Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Bdsm baarin alamäki  (Luettu 3133 kertaa)

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1777
  • ***** Huikea tyyppi
Bdsm baarin alamäki
« : Marraskuu 02, 2022, 10:35:55 »
Sain näkömä IKUISEN porttarin ,kun olin erimieltä politiikassa. kun siellä vallan ottaneet

nuoriso vihervasemmisto. onhan minua jahdattu pitkään ,annettu kuukauden banneja tms

täysin tyhjästä. myönnän toki joskus olleeni osasyyllinen, johonkin väittelyyn tms

mutta semmoisestakin pitäisi varoitus riittää, tai MAX 24h porttari. pidän erittäin

ikävänä jos henk koht kaunat tai politiikka sekoitetaan kinky palstan keskusteluun.
kysyvälle vastataan

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Bdsm baarin alamäki
« Vastaus #1 : Marraskuu 02, 2022, 11:39:00 »
Tervetuloa tähän päivään, sitähän se on joka paikassa nykyään. Samanlainen meno kuin jossain DDR:ssä aikanaan. Väärää mieltä kun olet asioista, niin johan alkaa asiat hankaloitua.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Bdsm baarin alamäki
« Vastaus #2 : Marraskuu 02, 2022, 12:34:24 »
No ihan suoraan sanottuna, eiköhän se ole tuolla aika perus, vuosien varrella kuullut kaikenlaista ja ihan viime päivinäkin millaisia otuksia ko. skene sisälle kätkeekään.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 02, 2022, 12:36:32 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Bdsm baarin alamäki
« Vastaus #3 : Marraskuu 02, 2022, 12:51:30 »
Jäähyistä ja porttareista ilmoitetaan muuten ihan julkisesti BDSM-Baarin foorumilla, jossa ei lue mitään aloittajan banneista.

Edit: näköjään näin onkin, vaikka siitä ei (vielä) ole erikseen mainittu. Semmoista se on, ei mikään foorumi tai yhteisö yhtä kaipaa. En minäkään. Enkä edes ole vihreä tai vasemmistolainenkaan.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 02, 2022, 13:04:41 kirjoittanut Pupu7000 »

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3488
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Bdsm baarin alamäki
« Vastaus #4 : Marraskuu 02, 2022, 13:02:30 »
Minulla on teoria että tällaisilla seksi- ja kinkysaiteilla linjaa useimmiten vetää liberaali vasemmisto ja vihreä siipi, koska siellä hyväksytään kinkyily-vähemmistöporukka herkemmin kuin konservatiivisemmissa porvaripiireissä. tämä sitten voi heijastua siinä miten sivuja ylläpidetään ja moderoidaan. joko tietoisesti tai tiedostamattomasti. 
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Bdsm baarin alamäki
« Vastaus #5 : Marraskuu 02, 2022, 13:15:41 »
Minulla on teoria että tällaisilla seksi- ja kinkysaiteilla linjaa useimmiten vetää liberaali vasemmisto ja vihreä siipi, koska siellä hyväksytään kinkyily-vähemmistöporukka herkemmin kuin konservatiivisemmissa porvaripiireissä. tämä sitten voi heijastua siinä miten sivuja ylläpidetään ja moderoidaan. joko tietoisesti tai tiedostamattomasti.

Tai sitten ihmisillä on yleisesti ottaen taipumusta liittää positiivisina pitämiään ominaisuuksia muihin sellaisiin ihmisiin, joiden kanssa kokevat yhteenkuuluvuutta. Paljon myös oletetaan, oletusten perustuen aiempiin kokemuksiin. Näistä tekijöistä muiden muassa syntyy samanmielisyyden kupla, joka on osittain illuusio.


Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Bdsm baarin alamäki
« Vastaus #6 : Marraskuu 02, 2022, 13:18:06 »
Minulla on teoria että tällaisilla seksi- ja kinkysaiteilla linjaa useimmiten vetää liberaali vasemmisto ja vihreä siipi, koska siellä hyväksytään kinkyily-vähemmistöporukka herkemmin kuin konservatisyytä on konsevrvativisemmissa porvaripiireissä. tämä sitten voi heijastua siinä miten sivuja ylläpidetään ja moderoidaan. joko tietoisesti tai tiedostamattomasti.

mielestäni se paistaa läpi ns omanlinjan tyypit saa länkyttää mitä vaan. jos eri mieltä oleva vastaa vähintään päivän mykistys. joku sanoo että syytä on aina ja näin on ja jos lukee kuin piru raamattua tuskin on montakaan kirjottajaa jolle ei jotain virhettä  " keksisi ".
kysyvälle vastataan

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5256
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Bdsm baarin alamäki
« Vastaus #7 : Marraskuu 02, 2022, 15:23:21 »
Minulla on teoria että tällaisilla seksi- ja kinkysaiteilla linjaa useimmiten vetää liberaali vasemmisto ja vihreä siipi, koska siellä hyväksytään kinkyily-vähemmistöporukka herkemmin kuin konservatiivisemmissa porvaripiireissä. tämä sitten voi heijastua siinä miten sivuja ylläpidetään ja moderoidaan. joko tietoisesti tai tiedostamattomasti.
Mulla on puolestaan sellainen käsitys että vaikka konservetiiviporvarit sanovatkin liberaalille vasemmistovihreille takaisin, he eivät kuitenkaan koe tarpeelliseksi häivyttää heidän näkemyksiään keskusteluista. Se on vihervasemmistolaisten tapa toimia: toisen osapuolen puheenvuorot halutaan pois näkyvistä koittamalla kieltää ne, kenties jaetaan bannia tms.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Bdsm baarin alamäki
« Vastaus #8 : Marraskuu 02, 2022, 16:42:47 »
Minulla on teoria että tällaisilla seksi- ja kinkysaiteilla linjaa useimmiten vetää liberaali vasemmisto ja vihreä siipi, koska siellä hyväksytään kinkyily-vähemmistöporukka herkemmin kuin konservatisyytä on konsevrvativisemmissa porvaripiireissä. tämä sitten voi heijastua siinä miten sivuja ylläpidetään ja moderoidaan. joko tietoisesti tai tiedostamattomasti.

mielestäni se paistaa läpi ns omanlinjan tyypit saa länkyttää mitä vaan. jos eri mieltä oleva vastaa vähintään päivän mykistys. joku sanoo että syytä on aina ja näin on ja jos lukee kuin piru raamattua tuskin on montakaan kirjottajaa jolle ei jotain virhettä  " keksisi ".

Tätähän se tosiaan nettiverkostoissa on aina ollut, väärämieliset siivotaan pois tai sitten porukalla ryhdytään dissaamaan. Mua on aina ihmetyttänyt että eikö ihmiset oikeasti osaa tai viitsi yhtään kyseenalaistaa asioita?

Kaikki juuttuu yhtä tiukasti kiinni kun Rapala kalan kiduksiin. Asioiden oikeasta tolasta kannattaisi edes opetella ottamaan selvää ja kuulla toistakin osapuolta eikä olla itsepintaisesti vain mieltä, mitä joku neropatti joskus arveli vuonna kivi ja perse ja ties kuinka monennella nimimerkillä tms.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Bdsm baarin alamäki
« Vastaus #9 : Marraskuu 02, 2022, 17:24:42 »
Yleensähän jokaiselle foorumibannille on myös olemassa syy tai syitä. Ne syythän eivät sitten välttämättä ole samoja, joita bannit saanut väittää niiden olevan. Muille kerrotuksi syyksi saattaa valikoitua sellainen itselle miellyttävä syy, kuten poliittisesti eriävä kannanotto, rooli sananvapauden esitaistelijana, jotakin muuta jaloa ja tunteita herättävää. Voihan silti esimerkiksi olla, että henkilö on perseillyt ansioituneesti vuosikaudet ja se on jostakin syystä tuntemattomasta sivuutettu. Tai ollaan esitetty olevansa jotakin muuta vaikka millä tupla- tai triplanimimerkillä. Ihan vain näin mahdollisesti, saattaa olla.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Bdsm baarin alamäki
« Vastaus #10 : Marraskuu 02, 2022, 17:46:26 »
muistaaksen tuplanickit ei edes ole kielletty . sekin oli vain hetken kun asuttiin yhdessä

naisystävän kanssa. ja oli vaan 1 kone muistaakseni silloinkin kysyin vielä että se on ok.

sittemmin olikin pian eri koneet. perseilyssä tulee se linjanveto sitten ok säännöissä

kiellettiin politiikka, toisaalta sitä ei kieletty kun kysyin eri ketjusta. sitten oli semmosia

ketrjuja joissa aihetta käsiteltiin , jos vastaa niin olisi sit vaan poistanut sen ja sanonut

soo soo oisin jättänyt siihen. mistään muusta aiheesta en mielestäni ansaitse poistoa, koska

80% tekee samaa soskus vastaa raflaavasti.  ja tosiaan en muista kauanko olin sanotaan 10 vuotta,

jos tolta ajalta tietysti kaivaa KAIKEN .kärjistäen ja jättäen asiayhteydet saahan sen varmaan

näyttämään mille haluaa. toden näköisesti 1 ihmisen päätksellä sit tämmöset. pitäisi asia

käsitellä koko ylläpidon kesken niin ei tule 1 silmäsiä päätöksiä.
kysyvälle vastataan

Poissa tuktuk

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Bdsm baarin alamäki
« Vastaus #11 : Marraskuu 02, 2022, 17:59:31 »
Itse en taas ollenkaan ymmärrä minkä takia joillain kinky sivuilla väännetään politiikasta.
Samanlaiset perversiot ihmisiltä löytyy on sitten vasemmistolainen tai porvari ja eiköhän
politiikasta vääntöön löydy ihan tarpeeksi foorumeita.

Näin itsekin pikku pervona politiikka on ihan viimeiseksi mielessä vaikkapa tänne kirjautuessani.
Vaikka muuten siitä löytyy aika vahvatkin mielipiteet.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Bdsm baarin alamäki
« Vastaus #12 : Marraskuu 02, 2022, 18:01:13 »
Politiikan takia kannattaa ottaa foorumilta banni. Se on viisasta  :laught: Ja bdsm foorumilla kannattaa ennen kaikkea puhua politiikasta. Sitä varten se foorumi on perustettu.

Ei hätä ole tämän näköinen. Vielä on kalastus, metsästys ja urheilu forkkia minne voi mennä puhumaan politiikasta. Sitten kun on kaikkialta bannattu, tilaat huoralta parin tunnin ajan ja puhut politiikasta  :headbang:
Why so fragile?

Poissa torimies

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Bdsm baarin alamäki
« Vastaus #13 : Marraskuu 04, 2022, 11:12:49 »
Itse en taas ollenkaan ymmärrä minkä takia joillain kinky sivuilla väännetään politiikasta.
Samanlaiset perversiot ihmisiltä löytyy on sitten vasemmistolainen tai porvari ja eiköhän
politiikasta vääntöön löydy ihan tarpeeksi foorumeita.

Näin itsekin pikku pervona politiikka on ihan viimeiseksi mielessä vaikkapa tänne kirjautuessani.
Vaikka muuten siitä löytyy aika vahvatkin mielipiteet.

Komppaan tätä mielipidettä. Tietysti joku voi saada värähtelyt poliittisesta kinky-teatterista, mutta ehkei kannattaisi keskustella tuolla politiikasta, vaan muilla foorumeilla.

Jos katselee ko. foorumilla jaettuja banneja, niin seksin myynnistä saadut bannit ymmärrän täysin. Nehän ovat järjestäen ikuisia. Mutta keskusteluista jaetut jäähyt ovat vaikeampia todentaa, me immeisethän ymmärrämme välillä niin väärin toisiamme. Ehdottomasti banneja /jäähyjä pitäisi jakaa suuremmalla porukalla, yhden ihmisen mielipide tuntuu mielivaltaiselta. En tiedä miten tuolla sitten oikeasti toimitaan?

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Bdsm baarin alamäki
« Vastaus #14 : Marraskuu 04, 2022, 13:20:22 »
Varma en ole mutta veikkaan että 1 päättää.  muut ottaa kantaa vain marginaali tapauksissa jossa.

bannatulla on " liikaa " kavereita ,silloin ehkä pyydetään jonkun muun mielipide.  maksullinen

palvelu on kieletty juu. siitä on muutama ikuinen tullut ,tämäkään ei koske minua ei minusta

Dominat maksa. ai niin jos nyt TODELLA pitkältä haetaan ,tuttuni oli vastannut ns chatti puolella.

kun joku oli kysynyt paljonko on Dominan taksa,tää oli vastannut mielestäni sama kun vastaisi

paistaako aurinko. no tälle oli annettu tosta sit ikuinen ilman yhtäkään varoitusta. puollistin

häntä foorumilla ja kyselin voiko bannin poistaa tässä saatoin toki astua väärille varpaille.

muita ikuis banneja en juuri muista kun joistain " tappeluista" kun annettu banni ja sitä kierretty.
kysyvälle vastataan

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3488
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Bdsm baarin alamäki
« Vastaus #15 : Marraskuu 04, 2022, 13:39:28 »
Politiikan takia kannattaa ottaa foorumilta banni. Se on viisasta  :laught: Ja bdsm foorumilla kannattaa ennen kaikkea puhua politiikasta. Sitä varten se foorumi on perustettu.

Ei hätä ole tämän näköinen. Vielä on kalastus, metsästys ja urheilu forkkia minne voi mennä puhumaan politiikasta. Sitten kun on kaikkialta bannattu, tilaat huoralta parin tunnin ajan ja puhut politiikasta  :headbang:
Seksifoorumi ilman politiikkaa on kuin norsu ilman huopatossuja.
Lisäksi politiikka houkuttelee seksifoorumeille uusia mielenkiintoisia persoonia.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Bdsm baarin alamäki
« Vastaus #16 : Marraskuu 04, 2022, 14:29:11 »
Politiikan takia kannattaa ottaa foorumilta banni. Se on viisasta  :laught: Ja bdsm foorumilla kannattaa ennen kaikkea puhua politiikasta. Sitä varten se foorumi on perustettu.

Ei hätä ole tämän näköinen. Vielä on kalastus, metsästys ja urheilu forkkia minne voi mennä puhumaan politiikasta. Sitten kun on kaikkialta bannattu, tilaat huoralta parin tunnin ajan ja puhut politiikasta  :headbang:
Seksifoorumi ilman politiikkaa on kuin norsu ilman huopatossuja.
Lisäksi politiikka houkuttelee seksifoorumeille uusia mielenkiintoisia persoonia.
 

Sarkasmia mutta kylläh sivu ilma politiikka ketjua taantuisi pian turkafoorum 2.
kysyvälle vastataan

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Bdsm baarin alamäki
« Vastaus #17 : Marraskuu 04, 2022, 16:15:23 »
Varma en ole mutta veikkaan että 1 päättää.  muut ottaa kantaa vain marginaali tapauksissa jossa.

bannatulla on " liikaa " kavereita ,silloin ehkä pyydetään jonkun muun mielipide.  maksullinen

palvelu on kieletty juu. siitä on muutama ikuinen tullut ,tämäkään ei koske minua ei minusta

Dominat maksa. ai niin jos nyt TODELLA pitkältä haetaan ,tuttuni oli vastannut ns chatti puolella.

kun joku oli kysynyt paljonko on Dominan taksa,tää oli vastannut mielestäni sama kun vastaisi

paistaako aurinko. no tälle oli annettu tosta sit ikuinen ilman yhtäkään varoitusta. puollistin

häntä foorumilla ja kyselin voiko bannin poistaa tässä saatoin toki astua väärille varpaille.

muita ikuis banneja en juuri muista kun joistain " tappeluista" kun annettu banni ja sitä kierretty.

Sen chat-keskustelun nähneenä, voin rohkeasti väittää ettei kyseessä ollut mikään oikea palveluntarjoaja, vaan itse keksimäsi domina. Todennäköisesti sait myös chattiin bannit tuosta syystä.

Täällä on näemmä helppoa kertoilla vaikka mitä, koska moni ei seuraa tuota skeneä erikseen.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Bdsm baarin alamäki
« Vastaus #18 : Marraskuu 04, 2022, 16:28:02 »
Varma en ole mutta veikkaan että 1 päättää.  muut ottaa kantaa vain marginaali tapauksissa jossa.

bannatulla on " liikaa " kavereita ,silloin ehkä pyydetään jonkun muun mielipide.  maksullinen

palvelu on kieletty juu. siitä on muutama ikuinen tullut ,tämäkään ei koske minua ei minusta

Dominat maksa. ai niin jos nyt TODELLA pitkältä haetaan ,tuttuni oli vastannut ns chatti puolella.

kun joku oli kysynyt paljonko on Dominan taksa,tää oli vastannut mielestäni sama kun vastaisi

paistaako aurinko. no tälle oli annettu tosta sit ikuinen ilman yhtäkään varoitusta. puollistin

häntä foorumilla ja kyselin voiko bannin poistaa tässä saatoin toki astua väärille varpaille.

muita ikuis banneja en juuri muista kun joistain " tappeluista" kun annettu banni ja sitä kierretty.

Sen chat-keskustelun nähneenä, voin rohkeasti väittää ettei kyseessä ollut mikään oikea palveluntarjoaja, vaan itse keksimäsi domina. Todennäköisesti sait myös chattiin bannit tuosta syystä.

Täällä on näemmä helppoa kertoilla vaikka mitä, koska moni ei seuraa tuota skeneä erikseen.

TÄYTTÄ POTASKAA !!  minulla EI edes olle tunnusta kyseiseen paikkaan. tai jos on niin kävin

" kun se avattiin" olin muutaman minuutin koska siellä ei ollut juuri ketään.

kaikkea ihmisten mielikuvitus keksiikin !!   olen BDSM 1 joka esiintyi kuvalla josta tunnistaa

ja AINA esimnnyn vain itsenäni !  jos joku enemmän tai vähemmän tuttu Domina. tekee tai sanoo

jotain se ei koske minua mitenkään. jos puollustan häntä siitä osasta vastaan. :whipping:
kysyvälle vastataan

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2038
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Bdsm baarin alamäki
« Vastaus #19 : Marraskuu 04, 2022, 17:18:52 »
Sain näkömä IKUISEN porttarin ,kun olin erimieltä politiikassa.

pidän erittäin ikävänä jos henk koht kaunat tai politiikka sekoitetaan kinky palstan keskusteluun.

Hetkinen siis, sait bannit koska politikoit nahkaremmifoorumilla, mutta mielestäsi politiikka ei kuulu kinkyilyyn?

Miksi vitussa sitten politikoit siellä, ei ymmärrä.
I see what is right and approve, but I do what is wrong