Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Musk osti Twitterin  (Luettu 2599 kertaa)

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Musk osti Twitterin
« Vastaus #20 : Joulukuu 17, 2022, 21:52:46 »
Temen vinkumista on kyllä hauska seurata  :laught:

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Musk osti Twitterin
« Vastaus #21 : Joulukuu 18, 2022, 07:38:50 »
Näin nobodyna twitterin toiminta on huonontunut selkeästi kaupan jälkeen.

Ei päivitä sivua entiseen malliin ja muutama ihminen, ketä seuraan, ovat passivoituneet, ainakin minun feedissäni.
Ei hyvä.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5259
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Musk osti Twitterin
« Vastaus #22 : Joulukuu 18, 2022, 08:18:14 »
Rostila ja Puopolo twitteristä: https://www.youtube.com/watch?v=DzNsI7naslY

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Musk osti Twitterin
« Vastaus #23 : Joulukuu 18, 2022, 09:22:43 »
Kommentti: Elon Muskin sekoilu Hunter Bidenin kikkeli­kuvilla kertoo, kuinka syvälle Twitter on vajonnut

Elon Musk sekaantui Yhdysvaltain politiikan lähiaikojen kuumimpaan kiistaan. Mikä voisi mennä pieleen, kirjoittaa Ilta-Sanomien ulkomaanuutisten tuottaja Jari Alenius.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009272181.html

Lainaus
Viestipalvelu Twitterin uusi omistaja Elon Musk on viime viikkoina kuohuttanut muun muassa Yhdysvaltain laitaoikeiston äänitorvena, salaliittoteorioiden levittäjänä ja Venäjän ymmärtäjänä.

Eipä ihme, että suomessa myös persuista löytyy sympatiaa Muskille.

Menikö Elon Musk tällä kertaa liian pitkälle? Nyt puhutaan väki­valtaisesta ääri­liikkeestä ja terrorismista

https://www.is.fi/digitoday/art-2000009264305.html

Lainaus
Twitterin omistava teknologiamiljardööri Elon Musk jatkaa ristiriitojen kylvämistä. Tiistaina hän julkaisi Twitterissä lyhyen viestin, jossa oli seuraamiskehotus ja perässään jäniksen kuva. Tämä on tulkittu kehotukseksi seurata salaliittoteorioiden takana olevaa QAnon-liikettä.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5259
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Musk osti Twitterin
« Vastaus #24 : Joulukuu 18, 2022, 09:59:20 »
Eipä ihme, että suomessa myös persuista löytyy sympatiaa Muskille.
No ainakin sikäli kyllä että persut kannattavat kaikkien oikeutta sananvapauteen. Myös poliittisten vastustajiensa, myös Donald Trumpin.

Vihervasemmistollahan asia on toisin päin - he haluavat estää poliittisten vastustajiensa sananvapauden määrittelemällä sen milloin "vihapuheeksi" ja milloin miksikin. Jos vihervasemmiston vastustajilla on oikeus sananvapauteen, on olemassa vaara siitä että ihmiset "äänestävät väärin". Edelleenkin vihervasemmistolla on tapana selittää valehdellen mitä poliittiset vastustajansa ajavat takaa. Aivan samalla tavalla kuin sinä valehtelit täällä Jordan Petersonin mielipiteistä ja kun kyselin sinulta asiasta tarkennusta, ainoa vastauksesi oli se että haukuit minua "tennarimieheksi".

Kannatan myös sinun sananvapauttasi. Kukaan ei pysty paremmin kertomaan ajatuksistasi kuin sinä itse ja siinä puuhassa kunnostaudutkin ihan kiitettävästi.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Musk osti Twitterin
« Vastaus #25 : Joulukuu 18, 2022, 10:05:58 »
Sananvapauteen kuuluu myös vastuu sanomisistaan. Se tuppaa aina persuilta, Muskilta, Qanon-öyhöiltä ja muilta laitaoikeiston "sankareilta" unohtumaan. Persuja tuskin haittaa Muskin venäjämielisyys ja Qanonin, sekä äärioikeistolaisten ääriryhmien tukeminen. Hehän ovat osana sitä samaa joukkoa. Normaalit ihmiset pitävät tuollaista touhua aika arveluttavana ja jopa turvallisuusuhkana.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3488
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Musk osti Twitterin
« Vastaus #26 : Joulukuu 18, 2022, 10:21:49 »
Rostila ja Puopolo twitteristä: https://www.youtube.com/watch?v=DzNsI7naslY
Hunter Biden, tuo Joe Bidenin narkkari ja huoria työkseen kuksiva raikulipoika ei varsinaisesti ollut mitään parasta mainosta Joe Bidenin presidenttikampanjalle, varsinkin kun isukki hoiti Hunter-pojan hyvään virkaan Ukrainan kaasubisneksissä.
Twitter osoittautui todella puolueelliseksi bannatessaan New York Postin koskien Hunter Biden-uutisointia. Toki Twitter on some-alusta jota ei koske samat lait kuten julkaisijaa mutta tuo tapaus todisti sen että poliittiset toimijat, tässä tapauksessa liberaalit demokraatit ohjailevat twitterin toimintaa. Tämä on myöskin se syy mikä sai Elon Muskin toimimaan ja laittamaan twitteriä kuntoon. Kertoihan jo twitterin jyrkästi tappiolliseksi painunut liiketulos siitä että jotain oli mennyt vikaan.
Elon Muskin toimintatavat Teslan ja SpaceX:n seuraamisen myötä tuntien on että rapatessa roiskuu ja virheitä tulee muuta käänteet on niin nopeita ettei esim. Temen kaltaiset woke-pellet tule pysymään millään perässä missä mennään kuten ei muutama vuosi takaperin pysyneet suomalaiset "asiantuntija"-taloustoimittajatkaan povatessaan Teslalle konkurssia Tesla model3:n hankaluuksien takia.
Twitter on kuitenkin kaupallinen some-alusta joten se saa toimia vapaammin kuten parhaaksi näkee mutta kiinnittäisin huomiota kotimaiseen yleen jota rahoitetaan verovaroilla. Se on selvästi woke-ajattelun saastuttama siinä kuin oli twitterkin.
Jos yksi ainut höyrähtänyt saamelaisaktivisti pystyy torppaamaan lastenohjelman inkkaripäähineen takia tai Esko Valtaojan Kimppuun käydään suunnilleen fyysisesti ohjelman jälkeen kulisseissa haastatteluparina olleen ylen toimittajan(!) taholta niin se kertoo siitä että jotain on pahasti pielessä.
Woke on aivan yhtä vaarallinen ilmiö kuin kansallissosialismi tai kommunismi ja on siksi kitkettävä medioista ja yliopistoista pois.
Kommunismiin ja sosialismin äärimuotoihiin mieltyneet henkilöt usein ovat myöskin woke-ajattelun kannattajia, tältäkin saitilta löytyy ainakin yksi.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 18, 2022, 10:23:43 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5259
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Musk osti Twitterin
« Vastaus #27 : Joulukuu 18, 2022, 10:23:08 »
Sananvapauteen kuuluu myös vastuu sanomisistaan. Se tuppaa aina persuilta, Muskilta, Qanon-öyhöiltä ja muilta laitaoikeiston "sankareilta" unohtumaan. Persuja tuskin haittaa Muskin venäjämielisyys ja Qanonin, sekä äärioikeistolaisten ääriryhmien tukeminen. Hehän ovat osana sitä samaa joukkoa. Normaalit ihmiset pitävät tuollaista touhua aika arveluttavana ja jopa turvallisuusuhkana.
Ainoa mistä minä puhun on oikeus sananvapauteen, sinun omaa asiaasi on vetää yhtäläisyysmerkkejä venäjämielisyyteen ja ties mihin josta ainakaan minä en tiedä yhtään mitään.

En nyt oikein tiedä mitä tarkoitat tuolla vastuulla sanomisistaan. Minä olen politiikka-ketjussa kommentoinut useita viestejäsi kriittisesti ja käytännössä ikinä et vastaa sanoistasi vastaamalla minulle yhtään mitään vaan vaihdat aihetta ja jatkat sitäkin niin kauan kunnes kumoan senkin näkemyksesi. Sitten on taas uuden aiheesi aika.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Musk osti Twitterin
« Vastaus #28 : Joulukuu 18, 2022, 10:27:43 »
Jos ei näytetä edes tietävän, että mitä vastuulla sanomisista tarkoitetaan niin eikait sitä voi vaatia...näin toimii vain persu.  :laught: Nyt ymmärrän vielä enemmän, että miksi persut fanittavat Muskia.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Musk osti Twitterin
« Vastaus #29 : Joulukuu 18, 2022, 10:39:15 »
Wokeismi sulki monen "väärinajattelijan" twittertilin, nyt niitä on palautettu kiitos Muskin.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5259
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Musk osti Twitterin
« Vastaus #30 : Joulukuu 18, 2022, 10:45:36 »
Jos ei näytetä edes tietävän, että mitä vastuulla sanomisista tarkoitetaan niin eikait sitä voi vaatia...näin toimii vain persu.  :laught: Nyt ymmärrän vielä enemmän, että miksi persut fanittavat Muskia.
Sen sijaan että viisastelet tuohon tyyliin niin kerro mitä sillä sitten tarkoitetaan ja miksi et itse noudata ohjettasi tällä foorumilla.
Kun minä kysyn sulta miksi valehtelet Jordan Petersonista et vastaa muuten kuin haukkumalla minua tennarimieheksi. Sekö on vastuuta sanomisista? Varmaan jotakin vihervasemmistolaista parempaa vastuuta vai?

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2039
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Musk osti Twitterin
« Vastaus #31 : Joulukuu 18, 2022, 12:55:31 »
Jos ei näytetä edes tietävän, että mitä vastuulla sanomisista tarkoitetaan niin eikait sitä voi vaatia...näin toimii vain persu.  :laught: Nyt ymmärrän vielä enemmän, että miksi persut fanittavat Muskia.
Sen sijaan että viisastelet tuohon tyyliin niin kerro mitä sillä sitten tarkoitetaan ja miksi et itse noudata ohjettasi tällä foorumilla.
Kun minä kysyn sulta miksi valehtelet Jordan Petersonista et vastaa muuten kuin haukkumalla minua tennarimieheksi. Sekö on vastuuta sanomisista? Varmaan jotakin vihervasemmistolaista parempaa vastuuta vai?
Se on sitä vastuuta mistä ei saa puhua mutta sitä voi käyttää kun jää alakynteen oman "totuuden" kanssa.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1360
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Musk osti Twitterin
« Vastaus #32 : Joulukuu 19, 2022, 11:05:27 »
Twitter luo uutta säännöstöä