Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Sweet Natalia in vantaa jumbo

<< < (2/6) > >>

naut1skelija:

--- Lainaus käyttäjältä: Ulla - Marraskuu 01, 2022, 02:08:36 ---Voi voi. Miltä itse näytätte? Missä on teidän aidot mister maailma upeat nuoret ja miehikkäät kuvat? Todellisuus, että kaikki naiset juoksee karkkuun kauhuussa.  :laught:

--- Lainaus päättyy ---

Taitaa ullalla olla asiakkaat taas vähissä. Oot kyllä todella surullinen trolli tällä foorumilla.

Sanderson:
Kiitos tiedosta! Luulisi palveluntarjoajan ymmärtävän että kuvien aitoudella ja tuoreudella on väliä. Turskan kääntyminen ovella toivottavasti opettaa.

Ulla:

--- Lainaus käyttäjältä: naut1skelija - Marraskuu 01, 2022, 10:07:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ulla - Marraskuu 01, 2022, 02:08:36 ---Voi voi. Miltä itse näytätte? Missä on teidän aidot mister maailma upeat nuoret ja miehikkäät kuvat? Todellisuus, että kaikki naiset juoksee karkkuun kauhuussa.  :laught:

--- Lainaus päättyy ---

Taitaa ullalla olla asiakkaat taas vähissä. Oot kyllä todella surullinen trolli tällä foorumilla.

--- Lainaus päättyy ---
Sinulla ei ole tarpeeksi tietoa voittamaan minua psykologisessa ottelussa.

Ulla:
Kuvista valittamisen takana on miehen matala itsetunto, vihamielisyys naisia kohtaan, lapsellinen ja vastuuton asenne. Se on tekosyy purkaa pahoja tunteita naisiin.
On niin paljon hupakoita on tarjolla ja psyykkisesti terve mies voi valita mitä halua.

Kuvat aina näyttää erilaiselta kun todellisuus. Komea mies kuvissa voi näyttää todellisuudessa rumalta ja ruma mies kuvissa voi näyttää liveina komealta jumalalta.
On kaikein rumin asia maailmassa on turha vihamielisyys naisia kohtaan.
Hupakot saa laittaa ja tulee laittamaan kuvia mitä heitä huvittaa.
Nautiskelija on itse lapsellinen setä-trolli eikä mikä pomo tässä foruumissa. Naiset saa vapaasti komentoida ja ilmaistaa omia mielipiteita.

Sutki67:
Mikä tässä oli vaikea ymmärtää? Jos ilmoituksessa kerrotaan iäksi 20v. ja ovella todellisuus on 40v. ja kuvat ei ole sinnepäinkään mitä ilmoituksessa.
Toki saa laittaa mitä kuvia tahansa ja kusettaa asiakkaita. Huom. asiakkaita ovat palvelujen ostajat ja horot on asiakaspalvelijoita.
Voit Ulla seuraavan kerran kirjoitella tunteenpurkaukset jonnekin yleisön osastolle ja sellaiseen osioon missä on otsikko: "Ketään ei kiinnosta".

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta