Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Homoilusta kiinnostuneita?  (Luettu 13043 kertaa)

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Homoilusta kiinnostuneita?
« Vastaus #20 : Toukokuu 03, 2020, 02:02:02 »
Mä voisin olla hyvä välietappi :P En oo nainen enkä mies. Androgyyni / transmaskuliini ulkosesti. Pillu, rintakehä ja kulliproteeseja moneen makuun ;)
Rakkaudesta lajiin

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Homoilusta kiinnostuneita?
« Vastaus #21 : Toukokuu 03, 2020, 02:03:43 »
^Tuo on oikea asenne. Seksuaalisuus on oman mielemme avaruus. Pitää olla rohkeutta tutkia ja nauttia siitä. Osalle meistä maa on edelleenkin litteä. Heidän mielestään vääräuskoiset poltettakoon roviolla.

<3
Rakkaudesta lajiin

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Homoilusta kiinnostuneita?
« Vastaus #22 : Toukokuu 13, 2020, 00:57:32 »
Kaikki ne kokeilut, mitä olen toteuttanut transujen kanssa ottavana sekä antavana osapuolena, ovat olleet hauskoja ja kiinnostavia.
Vaati rohkeutta ja uteliaisuutta ylittää omatrajansa, mutta päivääkään en kadu mitään seksuaalisen uteliaisuuteni vauhdittamia kokeiluita.

Ylivoimaisesti suurin osa kokemuksistani ovat olleet eri asento- ja reikävariaatioilla naisten kanssa, mutta en kadu mitään....

Seksi on parasta, kun on näkökulmaa ja kenttäoppia....
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Yllätys

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Homoilusta kiinnostuneita?
« Vastaus #23 : Toukokuu 04, 2021, 16:04:59 »
Forced bi-sessioita kysytään välillä.

Voisitko hiukan avata mitä nämä tapaamiset tarkoittavat? Eli asiakas tapaa luonasi olevan toisen asiakkaana olevan miehen?

Urban dictionary selittää tämän hyvin ja lyhyesti:”Extreme BDSM scenario where the Dominant partner forces the usually straight submissive/slave to perform sexual acts with a member of the same sex. Usually performed with female dominants and male submissives.”

Eli yleensä naispuolinen Dominoiva pakottaa/johdattaa kaksi heteromiestä oleman seksuaalisesti toistensa kanssa.
Itse suosin enemmän johdattelemista. Hiljalleen eteenpäin viemistä totuttaen ensin miehet koskettelemaan toisiaan. Siitä eteenpäin tilanteeseen jossa alistuva osapuoli joko ottaa suihin tai anaaliin toisen miehen peniksen.
Jos edistystä ei tapahdu, lievä pakottaminen esim niskasta kiinni pitämällä johdattaessa päätä oikeaan suuntaan. Sitomistakin olen käyttänyt.
Pakottamisesta kun kyse, pitää varmistaa se onko oikeasti lupa molemmilta osapuolilta viedä tilanne tiettyyn pisteeseen asti.
Ultimate piste on turvasana.

Oi, kun kuulostaa ihanalta 💓

Poissa sexdateboy

  • Newbie
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Homoilusta kiinnostuneita?
« Vastaus #24 : Heinäkuu 01, 2021, 23:24:47 »
Terve

Täältä löytyy miesten välisessä seksissä kokenut 27v bi-kundi. Avoimin mielin liikkeellä ;)

Poissa Kaikki käy

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Homoilusta kiinnostuneita?
« Vastaus #25 : Heinäkuu 06, 2021, 01:10:34 »
Täällä kanssa kokeiltu muutaman kerran gaytouhuja.
Upeeta hommaa sekin.
Mukaan säntään jatkossakin.

Poissa Vieras0188

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Homoilusta kiinnostuneita?
« Vastaus #26 : Heinäkuu 07, 2021, 06:27:12 »
Hyvä aloitus. Onhan meitä, mutta sopivan saitin löytyminen ja fiksujen  asiallisten vastausten saaminen tuntuu olevan kivenalla. Tämä siis ihan alkumetrien havaintona kun toistaiseksi vain omia fantasioita pyörittelen. On kokeiltu bfsm-baarin puolelta ja naapurisivustolta.
Kynnys ekaan kertaan tuntuu isolta. Pervo luonteeni, niin, toisessa elämäntilanteessa ja ehkäpä myös nuorempana hyppäisin suoraan syväänpäätyyn ja kokeilisin työnä.

Poissa PahaPekka

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Homoilusta kiinnostuneita?
« Vastaus #27 : Heinäkuu 08, 2021, 14:10:01 »
Hyvä aloitus. Onhan meitä, mutta sopivan saitin löytyminen ja fiksujen  asiallisten vastausten saaminen tuntuu olevan kivenalla. Tämä siis ihan alkumetrien havaintona kun toistaiseksi vain omia fantasioita pyörittelen. On kokeiltu bfsm-baarin puolelta ja naapurisivustolta.
Kynnys ekaan kertaan tuntuu isolta. Pervo luonteeni, niin, toisessa elämäntilanteessa ja ehkäpä myös nuorempana hyppäisin suoraan syväänpäätyyn ja kokeilisin työnä.

Sama täällä. Siis kiinnostusta aiheeseen löytys. Mua kiehtonu ajatus puhtaasti Top roolin kokemisesta. Ei vaan tietoa että mistä sen kaverin hommaan keksii..  :drinking:

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Homoilusta kiinnostuneita?
« Vastaus #28 : Heinäkuu 08, 2021, 16:42:08 »
Rapsaa saunaillasta
Why so fragile?

Poissa Vieras0188

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Homoilusta kiinnostuneita?
« Vastaus #29 : Heinäkuu 14, 2021, 22:54:54 »
Onko sinne maksullisen pepun tarjoajat tervetulleita?
Rapsaa saunaillasta


Poissa tonvio

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Homoilusta kiinnostuneita?
« Vastaus #30 : Elokuu 17, 2021, 08:55:10 »
Täälä 32v ja välillä tekisi mieli ottaa suihin, mutta ei ole sellaista luotettavaa nuorehkoa löytyny. Karvaiset ja isohkot sedät ei kiinnosta

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Homoilusta kiinnostuneita?
« Vastaus #31 : Elokuu 17, 2021, 09:51:33 »
^ Tätä optiota olen itsekin aina välillä käyttänyt. Kunhan on asiallinen nuori heppu ja parraton naama, niin kulliani saa imeä. Olenhan nuori, hoikka ja urheilullinen, kalukin kuin veistos. Kröhöm. No tarkoitan vain sanoa että tarjokkaita löytyy helposti.

Valitettavasti toisten kikkeleihin en tunne mitään vetoa. Sorry guys.
You and me, part-time lovers

Poissa Vieras1431

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Homoilusta kiinnostuneita?
« Vastaus #32 : Elokuu 17, 2021, 10:20:23 »
Otan mielelläni kullia suuhun ja peppuun. Isojakin olisi välillä kiva kokeilla.
Ja myös sträppiä naiselta.

Poissa Konsta

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Homoilusta kiinnostuneita?
« Vastaus #33 : Elokuu 18, 2021, 19:33:19 »
Moi,

aktiivisuus ja rohkeus palkitaan näissäkin asioissa. Meitä bi-miehiä kyllä
löytyy, jos vain uskaltaa.  ::)

Poissa expertocrede

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Homoilusta kiinnostuneita?
« Vastaus #34 : Elokuu 21, 2021, 20:12:16 »
Onko täällä homoseksiin valmiita foorumin käyttäjiä?
nim."kokematon mutta valmis oppimaan"

ps. heterous ei ole este..



hetero olen mutta oikeasta summasta voit pakottaa melkein mihin vaan :laught:

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Homoilusta kiinnostuneita?
« Vastaus #35 : Elokuu 28, 2021, 11:39:20 »
Nosto! Rapsaa saunaillasta
Why so fragile?

Poissa Kovax

  • Jr. Member
  • Viestejä: 81
  • * Kelpo kaveri
Vs: Homoilusta kiinnostuneita?
« Vastaus #36 : Maaliskuu 02, 2022, 11:22:23 »
Täällä kokenut bi mies,
Top/ vers tykkään imee munaa sekä imettää ja panna ja olen harrastanut tätä jo pitkään vaimoni tietää hän parikertaa katsellu vierestä ja muuta kimppa ollut missä vaimo ollut mukana.
Mun ihanne mies on seksii on normaali vartaloinen mielellän karvaton iällä ei väliä.
Kiihottavaa on panna miestä joka selällään sänkyllä tai sohvalla edessäni ja panen häntä ja samalla pystyn runkkaa ja ottaa suihin häneltä,

Poissa sexdateboy

  • Newbie
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Homoilusta kiinnostuneita?
« Vastaus #37 : Maaliskuu 12, 2022, 16:55:56 »
Moikka

täällä ois miesten kanssa kokenut Bi-kundi. Kokemusta on molemmista rooleista niin top kuin btm.
Paikka löytyy myös sekssiin.

Hommat tietenkin salassa ja luottamuksella.

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2598
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Homoilusta kiinnostuneita?
« Vastaus #38 : Maaliskuu 12, 2022, 17:13:13 »
Otsikko saa tän koko jutun kuulostaan.... no aika homolta. Mut ei kai sen niin välii  :kiss:
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Subm81

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Homoilusta kiinnostuneita?
« Vastaus #39 : Maaliskuu 14, 2022, 15:31:47 »
Forced bi-sessioita kysytään välillä.

Voisitko hiukan avata mitä nämä tapaamiset tarkoittavat? Eli asiakas tapaa luonasi olevan toisen asiakkaana olevan miehen?

Urban dictionary selittää tämän hyvin ja lyhyesti:”Extreme BDSM scenario where the Dominant partner forces the usually straight submissive/slave to perform sexual acts with a member of the same sex. Usually performed with female dominants and male submissives.”

Eli yleensä naispuolinen Dominoiva pakottaa/johdattaa kaksi heteromiestä oleman seksuaalisesti toistensa kanssa.
Itse suosin enemmän johdattelemista. Hiljalleen eteenpäin viemistä totuttaen ensin miehet koskettelemaan toisiaan. Siitä eteenpäin tilanteeseen jossa alistuva osapuoli joko ottaa suihin tai anaaliin toisen miehen peniksen.
Jos edistystä ei tapahdu, lievä pakottaminen esim niskasta kiinni pitämällä johdattaessa päätä oikeaan suuntaan. Sitomistakin olen käyttänyt.
Pakottamisesta kun kyse, pitää varmistaa se onko oikeasti lupa molemmilta osapuolilta viedä tilanne tiettyyn pisteeseen asti.
Ultimate piste on turvasana.

Oi, kun kuulostaa ihanalta 💓

Tämä olisi varmasti mukavaa, itselläni kokemusta vain Dominoista.Ja vain dildoa imeskellyt... Tarvittaisiin oma seuranhakuosio, jossa etsittäisiin sopivaa matchia 😂 mulle kelpaisi vanhempi mies, itse en mikään miesmalli ole. Ja rajojakin pitää kyl vähän miettiä 😀