Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pop up strippiklubi PosiTits juhlii Halloweenia Helsingissä  (Luettu 5471 kertaa)

Poissa ladyclitter

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
PosiTits on kesällä 2021 matkansa aloittanut pop up strippiklubi konsepti, jossa vallitsevat kehoinklusiiviset ja seksipositiiviset arvot. PosiTits on vieraillut jo Helsingissä, Tampereella, Turussa, Jyväskylässä, Joensuussa, Oulussa ja valloittaa nyt ravintolalaiva Wäiskin Halloweenin kunniaksi!

Tila on valitettavasti esteellinen. Pahoittelut tästä. Huomioithan että tapahtumassa valokuvaaminen on kielletty ja esiintyjiin ei saa koskea. Huom. illassa tullaan kuvaamaan dokumenttia, mutta ketään ei kuvata ilman lupaa!

Esiintyjien tippaaminen on mahdollista - esimerkiksi heittämällä lavalle seteleitä (huom. ei kolikoita!). Ovet aukeavat klo 19, showtime klo 20. Muista ottaa haltuun Posin instagram: @posit1ts
Tilaan mahtuu 80 asikasta, joten osta lippusi nopeasti. Tervetuloa!

Liput täältä: https://holvi.com/shop/ladyclitter/ .

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5179
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pop up strippiklubi PosiTits juhlii Halloweenia Helsingissä
« Vastaus #1 : Lokakuu 24, 2022, 22:14:06 »
Mitä "kehoinklusiiviset arvot" tarkoittaa?

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 144
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pop up strippiklubi PosiTits juhlii Halloweenia Helsingissä
« Vastaus #2 : Lokakuu 24, 2022, 22:56:42 »
Olen yhdessä teidän iltamissa ollut ja täytyy kyllä sanoa, että olin aivan liekeissä. Siis niin upeita esiintyjiä ja mahtava meininki, sekä lavalla että yleisössä! :inlove: Toivottavasti näen teidät vielä uudestaankin - teette hienoa työtä.

Kenelle konsepti ei ole vielä tuttu, niin esim. tämä Ylen juttu avaa asiaa.

https://yle.fi/uutiset/3-12016486
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pop up strippiklubi PosiTits juhlii Halloweenia Helsingissä
« Vastaus #3 : Lokakuu 25, 2022, 06:07:34 »
Mitä "kehoinklusiiviset arvot" tarkoittaa?

Vissiinkin sitä, että esiintyjät ovat enenevissämäärin jotain muuta kuin timmejä nuoria törötisuisia typyjä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pop up strippiklubi PosiTits juhlii Halloweenia Helsingissä
« Vastaus #4 : Lokakuu 25, 2022, 08:48:51 »
Luin tuon Ylen jutun ja pikkasen ihmettelin, että joillain tytteleillä on hinku stippariksi, vai onko se vähän samaa, kun toiset haluaa harrastaa pin-upia tai dragia.
Tuossa vissiin ei ole niinkään kyse seksistä kun uskalluksesta ja itsensä toteuttamisesta.
Ei olisi minun juttu. Ihan hienoa, että jotkut uskaltaa heittäytyä.
 

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1527
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pop up strippiklubi PosiTits juhlii Halloweenia Helsingissä
« Vastaus #5 : Lokakuu 25, 2022, 10:55:56 »
Mitä "kehoinklusiiviset arvot" tarkoittaa?
Villi arvaus, oliskohan tää vähän samaa kuin "kehopositiivisuus"?
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pop up strippiklubi PosiTits juhlii Halloweenia Helsingissä
« Vastaus #6 : Lokakuu 25, 2022, 11:06:39 »
Luin tuon Ylen jutun ja pikkasen ihmettelin, että joillain tytteleillä on hinku stippariksi, vai onko se vähän samaa, kun toiset haluaa harrastaa pin-upia tai dragia.
Tuossa vissiin ei ole niinkään kyse seksistä kun uskalluksesta ja itsensä toteuttamisesta.
Ei olisi minun juttu. Ihan hienoa, että jotkut uskaltaa heittäytyä.

pitkälti tuota " pääesintyjät " saanee palkkaakin muut tulee pitsa ja kalja palkalla.

ja muutama korjaa rahat. uskon että osalle se voi olla " voimaannuttava" kokemus kun " 100kg "

pääset esintymään ja käskystä osa taputtaakin . idea ok mutta usein näissä vaan joku

tyhjentää pankin muille jää " työnilo".
kysyvälle vastataan

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pop up strippiklubi PosiTits juhlii Halloweenia Helsingissä
« Vastaus #7 : Lokakuu 25, 2022, 13:37:12 »
No höh, ei he varmaan rahan takia esiinny. Eikös se ole hienoa, että isompikn nainen saa toteuttaa itseään, minusta good, että uskaltaa.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2204
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pop up strippiklubi PosiTits juhlii Halloweenia Helsingissä
« Vastaus #8 : Lokakuu 25, 2022, 13:59:18 »
Luin tuon Ylen jutun ja pikkasen ihmettelin, että joillain tytteleillä on hinku stippariksi, vai onko se vähän samaa, kun toiset haluaa harrastaa pin-upia tai dragia.
Tuossa vissiin ei ole niinkään kyse seksistä kun uskalluksesta ja itsensä toteuttamisesta.
Ei olisi minun juttu. Ihan hienoa, että jotkut uskaltaa heittäytyä.

pitkälti tuota " pääesintyjät " saanee palkkaakin muut tulee pitsa ja kalja palkalla.

ja muutama korjaa rahat. uskon että osalle se voi olla " voimaannuttava" kokemus kun " 100kg "

pääset esintymään ja käskystä osa taputtaakin . idea ok mutta usein näissä vaan joku

tyhjentää pankin muille jää " työnilo".

On kyllä surullista tuo sun teksti ja läskifobia.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pop up strippiklubi PosiTits juhlii Halloweenia Helsingissä
« Vastaus #9 : Lokakuu 25, 2022, 14:01:31 »
No höh, ei he varmaan rahan takia esiinny. Eikös se ole hienoa, että isompikn nainen saa toteuttaa itseään, minusta good, että uskaltaa.

no tuon sanoin kautta rantain mut jos paikka nuijitaan täyteen rahaakin tulee ihan ok.
kysyvälle vastataan

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pop up strippiklubi PosiTits juhlii Halloweenia Helsingissä
« Vastaus #10 : Lokakuu 25, 2022, 15:01:46 »
No höh, ei he varmaan rahan takia esiinny. Eikös se ole hienoa, että isompikn nainen saa toteuttaa itseään, minusta good, että uskaltaa.

Joo oon samaa mieltä, ei ole keneltäkään pois. Itse en kuuna kullan valkeana lähtisi yleisöksi tämmöiseen tilaisuuteen, mutta se on vaan mun oma valinta.
You and me, part-time lovers

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1527
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pop up strippiklubi PosiTits juhlii Halloweenia Helsingissä
« Vastaus #11 : Lokakuu 25, 2022, 20:58:30 »
Luin tuon Ylen jutun ja pikkasen ihmettelin, että joillain tytteleillä on hinku stippariksi, vai onko se vähän samaa, kun toiset haluaa harrastaa pin-upia tai dragia.
Tuossa vissiin ei ole niinkään kyse seksistä kun uskalluksesta ja itsensä toteuttamisesta.
Ei olisi minun juttu. Ihan hienoa, että jotkut uskaltaa heittäytyä.

pitkälti tuota " pääesintyjät " saanee palkkaakin muut tulee pitsa ja kalja palkalla.

ja muutama korjaa rahat. uskon että osalle se voi olla " voimaannuttava" kokemus kun " 100kg "

pääset esintymään ja käskystä osa taputtaakin . idea ok mutta usein näissä vaan joku

tyhjentää pankin muille jää " työnilo".

On kyllä surullista tuo sun teksti ja läskifobia.
Mutta aiotko osallistua tapahtumaan?
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pop up strippiklubi PosiTits juhlii Halloweenia Helsingissä
« Vastaus #12 : Lokakuu 25, 2022, 21:10:09 »
Luin tuon Ylen jutun ja pikkasen ihmettelin, että joillain tytteleillä on hinku stippariksi, vai onko se vähän samaa, kun toiset haluaa harrastaa pin-upia tai dragia.
Tuossa vissiin ei ole niinkään kyse seksistä kun uskalluksesta ja itsensä toteuttamisesta.
Ei olisi minun juttu. Ihan hienoa, että jotkut uskaltaa heittäytyä.

pitkälti tuota " pääesintyjät " saanee palkkaakin muut tulee pitsa ja kalja palkalla.

ja muutama korjaa rahat. uskon että osalle se voi olla " voimaannuttava" kokemus kun " 100kg "

pääset esintymään ja käskystä osa taputtaakin . idea ok mutta usein näissä vaan joku

tyhjentää pankin muille jää " työnilo".

On kyllä surullista tuo sun teksti ja läskifobia.

ainut viittaus läskistä oli suluissa teksti on mielipide. sinäkin saat pitää mielipiteesi.
kysyvälle vastataan

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pop up strippiklubi PosiTits juhlii Halloweenia Helsingissä
« Vastaus #13 : Lokakuu 25, 2022, 21:13:08 »
Luin tuon Ylen jutun ja pikkasen ihmettelin, että joillain tytteleillä on hinku stippariksi, vai onko se vähän samaa, kun toiset haluaa harrastaa pin-upia tai dragia.
Tuossa vissiin ei ole niinkään kyse seksistä kun uskalluksesta ja itsensä toteuttamisesta.
Ei olisi minun juttu. Ihan hienoa, että jotkut uskaltaa heittäytyä.

pitkälti tuota " pääesintyjät " saanee palkkaakin muut tulee pitsa ja kalja palkalla.

ja muutama korjaa rahat. uskon että osalle se voi olla " voimaannuttava" kokemus kun " 100kg "

pääset esintymään ja käskystä osa taputtaakin . idea ok mutta usein näissä vaan joku

tyhjentää pankin muille jää " työnilo".

On kyllä surullista tuo sun teksti ja läskifobia.
Mutta aiotko osallistua tapahtumaan?

jos minulta kysyt olen jo kiintiöni saanut täyteen  80 luvusta 2000 lukuun kävin kaikki alan kissan ristiäisetkin.
kysyvälle vastataan

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 371
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pop up strippiklubi PosiTits juhlii Halloweenia Helsingissä
« Vastaus #14 : Lokakuu 25, 2022, 21:26:36 »
Tää oli mun mielestä aika hyvin sanottu

Ei kuulu hyviin käyttäytymistapoihin käydä hupakon ketjussa kertomassa että ei ole kiinnostunut tapaamaan

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pop up strippiklubi PosiTits juhlii Halloweenia Helsingissä
« Vastaus #15 : Lokakuu 26, 2022, 00:20:49 »
Mut voi sitten kommenttieni takia naulita ihan niin paljon ku siltä tuntuu, ei haittaa, mut vedän silti tähän muutaman pointin ajatuksistani asiaan näihin kehopositiivisiin littyen. Mulla ei ole mitään ketään kehon kokoon tai elopainoa katsoen vastaan, mut näen pienen dilemman tässä näissä kuvauksissa eli mun suomi-sivistyssanakirja-suomi;

- Kehopositiivisuus/inkluviisisuus = Wanna be erikoine läski, tai ruma läski. Erikoinen läski.
- Bbw = Leveä läski tai iso pitkä läski. Amazon/Läski amazon.
- Chubby= lyhyt,mutta läski. Pullero.
- Petite mut muodokas= perse leveämpi kuin pituus, pienet tissit.
- Sopivasti muotoja= Siideripissis, maharöllykkä, löysät allit.
- On mistä kiinni ottaa, muodot kohdallaan = Semmoinen, että muodot on mutta ei niissä paikoissa missä pitäisi. Jenkkakahvat, iso löysä perse ja paksut pohkeet.

Näitä esimerkkejä voisi jatkaa,hyvä niin ja jokaisella on mieltymyksensä. Anteeksi sanasta "läski", oli vaan lyhyempi kirjoittaa kun sana lihava tai ylipainoinen. Sama asia näin omasta mielestäni.  :boozing:


Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pop up strippiklubi PosiTits juhlii Halloweenia Helsingissä
« Vastaus #16 : Lokakuu 26, 2022, 00:54:16 »
Mut voi sitten kommenttieni takia naulita ihan niin paljon ku siltä tuntuu, ei haittaa, mut vedän silti tähän muutaman pointin ajatuksistani asiaan näihin kehopositiivisiin littyen. Mulla ei ole mitään ketään kehon kokoon tai elopainoa katsoen vastaan, mut näen pienen dilemman tässä näissä kuvauksissa eli mun suomi-sivistyssanakirja-suomi;

- Kehopositiivisuus/inkluviisisuus = Wanna be erikoine läski, tai ruma läski. Erikoinen läski.
- Bbw = Leveä läski tai iso pitkä läski. Amazon/Läski amazon.
- Chubby= lyhyt,mutta läski. Pullero.
- Petite mut muodokas= perse leveämpi kuin pituus, pienet tissit.
- Sopivasti muotoja= Siideripissis, maharöllykkä, löysät allit.
- On mistä kiinni ottaa, muodot kohdallaan = Semmoinen, että muodot on mutta ei niissä paikoissa missä pitäisi. Jenkkakahvat, iso löysä perse ja paksut pohkeet.

Näitä esimerkkejä voisi jatkaa,hyvä niin ja jokaisella on mieltymyksensä. Anteeksi sanasta "läski", oli vaan lyhyempi kirjoittaa kun sana lihava tai ylipainoinen. Sama asia näin omasta mielestäni.  :boozing:

Tämähän vain osoittaa että PosiTitsille on selvästi tarvetta.

Olen yhdessä teidän iltamissa ollut ja täytyy kyllä sanoa, että olin aivan liekeissä. Siis niin upeita esiintyjiä ja mahtava meininki, sekä lavalla että yleisössä! :inlove: Toivottavasti näen teidät vielä uudestaankin - teette hienoa työtä.

Kenelle konsepti ei ole vielä tuttu, niin esim. tämä Ylen juttu avaa asiaa.

https://yle.fi/uutiset/3-12016486

Kiitos Sannahunaja rapsasta! Kuulostaa esiintymiseltä jonka haluaisi kokea. :headbang:
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 26, 2022, 00:58:42 kirjoittanut Venla »
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5179
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pop up strippiklubi PosiTits juhlii Halloweenia Helsingissä
« Vastaus #17 : Lokakuu 29, 2022, 05:51:35 »
Tämähän vain osoittaa että PosiTitsille on selvästi tarvetta.
Minun mielestäni voisivat rehellisesti kertoa mistä hommassa on kysymys ja mistä ei. Vaikka tekisi asiaan liittyviä yksinkertaisia kysymyksiä niin vastausta ei tule.

Mulla on sellainen käsitys että kyse on striptease-esityksen katsomisesta, esiinytjää ei saa koskettaa mutta sisäänpääsymaksun lisäksi esiintyjälle saa jakaa lisää seteleitä. Itseä saa ehkä runkata, en tiedä ketä se kiinnostaa jos ja kun paikalla on enemmänkin yleisöä joista jokunen ehkä katsoo paheksuvasti tyyliin "ei kai tuo pervo aio runkata".

"Kehoinklusiivisuus" ei tarkoita yhtään mitään, lähinnä kai on keksitty joku fantsulta kuullostava termi sen korvaukseksi että itse tilaisuudessakaan ei tapahdu yhtään mitään. "Seksipositiivinen arvo" tarkoittaa puolestaan sitä että tilaisuudessa ei saa harjoittaa seksiä.

Nykyisinhän alalla toimii kaikenlaisia "rahat pois tyhmiltä" systeemeitä onlyfanseineen jne, tässä yksi viritelmä lisää.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pop up strippiklubi PosiTits juhlii Halloweenia Helsingissä
« Vastaus #18 : Lokakuu 29, 2022, 13:46:28 »
Tämähän vain osoittaa että PosiTitsille on selvästi tarvetta.
Minun mielestäni voisivat rehellisesti kertoa mistä hommassa on kysymys ja mistä ei. Vaikka tekisi asiaan liittyviä yksinkertaisia kysymyksiä niin vastausta ei tule.

Mulla on sellainen käsitys että kyse on striptease-esityksen katsomisesta, esiinytjää ei saa koskettaa mutta sisäänpääsymaksun lisäksi esiintyjälle saa jakaa lisää seteleitä. Itseä saa ehkä runkata, en tiedä ketä se kiinnostaa jos ja kun paikalla on enemmänkin yleisöä joista jokunen ehkä katsoo paheksuvasti tyyliin "ei kai tuo pervo aio runkata".

"Kehoinklusiivisuus" ei tarkoita yhtään mitään, lähinnä kai on keksitty joku fantsulta kuullostava termi sen korvaukseksi että itse tilaisuudessakaan ei tapahdu yhtään mitään. "Seksipositiivinen arvo" tarkoittaa puolestaan sitä että tilaisuudessa ei saa harjoittaa seksiä.

Nykyisinhän alalla toimii kaikenlaisia "rahat pois tyhmiltä" systeemeitä onlyfanseineen jne, tässä yksi viritelmä lisää.

Tämä edustaa ahdasmielistä ja itsekeskeistä maailmankuvaa. Kaikki mikä ei tyydytä omia tarpeitasi tai istu makuusi on turhaa/huijausta. Eikö mieleesi tule, että jotkut ihmiset saavat tuosta todella paljon buustia itsetunnolle, iloa, mielihyvää? Ja tämä on pahasta koska... se ei kiinnosta sinua?? Sinne ei ole pakko mennä. Kosketusta ja runkkausta haluaville on omat paikkansa ja hyvä niin. Taas ihmetyttää tarve käyttää aikaa ja energiaa dissaamalla toisille ihmisille tärkeitä asioita jotka eivät kiinnosta itseä.

Kehoinklusiivisuus tarkoittanee sitä, että positiivinen ajattelu omasta kehosta (se kehopositiivisuus) ja seksuaalisuudesta pitäisi olla mahdollista ja sallittua ihan kaikille tyypillisestä kauneusihanteesta poikkeaville. Jopa ikääntyvälle ei-atleettiselle ukkelille. Paremmat asiantuntijat korjatkoon.

Olen samaa mieltä, että tapahtuman luonteesta pitää olla avoin ja rehellinen, mutta ainakin minulle sana "strippiklubi" on ymmärrettävä kuvaus tapahtuman luonteesta.
#maksuseksionihanaa

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5179
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pop up strippiklubi PosiTits juhlii Halloweenia Helsingissä
« Vastaus #19 : Lokakuu 29, 2022, 17:03:32 »
Tämähän vain osoittaa että PosiTitsille on selvästi tarvetta.
Minun mielestäni voisivat rehellisesti kertoa mistä hommassa on kysymys ja mistä ei. Vaikka tekisi asiaan liittyviä yksinkertaisia kysymyksiä niin vastausta ei tule.

Mulla on sellainen käsitys että kyse on striptease-esityksen katsomisesta, esiinytjää ei saa koskettaa mutta sisäänpääsymaksun lisäksi esiintyjälle saa jakaa lisää seteleitä. Itseä saa ehkä runkata, en tiedä ketä se kiinnostaa jos ja kun paikalla on enemmänkin yleisöä joista jokunen ehkä katsoo paheksuvasti tyyliin "ei kai tuo pervo aio runkata".

"Kehoinklusiivisuus" ei tarkoita yhtään mitään, lähinnä kai on keksitty joku fantsulta kuullostava termi sen korvaukseksi että itse tilaisuudessakaan ei tapahdu yhtään mitään. "Seksipositiivinen arvo" tarkoittaa puolestaan sitä että tilaisuudessa ei saa harjoittaa seksiä.

Nykyisinhän alalla toimii kaikenlaisia "rahat pois tyhmiltä" systeemeitä onlyfanseineen jne, tässä yksi viritelmä lisää.

Tämä edustaa ahdasmielistä ja itsekeskeistä maailmankuvaa. Kaikki mikä ei tyydytä omia tarpeitasi tai istu makuusi on turhaa/huijausta. Eikö mieleesi tule, että jotkut ihmiset saavat tuosta todella paljon buustia itsetunnolle, iloa, mielihyvää? Ja tämä on pahasta koska... se ei kiinnosta sinua?? Sinne ei ole pakko mennä. Kosketusta ja runkkausta haluaville on omat paikkansa ja hyvä niin. Taas ihmetyttää tarve käyttää aikaa ja energiaa dissaamalla toisille ihmisille tärkeitä asioita jotka eivät kiinnosta itseä.

Kehoinklusiivisuus tarkoittanee sitä, että positiivinen ajattelu omasta kehosta (se kehopositiivisuus) ja seksuaalisuudesta pitäisi olla mahdollista ja sallittua ihan kaikille tyypillisestä kauneusihanteesta poikkeaville. Jopa ikääntyvälle ei-atleettiselle ukkelille. Paremmat asiantuntijat korjatkoon.

Olen samaa mieltä, että tapahtuman luonteesta pitää olla avoin ja rehellinen, mutta ainakin minulle sana "strippiklubi" on ymmärrettävä kuvaus tapahtuman luonteesta.

Tänne on avattu keskusteluketju tapahtumaan liittyen. Voisi hyvin kuvitella että tapahtumasta on mahdollisuus keskustella ja esittää myöskin kysymyksiä. Kuten huomaat, olen itse jättänyt ketjuun ensimmäisen kysymyksen mutta vastausta ei ole tullut. Sinähän nyt puolestasi yrität kysymykseen vastata mutta jätät vastauksesi perään ikäänkuin kysymysmerkin.

Tämä ketju koostuu lähinnä tapahtumaan ja tapahtuman järjestäjän käyttämään sanastoon liittyvistä kysymyksistä ja eri kirjoittelijoiden esittämistä valistuneista arvauksista. Sanasto ei ole ymmärrettävää oikein kenenkään mielestä, varmaankaan tavoitteena ei ole hämätä tai huijata puhumalla maksullisen seksin foorumilla tapahtumaan liittyvästä "seksipositiivisesta arvosta" vaikka seksi ei olekaan sallittua.

Edelleen tulee mieleen että ketjun tarkoitus on ainostaan markkinoida tapahtumaa. Jonka voisi kai paremmin hoitaa "naapurisivustolla" kuin täällä jos avausviestin jälkeen ei ole edes tarkoitus keskustella.