Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Isoja tissejä Hyvinkäällä -kokemuksia?
SummerOfSam:
Kävin
Olin kuolannut kuvia pitkään ja vihdoin sain aikaiseksi ajella Hyvinkäälle.
Kuvat ilmoituksessa ovat niin epätodellisen hyviä, että ovella tietysti - kuten lähes aina näissä hommissa - ensimmäinen tunne oli pienoinen pettymys.
Kuvat varmasti samasta henkilöstä, mutta eivät vastanneet sitä mitä olin etsimässä. Naisessa ei mitään vikaa, toisena päivänä olisin mielelläni tavannut juuri hänen näköistä ja muotoista naista, nyt kuitenkin olin menossa erilaista fantasiaa tyydyttämään.
Mukava tyttö. Ihan kaunis. Muodokkaampi, kuin kuvissa, nainen minun makuuni.
Paradoksaalista kyllä, pettymystä aiheutti se, että kuvat eivät vastanneet odotuksia, vaikka todellisuus vastasi mieltymyksiäni.
Sekavahko kirjoitus, mutta lopputulemana. Ei mennyy huonosti, mutta ei hyvinkää.
mattssonni:
--- Lainaus käyttäjältä: SummerOfSam - Helmikuu 20, 2025, 15:46:22 ---Paradoksaalista kyllä, pettymystä aiheutti se, että kuvat eivät vastanneet odotuksia, vaikka todellisuus vastasi mieltymyksiäni.
--- Lainaus päättyy ---
Näin se kyllä tosiaan usein menee, että vaikka kaikki olisi sinänsä ihan ok ja mieltymysten mukaan, niin jos todellisuus ei vastaa ennakkotietoja, kuvia tms. niin sitä ei sitten kuitenkaan pysty ihan 1005:sti nauttimaan... Ehkä sitä menee hieman varuilleen ja tulee hieman varautuneeksi, että onkohan jotain muutakin mikä ei ihan täsmää...
Siitä ei pääse mihinkään, että onnistuneen kokemuksen perusta on siinä, että todellisuus on ennakkotietojen mukainen tai parempi. Että ikäänkuin tietää olevansa saamassa sitä, mitä tuli hakemaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta