Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ilolinnusta tyttöystävä?  (Luettu 8654 kertaa)

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 156
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilolinnusta tyttöystävä?
« Vastaus #20 : Lokakuu 21, 2022, 19:59:45 »
Ei kylläkään itsellä ole mitään fantasiaa saada horosta tyttöystävää, muttei kyllä toisaalta ole väliäkään jos tulee ilmi että on huorannut. Mut kyllä sitten jos parisuhde siitä kehkeytyisi niin olettaisin huoraamisenkin sen myötä loppuvan, vaikka se nyt maailman vanhin ammatti onkin..

Jotenkin vaikea nähdä, että hupakko pystyy esim. oman työpäivänsä ja viimeisen asiakkaansa jälkeen vaihtamaan lennosta "siviiliin" eli vaikka tuntia myöhemmin harrastamaan saunapaljua vasten kiihkeää parisuhdeseksiä sanoen, että tätä mä oon oottanut koko päivän ja rakastan rakastan yms.  ;D

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ilolinnusta tyttöystävä?
« Vastaus #21 : Lokakuu 21, 2022, 20:05:21 »
Pääsisi aina jälkiliukkaille, jos sellainen maistuu. Nussiessa voisi kyselle saitko tänäänkin taas kunnolla munaa.

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 156
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilolinnusta tyttöystävä?
« Vastaus #22 : Lokakuu 21, 2022, 20:19:03 »
Erään kerran menin Lahdessa thaihieromoon myöhään illasta, tyttö sanoi että sulkee kohta ja hän lähtee kotiin, mut nopea max.30min käy. No rahaa kouraan, pikkuläpsyttelyt ja panetus siinä yltyikin. Käsitöiden lomassa sain ylipuhuttua panohommat, mutta ei se oikein onnistunut, kun tytöllä oli tavara päivän hommista arka ja lopulta mentiinkin käsipelin maaliin.
Lähtiessä eteisessä kenkiä solmiessani tulikin sisään vanhempi gubbe, joka tuli tyttöä hakemaan päivän päätteeksi.
Oli kiva vittuillessa sanoa, että on muijallas sen verran pillu kipeänä, että turha odotella illalla muuta kun käteenvetoa  ;D

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 943
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ilolinnusta tyttöystävä?
« Vastaus #23 : Lokakuu 21, 2022, 20:23:32 »
Herättää sellaisia ajatuksia  että unohda. Isoilta pojilta kuullut ettei se niin herkkua ole kuin luulisi.

Se on kyllä just näin. Ehkä hupakot on keskivertoa seksuaalisempia, mutta muuten ollaan siviilissä ihan samanlaisia vittupäitä päänsärkyinemme ja kuukautiskipuinemme kuin ei-ilolinnut.
Ja säärikarvat rehottaa ja iltaisin päälle menee 10-vuotta vanhat pieruverkkarit.

En siis ymmärrä miksi vaimoksi pitäisi saada just hupakko. En tietenkään ymmärrä myöskään miksi hupakko ei voisi olla vaimo.

Se on just näin! Reikäset collarit päällä, tukka pystyssä ja meikistä ei tietoakaan. 😂
Ei mutta ihan tosissaan, monesti ne hupakot tosiaan on arjessa ihan tavallisia naisia. Sitä ei kannata ainakaan kuvitella että he olisivat 24/7 sellaisia kun asiakastapaamisessa. Mekin ollaan vaan ihmisiä. 🤷‍♀️😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa CeeCee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilolinnusta tyttöystävä?
« Vastaus #24 : Lokakuu 21, 2022, 20:28:08 »
Meikitön nainen on just parhautta. Kuka nyt sellasta haluaa nussia mistä puuterit pöllyää. Yök.

Poissa tuktuk

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilolinnusta tyttöystävä?
« Vastaus #25 : Lokakuu 21, 2022, 20:38:45 »
Jos palaset naksahtavat kohdalleen niin sen vaimon voi löytää hammaslääkäristään,kulmapubin tarjoilijasta,kaupan kassasta,asianajajastaan tai ratikassa viereen istuvasta TAI vaikkapa siitä ilolinnusta.
.
Mutta en ymmärrä onko tämä jonkinlainen fetissi saada hupakosta vaimo? Jos ei ole niin se kyllä vähän kielii epätoivosta ja siitä että ainoat naiskontaktit ovat palveluntarjoajia ?

Niin tai näin niin ei ehkä ole paras tapa ensimmäisenä kosia. Saattaa olla parempi edetä vähän eri tyylillä.
Kokemuksesta tiedän että jos sattuu ihastumaan niin pakkohan se on koittaa kepillä jäätä.
Ei se silloin ammattia katso

Poissa Jurtaani

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilolinnusta tyttöystävä?
« Vastaus #26 : Lokakuu 21, 2022, 20:39:51 »
Mikään kokemusasiantuntija en tietenkään ole mutta veikkaan tällaisen kyselyn olevan suht kiusallista palveluntarjoajille. Tästä voi myös muodostua olettamus että nyt on asiakas päästänyt tunteet valloilleen ja rakastunut, jolloin varmasti hälytyskellot kilahtavat sen verran että ei uskalla enää kyseistä asiakasta tavata.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 943
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ilolinnusta tyttöystävä?
« Vastaus #27 : Lokakuu 21, 2022, 20:55:11 »
Jos palaset naksahtavat kohdalleen niin sen vaimon voi löytää hammaslääkäristään,kulmapubin tarjoilijasta,kaupan kassasta,asianajajastaan tai ratikassa viereen istuvasta TAI vaikkapa siitä ilolinnusta.
.
Mutta en ymmärrä onko tämä jonkinlainen fetissi saada hupakosta vaimo? Jos ei ole niin se kyllä vähän kielii epätoivosta ja siitä että ainoat naiskontaktit ovat palveluntarjoajia ?

Niin tai näin niin ei ehkä ole paras tapa ensimmäisenä kosia. Saattaa olla parempi edetä vähän eri tyylillä.
Kokemuksesta tiedän että jos sattuu ihastumaan niin pakkohan se on koittaa kepillä jäätä.
Ei se silloin ammattia katso

Juu ei kannata ainakaan vaan fetissin takia sitä tehdä. Ja kokemuksesta voin sanoa että kyllä se palveluntarjoajakin varmasti esittää selvästi tunteensa jos niitä on. Toki aina voi kysyä, ei se laitonta ole. Mutta jos ei näe selkeitä merkkejä pt:n kiinnostuksesta johonkin vakavampaan niin silloin niitä ei ole.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6846
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ilolinnusta tyttöystävä?
« Vastaus #28 : Lokakuu 21, 2022, 22:10:45 »
Ei kiitos  :drinking: Tämä ei ole ollenkaan mun juttu.
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 33 )

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2636
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ilolinnusta tyttöystävä?
« Vastaus #29 : Lokakuu 21, 2022, 22:46:15 »
Joo, kyllä se on parempi pitää vaan monta tyttöystävää, aina tunnin kerrallaan. :drinking:
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa testwest

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilolinnusta tyttöystävä?
« Vastaus #30 : Lokakuu 21, 2022, 22:59:51 »
Aika epätoivoiselta kuulostaa jos täytyy suunnata tyttöystävä-katseet huoriin. Aika epärealistiselta kuulostaa että saa juuri kyseisen huoran iskettyä sekä lopettamaan korkeatasoisenelämän mahdollistavan bisneksen.

Silti hienoa että löytyy karskeja ihmisiä joille helpoin tie on liian helppoa. Jotka ovat valmiita valitsemaan sen syvimmän suon minkä läpi tarpoa päästäkseen päämäärään.

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1451
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ilolinnusta tyttöystävä?
« Vastaus #31 : Lokakuu 22, 2022, 09:11:27 »
"Aloittamaan tyhjältä pöydältä"
Mietin, että tässäkö vaihessa hupakon pitäis jättää työnsä ja sie voit pitää oman työsi.
Mitä työtä suosittelisit hupakkovaimollesi?
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilolinnusta tyttöystävä?
« Vastaus #32 : Lokakuu 22, 2022, 09:48:51 »
^ Eikös näitä nyt ole jo vähän mutta tarpeeksi?

Hihii, suuret ikäluokat on jo ikääntyneet ja me keskarit ryövytään seuraavaksi. Varmaan kauhia mummo invaasio tiedossa niin moderaattoreissa kuin palveluntarjoajissa  ;D
Mutta joo aloittajalle, että ei kaikilla, mutta osalla on jo mies ja parisuhde. Ja suurin osa lopuista oikeesti kutoo mieluummin villasukkia, kun ottaa äijän omaa rauhaa häiritsemään.

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ilolinnusta tyttöystävä?
« Vastaus #33 : Lokakuu 22, 2022, 09:57:36 »
"Aloittamaan tyhjältä pöydältä"
Mietin, että tässäkö vaihessa hupakon pitäis jättää työnsä ja sie voit pitää oman työsi.
Mitä työtä suosittelisit hupakkovaimollesi?

Parikymppisistä alalla olevista suuri osa mainostaa olevansa opiskelijoita, eli ehkä joku muu ura heillä itselläänkin suunnitteilla loppuelämäksi.  :sheep:

Mutta joo, vaikea on löytää positiivista tulokulmaa tähän keskustelunavaukseen. Niin kaukana ollaan siitä että aloittaja näkisi puolisokandidaattinsa itsenäisenä ihmisenä, eikä vain omien fantasioidensa toteuttajana.

Poissa Terttumarica

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ilolinnusta tyttöystävä?
« Vastaus #34 : Lokakuu 22, 2022, 10:24:24 »

Jotenkin vaikea nähdä, että hupakko pystyy esim. oman työpäivänsä ja viimeisen asiakkaansa jälkeen vaihtamaan lennosta "siviiliin" eli vaikka tuntia myöhemmin harrastamaan saunapaljua vasten kiihkeää parisuhdeseksiä sanoen, että tätä mä oon oottanut koko päivän ja rakastan rakastan yms.  ;D

Jotenkin vaikea nähdä, että työssäkäyvä mies pystyy esim oman työpäivänsä ja viimeisen asiakkaansa jälkeen vaihtamaan lennosta "siviiliin". Vai miten se meni? Mitäs merkitystä sillä on, mitä on työkseen päivän tehnyt, työ on työtä ja vapaa-aika on vapaa-aikaa.

Mutta heittäisin näin lonkalta, että seksityöntekijöistä puolet on parisuhteessa, 1/4 lesboja tai muita, joita ei miehet kiinnosta muutenkaan ja loppuja ei voisi asiakkaat vähempää kiinnostaa. Aloittaja ei ole tainnut koskaan työskennellä palveluammatissa..? Ette kai mene jokaiselta kaupan kassaltakaan kyselemään parisuhdetta.

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ilolinnusta tyttöystävä?
« Vastaus #35 : Lokakuu 22, 2022, 10:38:16 »
Aloittaja mietiskeli josko hän sitten kelpaisi Suomessa vieraileville 2-kymppisille tsekittärille ja totesin tämän olevan aika epätodennäköistä useammastakin syystä eli pysytään nyt aiheessa tässä keskustelussa.

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ilolinnusta tyttöystävä?
« Vastaus #36 : Lokakuu 22, 2022, 11:31:51 »
Eikös se ole ihan hyvä asia jos ilolintu tyttöystävänä. Jos sattuu olemaan pääkipeä eikä halua seksiä, niin kaivaa vaan setelitukon yöpöydän laatikosta, niin johan saa. :D

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3523
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilolinnusta tyttöystävä?
« Vastaus #37 : Lokakuu 22, 2022, 11:59:09 »
Jostain syystä kutittelee että vaimona olisi oikein kunnon pesunkestävä portto.
Sellainen rehellinen suhde puolin toisin.
Ja HUOM! Ymmärrän kyllä täysin että pt:t tekee työtään ja työnkuvaan kuuluu olla asiakkaalle miellyttävä joten mitään harhakuvitelmia ei ole, mutta tällainen pieni perversio joskus mielessä pyörii.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa bellezza

  • Jr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 67
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ilolinnusta tyttöystävä?
« Vastaus #38 : Lokakuu 22, 2022, 12:16:06 »
Morjesta turskat.Tässä sinkkuna tullut hupakoitua ja pistänyt merkille että nämä + 20 wee kaunottaret on sellaisia että voisipa näiden kanssa siveellistä elämääkin viettää. Oonkin nyt ottanut tavakseni ihan suoraan kysyä tulevatko vaimokseni. Vielä ei ole onnistunut. Mitä mieltä asiasta olette? Tinderistäkin kyllä irtopimpsaa on tullut mutta ei voi edes verrata näihin kaunottariin re:ssä. Olisin mä valmis hyväksymään menneisyyden ja aloittamaan puhtaalta pöydältä. Ei tässä itekkään ole oman elämän menneisyys niin puhtoinen ollut, tarkoittaen lähinnä tätä hupakoissa käyntiä. Muuten ollaan kyllä kaidalla tiellä pysytty ja elämä ihan mallillaan. Herättääkö ajatuksia?

Eivätköhän he löydä elämänkumppaninsa muuta kautta, ellei ole jo sellaiset valmiina.  ;D Tai hmm, yrittänyttä ei laiteta. Olet varmaan varautunut, että suora suhdetarjous voi aiheuttaa kummastusta... ja jopa kavahtamista. ::)

 Kokemuksista johtuen mua karmaisee jos sanotaan "suhun vois ihastua". Vaikka se ois vain kehuksi tarkoitettu!

 Käy mielessä, onko ongelmia horisontissa. Onneksi ääriharvinaista, mut en mäkään suhdetta hakevilta turskilta ole säästynyt. Asettaa vaikeaan tilanteeseen, kun ei tiedä miten torjumiseen reagoidaan.

 Oman huoruilun ufoin ihastujakeissi vuodelta perse:

Sairastuin rajuun mahatautiin päivä ennen ihastujan tapaamista.  :-\ Hän oli jo seurannut mua siviiliharrastukseeni, mut kaipa nuoruuden kokemattomuuttani painoin sen villaisella.  :o

 Ihastuminen on inhimillistä, mutta kantsii ehkä säästää se siviilinaisille.  ??? Meni rajan yli kun tyyppi syytti mun keksineen sairastumisen.  ???

 Sanoin "Hyvä on, tule sitten, olen yrjönnyt ja ripuloinut yön. En jaksa meikata ja minulla on korkea kuume". Mikä olikin totta. Tyyppi halusi 3 tuntia ja todella saapui. Mä ajattelin, että näkeepä etten ole valehtelija eikä tule siviilissä kohdatessa riehumaan.

 Emme harrastaneet mitään, maattiin vaan. Olin todella heikossa kunnossa. Hän keitti teetä. Siirryimme sohvalle.  Mulla oli koko ajan sankko mukana.

Teetä hörppiessäni turska sanoi "Eeeet sinä mitään sairas ole". - Voinette kuvitella miten ärsyttävästi sanottu!  ;D ;D ;D  Kun on itse yön vesiripuloinut ja ylenantanut niin, että vatsalihaksia särkee.

 Vastasin "Tunnethan sinä hyvä ihminen miten kuuma mä olen. Nyt oksettaa taas ----".
 Ökäsin sankkoon ja tyyppi sanoi samalla "mä rakastan sua".
 Sillä hetkellä mietin kuumeisesti, mihin herranduudeliin olen sotkeutunut.

Onneksi hän ei lopulta ollut himovainoaja. Järki palasi hommaan, kun mun oli pakko jämäköityä. Mut ei enää ikinä vastaavaa kokemusta, kiitos! Hitsi mikä oppitunti.
 
 
Harvojen tapaama, harvoin saatavissa. Lähinnä vakkareille. Tavallinen aikuiskroppa. Pehmeyttäkin on varmasti. Katso kuvat albumista niin tiedät. :)
*rapsattomuus = palaute henk.koht. Yksityisyys ja molemmin puolin.

Poissa CeeCee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilolinnusta tyttöystävä?
« Vastaus #39 : Lokakuu 22, 2022, 13:12:03 »
Mä oon nyt kuitenkin lähestynyt erästä tsekkikaunotarta. En ole käynyt häntä panemassa ja jo alusta saakka tein selväksi mitä etsin eli parisuhdetta. Whatsapp viestittely on edennyt aika henkilökohtaiselle tasolle. Ei tästä mitään tule mutta yrittänyttä ei panna?