus #2 : Lokakuu 03, 2023, 17:07:05 »
Olen käynyt monta kertaa täällä:
”Ainon päivähoito Soukassa”
Naapurisivun ilmoitus Espoosta, häneltä löytyy kaikenlaisia leikkejä, myös DD/LG- ja petplay-leikkejä
Ja on itse näitä rakkaudesta lajiin neitejä
Jos kemiat synkkaa kivaa on