Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eka asiakas joka sinulla kävi?  (Luettu 9313 kertaa)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #20 : Lokakuu 26, 2022, 09:13:01 »
Mun eka asiakas oli outcall Helsingissä saarella. Paikka oli mulle ennestään outo, vaikka tiesin paikasta jotain. Asiakas kerto, että tulee mua vastaan tietylle bussipysäkille.

Mä ajattelin että, jotta ok. Ainakin paikka on turvallinen ja jos jotain sattuis nii kaiketi aika helposti sais apua.

Asiakas tuli vastaan ja anto kirjekuoren kätöseen johon kurkkasin. Mulle maksettiin pyytämäni summa ja aikakin oli maltillinen 30min.


Tapaaminen sujui todella hyvin ja pehmeästi.
Asiakas tiesi etukäteen olevansa ensimmäinen asiakas mulle ja osas sen mun mielestä huomioida, vaikka ei kai olisi tarvinnut. Hän kohteli mua siis todella hyvin.

Vaikka 30min oli lyhyt aika niin ehdittiin jutella ja hoitaa hommat. Ollaan myös tavattu sen jälkeen uudelleen.

Tämä ei varsinaisesti kuulu tähän ketjuun, mutta SonjaSisu oli ensimmäinen PT joka kävi minun luonani (en siis ole Sonjan kertomuksen asiakas). Sonjan käynti tapahtui kaksi kesää sitten ja muistelen sitä vieläkin lämmöllä. Ihana vierailu ja ihana tyttö. ❤️
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #21 : Lokakuu 26, 2022, 15:59:02 »
Oli turvallinen ja arvostettu olo hänen kanssaan, tulikin siinä suoraan oltua yön yli kun oli niin mukavaa. - - Oli tunnin outcall keikka hotellissa mukavan vanhemman herrasmiehen kanssa. Niillä rahoilla hyppelehdin (kyllä, oikeasti hyppelehdin) lähimpään seksikauppaan ostamaan leluja  8)


Muistan kun katsoin itseäni peilistä ja yritin vakuuttaa itselleni, että osaan ja pystyn ja oon seksikäs. Astuin vessasta huoneeseen korkkarit kopisten, asiakas katsoi mua ja sanoi jotain tosi kivaa ("wau" tai "näytät hyvältä" tai muuta sellaista), ja silloin tuli olo, että JES, tää onnistuu. - - En missään vaiheessa kertonut, että hän oli mun eka, mutta jos hän sattuisi lukemaan tämän, niin saattaisi tunnistaisi itsensä (en ole tehnyt tämän sisältöistä outcallia kuin tän yhden kerran), niin lähetämpä kiitokseni näin reilut kolme vuotta jälkikäteen 😘 En paljon parempaa ekakertaa voisi kuvitella 😊

Onneksi en ollut selvästikään asiakkaan ensimmäinen hotellivieras. Hän huomasi kuinka jännittynyt olin ja hoiti tilanteen hienosti.  Hän kehui minua vuolaasti ja oli todellinen herrasmies. Jännitykseni hävisi ja unohdin että minulle maksettiin.  Harrastimme aivan ihanaa seksiä ja aikaakin kului yli sovitun  En myöskään olisi voinut kuvitella paljon parempaa ekaa kertaa.

Tämä ei jäänyt ainoaksi tapaamiseksemme ja johdatti minut tälle polulle.

Nämä kokemukset todistavatkin tuolla tiskin toisen puolen vastaavassa ketjussa todetun siitä, miten tärkeää on, että ensikertalaisen asiakas huomioi tilanteen ja tarjoaa onnistuneen ja turvallisen ekakerran. Ja että onnistuneella ekakerralla on erityisesti tässä ammatissa oikeasti iso merkitys. Ja että vaikka kehuja ei tapaamisilla pidä koskaan säästellä niin varsinkin ekakerralla niitä pitää suorastaan viljellä oikein urakalla. Nämä kertomukset todistavat kehumisen voiman epävarmuuden karkottajana sekä itsetunnon ja ammattiylpeyden kohottajana. Ja ne taas heijastuvat suoraan asiakkaan (myös seuraavien) saamaan kokemukseen.

Olen teidän kolmen (ja muiden vastaavan kokemuksen saaneen) puolestanne iloinen noista ekakerroista.  :drinking:


Mun eka poka oli outcall. Heitti rahat mun eteen lattialle kuin koiralle, jonka jälkeen makasi äxänä varoen ettei hipaisekaan muhun. - -
Sen jälkeen keräilin itseäni enkä ollut varma tuunko tekemään tätä enää ikinä. Ajattelin olevani maailman paskin huora.

Ja tämä taas todistaa samat asiat päinvastaisesta näkökulmasta. Olen puolestasi tosi pahoillani tuosta ekakerrastasi MariaEnkeli (ja siitä tokasta myös)

Kehut, kiitos, toisen huomioiminen ja turvallisuuden tunteen luominen ovat avain iloon tässä(kin) lajissa. MOT.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Timppa vaan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #22 : Joulukuu 16, 2022, 18:09:12 »

Kehut, kiitos, toisen huomioiminen ja turvallisuuden tunteen luominen ovat avain iloon tässä(kin) lajissa. MOT.

Ylipäätään - kaikessa ihmisten kanssa yhteyksissä olemisessa tuo on tärkeää. Toisten huomioiminen jää vähiin yhteiskunnassamme.

Minulle eka kerta oli hyvinkin vähän aikaa sitten kahden kaunottaren käsittelyssä. Naapurintyttö Anna ja Karo veivät minulta "neitsyyteni". Tai - tämä ei ole täysin totta - sillä joskus nuorena vuosikymmeniä sitten sain sellaisen "palvelun" että useita vuosikymmeniä pysytty pois näistä kuvioista. Siinä ei ole mitään mukavaa, ja haukuttiin jopa palveluntarjoajan puolesta pystyyn kun olin liian ujo. Mutta nyt nämä kaksi upeaa naista tarjosivat kokemuksen joka oli kaikin puolin mukava ja kiireetön. Ujo olen yhäkin, mutta ei se heitä haitannut. Heidän jälkeensä olen tavannut kaksi muutakin ihanaa naista jotka ovat tarjonneet ihanan, kauniin kokemuksen.

Mutta niin se on - ei ole väliä onko asiakas vai palveluntarjoaja - olemme ihmisiä ja sellaisina pitäisi toisia myös kohdellakin. Ja täytyy sanoa että ihailen rohkeuttanne. Vaatii rohkeutta kohdata toisia ihmisiä tässä - ainakin niin se minulle ujona henkilönä vaikuttaa - ja heille tarjota osaa itsestänne. Oma kokemukseni on että kaikissa ihmisissä on jotakin kaunista ja hyvää.

Ollaan siis kilttejä toisillemme.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 693
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #23 : Joulukuu 16, 2022, 20:27:54 »
Älkääs nyt pojat tapelko.

Mun eka asiakas oli jonain elokuun iltana kolme vuotta sitten, outcall superisoon airbnb-kämppään. Oltiin molemmat aika jännittyneitä, mä en meinannut muistaa pyytää rahoja, mutta kun sitten muistin ja sain ne laitettua laukkuun, alkoi yllättäen tuntua siltä, et kyl mä tähän pystyn.

Muuten muistan tapaamisesta lähinnä nää: asiakas huokaisi jotenkin niiiiiin ihanasti "voi vittu" kun otin suihin, tapaamista jatkettiin ja ylimääräisen tunnin mahdollisuus ei ollut käynyt mielessäkään ja hinnan heitin ihan hatusta, asiakkaan takareidestä alkoi vetää suonta jossain vaiheessa, joka laukaisi viimeisenkin jännityksen. Naurettiin ja juteltiin aika paljon.

Lähtiessä oli hauskasti jonkun ihan uuden äärellä.
Seinäjoella 3.-5.6. <3

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #24 : Joulukuu 18, 2022, 20:51:25 »
Mun eka asiakas oli outcall.
Siinä mahdollisimman itsevarmasti yritin esittää, että olen suht kokenutkin horo (no, siis olinhan mä... En vaan ollut aiemmin ottanut hommasta rahaa). Tokihan se jännitti, mutta olin buustannut itseäni niin hyvin siinä ennen tapaamista, ettei kai se jännitys juuri näkynyt.

Helppo keikka oli, meni hyvin. Jotain ihan perus-seksiä, tais olla tyyliin joku puolen tunnin aika. Asiakas oli tyytyväinen ja minä sen verran liekeissä kokemuksesta, että siitä mun horoilut sitten kunnolla alkoivat.

Ihan vaan ajattelin silloin testata, että jos nyt tulee joku vastaus ilmoitukseeni, niin kokeilen, mitä tykkään ja jos tykkään, kokeilen vähän lisää. Kyllähän niitä vastauksia tuli... Varsin sankoin joukoin. 😅

Sen mokan tein, että lähdin matkaan steikkareissa ja korkokengissä, sekä mekkosessa. Stay-upit hajos jo menomatkalla ja onneksi oli mukana myös toiset kengät, koska siinä jo alkumatkasta huomasin, että niillä korkkareilla ei ollut muuten mitenkään miellyttävää köpötellä yhtään pidempiä matkoja.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #25 : Joulukuu 18, 2022, 21:04:46 »
Kuka maksoi ensimmäisen vuokran perseellään?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #26 : Joulukuu 18, 2022, 21:24:43 »
Mä niin jotenkin tykkään tuosta Freyjasta :inlove:

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #27 : Joulukuu 18, 2022, 21:53:05 »
Mä niin jotenkin tykkään tuosta Freyjasta :inlove:

 :inlove:
Tunne on varsin molemminpuolinen. ❤️
Ihana kommentti, kiitos! Tämän voisin hyvin lisätä jonnekin "Mikä hymyilytti tänään?"-ketjuun.

Minusta oli myös ERITTÄIN imartelevaa, että sun kalenteri-kuvaa veikattiin minuksi. 😲
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4025
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #28 : Joulukuu 18, 2022, 22:02:05 »
Mä niin jotenkin tykkään tuosta Freyjasta :inlove:

 :inlove:
Tunne on varsin molemminpuolinen. ❤️
Ihana kommentti, kiitos! Tämän voisin hyvin lisätä jonnekin "Mikä hymyilytti tänään?"-ketjuun.

Minusta oli myös ERITTÄIN imartelevaa, että sun kalenteri-kuvaa veikattiin minuksi. 😲
Kohta voidaan varata aikoja Nimppara-Freyja - duoon?
👍
Saitin Bud Spencer

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #29 : Joulukuu 18, 2022, 22:38:14 »
Kuka maksoi ensimmäisen vuokran perseellään?

No siis... Semmosiin asioihinhan ne tulot siitä perseen myynnistä ynnä muusta suurelta osin menee...
Mutta että ensimmäisen vuokrani... Eeei. Olin silloin vielä niin ujo, nuori ja kokematon, etten minä olisi iljennyt. 😇😌
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #30 : Joulukuu 18, 2022, 23:01:23 »
Ajattelin, että jos joku on joutunut parikymppisenä myymään ääshiä sellaiselle 60v turskapappa vuokraisännälle, koska opiskelijabudjetti ei yksin riittänyt. Asiaahan voisi nyt pohtia täällä, että mitä mieltä kun 60v pani 20v ja vähän oli kyynelkin silmäkulmassa.. 

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2114
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #31 : Joulukuu 18, 2022, 23:04:56 »
Mä niin jotenkin tykkään tuosta Freyjasta :inlove:
Nonni, nyt se sitten tapahtuu. Lepsoilu alkaa.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #32 : Joulukuu 18, 2022, 23:09:15 »
Ajattelin, että jos joku on joutunut parikymppisenä myymään ääshiä sellaiselle 60v turskapappa vuokraisännälle, koska opiskelijabudjetti ei yksin riittänyt. Asiaahan voisi nyt pohtia täällä, että mitä mieltä kun 60v pani 20v ja vähän oli kyynelkin silmäkulmassa..

Aika karu skenaario. 😞
Onko tämä joku sinun fantasia, vai silkasta mielenkiinnostako kyselet?
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #33 : Joulukuu 18, 2022, 23:12:31 »
Mä niin jotenkin tykkään tuosta Freyjasta :inlove:
Nonni, nyt se sitten tapahtuu. Lepsoilu alkaa.

Semmoistahan ei olekaan näissä piireissä ikänään nähty... 🤣
Eikä kai sitä tarvitse lepakko tai bissekään olla tykätäkseen toisesta hupakosta. 😌

Oletko odotellut siellä kova...stikin naisten keskistä lempeä? 😌
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #34 : Joulukuu 19, 2022, 00:38:33 »
Onko tämä joku sinun fantasia, vai silkasta mielenkiinnostako kyselet?

fantasioita on ihana kysellä

Poissa Miira N

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #35 : Joulukuu 19, 2022, 10:32:20 »
Ensimmäinen asiakas koskaan oli outcall ja siinä meni pieleen kyllä melkein kaikki, mikä varmaan voi mennä (tai ainakin silloin ajattelin niin).

Asiakas ilmoitti, ettei hänellä ole käteistä, kun saavuin ja sovittiin, että hakee, kun lähdetään. Enää en tällaiseen tietenkään suostuisi.

Tyypillä oli aivan valtava, en oo vielä kahta vuotta myöhemminkään nähnyt oikein samanlaista ja mulla kokemusta oli tosiaan ehkä viiden kerran verran, joten olin ihan ulapalla yhtään mistään. Suuseksi onnistui vähän vaivalloisesti, sain pitää itseni jämäkkänä, että vaadin kumia kuitenkin myös siinä. Seksi itsessään sattui jonkun aikaa töiden aloittamisesta, koska jännitin ja olin suoraan sanottuna tällä ekalla kerralla tuskissani, koska koko + jännittäminen. En muista tajusinko vaatia edes liukkaria, kun en tosiaan kauheasti tiennyt, kuin että kondomi täytyy olla.

Annoin hänen jopa laueta mun suuhun (sillain, että mulla oli suu auki ja hän runkkasi) ja sitten tietysti "pulautin" ne spermat siihen sängylle - josta hän panikoi, koska kumppani huomaisi sen tahran.

Maksun sain kuitenkin asiallisesti. En ottanut nokkiini, koska olin varmaan rahasta niin onnellinen, kun kituuttelu päättyi vihdoinkin. Muistaakseni myin 100e/tunti.
Ethän viestittele täällä :)

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #36 : Joulukuu 20, 2022, 11:19:50 »
Mun eka asiakas oli aivan ihana! Opetti laittamaan kortsun, neuvoi missä ilmoitella ja mikä on tavanomainen hintataso  :inlove: Oispa kaikilla yhtä kivat ekat maksuseksikokemukset  :'(
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Leea

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #37 : Joulukuu 20, 2022, 13:55:35 »
Viestejä tuli yllättävän hyvin heti laitettuani ilmoituksen ja jo seuraavana päivänä oli ensimmäiset asiakkaani.
Ihan ensimmäinen oli vanhempi herra, jonka toive oli 30min hieronta ja suikkari. Ja samana päivänä toinen ja kolmaskin, molemmilla tunnin hieronta happy endillä. 
Kaikki mukavia ja kohteliaita miehiä, kuten kaikki sen jälkeenkin tulleet asiakkaani.
Erityisen iloinen olen siitä, että vaikka alussa olikin hiukan hakemista ja epävarmuutta, kaikki ensimmäisen päivän asiakkaat ovat vierailleet uudelleenkin  ;D
Aikuinen nainen Länsi-Uudellamaalla

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2114
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #38 : Joulukuu 20, 2022, 14:13:35 »
Mä niin jotenkin tykkään tuosta Freyjasta :inlove:
Nonni, nyt se sitten tapahtuu. Lepsoilu alkaa.

Semmoistahan ei olekaan näissä piireissä ikänään nähty... 🤣
Eikä kai sitä tarvitse lepakko tai bissekään olla tykätäkseen toisesta hupakosta. 😌

Oletko odotellut siellä kova...stikin naisten keskistä lempeä? 😌

Tää oli vähän sisäpiirin jutska, pahoittelut että jouduit siihen etkä ymmärrä
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eka asiakas joka sinulla kävi?
« Vastaus #39 : Joulukuu 22, 2022, 09:44:35 »
Mä niin jotenkin tykkään tuosta Freyjasta :inlove:
Nonni, nyt se sitten tapahtuu. Lepsoilu alkaa.

Semmoistahan ei olekaan näissä piireissä ikänään nähty... 🤣
Eikä kai sitä tarvitse lepakko tai bissekään olla tykätäkseen toisesta hupakosta. 😌

Oletko odotellut siellä kova...stikin naisten keskistä lempeä? 😌

Tää oli vähän sisäpiirin jutska, pahoittelut että jouduit siihen etkä ymmärrä

Ulkopuolisuuden tunne aktivoitu *pim!*
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️