Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?  (Luettu 10359 kertaa)

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« : Lokakuu 10, 2019, 14:30:45 »
Kuinka usein turskat käytte sukupuolitautitesteissä, vai käyttekö ollenkaan jos ei oireita ole? Aiheesta kun koittaa googeloida niin ei siitä oikeen pääse mihinkään lopputulokseen. Ite tällaisena bakteeri kammoisena hyrteerikkona oon miettiny, että jonkinlaisella aika välillä vois olla säännöllisesti hyvä käydä, ilman oireitakin tai vaikka ei kortsuja oiskaan puhjennu yms? Oon lukenu että jotkut taudit voi olla oireettomiakin ja ne voi tarttua vaikka suunlimakalvoille? Aikalailla tasan vuosi tulee kuluneeksi omasta testistä ja siks tää nyt alkoi mietityttämään, että oiskohan aika käydä? Kävin silloinkin ihan vaan varmuudeksi. Mutta kun omassa työterveyslääkärissä melkeen kaikki hoitajat ja lääkärit on sellaisia puolituttuja, joita tervehdin vapaa-ajallakin (tiedän että heillä on vaitiolovelvollisuus, mutta silti). Vähän nolottaa säännölliseen sielä käydä vaan ihan varmuudeksi testejä tekemässä, kun täytyy sieltä lääkärille ottaa aika ja jutella ensin hänen kanssaan. Muilla yksityisillä maksaa ja kunnallisella en tiiä miten kaun joutuu missäkin jonottamaan? Siks siitä ei nyt sit tullutkaan säännöllistä tapaa, vaikka niin suunnittelin. En siis harrasta mitään muuta kuin tätä hupakointia, ei kännisekoiluja, enkä suojaamatonta seksiä, kuin vaimon kanssa, mutta ihan varmuudeksi ettei kanna tietämättään mitään pöpöä? Eli oisko mielestänne turhaa vai ihan fiksua säännölliseen testeissä käydä?
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Vieras0044

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #1 : Lokakuu 10, 2019, 16:24:12 »
Minä ainakin olen käynyt aika säännöllisesti testeissä. Eipä ole koskaan mitään tarttunut hupsuilta mukaan.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #2 : Lokakuu 10, 2019, 16:55:21 »
Kovin usein taudit ovat oireettomia miehellä. Toisaalta kortsu suojaa niiltä helpoiten tarttuvilta kohtuullisen hyvin. En tiedä kannattaako vaikka tippuria testauttaa jos panee kortsulla.

Lääkärit usein kyselevät oireita. Oireettoman on vaikea päästä testeihin. Siihen on olemassa ratkaisu. Kerro, että panit venäläistä huoraa ilman kumia. Johan lähetteet lähtee liikkeelle.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #3 : Lokakuu 10, 2019, 18:21:30 »
aika turhaa jatkuvasti juosta testeissä jos käyttää aina kortsua, eikä oireita ole. tietty jos läträä
sperman ja pillunesteen kanssa sikana, voipi olla aihetta testauttaa. ei ole koskaan testeissä
ollut mitään. on niin paskamaista pienellä paikkakunnalla, jossa kaikki tuntee toisensa käydä missään
testeissä. jo senkin takia yrittää olla tarkkana.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 10, 2019, 18:25:52 kirjoittanut Rene »
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #4 : Lokakuu 10, 2019, 18:32:27 »
En käy säännöllisesti, mutta viime viikolla kävin ja tänään soittelin tuloksista ja negatiivisiahan ne taasen olivat.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #5 : Lokakuu 10, 2019, 19:00:59 »
Pääasiassa käytän kortsua, mut joskus baaripanoissa se on saattanut jäädä. Joten olen lääkärintarkastuksen muiden testien ohessa pyytänyt myös kattavat sukupuolitautitestit.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #6 : Lokakuu 10, 2019, 19:25:42 »
1-3x vuodessa tulee käytyä. Yksityisellä puolella testit ja koskaan ei ole mitään ylimääräisiä kyselty ja ikinä ei ole mitään löytynyt vaikka välillä siltä olisi tuntunut :D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • * Kelpo kaveri
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #7 : Lokakuu 10, 2019, 21:35:08 »
Itse olen kerran vuoteen käynyt testeissä, ei mitään ole ollut.
Aiemmin olen käynyt työterveydessä yksityisellä. Viimeisimmällä kerralla sain sanomista, että oireettomana testit eivät kuulu työterveyteen. Piti sitten marssia terkkariin ja asia hoitui sitäkin kautta joutuisasti. :)

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #8 : Lokakuu 10, 2019, 22:42:41 »
Kiitos vastauksista! Täytyy varmaan kunnallisella käydä katsomassa miten se testi sielä toimii.

Täällä on varmasti enemmän tietoa näistä, kuin monessa muussa paikassa netissä. Sit kysyisin kokemuksia, että kuinka helposti ne taudit oikeesti tarttuu ja kuinka yleisiä ne on saada owossa tai piparia nuollessa? (Varmaan ollut ennenkin esillä keskusteluissa?) Ilmeisesti ei kovin yleistä kun kaikilla testit ollu puhtaat? Ite oon nuolemisia tarkoituksellisesti vältellyt, just kun oon vähän säikky. Kuitenkin muutaman kerran, vaikka oon etukäteen päättänyt, että en nuole pillua niin sitten kun himot ohjaa eikä järki, niin ei sitä vaan oo pystynyt vastustamaan sitä herkkua.  :-* Sit on seuraavina päivinä tunnustellu itseään ja sattunu vielä just afta tulemaan huuleen tai flunsasta kurkkukipu ni johan on huoli tullut ja sairastunut siihen kaikkeista yleisimpään sukupuolitautiin, eli luulosairauteen. :)
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #9 : Lokakuu 11, 2019, 07:02:03 »
Pääasiassa käytän kortsua
Niin minäkin, mutta ei vara venettä kaada.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 475
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #10 : Lokakuu 11, 2019, 07:44:13 »
3-4 kertaa vuoteen virtsa- ja nielunäytteet sekä kerran vuoteen verinäyte. Kaikki oireetta ja toistaiseksi ilman positiivisia näytteitä. Etenkin verinäytteestä saa kaikkea muutakin hyödyllistä tietoa kuten kolesterolit ja muun elämäntapoja heijastavan tiedon. Meillä nuo menevät nätisti työterveyden piiriin ja syynkin arvaan: Taidan olla vain pahainen amatööri mitä irstailuihin tulee, kun vertaa firmamme päätöksentekoon. ;D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 11, 2019, 07:46:31 kirjoittanut Ilotikku »

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #11 : Lokakuu 11, 2019, 07:50:22 »
Mä kun kävin silloin vuosi sitten tuolla omalla työterveyslääkärillä testiä tekemässä, niin tuli vähän sellainen tunne että nihkeesti se otetaan oireettomalta. Sanoin että kortsu oli puhjennu vaikka ei ollut. :) kerroin ensin tarinan aulan vastaanoton hoitajalle ja sit sain lääkäriajan ja kerroin vielä lääkärille. Ja molemmat mulle tuttuja henkilöitä :) Meni työterveydenhuoltoon enkä joutunu ite maksamaan, mutta en tiedä oisko mennyt jos oisin sanonu että ihan varmuudeks vaan testit? Kuvittelin että siinä ei ois tarttenu sen enempiä tarinoida.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 11, 2019, 07:55:44 kirjoittanut Made »
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 475
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #12 : Lokakuu 11, 2019, 08:35:34 »
^Ymmärsin hoitsujen jutuista, että ainakin tällä nimenomaisella lääkäriasemalla työmäärät ovat lisääntyneet, mikä voi olla syynä nuivaan asenteeseen ottaa oireettomia. Seksimörköjen piiskaama suomalainen nuohoaa läpi Tinderit, Grindrit ja oksasilppurit ja haluaa tietää tekojensa seuraukset. Siellä on sitten jonossa ronjeremyt, lindaliukkaat ja Seppo Seponseppokin, joka luuli saaneensa hyppykupan naapurin Tarjan poskipususta. :-*

Poissa Vieras0021

  • Full Member
  • Viestejä: 139
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #13 : Lokakuu 11, 2019, 12:33:11 »
Silloin kun oli vielä useita eri kumppaneita niin kävin säännöllisesti ja oireettomana. Jos lähetteen kautta niin pientä tarinaa pitää olla jotta saa lähetteen. Yksityisellä ei lähetettä std testiin tarvita, 92 euroa.
Testi on pieni vaiva, ajatus että levittäisin tietämättäni tautia sai ottamaan tuon testeissä käymisen vakiohjelmistoon

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #14 : Lokakuu 11, 2019, 20:38:12 »
Silloin kun oli vielä useita eri kumppaneita niin kävin säännöllisesti ja oireettomana. Jos lähetteen kautta niin pientä tarinaa pitää olla jotta saa lähetteen.

Vai että USEITA eri kumppaneita. Joo, joo, vittuile vaan. Viimeksi minä näin pillun vuonna 1996 ja heti perään 2001. Mutta tosiaan..kerroin aina että panin Thaimaassa pikkupoikaa ja kortsu meni rikki. Ottivat aina kaikki testit. Jälkeenpäin olen ihmetellyt että siitä pikkupojasta ei oltu yhtään huolissaan.
Why so fragile?

Poissa Vieras0021

  • Full Member
  • Viestejä: 139
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #15 : Lokakuu 11, 2019, 20:48:15 »
Noo, ei se määrä vaan laatu hei. Niin ja useita oli yhtäkuin kaksi, sihteereitä tottakai nekin mutta näissä ja kalajutuissa liioittelu on betasalpaajamiehelle sallittua...

Poissa Jamppa

  • Jr. Member
  • Viestejä: 73
  • * Kelpo kaveri
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #16 : Lokakuu 14, 2019, 13:11:06 »
Kerran vuodessa, kun työteveys haluaa ottaa verta tarkistaakseen miehen kunnon, pyydän katsomaan samalla sukupuolitaudit. Kerran lääkäri nikotteli, että ei niitä ilman mitään syytä oteta. Sanoin että kyllä minulla on pätevä syy ja että "kävi vahinko", vaikkei oikeasti käynytkään.

Puhdasta on aina ollut ja luonnollisesti käytän suojaustakin poikkeuksetta aina. Vaan hyvä ne on oman mielenrauhan takaamiseksi aina ajoittain testata.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #17 : Lokakuu 15, 2019, 15:53:20 »
Tänään napsahtivat tulokset sovellukseen ja negatiivista pukkasi taas kerran.
Käyn jotakuinkin pari kertaa vuodessa testeissä.

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #18 : Lokakuu 28, 2019, 22:40:11 »
Kerran kuussa. Periaatteessa ei kai tarvitsisi käydä niin usein, kun neovaginan kautta ei ole mahdollista saada tai antaa mitään sukupuolitauteja, eli se on varsin käytännöllinen tälle alalle.  :D

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Säännölliseen sukupuolitautitesteihin oireitta?
« Vastaus #19 : Lokakuu 28, 2019, 22:53:18 »
4-6 kertaa vuodessa & kaikki seksi kumilla.

Paikoista missä voi teetättää testejä (pk-seutu keskittynyt): https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,165.0.html
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!