Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Homoilusta kiinnostuneita?  (Luettu 13131 kertaa)

Poissa Subm81

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Homoilusta kiinnostuneita?
« Vastaus #40 : Maaliskuu 14, 2022, 15:31:47 »
Forced bi-sessioita kysytään välillä.

Voisitko hiukan avata mitä nämä tapaamiset tarkoittavat? Eli asiakas tapaa luonasi olevan toisen asiakkaana olevan miehen?

Urban dictionary selittää tämän hyvin ja lyhyesti:”Extreme BDSM scenario where the Dominant partner forces the usually straight submissive/slave to perform sexual acts with a member of the same sex. Usually performed with female dominants and male submissives.”

Eli yleensä naispuolinen Dominoiva pakottaa/johdattaa kaksi heteromiestä oleman seksuaalisesti toistensa kanssa.
Itse suosin enemmän johdattelemista. Hiljalleen eteenpäin viemistä totuttaen ensin miehet koskettelemaan toisiaan. Siitä eteenpäin tilanteeseen jossa alistuva osapuoli joko ottaa suihin tai anaaliin toisen miehen peniksen.
Jos edistystä ei tapahdu, lievä pakottaminen esim niskasta kiinni pitämällä johdattaessa päätä oikeaan suuntaan. Sitomistakin olen käyttänyt.
Pakottamisesta kun kyse, pitää varmistaa se onko oikeasti lupa molemmilta osapuolilta viedä tilanne tiettyyn pisteeseen asti.
Ultimate piste on turvasana.

Oi, kun kuulostaa ihanalta 💓

Tämä olisi varmasti mukavaa, itselläni kokemusta vain Dominoista.Ja vain dildoa imeskellyt... Tarvittaisiin oma seuranhakuosio, jossa etsittäisiin sopivaa matchia 😂 mulle kelpaisi vanhempi mies, itse en mikään miesmalli ole. Ja rajojakin pitää kyl vähän miettiä 😀

Poissa Jartsa1

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Homoilusta kiinnostuneita?
« Vastaus #41 : Marraskuu 10, 2023, 21:26:55 »
Kyllä vaikka oon Ukm nii olen Bi-mies

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1161
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Homoilusta kiinnostuneita?
« Vastaus #42 : Marraskuu 10, 2023, 23:21:59 »
Ladatkaa Grindr ja löytäkää toisenne.

Itse jatkan trans-seurassa.
You and me, part-time lovers

Poissa sexdateboy

  • Newbie
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Homoilusta kiinnostuneita?
« Vastaus #43 : Marraskuu 16, 2023, 01:14:57 »
Moikka

Täältä löytyy kokenut kaveri miesseksissä. Paikka löytyy kyllä että rohkeasti vaan yhteydenottoja.
Hommat hoidetaan salassa ja luottamuksella.  Otan vastaan myös ensikertalaisia.