Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Black Friday 2022  (Luettu 5835 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15015
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Black Friday 2022
« Vastaus #40 : Marraskuu 25, 2022, 11:59:55 »
Talvivaatteita Ukrainan lapsille.
Toivottavasti muistat myös näiden lasten äidit. Ilman äitejä ei ole hyvä olla.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Black Friday 2022
« Vastaus #41 : Marraskuu 25, 2022, 15:11:46 »
^
****** oletan että ymmärrät että keräyskohteita on monia. Itse olen tänään laittanut lasten talvivaatteisiin 45 €, sen 20 % alennus jonka sain Eurokankaan ostoksista.

Syksystä lähtien olen laittanut kympin, pari silloin tällöin Diakonian kautta https://www.hdl.fi/hataapua-ukrainaan/

Jos sulla on tiedossa keräys äitejä varten, kerro tapa millä osallistun.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 25, 2022, 15:19:51 kirjoittanut Mummo »

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Black Friday 2022
« Vastaus #42 : Marraskuu 25, 2022, 15:17:32 »
OFF TOPIC

Eikö sua Villerius ollenkaan väsytä mun nälviminen? Olenko niin suuren nautinnon kohde, että olet riippuvainen siitä nälvimishimosta, minkä sinussa herätän? Joku voisi sanoa että sun levy on rikki.

Toivottavasti sulla menee paremmin muilla suunnilla.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Black Friday 2022
« Vastaus #43 : Marraskuu 25, 2022, 17:20:48 »

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Black Friday 2022
« Vastaus #44 : Marraskuu 25, 2022, 17:26:27 »
Minulta saa ilmaisen ämpärin sata ensimmäistä perjantaina.
Onhan sulla varmasti 100 ämpäriä ja kortonkia varattuna perjantaille?  ;D

Pienet on odotukset, vain kortsu per kävijä.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Black Friday 2022
« Vastaus #45 : Marraskuu 25, 2022, 17:28:48 »
Minulta saa ilmaisen ämpärin sata ensimmäistä perjantaina.

Montako asiakasta on muuten ennätys päivässä? Siitähän saisi pienen kisan hupakoiden kesken

11 oli aikoinaan mun enkka Lahdessa kun herroja tulvi ovista, ikkunoista, postilaatikosta ja jokapaikasta.

En enää, ei ole tarve.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Black Friday 2022
« Vastaus #46 : Marraskuu 25, 2022, 19:02:46 »

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Black Friday 2022
« Vastaus #47 : Marraskuu 25, 2022, 19:15:55 »
Hei, missä on ne mahtavat alet joita musta perjantai tuo,hou,hou?

Miksi päättyi puhe kun tuli osallistumisesta kyse, ketkä on kertoneet että edes kerran lahjoittaneet senttiäkään Ukrainaan?

Saatana laittakaa kaikesta 10 % koko ajan Ukrainaan, niin ehkä Eurooppa pysyy vapaana.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1991
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Black Friday 2022
« Vastaus #48 : Marraskuu 25, 2022, 21:26:53 »
Paskan marjat. Mutta voidaan kohdentaa se reilu miljardi neekereiltä Ukrainaan  :headbang: :headbang: :headbang:

Ja kaikki mitä käytetään kotoutumiseen kanssa, no niistä voidaan jättää 10% kotiuttamiseen.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1527
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Black Friday 2022
« Vastaus #49 : Marraskuu 25, 2022, 22:13:47 »
Älä osta tavaraa, osta pillua!
Pillun toinen nimi on tavara.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Black Friday 2022
« Vastaus #50 : Marraskuu 26, 2022, 08:17:34 »
Hei, missä on ne mahtavat alet joita musta perjantai tuo,hou,hou?

Miksi päättyi puhe kun tuli osallistumisesta kyse, ketkä on kertoneet että edes kerran lahjoittaneet senttiäkään Ukrainaan?

Saatana laittakaa kaikesta 10 % koko ajan Ukrainaan, niin ehkä Eurooppa pysyy vapaana.

Älä nyt mummo riehu. On totta, että Ukrainaan kaivataan varoja ja kaikkea muuta.
Minä en vaan yhtään luota noihin avustusjärjestöihin, kun valta-osa menee heidän byrokratiaan ja palkkoihin.
Jos lahjoitat kympin, niin -2 eur menee perille. Oy Veikkaus Ab korvaa tappiot. Eikun lottoamaan, niin pysyy sekin valtion suojatyöpaikka pystyssä.
Tässä ympäristössä asuu ukrainalaisia pakolaisia. Tuossa lenkillä kun heitä tapaa, niin juttelen ja kysyn, tai en ota itse kontaktia, kun koira ottaa, että mitä kuuluu ja onko jotain mitä tarvitsee, annan jos on antaa suoraan hänelle. Koira tekee omaa työtään ukrainalaisten ja muunkin maalaisten lapsien kanssa aina paskalenkillä, monella lapsellahan on se rakas lemmikki jäänyt sodan jalkoihin. Se vaatii vaan ystävällisen koiruliinin ja emännän. Itse saa siitä tosi hyvän mielen.

Poissa Modula

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Black Friday 2022
« Vastaus #51 : Marraskuu 28, 2022, 22:30:11 »
 :laught: Ei taida vielä tätä markkinaa tuleva lama koskettaa + ei taida kovinkaan monen ensimmäinen kohde säästöille olla neitokaisista nauttimisen vähentäminen.

Mutta vakavasti miettien. Miten tämä taantuma ja ostovoiman heikkeneminen mahtaa näkyä?

- Nostetaanko hintoja?
- Käytetäänkö palveluja vähemmän?

Vai onko mahdollista, että alalle tulee lisää tarjontaa kun rahat ei riitä, mutta laskut pitää maksaa. Tarjonta sitten alentaa hintoja, mutta se vaikuttanee myös laatuun. Halpaa ja hyvää kun ei taida jatkossakaan olla olemassa.

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1527
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Black Friday 2022
« Vastaus #52 : Marraskuu 28, 2022, 22:43:24 »
Vai onko mahdollista, että alalle tulee lisää tarjontaa kun rahat ei riitä, mutta laskut pitää maksaa. Tarjonta sitten alentaa hintoja
Osuit asian ytimeen.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Black Friday 2022
« Vastaus #53 : Marraskuu 29, 2022, 15:23:58 »
You and me, part-time lovers

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 219
  • * Kelpo kaveri
Vs: Black Friday 2022
« Vastaus #54 : Marraskuu 29, 2022, 18:20:33 »
Hei, missä on ne mahtavat alet joita musta perjantai tuo,hou,hou?

Miksi päättyi puhe kun tuli osallistumisesta kyse, ketkä on kertoneet että edes kerran lahjoittaneet senttiäkään Ukrainaan?

Saatana laittakaa kaikesta 10 % koko ajan Ukrainaan, niin ehkä Eurooppa pysyy vapaana.

Älä nyt mummo riehu. On totta, että Ukrainaan kaivataan varoja ja kaikkea muuta.
Minä en vaan yhtään luota noihin avustusjärjestöihin, kun valta-osa menee heidän byrokratiaan ja palkkoihin.
Jos lahjoitat kympin, niin -2 eur menee perille. Oy Veikkaus Ab korvaa tappiot. Eikun lottoamaan, niin pysyy sekin valtion suojatyöpaikka pystyssä.
Tässä ympäristössä asuu ukrainalaisia pakolaisia. Tuossa lenkillä kun heitä tapaa, niin juttelen ja kysyn, tai en ota itse kontaktia, kun koira ottaa, että mitä kuuluu ja onko jotain mitä tarvitsee, annan jos on antaa suoraan hänelle. Koira tekee omaa työtään ukrainalaisten ja muunkin maalaisten lapsien kanssa aina paskalenkillä, monella lapsellahan on se rakas lemmikki jäänyt sodan jalkoihin. Se vaatii vaan ystävällisen koiruliinin ja emännän. Itse saa siitä tosi hyvän mielen.

Tässä on totuuden siemen. Esim. Punainen Risti, joka on vapaaehtoisjärjestö, niin joku sen johtajista oli tullut miljonääriksi  ??? Että ei tosiaan ole koskaan varmuutta, minne ne rahat oikeasti päätyvät.
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä
Anal-ass-greek
🍑

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 371
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Black Friday 2022
« Vastaus #55 : Marraskuu 29, 2022, 23:37:07 »
Tässä on totuuden siemen. Esim. Punainen Risti, joka on vapaaehtoisjärjestö, niin joku sen johtajista oli tullut miljonääriksi  ??? Että ei tosiaan ole koskaan varmuutta, minne ne rahat oikeasti päätyvät.

Punaisen Ristin tilinpäätös on kyllä ihan avoimesti luettavissa. Ja joo, on paljon ihmisiä joille se on ihan normaali työpaikka eikä mikään vapaa-ajan harrastus.