Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lapin kukka Cleo  (Luettu 13507 kertaa)

Poissa mhj

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lapin kukka Cleo
« Vastaus #20 : Heinäkuu 01, 2023, 20:03:02 »
Moni nainen herkkä virtsatietulehduksille.
siis ymmärrän kyllä suuseksisuojan käytön, koska suussa paljon bakteereita! :blowjob:

Poissa Strimari

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lapin kukka Cleo
« Vastaus #21 : Heinäkuu 02, 2023, 23:21:04 »
Hm.. mielenkiintoisia rapsoja, huomioni on jo ennenkin kiinnittynyt mutta nyt pitänee poiketa.

Poissa naturo0987

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lapin kukka Cleo
« Vastaus #22 : Heinäkuu 13, 2023, 10:23:51 »
Olen pari kertaa tavannut.
Ekalla kerralla ihan jees, muistaakseni suutelu oli ok.
Toisella kertaa ehkä vähän kireyttä ilmassa ja ei tainnut käydä suutelu tai nuoleminen ilman suojaa.
Ihan mukavan oloinen ollut noin muuten luonteeltaan.
Kolmatta kertaa kyselin. Kysyin myös olisiko mahdollista suudella tai nuolla ilman suojaa, kysyin myös näitä lisähinnasta. Vastaukseksi sain etten arvosta häntä, enkä ymmärrä lukeemani. Ilmeisesti asioiden kysyminen on väärin. Mainitsi että olen niin epäluotettava ettei suostuisi edes ottamaan vastaan. Heh... No niinpä... Meni aivan maku tähän naiseen.
Tuntui että hänellä ei kaikki ihan kohdallaan, tai saattoi olla huono päivä... 🤷🏻‍♂️

Arvostan naisia enkä puhu tai kirjoita heille pahaan makuun.
Ei jatkoon.

Poissa Pezku

  • Full Member
  • Viestejä: 121
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lapin kukka Cleo
« Vastaus #23 : Heinäkuu 13, 2023, 23:02:33 »
Olen pari kertaa tavannut.
Ekalla kerralla ihan jees, muistaakseni suutelu oli ok.
Toisella kertaa ehkä vähän kireyttä ilmassa ja ei tainnut käydä suutelu tai nuoleminen ilman suojaa.
Ihan mukavan oloinen ollut noin muuten luonteeltaan.
Kolmatta kertaa kyselin. Kysyin myös olisiko mahdollista suudella tai nuolla ilman suojaa, kysyin myös näitä lisähinnasta. Vastaukseksi sain etten arvosta häntä, enkä ymmärrä lukeemani. Ilmeisesti asioiden kysyminen on väärin. Mainitsi että olen niin epäluotettava ettei suostuisi edes ottamaan vastaan. Heh... No niinpä... Meni aivan maku tähän naiseen.
Tuntui että hänellä ei kaikki ihan kohdallaan, tai saattoi olla huono päivä... 🤷🏻‍♂️

Arvostan naisia enkä puhu tai kirjoita heille pahaan makuun.
Ei jatkoon.

Kysyt lisämaksusta palvelua, johon hän on selkeästi vastannut, että suojausta käytetään.. pelkästään hänen ilmoa lukiessaan sana suojaus lukee isoin kirjaimin korostettuna.. ja ihmettelet tylyä vastausta..  :laught:
Jos Cleolla olisi kyseiset palvelut tarjolla lisämaksusta, varmasti siitä hinnastossaan kertoisi itse jo!
Mitä olen oppinut maksullisilla käymisestä: älä koskaan kysy lisähinnasta palveluja, hupakko kertoo itse jos sellaisia on saatavilla!  8)

Jos Cleon vastaus oli mielestäsi huono mieti asiaa hänen kannaltaan. Koet itse että olit vain yksi kysyjä. Mutta mieti miten monta samantyyppistä viestiä hän erittäin isolla todennäköisyydellä saa viikoittain.. ehkä päivittäin? Löisin tästä vetoa jos voisin. Ketä tahansa alkaisi siinä vaiheessa lievästi sanottuna ketuttaa.  :whipping:

Poissa Waykee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 54
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lapin kukka Cleo
« Vastaus #24 : Heinäkuu 14, 2023, 14:37:48 »
Palveluntarjoajat on ihmisiä samoin kuin ostajat ja kummallakin on välillä hyviä ja huonoja päiviä. Kävin lapinkukan luona aikaa sitten kerran oli mielestäni ihan mukava herkän oloinen tyttö.

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 525
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Lapin kukka Cleo
« Vastaus #25 : Heinäkuu 14, 2023, 17:16:14 »
Kun kerran ilmossakin lukee, että nuoleminen suojan kanssa, niin on turha lähteä inttämään siitä.
Jos ei pillu suojan kanssa kelpaa, niin etsii muita tyttöjä joiden kanssa onnistuu.
näin teen itsekin, koska paljas plmppi maistuu parhaalta   8)

Poissa Suklaaleijona

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lapin kukka Cleo
« Vastaus #26 : Heinäkuu 19, 2023, 17:55:48 »
Cleo ei ole enää Turussa, voi ei :( Sattuuko joku tietämään missä kaupungissa hän tulee nyt vierailemaan toivoin tapaavani hänet, koska jos muistan oikein hän ei vaadi asiakkaan syntynyt Suomea, jäin hänen Turkuun vierailustaan ​​tällä viikolla :(
Foreigner in Finland, osaa vähän suomea 😊

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 174
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Lapin kukka Cleo
« Vastaus #27 : Heinäkuu 19, 2023, 20:34:51 »
Cleo ei ole enää Turussa, voi ei :( Sattuuko joku tietämään missä kaupungissa hän tulee nyt vierailemaan toivoin tapaavani hänet, koska jos muistan oikein hän ei vaadi asiakkaan syntynyt Suomea, jäin hänen Turkuun vierailustaan ​​tällä viikolla :(

Tietääkseni nyt Tampereella tavattavissa  :)

Poissa Pezku

  • Full Member
  • Viestejä: 121
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lapin kukka Cleo
« Vastaus #28 : Heinäkuu 21, 2023, 00:21:16 »
Sosiaalisesta mediastaan pystyy aika hyvin seuraamaan missä keikkailee. Tai ihan hakemalla nimimerkillä netistä niin löytyy tuoreetkin ilmot  ;)

Poissa Cleo

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lapin kukka Cleo
« Vastaus #29 : Syyskuu 05, 2023, 11:02:18 »
Cleo ei ole enää Turussa, voi ei :( Sattuuko joku tietämään missä kaupungissa hän tulee nyt vierailemaan toivoin tapaavani hänet, koska jos muistan oikein hän ei vaadi asiakkaan syntynyt Suomea, jäin hänen Turkuun vierailustaan ​​tällä viikolla :(

Heips! 💛

Mulla on vakio työtila nyt Tampereella. 😊

Keikkailen edelleen ympäri Suomea.

« Viimeksi muokattu: Syyskuu 05, 2023, 15:28:44 kirjoittanut Ares »

Poissa Cleo

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lapin kukka Cleo
« Vastaus #30 : Syyskuu 05, 2023, 11:31:35 »
Olen pari kertaa tavannut.
Ekalla kerralla ihan jees, muistaakseni suutelu oli ok.
Toisella kertaa ehkä vähän kireyttä ilmassa ja ei tainnut käydä suutelu tai nuoleminen ilman suojaa.
Ihan mukavan oloinen ollut noin muuten luonteeltaan.
Kolmatta kertaa kyselin. Kysyin myös olisiko mahdollista suudella tai nuolla ilman suojaa, kysyin myös näitä lisähinnasta. Vastaukseksi sain etten arvosta häntä, enkä ymmärrä lukeemani. Ilmeisesti asioiden kysyminen on väärin. Mainitsi että olen niin epäluotettava ettei suostuisi edes ottamaan vastaan. Heh... No niinpä... Meni aivan maku tähän naiseen.
Tuntui että hänellä ei kaikki ihan kohdallaan, tai saattoi olla huono päivä... 🤷🏻‍♂️

Arvostan naisia enkä puhu tai kirjoita heille pahaan makuun.
Ei jatkoon.

Kysyt lisämaksusta palvelua, johon hän on selkeästi vastannut, että suojausta käytetään.. pelkästään hänen ilmoa lukiessaan sana suojaus lukee isoin kirjaimin korostettuna.. ja ihmettelet tylyä vastausta..  :laught:
Jos Cleolla olisi kyseiset palvelut tarjolla lisämaksusta, varmasti siitä hinnastossaan kertoisi itse jo!
Mitä olen oppinut maksullisilla käymisestä: älä koskaan kysy lisähinnasta palveluja, hupakko kertoo itse jos sellaisia on saatavilla!  8)

Jos Cleon vastaus oli mielestäsi huono mieti asiaa hänen kannaltaan. Koet itse että olit vain yksi kysyjä. Mutta mieti miten monta samantyyppistä viestiä hän erittäin isolla todennäköisyydellä saa viikoittain.. ehkä päivittäin? Löisin tästä vetoa jos voisin. Ketä tahansa alkaisi siinä vaiheessa lievästi sanottuna ketuttaa.  :whipping:

Kiitos, kun jaksatte pohtia tilannetta myös palveluntarjoajien näkökulmasta. 💛

Valitettava realiteetti on, että tällä alalla työskennellessään on haavoittuvassa asemassa ja työn puitteissa voi joutua epämiellyttäviin ja jopa vaarallisiin tilanteisiin.

Tämän vuoksi on todella tärkeää jo etukäteen viestitse jutellessa nähdä, että asiakas kunnioittaa meidän henkilökohtaisia rajoja, eikä pidä niitä neuvottelun kohteena.

Jos aistin, ettei asiakas kunnioita mun toiveita ja tahtoa ja kysyy uudestaan ja uudestaan asiaa, jonka olen selkeästi ilmoituksessani, viestitellessä sekä kasvotusten jutellessa rajannut palvelujeni ulkopuolelle, herää pelko, että hän saattaa rikkoa rajojani tapaamisen aikana, sillä 'ei' ei hänelle tarkoita eitä.

Tapaamiseen tulee epämiellyttävä ja jännittynyt ilmapiiri, jos joudun pelkäämään, että asiakas rikkoo rajojani. Tämän alkuperäinen kirjoittaja on varmaan aistinut toisessa tapaamisessamme, jossa on yrittänyt kasvotusten pyytää suojaamatonta suuseksiä, vaikka olin ennen tapaamista kertonut ehtoni, joissa puhun suojaseksikäytänteistäni ja vaikka hän oli nähnyt ilmoitukseni, jossa kerron tapaavani vain henkilöitä, joille suojaseksi on itsestäänselvyys.

Kaikki mun toimintaperiaatteet perustuu kokemuksiin, jotka on parhaimmillaan olleet suostumusta rikkovia ja pahimmillaan hengenvaarallisia. Se, ettei asiakas kunnioita jotain ehtoani, on mulle potentiaalinen merkki siitä, ettei hän välitä mun tahdosta ja saattaa lopulta tehdä, mitä vain itse haluaa.

Koska työn luonne on intiimi, on erityisen tärkeää, että voimme luottaa, että asiakas kunnioittaa toiveitamme ja rajojamme, niin kuin suurin osa tekeekin ja kuten kaikki mulle vakkariksi jäävät toimivat. 💛

Jokainen on vapaa etsimään palveluntarjoajan, joka tarjoaa juuri sellaisia juttuja, mitä itse hakee, ja näin rohkaisenkin toimimaan, jos jonkun tarjonta ei vastaa omia toiveita.

Se ei kuitenkaan oo ok, että omat halut toisen rajojen edellä pyritään painostamaan tuttu pt tarjoamaan niitä asioita, mitä itse haluaa.

Mun suojaseksikäytänteet suojaa niin asiakkaita, mua itseäni kuin yksityiselämäni henkilöitä, enkä kenenkään seksuaaliterveyden kanssa halua ottaa riskejä.

Kiitos vielä, että jaksoitte kirjoittaa vastakommentteja tähän ketjuun. Lämmittää mieltä tietää, että löytyy asiakkaita, jotka haluaa tukea mua. 😊💛
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 05, 2023, 11:39:30 kirjoittanut Cleo »

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 174
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Lapin kukka Cleo
« Vastaus #31 : Syyskuu 05, 2023, 18:38:40 »
^ Hyvin sanottu Cleolta. Antaa pt:n itse päättää palveluistaan, hänhän se on joka niitä meille tarjoaa, ja hän päättää mikä on okei ja mikä ei. Kunnioitetaan palveluntarjoajien ehtoja niin saamme varmasti myös hyvää palvelua  :inlove:
Kaikille löytyy joku, joten turha sitä on vängätä jos jokin asia ei toisen tarjontaan kuulu, yksinkertaisesti sitten valitsee jonkun toisen.

Toivottavasti olet Cleo viihtynyt Tampereella hyvin ja että asiakkaasi ovat olleet mukavia  :)

Poissa Höpö Höpö

  • Jr. Member
  • Viestejä: 57
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lapin kukka Cleo
« Vastaus #32 : Syyskuu 05, 2023, 18:49:22 »
Harmi kun ei ole kokovartalo kondomeja, tää jäkälän poimija varmaan pukeutuisi sellaiseen...

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2940
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Lapin kukka Cleo
« Vastaus #33 : Syyskuu 05, 2023, 19:31:38 »
^ Toivottavasti et kuole ahdistukseen toisen periaatteen takia...mutta jos oikeen päätä puristaa niin tule tänne että setä vähän silittää niin menee pahamieli pois...
Hattu päästä ja kukka rintaan...