Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miasara  (Luettu 7174 kertaa)

Poissa Ardeyung

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Miasara
« : Marraskuu 02, 2022, 00:32:59 »
Onko kellään kokemusta otsikon leidistä?

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miasara
« Vastaus #1 : Marraskuu 03, 2022, 17:03:39 »
On juu, Kuopiossa kävin visiitillä

Poissa Nilsson

  • Jr. Member
  • Viestejä: 85
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miasara
« Vastaus #2 : Marraskuu 03, 2022, 18:52:37 »
Oliko rahan arvoista?

Poissa veijo1e

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miasara
« Vastaus #3 : Marraskuu 04, 2022, 11:05:40 »
On rahan arvoista. Iloinen, ystävällinen kuumapakkaus. Ainut miinus siitä, kun tulin ihan liian nopeasti ja sekin osas mainita siitä 😅

Poissa Adventurer55

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miasara
« Vastaus #4 : Syyskuu 28, 2023, 16:43:17 »
Aivan upea neito, Oulussa tapasin ihan tunti-pari sitten. Hymyilevä, iloinen. Pervo, kiva muna,omaa pienempi mikä on aina kiva. Tuntui pepussa hyvältä, kuin pikkudildo.

Takaapäin panin, ja peppu on aivan valtava, kunnon Brazilian Buttlift tehty. Överi, muttei liikaa. Silikonit lihaksen alla, niin tissit tuntui aidoilta.

Upea tapaaminen, ihana nainen. Kohdelkaa hyvin. :)

Poissa Juke123

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miasara
« Vastaus #5 : Syyskuu 28, 2023, 21:43:47 »
Ihana trans oli, kaunis, ystävällinen. Ei ollut kiire mihinkään hänen kanssaan. Oulussa kuulemma maanantaihin asti, kannattaa käydä. :)

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miasara
« Vastaus #6 : Lokakuu 11, 2023, 10:36:27 »
Ei ole edes omilla kulmilla, mutta satuin wikistä katsomaan rapsoja. Jotenkin tuli sellainen olo, että ne eivät olleet aitoja. Kaikki saman tyylisesti kirjoitettu. Pelkästään yleistä ylistystä, eikä mitään yksityiskohtia, kuten usein aidoissa rapsoissa on. Täälläkin kuitenkin positiivista rapsaa annettu, niin ihmettelen, miksi sitten toisessa paikassa pitäisi kirjoitella itse. Toki eivät kaikki lue tätä palstaa. Eniten kuitenkin luotan tänne kirjoitettuun. Varsinkin, jos joku tuttu nimimerkki sen on kirjoittanut.

Poissa esa69x

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miasara
« Vastaus #7 : Lokakuu 11, 2023, 14:49:47 »
Täälläkin kuitenkin positiivista rapsaa annettu, niin ihmettelen, miksi sitten toisessa paikassa pitäisi kirjoitella itse.

mä kirjotan vain ja ainoastaan wikiin rapsaa itse, mulla on siellä niitä 10+. tästä Miasarasta ei tosin ole en ole häntä tavannut. wikissä tulee paremmin näkyvyyttä palautteelle kansainvälisesti vs tämä puol kuollut marginaali forumi. pidän omat rapsani myös lyhyinä enkä tarinoi yksityiskohtia juurikaan, kerron vaan oleelliset palvelun tasosta. vähän niinkun noi Miasarankin rapsat

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miasara
« Vastaus #8 : Lokakuu 12, 2023, 09:34:59 »
No tuo on kyllä totta, että tuskin maailmalla tätä foorumia lukevat.

Itsekin olen wikiin rapsannut muutaman kerran. Kaksi kertaa on käynyt niin, että kun en ole suorastaan ylistänyt, mutten moittinutkaan, niin on jäänyt rapsa julkaisematta. Toisella kertaa tein uuden hieman ylistävämmän ja heti julkaistiin. Yleensä rapsatessa koitan vähän tuoda yksityiskohtiakin esiin. Se, että kertoo pt:n olevan kerrassaan upea, ei kerro oikein yhtään sitä voisiko se jonkun toisen mielestä olla myös sitä. Yksityiskohdista voi päätellä voisko se mahdollisesti olla. Se, mikä jollekulle on upeaa ja mahtavaa ei välttämättä ole niin tärkeää toiselle.

Poissa veijo1e

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miasara
« Vastaus #9 : Lokakuu 12, 2023, 10:55:34 »
Viime kerrasta nyt on aikaa nii nyt ihan tarkkaan muista. Omasta mielestä nuo peppuimplantit on monesti vähä överit ja näyttää hassulta, niin kuin tälläkin Pt:llä. Muuten kyllä kropaltaan ja kasvoiltaan näyttävä.

Taisi sanoa, että ei suutele jos asiakas ei miellytä silmää. Noista sanoista vois päätellä, että palvelu saattaa olla heikkoa jos asiakas ei ole silmää miellytävä. Tiedä siitä sitten. Itse sain lämpöä ja läheisyyttä.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miasara
« Vastaus #10 : Lokakuu 12, 2023, 13:31:24 »
Tuollainen lokerointi vie kyllä aika tehokkaasti fiilikset, jos huomaa, että kuuluu siihen kastiin, jota ei suudella. Tietää, että ei miellytä silmää.

Poissa Juke123

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miasara
« Vastaus #11 : Lokakuu 13, 2023, 07:04:30 »
Ei ole edes omilla kulmilla, mutta satuin wikistä katsomaan rapsoja. Jotenkin tuli sellainen olo, että ne eivät olleet aitoja. Kaikki saman tyylisesti kirjoitettu. Pelkästään yleistä ylistystä, eikä mitään yksityiskohtia, kuten usein aidoissa rapsoissa on. Täälläkin kuitenkin positiivista rapsaa annettu, niin ihmettelen, miksi sitten toisessa paikassa pitäisi kirjoitella itse. Toki eivät kaikki lue tätä palstaa. Eniten kuitenkin luotan tänne kirjoitettuun. Varsinkin, jos joku tuttu nimimerkki sen on kirjoittanut.

Mää ite kirjoitin tuon shemalewikin ekan rapsan, mikä oli julkaistu. En ehkä englanniksi osannut kuvailla tarpeeksi hyvin, mutta olin kyllä oikein tyytyväinen ja onnellinen

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miasara
« Vastaus #12 : Lokakuu 13, 2023, 10:22:49 »
No hyvä, että epäilyni saattavat rapsojen aitouden suhteen olla turhia.

Poissa SaraSusanna

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miasara
« Vastaus #13 : Tammikuu 10, 2024, 04:35:24 »
Aivan upea neito, Oulussa tapasin ihan tunti-pari sitten. Hymyilevä, iloinen. Pervo, kiva muna,omaa pienempi mikä on aina kiva. Tuntui pepussa hyvältä, kuin pikkudildo.

Takaapäin panin, ja peppu on aivan valtava, kunnon Brazilian Buttlift tehty. Överi, muttei liikaa. Silikonit lihaksen alla, niin tissit tuntui aidoilta.

Upea tapaaminen, ihana nainen. Kohdelkaa hyvin. :)

Tämä tyyppi on feikki

Poissa SaraSusanna

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miasara
« Vastaus #14 : Tammikuu 10, 2024, 21:31:33 »
Hmm..juu