Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Teen666nikki

<< < (13/18) > >>

Vieras0140:
Tässä on Eerolle luettavaa: https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00497

Jan_Kopecky:
EeroL:

minulla ei ole antaa sinulle mitään neuvoja mitä sinun pitäisi Nikkiin kanssa tehdä tai olla tekemättä. Eli turha enää kysellä lisää täällä tai muualla tai yksityisviesteillä.

Itse olen Nikkiin vakkari ja minun asiakassuhdettani hänen kanssaan ei varmastikkaan voi yleispätevästi kopioida turskalta toiselle.

Eli vedä nyt vain henkeä ja yritä rauhoittua. Meuhkaaminen on vain rasittavaa.

Timmy:
Olen seurannut tätä keskustelua ja nyt ajattelin osallistua, olen uusi kirjoittaja täällä.

Olen tavannut teen666nikki:n viimeisen vuoden aikana monen monta kertaa yli yön ja myös muuten. Ja onkohan tässä mennyt teen666nikki, nikki, nicky ja real nicky osittain sekaisin. Teen666Nikki on siis se punatukkainen petit nainen.

Olen keskustellut tästä "ilman" jutusta pitkään teen666nikkin kanssa ja ainakin minä luotan hänen sanaan että ilman ei saa muuta kun OWO:a. Tosin enhän minäkään kaikista kuvioista ihan varma voi olla. Ihan samalla tavalla kuten turskan vaimo voi puuhata omia juttujaan turskan selän takana ja sanoa toista.

Itse pidän naisesta kovasti mutta silti aina kumilla kun ottaa huomioon mitä työtä hän tekee, se on vain järkevää. Ihan kuten turskan tulisi tajuta että se on kaikille parasta, varsinkin kun kumminkin sitä pillua nuollaan ja owo:a annetaan. Ja monet turskat ja hupakot kyllä osittain ovat tietämättömiä terveydestään ja jos ilman mennään niin tulee kyllä kohta aika tauti piikki, kun niin hupakot usealle antaa ilman ja turskat tekevät samaa.

En ala palveluita sen enempää arvostelemaan, mutta ihan perus setillä ollaan menty GFE hengessä ja se on sopinut minulle oikein hyvin.

Azazello:
Tää vaikuttaa perinteiseltä panettelulta ja epämääräisiltä "joku on sanonut jossain" "muualla on sanottu" -syytöksiltä. Tuttu ilmiö edelliseltä forkalta. Takaa paljastui aina joku tapaamisen epäonnistuminen huonon seisokin takia, ei ole otettu vastaan tai vastaava syy.

Harmi että Teen666nikki ei ole täällä puolustautumassa tai moderointi ei puutu.

Anaalikeisari:
Teennikki itse kertoo ilmoituksessa että aivan kaikki onnistuu ja lisäksi ruksannut kohdan ilman... jokainen voi ite päätellä mitä tarkoittaa ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta