Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Jalkapallon MM-kisat 2022 keskusteluketju

<< < (73/86) > >>

Puutarhuri:
Argentiina kun joutuu paineen alle niin puolustuspeli ei niinkään vakuuta, mutta eilen Hollanti ei saanut kuin tuon loppukirin aikaiseksi jonka jälkeen argot otti taas otteen pelistä jatko-ottelussa. Eihän tässä yllättäisi mikäli Argentiina-Kroatia pelikin menee pilkuille, kaksi tähän mennessä ei niin vakuuttavaa joukkuetta mutta niin äärimmäisen sitkeitä.

Tänään myös mielenkiintoista nähdä kuinka hyvin Marokko pitää Portugalin poissa maalipaikoista, jos pystyy niin mahdollista että nähdään yllätysvoitto tai taas rankkarikisa. Ranskan luulen olevan liian kova pala Englannille, olen itse asiassa yllättynyt että Ranska pelaa niin hyvin noilla poissaoloilla.

Villerius:
Olipas hieno maali Marokolta.  :headbang:

Vieras0342:
^Oli se. Portugalin puolustaja ja molari menivät molemmat samaan palloon, eli kommunikointi petti.

Katsomovalmenajana joudun toteamaan: Pojat! Ei noin. Vain toinen menee palloon.   

Portugalille olisi kuulunut pilkku Bruno Fernandesin kaatamisesta, mutta tuomari ei uskaltanut viheltää.

Felixin ketsuppituhlaajapoika ei saa millään pulloa auki. Noista paikoista pitää laittaa sisään, jos meinaa päästä jatkoon.

Kai se vaatii CR7 kentälle, että saavat pallon Marokon verkkoon.     

HarryPotter:
Tiukkaa vääntöä on  :headbang:

HarryPotter:
Jahas - Marokko oli vaan liian hyvä  :drinking:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta