Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Sweet Natalia in vantaa jumbo

(1/6) > >>

Gynther:
ST:n puolella ilmoittelee, nimimerkissä nyt tänään Alinka. Kävin kääntymässä ovella. Kuvat kyllä aidot, mutta hyvin on osattu noiden vuosien kerääntyminen piilottaa niissä.

Ei tosiaankaan mikään 20v, kuten ilmossa sanotaan, vaan vuodet jo lähellä 40:ntä. Nuoruuden hehkusta ei tietoakaan.

Mitä tein: käännyin ovella ison vitutuksen kera ja kohti plan B:tä.

Vieras0407:
Itsekin katselen säännöllisesti tuota Jumbon alueen tarjontaa, mutta jotenkin vähän epäilyttää enkä ole saanut vielä jalkaannuttua. En siis tässä tapauksessa menettänyt mitään. Kiitos raportista!

naut1skelija:
Kyllä siellä jumbon alueella majailee ihan nättejä tiukkoja nuoriakin typyjä, mutta kieltämättä alueella ilmoittaa myös enevissä määrin myös huikauksia, feikki kuvia ja kaikemaailmn lieroja ja vaan huonoja asiakaspalvelijoita

Ulla:
Voi voi. Miltä itse näytätte? Missä on teidän aidot mister maailma upeat nuoret ja miehikkäät kuvat? Todellisuus, että kaikki naiset juoksee karkkuun kauhuussa.  :laught:

Vieras0407:
Ainakin mun kuvat ovat ihan helposti löydettävissä. :) Ja se on kyllä totta, että mua on useampikin henkilö kutsunut pelottavaksi. XD

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta