Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä vaatii kestävä naintimeikki?  (Luettu 4595 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Mitä vaatii kestävä naintimeikki?
« : Marraskuu 17, 2022, 15:55:37 »
Äsken kun katsoin peiliin mun kestävä mascara oli silmien alla. Asiakas ei sanonut mitään. Seuraava tapaaminen viikon päästä.

En koskaan meikkaa arjessa. En sitä tehnyt aikoinaan kymmenien vuosien aikana myöskään työelämässä.

Netti tulvii meikkiohjeita. Ne vaan eivät ole erikoistuneet lähikosketukseen, naimiseen.

Mitä vaatii kestävä naintimeikki? Ei löydy otsikoita netistä.

A-pu-va!

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä vaatii kestävä naintimeikki?
« Vastaus #1 : Marraskuu 17, 2022, 16:45:03 »
Mulla usein leviää etenki ripsari, varsinki jos kyseessä isompi tikkari jota imee. En oo tästä ottanut paineita, mutta nyt sitten mietin että pitäiskö? 🤔 Haittaako miehiä jos panohommissa vähän meikit leviää, eikös se ennemminkin kerro hyvin naidusta naisesta? 😅
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä vaatii kestävä naintimeikki?
« Vastaus #2 : Marraskuu 17, 2022, 16:45:37 »
Kaikki meikkiohjeet ovat kameran päässä. Missä on meikkiohjeet kun toinen on nenä nenää vasten?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä vaatii kestävä naintimeikki?
« Vastaus #3 : Marraskuu 17, 2022, 16:46:27 »
Mulla usein leviää etenki ripsari, varsinki jos kyseessä isompi tikkari jota imee. En oo tästä ottanut paineita, mutta nyt sitten mietin että pitäiskö? 🤔 Haittaako miehiä jos panohommissa vähän meikit leviää, eikös se ennemminkin kerro hyvin naidusta naisesta? 😅

Just näin. Mutta kestävät meikkiohjeet otan myös vastaan.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä vaatii kestävä naintimeikki?
« Vastaus #4 : Marraskuu 17, 2022, 17:04:11 »
Olen varmaan sivistynyt seksinmyyjä, kun yleensä minulla ei ole ripsarit poskilla kovimmankaan dikidiki session jälkeen.
Vedenkestävissä on se paska juttu, jos pettävät, niin pandakarhu efektistä on vaikeampi päästä eroon.
Jos tiedän, että mennään saunaan ja ehkä uimaan ja/tai poreammeeseen, niin en meikkaa silmiä lainkaan. Ylärajaus ei levähdä niin helposti silmien alle ja vanhemmat mammat näyttää nuoremmalta kun ei sutaise alaluomelle ja alaripsiin mitään.

Poissa Salainenrakastaja

  • Jr. Member
  • Viestejä: 79
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä vaatii kestävä naintimeikki?
« Vastaus #5 : Marraskuu 17, 2022, 17:21:54 »
Minä kun naamalle laukean yllättäen ja pyytämättä niin siinä ei meikit auta.

poreammeeseen
:inlove:
Salainen roiskuttelija

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä vaatii kestävä naintimeikki?
« Vastaus #6 : Marraskuu 17, 2022, 17:41:54 »
Olen varmaan sivistynyt seksinmyyjä, kun yleensä minulla ei ole ripsarit poskilla kovimmankaan dikidiki session jälkeen.
Vedenkestävissä on se paska juttu, jos pettävät, niin pandakarhu efektistä on vaikeampi päästä eroon.
Jos tiedän, että mennään saunaan ja ehkä uimaan ja/tai poreammeeseen, niin en meikkaa silmiä lainkaan. Ylärajaus ei levähdä niin helposti silmien alle ja vanhemmat mammat näyttää nuoremmalta kun ei sutaise alaluomelle ja alaripsiin mitään.

Ihan mielenkiinnosta että miten se tekee _sivistyneen_ seksinmyyjän? 🤔 Mäkin voisin sitten sanoa että olen sivistynyt kun meikit ei leviä jos itken (leviää kyllä mutta hypoteettinen vertauskuva kuvaamaan samaa reaktiota). 😄
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä vaatii kestävä naintimeikki?
« Vastaus #7 : Marraskuu 17, 2022, 17:52:16 »
Olen varmaan sivistynyt seksinmyyjä, kun yleensä minulla ei ole ripsarit poskilla kovimmankaan dikidiki session jälkeen.
Vedenkestävissä on se paska juttu, jos pettävät, niin pandakarhu efektistä on vaikeampi päästä eroon.
Jos tiedän, että mennään saunaan ja ehkä uimaan ja/tai poreammeeseen, niin en meikkaa silmiä lainkaan. Ylärajaus ei levähdä niin helposti silmien alle ja vanhemmat mammat näyttää nuoremmalta kun ei sutaise alaluomelle ja alaripsiin mitään.

Miten sun kommentti vanhemmista mummoista liittyy asiaan?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä vaatii kestävä naintimeikki?
« Vastaus #8 : Marraskuu 17, 2022, 17:55:24 »
Kertaan kysymyksen, koska kaikki eivät sitä ymmärtäneet:

Mitä vaatii kestävä naintimeikki? Sellainen jota netti ei opeta.

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2634
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä vaatii kestävä naintimeikki?
« Vastaus #9 : Marraskuu 17, 2022, 18:01:37 »
Mulla usein leviää etenki ripsari, varsinki jos kyseessä isompi tikkari jota imee. En oo tästä ottanut paineita, mutta nyt sitten mietin että pitäiskö? 🤔 Haittaako miehiä jos panohommissa vähän meikit leviää, eikös se ennemminkin kerro hyvin naidusta naisesta? 😅

Ei mua ainakaan haittaa, se on just näin👍
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä vaatii kestävä naintimeikki?
« Vastaus #10 : Marraskuu 17, 2022, 20:01:15 »
Mulla usein leviää etenki ripsari, varsinki jos kyseessä isompi tikkari jota imee. En oo tästä ottanut paineita, mutta nyt sitten mietin että pitäiskö? 🤔 Haittaako miehiä jos panohommissa vähän meikit leviää, eikös se ennemminkin kerro hyvin naidusta naisesta? 😅

Ehdottomasti ei haittaa, vaan se on juuri noin kuin pohdit. Eli mieluummin ei mitään kestomeikkejä. Jos nainen on naimisen jälkeen yhtä moitteettomassa ojennuksessa kuin entisaikojen James Bondit (ennen Graigia) tappelukohtausten jälkeen niin siinähän alkaa mies epäilemään, että tuliko sitä lopulta edes naitua vai kuvitteliko vain...

Mieluummin siis sellaiset meikit, että varmasti leviää vaikka lähes itsestään, niin kiltimpi ja ujompikin mies tuntee olleensa aika peto ;D.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 17, 2022, 20:04:52 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä vaatii kestävä naintimeikki?
« Vastaus #11 : Marraskuu 17, 2022, 20:15:10 »
Ihan mielenkiinnosta että miten se tekee _sivistyneen_ seksinmyyjän? 🤔


No vaikka niin, että tietää asiat kyselemättä tyhmiä joka vitsin ketjussa ja yrittää oppia suvaitsevaksi huoraksi.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä vaatii kestävä naintimeikki?
« Vastaus #12 : Marraskuu 17, 2022, 20:25:19 »
No mutta…

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä vaatii kestävä naintimeikki?
« Vastaus #13 : Marraskuu 17, 2022, 20:28:14 »
Mulla usein leviää etenki ripsari, varsinki jos kyseessä isompi tikkari jota imee. En oo tästä ottanut paineita, mutta nyt sitten mietin että pitäiskö? 🤔 Haittaako miehiä jos panohommissa vähän meikit leviää, eikös se ennemminkin kerro hyvin naidusta naisesta? 😅

Ehdottomasti ei haittaa, vaan se on juuri noin kuin pohdit. Eli mieluummin ei mitään kestomeikkejä. Jos nainen on naimisen jälkeen yhtä moitteettomassa ojennuksessa kuin entisaikojen James Bondit (ennen Graigia) tappelukohtausten jälkeen niin siinähän alkaa mies epäilemään, että tuliko sitä lopulta edes naitua vai kuvitteliko vain...

Mieluummin siis sellaiset meikit, että varmasti leviää vaikka lähes itsestään, niin kiltimpi ja ujompikin mies tuntee olleensa aika peto ;D.

Siis kaikki värit koko naisen koolta.



Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä vaatii kestävä naintimeikki?
« Vastaus #14 : Marraskuu 17, 2022, 22:03:16 »
Ihan mielenkiinnosta että miten se tekee _sivistyneen_ seksinmyyjän? 🤔


No vaikka niin, että tietää asiat kyselemättä tyhmiä joka vitsin ketjussa ja yrittää oppia suvaitsevaksi huoraksi.

No tuohan ei liittynyt mitenkään siihen että onko sivistynyt vai ei jos leviää meikit pannessa… 😅 Ja meikkivinkkien kyseleminen tuskin tekee kenestäkään sivistymätöntä.
” Sivistys tarkoittaa kasvatuksen kautta omaksuttua tietoa ja henkistä kehittyneisyyttä.”
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 17, 2022, 22:05:49 kirjoittanut Turuntyttö »
Opiskelijarouva

Turku

Poissa VanGils

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1341
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä vaatii kestävä naintimeikki?
« Vastaus #15 : Marraskuu 17, 2022, 22:06:09 »
Mulla usein leviää etenki ripsari, varsinki jos kyseessä isompi tikkari jota imee. En oo tästä ottanut paineita, mutta nyt sitten mietin että pitäiskö? 🤔 Haittaako miehiä jos panohommissa vähän meikit leviää, eikös se ennemminkin kerro hyvin naidusta naisesta? 😅

Ei todellakaan haittaa 😍

Poissa SinnaElise

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä vaatii kestävä naintimeikki?
« Vastaus #16 : Marraskuu 18, 2022, 01:28:14 »
Mä ratkaisin tuon ongelman ripsienpidennyksillä. Ovat toki tyyriit ammattilaisella otettuna, mutta eipähän tarvitse miettiä näyttääkö enemmän ihmiseltä vai pandalta.
Vaikka tiedostankin sen, että suttuinen ja levinnyt meikki on varmasti monesta seksikästä, niin itse en tykkää kun ripsiväri leviää, aiheuttaa mun ihossa ikävää kutinaa ja on tuskallisen vaikeaa poistaa nassusta.
Irtoripsetkin itse liimattuna on potentiaalinen vaihtoehto, mutta ei välttämättä paras ratkaisu hennoille ripsille (mutta ei ole vedenkestävä ripsarikaan hyväksi hennoille ripsille)
Palveluntarjoaja 😉💋
Helsinki

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2046
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä vaatii kestävä naintimeikki?
« Vastaus #17 : Marraskuu 18, 2022, 06:46:50 »
Mä ratkaisin tuon ongelman ripsienpidennyksillä.

En tiedä puhutaanko samasta asiasta, mutta mikään ei ole niin huoran näköistä kuin ottaa asiakas vastaan ja toinen irtoripsi roikkuu puolittain irti  :inlove:

Siitä saa kuvan että tämä huora tosiaankin huoraa eikä vaan meinaa  :laught:
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa JPC

  • Full Member
  • Viestejä: 462
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä vaatii kestävä naintimeikki?
« Vastaus #18 : Marraskuu 18, 2022, 16:51:12 »
kestävä naintimeikki?.

A-pu-va!
Ei muuta kuin cof ja annat hetken kuivahtaa  :wanker:
Ja se on siinä.

Poissa Cale

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä vaatii kestävä naintimeikki?
« Vastaus #19 : Marraskuu 18, 2022, 18:21:44 »
Itse tykkään vahvasta meikistä. Olenkin usein etukäteen pyytänyt vahvaa "huoran" meikkiä. Se on siis sellainen vahva meikkaus, jossa kukaan ei normaaliolosuhteissa poistuisi kotoa. Vahva meikki, vähän suttuinen olemus ja halpa hajuvesi. Voiko sen kiihottavampaa olla.