Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?  (Luettu 10358 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #20 : Lokakuu 28, 2019, 22:53:18 »
4-6 kertaa vuodessa & kaikki seksi kumilla.

Paikoista missä voi teetättää testejä (pk-seutu keskittynyt): https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,165.0.html
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #21 : Maaliskuu 22, 2020, 14:26:02 »
Suurin osa taudeista jyllää tuolla yöelämässä, jos minun pitäisi valita vedänkö paljaalla yhden illan juttua vai suomalaista hutsua, niin jälkimmäinen olisi turvallisempi vaihtoehto. Juuri siitä syystä, että me käytämme kohtaamisissa aina kondomia. Joten erityisesti siviilissä kumin käyttö kannattaisi muistaa, jos sitä pitää tärkeänä maksullisissakin.

Vielä tänäkin päivänä siviilissä tuntuu olevan yleistä, etteivät naiset vaadi kondomia ja miehet vetelevät paljaalla, molemmat jatkuvasti ilman testeissä käymistä. Olen sivusta kuunnellut suu auki muutoin ihan fiksuina (tai siis olen kuvitellut, että kaikki tajuaisivat käyttää kumia) pitämieni ihmisten suusta tästä käyttäytymisestä - ja niistä saaduista tartunnoista, joiden alkuperää ei edes osata sitten jäljittää.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #22 : Maaliskuu 22, 2020, 15:53:36 »

^
Mä olen varmaan ihan amatööri ja elän jossain kuplassa. Siis "naiset ei vaadi kondomia ja miehet vetelevät paljaalla". Onko siis edelleen tilanne tämä että ehkäisy ei ole miehen juttu vaan naisen vastuulla? 😳 Hävettää olla mies.


Amator

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #23 : Toukokuu 03, 2020, 02:20:41 »
Taudit voi tarttua suuseksissä. Ja jos on paljaalla suuseksiä harrastanu, niin tarttee ottaa näyte nielusta. Jos taas paljaalla ottanu perseeseen, niin näyte perseestä. Eli kusitesti, verikoe ja tarvittaessa nielu ja perse.

Arvauskeskuksissa on aika urpoa porukkaa, joskus hoitaja ihmetteli että "Miksi haluat verikokeen, yleensä nämä otetaan virtsasta?".. Siinä sitten "ammattilaista" opettamaan, ettei hiv näy kusitestissä. Toisella kerralla tyrkytettiin kortsuja mukaan "Ettei näin enää käy.". Käy mitä? Päätin jättää kumin pois jonkun aikaa olleen vakipanon kanssa.. Helsingissä asuville suosittelen Sukupuolitautien poliklinikkaa. Asiallista ja asiantuntevaa porukkaa, eikä sieltä oireettomia pois käännytetä.

Ja siis aikasemmin ite tehny niin, että käyny testeissä kun jonkun kanssa jätetty kumi pois, tai jos toinen tahtoo niin myös ennen. Tarvittaessa toki muutenkin, esim. kumin hajotessa. Nyt seksityöntekijänä aio käydä ihan muutenkin useamman kertaa vuodessa. Vaikkei mitään vahinkoa oliskaan käyny. Eihän siitä haittaakaan ole.
Rakkaudesta lajiin

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #24 : Kesäkuu 04, 2020, 12:27:02 »
Kävin äskettäin testeissä, kun tätä harrastusta on nyt jatkunut puolisen vuotta. Aina on käytetty pannessa kondomia, mutta tuo suupuoli olikin se enemmän huolestuttanut. Kumpikin pää oli kuitenkin vapaa tippurista ja klamydiasta ja HIV-testistäkin tuli toivottu tulos.

Netissä tarinoidaan kaikenlaista. On mm. varmana tietona kerrottu, että taudit tarttuvat herkästi suudellessakin. Toisaalla sitten esim. RFSU kertoo, että eivät muuten tartu. Hupakot, joiden kanssa olen puuhastellut, käyttävät aina kondomia. Ainoa reitti saada tauti heiltä olisi siis suusta suuhun tai pillusta suuhun, jos joku aiempi turska olisi kantanut tautia suussaan ja siten sitä levittänyt. On se varmaan mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Rakkaudesta lajiin

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #26 : Kesäkuu 04, 2020, 13:51:38 »
Eli se, ettei noissa testeissä mitään näy, ei ikävä kyllä ole yhtä kuin terveen paperit :( Papilloomaviruksia, b-hepatiittia, kuppaa tai herpeksiä kun eivät testanneet (eivätkä ainakaan kunnallisella yleensäkään testaa). Herpes nyt toki on oireettomana lähes kaikilla.

Mä ite ajattelisin, että riski on päin vastoin suuri, jos harrastaa suojaamatonta suuseksiä sellaisen kanssa, joka sitä tekee kenen tahansa muunkin kanssa. Oli kyse sitten maksullisesta tai maksuttomasta seksistä. Ja kun sitten miettii, että hänen kumppaneillaan on se sama tapa toimia.. Noh, onneksi ei noita testattuja tauteja ainakaan ollut :)
Rakkaudesta lajiin

Poissa Pöytälamppu

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #27 : Heinäkuu 22, 2020, 22:47:05 »
Joku lehti testas että mitä testejä otetaan, jos haluaa TK:ssa "kaikki testit". (joskus 200x )

Osassa paikoista sai suht kattavat testit, pahimmillaan testattin pelkkä klamydia. Usein klamydia, kuppa tippuri. Puolessa myös hiv. Neekeerisankkeria tais testata vain 2/12 tms. Monet TK:t kieltäytyivöt kokonaan oireettomien testauksesta varmuuden vuoksi. Näissä tapauksisaa toinen toimittaja sanoi paneensa kännissä paljaalla jotakuta.

Moni paikka ei kertonut asiakkaalle mitä oli testattu, ellei asiaa erikseen kysytty.

Eli haluan kaikki testit. Testattiin klamydia ja kun asiakas soitti sanottiin "-, tuli ei kaikki hyvin"  :-[

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #28 : Heinäkuu 22, 2020, 23:21:16 »
En koskaan panisi paljaalla.

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #29 : Heinäkuu 23, 2020, 00:28:55 »
Suurin osa taudeista jyllää tuolla yöelämässä, jos minun pitäisi valita vedänkö paljaalla yhden illan juttua vai suomalaista hutsua, niin jälkimmäinen olisi turvallisempi vaihtoehto. Juuri siitä syystä, että me käytämme kohtaamisissa aina kondomia. Joten erityisesti siviilissä kumin käyttö kannattaisi muistaa, jos sitä pitää tärkeänä maksullisissakin.

Tätä monet näillä foorumeilla aina toistelee taudeista puhuttaessa. No, toivottavasti heidän repertuaariin ei sit kuulu OWO.
Jos vertailussa on satunnaisen baaritutun paneminen paljaalla tai suikkari +50 owoa/kk tekevältä ammattilaiselta niin aika tasoihin menee riskianalyysini. Ja siis, en jeesustele sen enempää, mulle kelpaa kyllä owo monilta maksullisiltakin mutta tiedostan riskin ja olen päättänyt sen itse ottaa.
Omalle kohdalle osuneet kotimaiset yleensä antaa suuseksin paljaalla puolin ja toisin.

Poissa courtesan

  • Newbie
  • Viestejä: 47
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #30 : Syyskuu 14, 2020, 18:59:25 »
10 kertaa vuodessa.  8)
Helsinki

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #31 : Syyskuu 15, 2020, 08:28:40 »
Käyn kerran vuodenajassa- eli neljä kertaa, oli erityistä syytä tai ei.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #32 : Lokakuu 06, 2020, 08:46:16 »
Joku lehti testas että mitä testejä otetaan, jos haluaa TK:ssa "kaikki testit". (joskus 200x )

Osassa paikoista sai suht kattavat testit, pahimmillaan testattin pelkkä klamydia. Usein klamydia, kuppa tippuri. Puolessa myös hiv. Neekeerisankkeria tais testata vain 2/12 tms. Monet TK:t kieltäytyivöt kokonaan oireettomien testauksesta varmuuden vuoksi. Näissä tapauksisaa toinen toimittaja sanoi paneensa kännissä paljaalla jotakuta.

Moni paikka ei kertonut asiakkaalle mitä oli testattu, ellei asiaa erikseen kysytty.

Eli haluan kaikki testit. Testattiin klamydia ja kun asiakas soitti sanottiin "-, tuli ei kaikki hyvin"  :-[

Mä sanon aina että olin Thaikkulassa panemassa skootteripoikia ja kumi puhkesi pari kertaa. Kyrpä on vähän arka ja visvaa valuu.
Sen suurempia yksityiskohtia eivät ole kysyneet ja kaikki testit on otettu.
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #33 : Lokakuu 06, 2020, 12:53:59 »
Riittää kun sanoo aikaa varatessaan törmänneensä netissä Lifti nimiseen herraan, niin biohazard pukuihin sonnustautuneet rynnäkköjoukot on ollu minuuteissa oven takana. Sitten on kiikutettu säkki päässä, pakun tavaratilassa johonkin valtion salaiseen tutkimus laboratorioo, jossa on otettu laaja veren kuva, tutkittu ja hutkittu, otettu mammografia(?) ja 1kg koepala. Tällä välin F-secure on ottanut etäyhteyden tietokoneeseen ja ajaneet läpi kaikki virustorjunta ohjelmat ja syynänneet sivuhistorian ja 30 000 valokuvaa vuosien varrelta.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #34 : Lokakuu 07, 2020, 20:13:53 »
Joku lehti testas että mitä testejä otetaan, jos haluaa TK:ssa "kaikki testit". (joskus 200x )

Osassa paikoista sai suht kattavat testit, pahimmillaan testattin pelkkä klamydia. Usein klamydia, kuppa tippuri. Puolessa myös hiv. Neekeerisankkeria tais testata vain 2/12 tms. Monet TK:t kieltäytyivöt kokonaan oireettomien testauksesta varmuuden vuoksi. Näissä tapauksisaa toinen toimittaja sanoi paneensa kännissä paljaalla jotakuta.

Moni paikka ei kertonut asiakkaalle mitä oli testattu, ellei asiaa erikseen kysytty.

Eli haluan kaikki testit. Testattiin klamydia ja kun asiakas soitti sanottiin "-, tuli ei kaikki hyvin"  :-[

Mulla on aikaa kun julkista puolta oon testeihin käyttänyt, ja viimeiset kerrat sielläkin kokemusta Helsingin sukupuolitautien poliklinikasta, joka toimii vähän eri tavalla kuin terveyskeskukset.

Noh, ihan urani alussa kävin muutaman kerran terveyskeskuksessa, ja jo toinen kerta siellä sai tajuamaan ettei ole oikea paikka näin ammattilaiselle, eikä se tietty ole näin kun kyse duunista niin mun mielestä julkisen terveydenhoidon tehtäväkään ammattilaisia jatkuvasti testata. Noissa testeissä kun täytyy käydä niin usein, että en ihan katso tuota verovaroin kustannettavaksi asiaksi.
Mutta tk:ssa silloin kyllä multa kysyttiin mitä otetaan, ja sukupuolitautien poliklinikalla saa sitten jo testit erikseen suusta & anaalistakin. Mutta joo, testattavan on itse osattava pyytää.

Mutta sukupuolitautien poliklinikkaa voin suositella kaikille joilla sinne vain maantieteellisesti mahdollisuus, ja palveluntarjoajille tietysti ihan loistava paikka on Pro-tukipiste: https://pro-tukipiste.fi/tietoa-ja-tukea/terveyspalvelut/
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa PervoJorma

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #35 : Joulukuu 08, 2020, 16:06:45 »
Kaksi kertaa vuodessa tulee testattua yleisimmät. Yksityisen kautta, niin ei mitään tarinoita tarvitse kertoa.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #36 : Joulukuu 08, 2020, 16:51:32 »
Sain Liftiltä koronan, mutta onneksi tullut mitään sukupuolitautia eikä muita oireita.

Poissa Vieras0173

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #37 : Tammikuu 22, 2021, 19:08:04 »
Panen aina kumilla sekä en harrasta owoa. Pussailen tuttujen kanssa korkeintaan.

Mulla on tapana saippuioida muna panon jälkeen kunnolla sekä pestä se hyvin ja autossa vielä desinfioida kondomia peittämätön alue.

En ole nähnyt järkeväksi käydä testeissä jos ei ole oireita.

Joskus huoran pillunesteitä oli aika raju määrä varressa, mutta uskoin saippua suihkun ja alueen desinfioinnin toimineen.