Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Jalkapallon MM-kisat 2022 keskusteluketju
FortySexN2:
--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Marraskuu 27, 2022, 10:20:46 ---^
—
Katsotko potkupalloa hyvin mielin, kun tuhansia on hyväksikäytetty ja kuollut nautintosi takia.
Fifahan se syyllinen on ensisijassa, mutta myös TV-yhtiöt, jotka kisoja ostavat.
—
--- Lainaus päättyy ---
Olen tuossa samaa mieltä. Yle selittelee että halusivat ostamalla tv-oikeudet vaikuttaa sisältä päin tilanteeseen. Hieman kuin Aho ja Lipponen seliitelevät toimiaan Putinin sylikoirina.
Vieras0395:
^^^
No sepä se. Muija ei anna pillua ja tuhlaa kaikki talousrahat, juuri kun mies ajatteli mennä huoriin :laught:
Villerius:
^
Antaa se ja itseasiassa on ainoa, joka työllään ansaitsee rahaa. Joten hän on oikeutettu tuhlaamaan ne talousrahat. Minä sitä vastoin olen kehäraakki ja vain se kuluttava osa pilluvaatimuksineen. :laught:
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Marraskuu 27, 2022, 10:20:46 ---^
On siinä minusta sellainen raja, ettei ihmisoikeuksia rikkovia maita saisi olla isäntänä.
Katsotko potkupalloa hyvin mielin, kun tuhansia on hyväksikäytetty ja kuollut nautintosi takia.
Fifahan se syyllinen on ensisijassa, mutta myös TV-yhtiöt, jotka kisoja ostavat.
No niin joo...iso raha kun puhuu, niin ihmisoikeudet on toissijainen asia.
Ja ettei jäänyt epäselväksi, niin olen persu.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on joku sellainen ajatus että vaikka FIFA tekikin mainitsemasi virheen ja KOK hieman aiemmin myöntäessään talviolympialaiset Kiinalle ja muitakin vastaavia lähimenneisyydessä on ollut, oma seuraamiseni ei vaikuta kisaisännän valintaan mitenkään. Kaipaan urheilukisoja ja ne järjestetään missä nyt sattuukin.
Jos olisin hyvä ihminen, ajattelisin kenties että boikotoin kaikkia noita tuollaisia kisoja ja pienestä purosta kasvaisi suuri virta - tekoni leviäisi laajalle ja jatkossa ilkimysmaat eivät enää saisi suurkisoja, kiitos minun. Tässä on kuitenkin se ongelma että en ole erityisen hyvä ihminen vaan haluan kaikki heti nyt - myös sinut Ouluun nyt heti, rakas Nimara - mutta kaikkea en saa nyt heti joten otan sen minkä saan.
Olen huono ihminen ja hyväksyn sen että valintojani arvostellaan. Myönnän että olen ansainnut kaiken mahdollisen arvostelun ja paheksunnan kun käännän tv-kanavan kisalähetykseen.
Vieras0361:
^ Jokin siinä ihmisten ajatusmallissa häiritsee, että: "otamme kyllä miljardinne, mutta omilla ehdoillamme"
Maailma ei oikein toimi noin. Se on sama ku menis tonnin kanssa Giganttiin ja myyjä päättäs mitä sinä ostat.
Kaveri paasasi suu vaahdossa Venäjästä niin kysyin, että ottasitko Putinilta miljardin? Joo. Itseasiassa työnantajani rahoitus tulee Venäjältä. Ja hyvä palkka hänellä olikin ja nautti siitä täysin siemauksin.
Joten se siitä moraalista loppujen lopuksi
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta