Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Estefania  (Luettu 2071 kertaa)

Poissa Rhino

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Estefania
« : Marraskuu 18, 2022, 17:48:25 »
Nyt on pojat herkkua tarjolla. Bongasin kyseisen daamin tänään St:ltä. Laittelin heti viestiä tytylle ja kerroin kupletin juonen mitä retkulla mielessä. Sovittiin aika ja hinta wa:ssa. Sit olin matkalla kohteeseen niin rupes jostain syystä kalvaamaan takaraivossa et nyt taitaa olla killeri reissu, niimpä laitoin tytylle viestiä et voisiko vahvistaa itsensä lähettämällä kuvansa. Vastaukseksi tuli nauru hymiötä, joista tein päätelmän et antaapa olla. Mut mitäpä vielä kuva räpsähti puhelimeen ja natsasi ilmossa olleisiin. Joten suunta kohti asuntoa mikä olikin näppärästi tiksin steissin vastapäätä. Oven avasi kuvien kaunotar seksyissä hepeneissä. Pahoittelin heti kuvan vonkaamista, mistä ilmenikin että daami ekaa kertaa Suomessa ja kysyikin multa sitten että ilmeisesti paljon feikki profiileja liikenteessä. Pienet jutustelut ja raha vaihtoi omistajaa jonka jälkeen johdatti kammarin puolelle. Vaatteet veke ja pientä suukottelua ja kun ohjasin käteni tytyn jalkoväliin niin piakkoin siellä tuntui jotain isoa ja kovaa. Iski hirmeet himot päälle,joten huppu päälle(olisi antanut paljaallakin imeä) ja ahnaasti ihanaa Brassi tankoa luovuttamaan. Imuttelin sitä vartin verran niin syvälle että alkoi kokoa samalla oma muna vuoteen kiima liimaa. Mut mitäpä vielä tyly painoi hellästi päätäni ja tunsin kuinka kulli lipui henkitorveen asti. Olin aivan hämmilläni kun ei sattunut lainkaan ja ei tullut kakomistakaan. Siinä vaiheessa olin aivan kiimassa ja pyysin tytyä tuuppaa takaapäin, mut hän ottikin alkuun lähetys saarnaajassa ja asetteli tyynyn lantion alleni ja painoa isoa parrua hitaasti sisääni. Tuntu aivan jumalattoman hyvältä😋 tyty kiihdytti tahtia ja painoi kirjaimellisesti rajoitinta vasten, mikä tuntuikin siltä että maksa ja perna vaihtoi paikkaa sisälläni. Näki ilmeestä et nyt taisi tehdä höpöä ja pyyteli anteeksi heti ja himmaili pohjaan painoa. Seuraavaksi käski polvilleen ja kyyti oli kylmää silloinkin. Käytiin koko kattaus läpi, eli edestä takaa sivulta ja poikittain😘 lopuksi halusin ratsastaa tolla kangella ja voi pojat kyllä teki hyvää, ainut et ei pystynyt ihan pohjaan asti istumaan. Lopun kruunasi se kun ratsastin raivona hänen päällään samalla nussien häntä helvetin hyvien silarien väliin johon aika piakkoin laukesinkin.

Aika paljon olen shemaleja tavannut mutta tämä tapaus meni heittämällä kärkeen. Tosi mukava tapaus joskin englanti vähän heikkoa, mutta ei menoa haitannut. Loppuun sit pienet rupattelut ja mainitsin paria saittia jonne kannattaa Ilmo laittaa jotta asiakkaita riittää. Tuskasteli meinaa alkuun juurikin miten vaikea suomessa toimia kun ekaa kertaa täällä. Ja joku kuitenkin kysyy niin kuoli todellakin on kuvien mukainen arvioisin noin 20cm/6cm.

MikOkki

  • Vieras
Vs: Estefania
« Vastaus #1 : Helmikuu 17, 2023, 12:05:47 »
I will be waiting for when I see it in Finland to try it