Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kaikkien aikojen reissu nimaran mökille.  (Luettu 9425 kertaa)

Poissa Anaalikeisari

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Kaikkien aikojen reissu nimaran mökille.
« : Lokakuu 13, 2019, 15:57:44 »
Oli aika synkkä ja myrskyinen aamu kun oma 500 ässäni lipui nimaran 500 ässän viereen. Olin varannut vuorokauden ajan jo hyvissä ajoin. Vastaanotto oli taas erittäin ystävällinen. Meillä oli oikein mukavia seksisessioita monta, mukavaa jutustelua ja yhdessä oloa. Oli kiva nähdä taas, varmasti viellä näemme samoissa merkeissä jos vaan otat vastaan.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kaikkien aikojen reissu nimaran mökille.
« Vastaus #1 : Lokakuu 14, 2019, 10:13:07 »
Paras viikonloppu oli vähään aikaan, kiitos sinulle siitä. Ehkä Uusivuosi vaihtuu Ässämiehen seurassa myös :-* :-* :-*

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kaikkien aikojen reissu nimaran mökille.
« Vastaus #2 : Lokakuu 18, 2019, 23:45:24 »
Nyt kun molemmat ässäkuskit on ketjussa mukana niin kiinnostaisi kuulla, että mikä oli viikonlopun hinta?

Nimppara moitti mua taannoin satusedäksi kun sanoin, että saan 500 eurolla overnightin kauniilta huoralta Suomessa.

Minä taas epäilen, että Nimppara operoi tuottokäyränsä derivaatan ulkopuolella. Käytännössä se näkyy siinä, että kyselijöitä on muttei tulijoita. Mutta kaikilla markkinatalouden toimijoilla on oikeus valita toimintapisteensä omalta tuottokäyrältään - ei siinä mitään. Mutta maksimituotto tulee derivaatan nollakohdassa - eli siinä kohdassa missä on kysyntä ja tarjonta kohtaavat ja tuotto maksimoituu.

Poissa Anaalikeisari

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikkien aikojen reissu nimaran mökille.
« Vastaus #3 : Lokakuu 19, 2019, 02:54:11 »
Mikä tässä on ongelma? Jos saat joltain yön 500euroon mutta et varmaan nimaralta?, minä maksan laadusta ihan mielelläni ja jatkossakin käytän nimaran palveluita.
Minulle hinta on täysin sama kuin muille ja on aina ollut, en välitä mistään tuotantokäyristä.(ainakin olen maksanut hyvin mielestäni ja maksan jatkossakin)

Me ollaan tavattu jo useasti vuosien ajan ja aina olen maksanut sen mitä pyydettty.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kaikkien aikojen reissu nimaran mökille.
« Vastaus #4 : Lokakuu 19, 2019, 08:33:36 »
^^
Saahan sitä epäillä ja piirrellä käyriäiään, jos ei parempaa tekemistä keksi ;D
Anaalikeisari oli kyl vuorokauden ja maksoi siitä sen 2500:-. Hänen lisäksi viime viikolla oli lyhyt yön yli 1200:-.
Seinäjoki meni tällä viikolla melkein pelkästään pitkissä osittain yön yli tapaamisissa, siksi ei täälläkään ole ehtinyt lorvailemaan.

Poissa Vieras0023

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kaikkien aikojen reissu nimaran mökille.
« Vastaus #5 : Lokakuu 19, 2019, 11:53:31 »
Minä taas epäilen, että Nimppara operoi tuottokäyränsä derivaatan ulkopuolella. Käytännössä se näkyy siinä, että kyselijöitä on muttei tulijoita. Mutta kaikilla markkinatalouden toimijoilla on oikeus valita toimintapisteensä omalta tuottokäyrältään - ei siinä mitään. Mutta maksimituotto tulee derivaatan nollakohdassa - eli siinä kohdassa missä on kysyntä ja tarjonta kohtaavat ja tuotto maksimoituu.

Miksi alhainen tuotto olisi derivaatan ulkopuolella operointia? Myös funktion pienin arvo löytyy derivaatan nollakohdasta tai suljetulla välillä mahdollisesti myös välin päätepisteistä. Varmasti tämän tiesitkin. Minkä suhteen muuten funktiolauseke? Asiasta potkukelkkaan; innokkaana vakioveikkausmiehenä sinulla lienee jonkinlainen lauseke ylikertoimen tarkasteluun. Haluaisitko antaa vinkin, niin me muutkin ehkä pystyisimme kasvattamaan tuottojamme?  :)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kaikkien aikojen reissu nimaran mökille.
« Vastaus #6 : Lokakuu 19, 2019, 12:36:23 »
Rane Raitsikkaa lainaten, "ne rykii kel on räkää" ;D Mitä sitä ihmettelemään toisten rahan käyttöä ja derivoimaan? Jos on rahaa millä mällätä niin mällätköön👍 Yli yön tai vuorokauden tapaamisten taustalla voi olla muitakin syitä kuin pelkkä tolkuton paneminen.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaikkien aikojen reissu nimaran mökille.
« Vastaus #7 : Lokakuu 19, 2019, 15:51:51 »
Hyvin sanottu veli Ratigan 🤣 Tosin kait sitä voi vähän vitutustaan purkaa jos ei pinkka ole kunnossa ostaakseen jonkun hienon hupakon seuraa viikonlopuksi.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kaikkien aikojen reissu nimaran mökille.
« Vastaus #8 : Lokakuu 20, 2019, 20:30:55 »
Hienoa! Pieni vittuilu piristää aina päivää  :) Mitään ongelmaahan tässä ei ollut. Oli vain kysymys, että paljonko maksoi :)

Pinkka mulla on kunnossa mutta monimiljonääri en ole. Siksi itse olen virittänyt itselleni rajan, että overnight maksaa maksimissaan 750 euroa ja sillä hinnalla kauniit venakot antaa mulle pillua yönyli Stadissa.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kaikkien aikojen reissu nimaran mökille.
« Vastaus #9 : Lokakuu 21, 2019, 08:29:57 »
Alkoi kiinnostamaan tuo derivaatan nollakohta, missä tuotto sanojesi mukaan maksimoituu.
Jos otetaan esimerkiksi sinun venakon yön yli tapaamisesta ansaitsema 500:- ja minun samasta ajasta ansaitsema 1200:-.
Venakon pitää antaa sinulle pillua melkein 2,5 yötä saadakseen saman ansion. Huomioiko derivaatan nollakohta tuotantovälineen mahdollisen kulumisen, huoltokulut ja sen, että tuotantoväline ei samaan aikaan voi olla käytössä toisaalla tuottavassa työssä?
Kirjoitit tuohon "ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä" -ketjuun, että yksi sinua ärsyttävä asia on, että yönylimiitti katoaa kesken yön. Todennäköisesti kesken yön katoava tuotantoväline on tuottokäyrälaskelmissaan päätynyt siihen lopputulokseen, että ei viddu, nyt ei olla derivaatan nollakohdassa.


Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaikkien aikojen reissu nimaran mökille.
« Vastaus #10 : Lokakuu 21, 2019, 10:25:30 »
^
Hyvä pointti että se ei ole yksin se hinta mikä sanotaan illalla vaan se mitä siihen kuuluu ihan oikeasti. Loppuuko yö aamulla vai sitte ku turska nukahtaa? En mä ainakaan halua jännittää sitä että lähteekö neito laskemaan funktioiden derivaattoja heti ku nukahdan. Mä haluan olla satavarma että kun mä aamulla herään niin ekana näen kauniin naisen ja ehkä tunnen hänen kätensä rintanipäällä. Ja kun katseemme kohtaa niin tiedän että kettu menee koloon ihan kohta. ;)



Amator

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7748
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kaikkien aikojen reissu nimaran mökille.
« Vastaus #11 : Lokakuu 21, 2019, 12:16:13 »
Rane Raitsikkaa lainaten, "ne rykii kel on räkää" ;D Mitä sitä ihmettelemään toisten rahan käyttöä ja derivoimaan? Jos on rahaa millä mällätä niin mällätköön👍 Yli yön tai vuorokauden tapaamisten taustalla voi olla muitakin syitä kuin pelkkä tolkuton paneminen.

Hyvin sanottu! Ei minuakaan yhtään haittaa toisten rahankäyttö. Pitkiä tapaamisia todennäköisesti on harvemmassa kuin jonkun toisen 1-2 kertaa viikossa tapahtuvia visiittejä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Anaalikeisari

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikkien aikojen reissu nimaran mökille.
« Vastaus #12 : Tammikuu 01, 2020, 16:03:03 »
Tuli taas tehtyä kaikkien aikojen reissu. Kiitos nimara että sain viettää uuttavuotta kanssasi :-*

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kaikkien aikojen reissu nimaran mökille.
« Vastaus #13 : Tammikuu 02, 2020, 08:47:23 »
Kiitos kuuluu sinulle :-*