Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuumat puumat  (Luettu 6993 kertaa)

Poissa Subarx

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Kuumat puumat
« : Marraskuu 01, 2022, 10:43:36 »
Hei.

Turussa huomenna kuumat puumat. Onko kokemuksia? En löytänyt tältä foorumilta ainakaan itse heistä mitään..

Poissa Veko

  • Full Member
  • Viestejä: 120
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuumat puumat
« Vastaus #1 : Marraskuu 01, 2022, 16:16:56 »
Joo kiinostaisi myös tissit näkyy olevan makuni mukaiset,

Poissa Rokkipappa

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuumat puumat
« Vastaus #2 : Marraskuu 05, 2022, 21:17:11 »
Puumilla miinusrapsa, kokonaan feikkikuvaa vaiko esim paino muuttunut? Kukaan heitä tavannut?  ???

Poissa Vieras0381

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuumat puumat
« Vastaus #3 : Joulukuu 11, 2022, 17:18:14 »
Olen sen isotissisemmän tavannut. Oli aika liukuhihnameininki. Kuvat on varmaankin ihan aidot.

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuumat puumat
« Vastaus #4 : Joulukuu 12, 2022, 09:05:37 »
Kävin heidän kimppasessiossa toisessa kaupungissa viime kuussa. Kuvat ovat aidot. Rintavarustuksen lisäksi myös takapuoli on muhkean muodokas. Toinen puumista on malliltaan enemmän tavis. GFE:tä haluavien kannattaa varmistaa saatavuus etukäteen, sillä sellaista ei välttämättä ole tarjolla.

Oma kokemus oli hyvä. Molemmat olivat mukavan aloitteellisia, eikä kiirehtimistä ollut. Myös tapaamispaikka oli siisti ja esimerkiksi pyyhe löytyi. Ajan sopiminen oli helppoa ja järjestelyiden puolesta homma meni nappiin. Hinnan ollessa myös kohdallaan, menisin uudestaankin.

Poissa MichealChe

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuumat puumat
« Vastaus #5 : Elokuu 19, 2023, 20:51:46 »
kuinka paljon maksoit ?

Poissa Taitaka

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kuumat puumat
« Vastaus #6 : Elokuu 20, 2023, 16:28:11 »
Olen myös käynyt kuumien puumien hoidossa. Tuhteja mutta asiallisia tyttöjä. Otin pelkän neljän käden hieronnan. Molempia sai sormettaa samalla kun meikäläistä runkattiin. Oli ehdottomasti tapaamisen arvoinen käynti ja aion mennä uudestaan kunhan Turkuun taas palaavat vierailulle.

Poissa sinki

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuumat puumat
« Vastaus #7 : Syyskuu 27, 2023, 09:00:05 »
Kävin kuumien puumien luona kylässä Helsingissä, ohjelmassa kahden naisen hieronta. Hieronta oli pikemminkin hellää hivelyä, josta nautiskelin Minnan ja Lisan välissä sängyssä makoillen. Molempien tissejä sai hyväillä ja etenkin Minna täydensi tunnelmaa pikkutuhmalla puheella. Hän oli ehkä kaksikosta aktiivisempi ja tarjoili tissejään myös kasvoilleni, joka oli oikein mukavaa. Lisan tissit on isommat ja ehdin kyllä ajatella huolella niiden väliin panemista, mutta nelikätinen vauvaöljyinen munan hively teki tehtävänsä ja spermat levisivät hellässä käsihoidossa hänen rinnoilleen Minnan seuratessa tapahtunutta lähietäisyydeltä.

Tunnelma oli välitön, mutkaton, jopa arkinen, mutta kiihottava. Suihku ja pyyhe tietysti tarjolla. Menen taatusti uudestaan, kun satutaan samaan kaupunkiin. On se vaan mahtava tunne, kun silmien edessä ja käsien ulottuvilla on näiden puumien upeita tissejä ja heidän sormensa vaeltavat siellä sun täällä… keksin kyllä vielä paljon tekemistä näiden tyttöjen kanssa!

T: Sinki

Poissa Jepu

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuumat puumat
« Vastaus #8 : Syyskuu 27, 2023, 15:56:02 »
Onko ns. laaki ja vainaa palvelua vai onko ajan puitteissa tulla useamminkin?

Poissa sinki

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuumat puumat
« Vastaus #9 : Syyskuu 27, 2023, 17:36:05 »
Tuota pitää kysyä heiltä itseltään, itse olin valmista tavaraa yhdestä laakista :)