Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: ”Huoramafia”  (Luettu 18138 kertaa)

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 940
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #80 : Marraskuu 14, 2022, 15:39:39 »
Sanoin kerran yhdelle suomi GFE-tytölle että 150e/h on aika yläkanttiin hinnoiteltu, kun ihmetteli kun ei ketään oikein käy. Laski hintaa satkuun ja heti alko porukkaa käymään.

Näin se on. Kartellimainen hinnoittelu ei toimi jos on vaihtoehtoja tarjolla. Isolle osalle asiakkaista kansallisuudella ei ole merkitystä

Eikös tuo 150€/h ole jo aika halpa eikä sellasia kovin helposti löydy? Ymmärtääkseni keskihinta kun ottaa kaikki kansallisuudet huomioon? 🤔 Toki tuo eka viesti olikin selkeä trolli mutta kuitenkin.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #81 : Marraskuu 14, 2022, 16:55:57 »
Olen minä hyviä neuvoja ja vinkkejä saanut niin miehiltä kuin naisiltakin monistakin asioista. En vaan ole kovin yhteisöllinen ihminen, enkä ole kokenut tarvitsevani vertaistukea. Ystäviä silti tarvitaan aina ja sukupuolesta riippumatta ihmisiä, kenen kanssa voi puhua aiheesta tai sen vierestä.
Kenenkään sanomisilla tai kirjoituksilla tai yleisellä hintatasolla ei tosin ole ollut vaikutusta siihen mitä hintani on. Sen kun voin tietää vaan itse, mikä on oma oikea hintani markkinoilla.
"Huoramafia" on nykyisin ihan jees. Enää ei tosin käytetä hevosenpäitä, kun minä toimitan heille hirvenpäät  :laught:



Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #82 : Marraskuu 14, 2022, 17:05:47 »
^Kartellit ei ole koskaan jees, ellei kyse ole jenkkifutiksesta.

Huoramafian pelottelemat lampaat alistuvat kiristykselle. Älä ole lammas, ole  :weightlifting:     

Poissa Vieras1540

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #83 : Helmikuu 03, 2024, 07:01:40 »
Ensimmäisen ja vaadittava askel huoramafiaan on että olet todistettavasti huora. Good luck  :inlove: Neuvonantajaksi pääsee hyvin hommansa hoitanut, pimeää rahaa, paljon pyörittänyt eläköitynyt huora.
Tämä oli kyllä hyvin sanottu ja neuvonantajat lienee vähissä?

En ole ketjua lukenut niin en tiedä mistä tarkalleen puhutte mutta itselleni tulee mieleen talonmiehenhommat isossa kansainvälisessä huoratalossa nuorena miehenä ja sitä toimintaa todella ohjasi "mafia".

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 365
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #84 : Helmikuu 03, 2024, 10:36:15 »
Sanoin kerran yhdelle suomi GFE-tytölle että 150e/h on aika yläkanttiin hinnoiteltu, kun ihmetteli kun ei ketään oikein käy. Laski hintaa satkuun ja heti alko porukkaa käymään.

Näin se on. Kartellimainen hinnoittelu ei toimi jos on vaihtoehtoja tarjolla. Isolle osalle asiakkaista kansallisuudella ei ole merkitystä

Eikös tuo 150€/h ole jo aika halpa eikä sellasia kovin helposti löydy? Ymmärtääkseni keskihinta kun ottaa kaikki kansallisuudet huomioon? 🤔 Toki tuo eka viesti olikin selkeä trolli mutta kuitenkin.

150 ekeä on kallis/kipurajalla.
Basicsetillä jää ostamatta, ei väliä, kuka sitä kaupittelee.
Owo/cim mukaan ja sit voi harkita, jos muut puitteet miellyttää.

100€ haitarin alapäätä, 120€ ok puolesta tunnista. Noin yleisesti

Etsimällä löytää halvimmat hinnat. Vaatii vain pitkäjänteisyyttä.

Kun on tottunut alle satkun maksamaan (owo/cim/swallow including), 150 kumijutuista tuntuu ryöstöltä.

Edit; olikin tunnista. Se on hyvä hinta.
Itse olin puolessa tunnissa

« Viimeksi muokattu: Helmikuu 03, 2024, 10:37:49 kirjoittanut Blain »

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2440
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #85 : Helmikuu 03, 2024, 10:45:57 »
200€ on ok hinta. Tunnista.

Poissa Timppa-T

  • Hero Member
  • Viestejä: 903
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #86 : Helmikuu 03, 2024, 11:09:59 »
250-300 euroa on ihan ok hinta tunnista.
#freepalestine

Poissa RoccosApprentice

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #87 : Helmikuu 13, 2024, 19:59:08 »
Saan 100€ suutelut pillut anaalit ja päälle wbgf eli taulukossa ylisijaa pitävä "wanna-be-girlfriend":it..

Upea tyttö. Monella suomalaisella huoralla olisi paljon opittavaa.
Mutta ei, teiltä tulee tällaista:

"1 h 400€
2 h 700€
Koko yö 2000€ ❤️

GFE kaikki suojalla ja salaisesti ❤️"

"Mun säännöt tapaamiselle: kumin käyttö pakollinen, ei peppuleikkejä, ei suutelua kielellä, ei pillun nuolemista ilman suojaa, ilmoitathan ajoissa jos et pääse paikalle, saavuthan paikalle puhtaana 🥰 💖Saa laueta tisseille, perseelle kunhan ei naamalle. Tarkemmat osoite tiedot annan kun sovitaan tapaaminen! Kunnioitathan sääntöjäni ☺️





Mun hinnat 👇🏻

15min 150€

30min 250€

60min 450€"

"Hei, kiitos kun otit muhun yhteyttä ja olit kiinnostunut mun
ilmoituksesta🙈 Mulla olisi haussa ihana, luotettava, herrasmies, joka
kohtelee mua hyvin ja pitää mua hyvänä. Jos oot kiinnostunut musta ja
haluisit tulla tutustumaan ja kattoo miten meillä synkkaa ja
juttelemaan mun kanssa ja nähdä mun taidetta samalla niin katso alempi
linkki ja lue mun tiedot 🥰❤️Ehkä sä oot just se mitä etsin 🤪🙈

Onlyfans.linkki."

....
Ei jumalauta. Sen sijaan että Venla ja kumppanit opettaa naisille miten suojautua, varautua ja pelätä. Kannattaisi ehkä ekana opettaa, miten kullia imetään, miten asiakasta tulee kohdella, miten rahaa tehdään...

Onnea Mafialle näin ystävänpäivän aattona. Huomenna ei suomihuorat saa multa kuin keskaria yksärinä, tosin turhaanhan mä lähetän sitäkään, eivät vastaa kuitenkaan. Hah, VakaVanha vitsi onkin, "Miten saada suomihupakko vastaaman viestiisi?
Noh, lähetä sille dickpick niin se kertoo sulle 10min sisällä että syyllisyit just rikokseen"

...rakkaudella.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5159
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #88 : Helmikuu 13, 2024, 20:39:58 »
^ Kiitos ja hyvää ystävänpäivää myös sinulle  :kiss:

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #89 : Helmikuu 14, 2024, 01:42:42 »
Miten ne suomalaiset sananlaskut menikään.

"Kenen pillua nuolet, sen ehtoja noudatat."
Vai...
"Spermat silmissä, tulehdus tulossa."

 :P

Olenko käsittänyt koko systeemin väärin.
Luulin, että miehet haluavat ostaa seksuaalisia palveluja livenä.
En käsittänyt, että haussa olikin kirjeenvaihtokaveri. Kuten eräs ilmaisi asian: "peruutetaan tapaaminen, mä laukesin jo."
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Runeberg

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #90 : Helmikuu 14, 2024, 07:13:20 »
Miten ne suomalaiset sananlaskut menikään.

"Kenen pillua nuolet, sen ehtoja noudatat."
Vai...
"Spermat silmissä, tulehdus tulossa."

 :P

Olenko käsittänyt koko systeemin väärin.
Luulin, että miehet haluavat ostaa seksuaalisia palveluja livenä.
En käsittänyt, että haussa olikin kirjeenvaihtokaveri. Kuten eräs ilmaisi asian: "peruutetaan tapaaminen, mä laukesin jo."

Hyvää ystävänpäivää Mafian jäsenille💋

Tästä ketjusta tuli mieleeni myös työelämässä oppimistani palvelualan perusasioista. Asiakas on se jolla on piikki auki ja hän on myös se kunkku jota kuunnellaan.

Ajat venakkohuorien vuosista on takana ja nyt näiden palveluiden tuottajat joutuvat monipuolistamaan palveluiaan. Pelkkä reisien levittäminen ei riitä vaan pitää osata olla myös kirjeenvaihtokaveri ja tunteellisempi kiehnääjä. Korvausta vastaan tietysti vaikka Onlyfansin avulla.

Hieman sääliksi jo käy niitä suomalaisia amatöörihuoria, jotka olemattomin markkinointiponnisteluiden takia hakevat asiakkaita vain alastonsuomen, ylilaudan tai vaikka saitin keskusteluryöppyjen kautta. Maine toki noinkin leviää mutta silloin ollaan jo lähempänä hyväksikäyttöä.

Mafian pitäisikin kantaa kortensa kekoon ja jakaa oppia palveluosaamisesta muiden toki tärkeiden asioiden rinnalla.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #91 : Helmikuu 14, 2024, 07:45:56 »


1) Tästä ketjusta tuli mieleeni myös työelämässä oppimistani palvelualan perusasioista. Asiakas on se jolla on piikki auki ja hän on myös se kunkku jota kuunnellaan.

......

2) Mafian pitäisikin kantaa kortensa kekoon ja jakaa oppia palveluosaamisesta muiden toki tärkeiden asioiden rinnalla.

1) väärin.
Seksityöntekijän terveyden, fyysisen turvallisuuden ja oikeusturvan takia emme voi antaa asiakkaille rajattomat oikeudet kehoomme.
Jokainen pt laittaa sellaisia ei_saa-rajotteita mitkä sopivat juuri hänelle ja antavat työrauhan.

2) oikein.
Seksityöntekijät ovat aina neuvoneet (aloittelevia) kollegoja työtavoista ja tekniikoista.

Seksityöntekijöillä on yhtä lailla fyysisiä esteitä tai mentaalisia esteitä, kuin asiakkaillakin. Syväkurkkuilu saattaa onnistua joiltakin, mutta ei kaikilta.

Tätä on kysytty joskus: Onko pakko ottaa vastaan tumma-ihoisia asiakkaita, jos sellainen on raiskannut joskus.
Vastaus: Ei. Pidä huoli omasta mielenterveydestä ja aseta rajat.

Itse asiassa seksityö on paljon laajempi kokonaisuus kaikkine rönsyilevine haaroineen mitä asiakkaat edes voisivat hahmottaa.
Eikä meidän tarvitse selittää asiakkaalle  miksi emme tee jotain tai miksi emme anna aikaa juuri sille hetkelle mitä kysytään.

Asiakas on tavallaan kunkku jota kuunnellaan mutta kohtuuden rajoissa.

Asiakas toisinaan luulee haluavansa jotain mitä ei kuitenkaan pysty vastaanottamaan.
Seksityöntekijä laittaa joskus rajat myös asiakkaan itsensä takia.


kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Runeberg

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #92 : Helmikuu 14, 2024, 08:10:37 »


1) Tästä ketjusta tuli mieleeni myös työelämässä oppimistani palvelualan perusasioista. Asiakas on se jolla on piikki auki ja hän on myös se kunkku jota kuunnellaan.

......

2) Mafian pitäisikin kantaa kortensa kekoon ja jakaa oppia palveluosaamisesta muiden toki tärkeiden asioiden rinnalla.

1) väärin.
Seksityöntekijän terveyden, fyysisen turvallisuuden ja oikeusturvan takia emme voi antaa asiakkaille rajattomat oikeudet kehoomme.
Jokainen pt laittaa sellaisia ei_saa-rajotteita mitkä sopivat juuri hänelle ja antavat työrauhan.

2) oikein.
Seksityöntekijät ovat aina neuvoneet (aloittelevia) kollegoja työtavoista ja tekniikoista.

Seksityöntekijöillä on yhtä lailla fyysisiä esteitä tai mentaalisia esteitä, kuin asiakkaillakin. Syväkurkkuilu saattaa onnistua joiltakin, mutta ei kaikilta.

Tätä on kysytty joskus: Onko pakko ottaa vastaan tumma-ihoisia asiakkaita, jos sellainen on raiskannut joskus.
Vastaus: Ei. Pidä huoli omasta mielenterveydestä ja aseta rajat.

Itse asiassa seksityö on paljon laajempi kokonaisuus kaikkine rönsyilevine haaroineen mitä asiakkaat edes voisivat hahmottaa.
Eikä meidän tarvitse selittää asiakkaalle  miksi emme tee jotain tai miksi emme anna aikaa juuri sille hetkelle mitä kysytään.

Asiakas on tavallaan kunkku jota kuunnellaan mutta kohtuuden rajoissa.

Asiakas toisinaan luulee haluavansa jotain mitä ei kuitenkaan pysty vastaanottamaan.
Seksityöntekijä laittaa joskus rajat myös asiakkaan itsensä takia.

Ilman muuta rajat touhuihun pitää olla ja ongelma tässä onkin usein vain se osataanko nämä rajat ja henk.koht. suoritusarvot kommunikoida selkeästi ja ajoissa. Nettiviestit jää usein epämääräiseksi kun ollaan tapahtumapaikalla vaikka äijälauman keskellä.

Kyllä mullekin rautakaupassa sanotaan usein ei oota, mutta hyvä kauppias keksii jotain muuta.

Tutustuminen of:n kautta tavallaan lisää ehkä seksityöläisen turvallisuutta jos ollaan avoimia keskustelussa. Pieni kk maksu jutustelusta on ihan ok myös.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #93 : Helmikuu 16, 2024, 10:58:18 »
of tulevaisuus lieneekin pitkälti tuota että jaetaan muutama kuva jopa video. kerrotaan tarinoita

joku ihastuu ja tippailee paljon saa pari priva viestiä/kuvaa siitä. lopulta SUOLAISEN tarjouksen

kun sinua nyt kiinnostaa niin voidaan tavata ilta 2000e . ja aina joku ihastunut lankeaa.

näitten lisäksi of valtaa c julkkikset hei olin 2000 luvulla bb talossa katso bikini kuvani.
kysyvälle vastataan

Poissa Opiskelijarakastelija

  • Jr. Member
  • Viestejä: 57
  • * Kelpo kaveri
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #94 : Helmikuu 16, 2024, 11:10:21 »
of tulevaisuus lieneekin pitkälti tuota että jaetaan muutama kuva jopa video. kerrotaan tarinoita

joku ihastuu ja tippailee paljon saa pari priva viestiä/kuvaa siitä. lopulta SUOLAISEN tarjouksen

kun sinua nyt kiinnostaa niin voidaan tavata ilta 2000e . ja aina joku ihastunut lankeaa.

näitten lisäksi of valtaa c julkkikset hei olin 2000 luvulla bb talossa katso bikini kuvani.

OF kautta kyllä säästää saakelisti rahaa kun saattaa runkata samalla niin mieli on kirkas hetken päästä ja pussissa edelleen se kolme hunttia riihikuivaa.  :headbang: Saa myös helposti katsastettua maisemat miellyttääkö vai eikö miellytä ja on säästynyt monelta ovella kääntymiseltä kun on käynyt kympin maksulla kurkkaamassa mitä saataa paikanpäällä odottaa vastassa.
Kauniit naiset PKS, Turku, Tre
Saa laittaa viestiä

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #95 : Helmikuu 16, 2024, 13:10:34 »
Jos nyt ihan sydämestä ottaa ja kyyneleet valuu niin kannattanee perustaa turskamafia. Päivitelkää välillä kuulumisia.
Why so fragile?

Poissa guuguuman

  • Jr. Member
  • Viestejä: 93
  • * Kelpo kaveri
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #96 : Helmikuu 16, 2024, 13:28:32 »

OF kautta kyllä säästää saakelisti rahaa kun saattaa runkata samalla niin mieli on kirkas hetken päästä ja pussissa edelleen se kolme hunttia riihikuivaa.

Ihan rahan säästämiseksi minäkin OF:ssä roikun. Tosin se oma OF-suosikki ei kylläkään tee PT:n töitä, joten ihan omaan käteeni olen saanut tyytyä. Joissain tapauksissa toi OF on kyllä ihan hyvä "esikatselutoiminto" treffejä miettiessä. Samalla se tuo lisää pienen turvallisuuskerroksen kun ajattelee että siellä vastuullisesti toimiva ihminen tuskin viitsii mainettaan pilata perseilemällä turskan kustannuksella. Vaikka kai sielläkin niitä nistejä ja sekopäitä on, jos oikein etsii.

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 106
  • * Kelpo kaveri
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #97 : Helmikuu 17, 2024, 14:13:13 »
of tulevaisuus lieneekin pitkälti tuota että jaetaan muutama kuva jopa video. kerrotaan tarinoita

joku ihastuu ja tippailee paljon saa pari priva viestiä/kuvaa siitä. lopulta SUOLAISEN tarjouksen

kun sinua nyt kiinnostaa niin voidaan tavata ilta 2000e . ja aina joku ihastunut lankeaa.

näitten lisäksi of valtaa c julkkikset hei olin 2000 luvulla bb talossa katso bikini kuvani.

Tositarina, OF-tähti kertoi tuntihinnaksi 500€. Tällä hinnalla hän olisi katsonut minun runkkaustani.
OF-tähti oli viikon Lontoossa. Siellä tuntihinta oli 500£. Tämä tosin taisi olla täyden palvelun hinta.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #98 : Helmikuu 17, 2024, 14:25:52 »
of tulevaisuus lieneekin pitkälti tuota että jaetaan muutama kuva jopa video. kerrotaan tarinoita

joku ihastuu ja tippailee paljon saa pari priva viestiä/kuvaa siitä. lopulta SUOLAISEN tarjouksen

kun sinua nyt kiinnostaa niin voidaan tavata ilta 2000e . ja aina joku ihastunut lankeaa.

näitten lisäksi of valtaa c julkkikset hei olin 2000 luvulla bb talossa katso bikini kuvani.

Tositarina, OF-tähti kertoi tuntihinnaksi 500€. Tällä hinnalla hän olisi katsonut minun runkkaustani.
OF-tähti oli viikon Lontoossa. Siellä tuntihinta oli 500£. Tämä tosin taisi olla täyden palvelun hinta.

minäkin katon 500e jopa miehen runkkaamista ! mutta juu näinhän se menee.
kysyvälle vastataan

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 106
  • * Kelpo kaveri
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #99 : Helmikuu 18, 2024, 16:23:32 »
of tulevaisuus lieneekin pitkälti tuota että jaetaan muutama kuva jopa video. kerrotaan tarinoita

joku ihastuu ja tippailee paljon saa pari priva viestiä/kuvaa siitä. lopulta SUOLAISEN tarjouksen

kun sinua nyt kiinnostaa niin voidaan tavata ilta 2000e . ja aina joku ihastunut lankeaa.

näitten lisäksi of valtaa c julkkikset hei olin 2000 luvulla bb talossa katso bikini kuvani.

Tositarina, OF-tähti kertoi tuntihinnaksi 500€. Tällä hinnalla hän olisi katsonut minun runkkaustani.
OF-tähti oli viikon Lontoossa. Siellä tuntihinta oli 500£. Tämä tosin taisi olla täyden palvelun hinta.

minäkin katon 500e jopa miehen runkkaamista ! mutta juu näinhän se menee.

Tuo 500€:n tarjous oli vielä sokeroitu. Ainutlaatuinen tilaisuus, kaikki ajat menevät Helsingissä varmasti heti.
Lisäksi vaadittiin ennakkomaksua.

Huoramafiassa on se hassu ominaisuus, että hinnat ovat suurinpiirtein samat, vaikka laadussa on merkittäviä eroja.
OF hintojen hajonta on suurempaa, mutta korkeat hinnat eivät takaa laatua.