Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: ”Huoramafia”  (Luettu 18127 kertaa)

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1356
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #40 : Marraskuu 03, 2022, 23:16:03 »
Mitä mä luen. Äijät pitää asiakkaan yksityistietojen levittämistä perusteltuna kun kuulopuheiden mukaan sillä oli huonot hampaat ja piti itseään hyvänä rakastajana. Nyt on kyllä arvot kohdallaan.
Minkä vitun kuulopuheiden? Oisit nähnyt ja haastanut sen suun, niin olisit hiljaa.

Jos se kovin pahalta haisi, täytyy toivoa että et kielareita joutunut antamaan. Itse en ole joutunut tilanteeseen että turskien suuta olisi pitänyt haistella ja epäilen että joutuisinkaan.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #41 : Marraskuu 03, 2022, 23:51:44 »
Kun nyt vielä joku aloittaisi hintaketjun, jossa todettaisiin, miten läskit huorat ei ymmärrä oikeaa arvoaan :sheep:
kilohinta on tosiaan alakanttiin  :'(
Why so fragile?

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • * Kelpo kaveri
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #42 : Marraskuu 04, 2022, 00:07:32 »
Mitä mä luen. Äijät pitää asiakkaan yksityistietojen levittämistä perusteltuna kun kuulopuheiden mukaan sillä oli huonot hampaat ja piti itseään hyvänä rakastajana. Nyt on kyllä arvot kohdallaan.
Minkä vitun kuulopuheiden? Oisit nähnyt ja haastanut sen suun, niin olisit hiljaa.

En ole varma pysyinkö kärryillä. Siis jotkut nähneet livenä kyseisen mustalla listalla olleen turskan ja todennut hampaiden kunnon? Miten näin pääsi tapahtumaan, kun turskat tuskin tapailee toisiaan normaalissa olosuhteissa?
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #43 : Marraskuu 04, 2022, 05:44:03 »
Eli täällä edelleen 15 vuoden jälkeen itketään sitä, että listalle joutui (ilman oikeita henkilötietoja) turska, jolla oli ihan helvetin jäätävä suuhygienia? Tämä on ongelma miksi?

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #44 : Marraskuu 04, 2022, 07:19:22 »
Kumpiko julkaistaan ensin Tiitisen lista vai Tämä  :laught:
kysyvälle vastataan

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1356
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #45 : Marraskuu 04, 2022, 07:24:08 »
Tämä keskustelu varmistaa että yhteydenotto vain prepaidista eikä hupakoille kannata jutella mitään yksityisasioita, mikäli et halua ottaa riskiä yksityistietojesi leviämisestä näissä yhteyksissä.

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #46 : Marraskuu 04, 2022, 07:30:27 »
^ Juuri näin.

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 106
  • * Kelpo kaveri
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #47 : Marraskuu 04, 2022, 08:06:15 »
Kumpiko julkaistaan ensin Tiitisen lista vai Tämä  :laught:

Sihteeriopiston serveri on takavarikoitu. On mahdollista, että esitutkintamateriaalin joukossa on materiaalia takakamarista. Odotetaan oikeudenkäyntiä.

Poissa Salainenrakastaja

  • Jr. Member
  • Viestejä: 79
  • * Kelpo kaveri
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #48 : Marraskuu 04, 2022, 08:31:42 »
Oli/on siellä listalla vähän muitakin kuin huono hampaisia... Itse haluaisin tietää nukkuuko listan tekijät nykyään yönsä hyvin?
Salainen roiskuttelija

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3488
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #49 : Marraskuu 04, 2022, 08:42:44 »
Mitä mä luen. Äijät pitää asiakkaan yksityistietojen levittämistä perusteltuna kun kuulopuheiden mukaan sillä oli huonot hampaat ja piti itseään hyvänä rakastajana. Nyt on kyllä arvot kohdallaan.
Minkä vitun kuulopuheiden? Oisit nähnyt ja haastanut sen suun, niin olisit hiljaa.
Nyt tämä menee mielenkiintoiseksi. Missä yhteydessä Jimmy-setä on haistellut ko. turskan hengitystä ja tunnistanut tämän? Kuulutko itse huoramafian sisäpiiriin ja oletko itse tarjonnut seksipalveluita kyseiselle huonohampaiselle henkilölle?
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #50 : Marraskuu 04, 2022, 08:47:38 »
Mitä mä luen. Äijät pitää asiakkaan yksityistietojen levittämistä perusteltuna kun kuulopuheiden mukaan sillä oli huonot hampaat ja piti itseään hyvänä rakastajana. Nyt on kyllä arvot kohdallaan.
Minkä vitun kuulopuheiden? Oisit nähnyt ja haastanut sen suun, niin olisit hiljaa.
Nyt tämä menee mielenkiintoiseksi. Missä yhteydessä Jimmy-setä on haistellut ko. turskan hengitystä ja tunnistanut tämän? Kuulutko itse huoramafian sisäpiiriin ja oletko itse tarjonnut seksipalveluita kyseiselle huonohampaiselle henkilölle?
Ettei vaan setä oliskin täti.  ::)
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #51 : Marraskuu 04, 2022, 09:01:43 »
Oli/on siellä listalla vähän muitakin kuin huono hampaisia... Itse haluaisin tietää nukkuuko listan tekijät nykyään yönsä hyvin?
"Anne" voisi tulla tännekin muistelemaan vanhoja.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3488
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #52 : Marraskuu 04, 2022, 09:47:04 »
Mitä mä luen. Äijät pitää asiakkaan yksityistietojen levittämistä perusteltuna kun kuulopuheiden mukaan sillä oli huonot hampaat ja piti itseään hyvänä rakastajana. Nyt on kyllä arvot kohdallaan.
Minkä vitun kuulopuheiden? Oisit nähnyt ja haastanut sen suun, niin olisit hiljaa.
Nyt tämä menee mielenkiintoiseksi. Missä yhteydessä Jimmy-setä on haistellut ko. turskan hengitystä ja tunnistanut tämän? Kuulutko itse huoramafian sisäpiiriin ja oletko itse tarjonnut seksipalveluita kyseiselle huonohampaiselle henkilölle?
Ettei vaan setä oliskin täti.  ::)

Ettei vaan Jimmy olisi puhelimessa lupautunut tarjoamaan kiihkeätä DFK:ta kyseiselle tyypille ::).
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 04, 2022, 09:49:08 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #53 : Marraskuu 04, 2022, 11:12:17 »
Huoramafia, aahh... ihanaa nostalgiaa keltaisten sivujen ajoilta!  :headbang:
Täällä onkin jo hintakartelli ja mustalista mainittu, hienoa!

Mulle tuli vielä yksi juttu mieleen, eli muistatteko sen kuvan niistä kakkaisista kalsareista? Oli kyllä ihan legendaarinen ketju sekin.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #54 : Marraskuu 04, 2022, 11:21:57 »
Huoramafia, aahh... ihanaa nostalgiaa keltaisten sivujen ajoilta!  :headbang:
Täällä onkin jo hintakartelli ja mustalista mainittu, hienoa!

Mulle tuli vielä yksi juttu mieleen, eli muistatteko sen kuvan niistä kakkaisista kalsareista? Oli kyllä ihan legendaarinen ketju sekin.

Haha, ja se paskamyrsky mikä siitä nousi. Taisi aika monelle kirpaista ja toivottavasti antoi pontta huolehtia persehygieniasta vähän paremmin.  :sheep:
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #55 : Marraskuu 05, 2022, 12:35:34 »
Tuolla HS:n Ruusu artikkelissahan olikin joitain esimerkkejä tästä listasta mitä "seksityöläiset kokosivat". Puhelinnumero ja kuvausta turskasta.

Hintakartelliahan ei taida kehdata kukaan mainostaa, mutta olihan tuossakin mainittu erinäiset palveluntarjoajien keskusteluryhmät, pikkujoulut, yms verkostoitumiset. Aika luonnollisesti voisi kuvitella siinä muodostuvan tällaista kartellia että pyydetään kaikki minimi X euroa.

Viimeksi tämän vuoden puolella kävin paikallisella joka oli vähän aikaa sitten aloitellut. Sanoikin siinä sitten nostavansa hintoja kun oli löytänyt aktiivisen keskusteluryhmän josta sai opastusta hinnoista ja palveluista. Jätin jatkossa käymättä niillä hinnoilla, ja nyt ei enää ilmoitustakaan näy.

En tiedä mafiasta, mutta kyllähän sitä myyjä haluaa maksimoida tulonsa. Siihen nuo verkostot varmasti tuo lisänsä, jos ei sitten käy niin että asiakkaat loppuu.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #56 : Marraskuu 06, 2022, 14:24:01 »
Huoramafia, aahh... ihanaa nostalgiaa keltaisten sivujen ajoilta!  :headbang:
Täällä onkin jo hintakartelli ja mustalista mainittu, hienoa!

Mulle tuli vielä yksi juttu mieleen, eli muistatteko sen kuvan niistä kakkaisista kalsareista? Oli kyllä ihan legendaarinen ketju sekin.

Oliko sen ketjun aloittaja Tuuli?

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #57 : Marraskuu 06, 2022, 14:39:22 »
Tuo taitaa olla meidän duunissa aika tavallinen juttu. Se että ulostetta löytyy sellaisistakin paikoista mitkä ei sille alueelle kuulu.
Itse muutamia kertoja laittanut asiakkaan kylpyyn kun sulkijalihas pettänyt totaalisesti. Sen lisäksi lakanoiden vaihto ja sängyn ympäristön pesu.

Palvelun ostajat ei voi tietää miten monipuolista tämä työ on. Saattaa oikeasti sisältää mitä tahansa.

Huoramafiasta taas en tiedä mitään. Onko se jotain syötävää?
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Muumio

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #58 : Marraskuu 06, 2022, 16:01:53 »
Taas joku nosti sanan foorumille IS-artikkelikeskustelussa.

Mikä ”huoramafia” mielestäsi on?
Mustia autoja kaupungin yössä, aseistautuneita naisia ovelle koputtamassa, hevosenpäitä.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: ”Huoramafia”
« Vastaus #59 : Marraskuu 08, 2022, 19:10:47 »
^ ja sitten oli se "suuri rakastelija" joka siis luuli olevansa huorien unelma, luuli että kaikki tapaamisen aikana on totta, pääsi huoraforkan tuulikaappiin ja luki pari juttua. Hänen todellisuus järkkyi. Nyt se on itkenyt vuodesta toiseen, monella eri nikillä. " The blood cock nappisilmä lover"

Ja itku jatkuu edelleen. Uudella nikillä toki.

"suuri rakastelija"  :laught:

Näyttäis olevan aika vauhdissa jälleen häiriköintiensä kanssa.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-