Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
ennakkomaksun pyytäjistä varoitus
Vieras0350:
--- Lainaus käyttäjältä: Entto - Lokakuu 19, 2022, 05:52:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Liisasisun - Lokakuu 18, 2022, 23:51:05 ---Kylläpä taas pt:nä itse harkitsin vakaasti ennakkomaksua...
--- Lainaus päättyy ---
Itse joutuisin vakavasti miettimään, uskaltaisinko maksaa ennakkoa ptlle, jonka ilmoituksessa lukee että tapaa vain normaalipainoisia herrasmiehiä.
Itse kun en ole kumpaakaan, en herrasmies enkä normaalipainoinen.
--- Lainaus päättyy ---
Itse miellän ”herrasmies” ilmaisun lähinnä niin, että osaa kunnioittaa naista tietyllä tavalla ja osaa olla kohtelias. Eipä siinä sen kummempaa. Tuo on lähinnä siksi, koska itse inhoan sellaisia lipeviä ja liian päällekäyviä miehiä. Ehkä johtuu siitä, koska itse nautin olla se dominoivampi osapuoli. Toki jossain tapauksissa jos mies osaa lähestyä mua nää molemmat puolet balanssissa niin homma toimii oikein hyvin ;) mut nää nyt vaan siis mun ajatuksia..
Toi on ikävää jos jollain on painokriteerit asiakkaiden osalta, toisaalta ymmärrän sen ja nää on tietty makuasioita.
Itse en ole asettanut mitään ulkonäkökriteerejä asiakkaille :)
palvelunostaja:
Omaan painoonsa voi toisaalta itse vaikuttaa. Ehkäpä jopa helpommin kuin siihen vaikuttaako muiden mielestä lipevältä ja päällekäyvältä.
Jos sallitaan tämä pieni offtopic, niin eniten hämmentää ikärajat. Tajuan jos joku ei halua teinikolleja tai vanhainkodista karanneita, ja tajuan myös miksi joku nuori pt ei halua asiakkaita kaveripiiristä. Mut mitä eroa sillä alkaako turskan ikä nelosella vai vitosella?
antero pee:
--- Lainaus käyttäjältä: palvelunostaja - Lokakuu 23, 2022, 10:01:10 ---Jos sallitaan tämä pieni offtopic, niin eniten hämmentää ikärajat. Tajuan jos joku ei halua teinikolleja tai vanhainkodista karanneita, ja tajuan myös miksi joku nuori pt ei halua asiakkaita kaveripiiristä. Mut mitä eroa sillä alkaako turskan ikä nelosella vai vitosella?
--- Lainaus päättyy ---
Ehkä sitten jos pt:n kaverit on vanhoja tuttuja peruskoulusta, tämän oma ikä tukevaa keski-ikää ja pikkupaikkakunnalla huidellaan? Tässä tapauksessa voisin ymmärtää. Nuorelle pt:lle luulisi tosiaan olevan ihan sama tuleeko päälle neljäkybänen, viiskybänen vai kuuskybänen ähisijä. Toki tarjonnan rajaaminen on taitolaji ja pieni kiusoittelu voi olla bonari päälle.
mattssonni:
--- Lainaus käyttäjältä: Lady Selene - Lokakuu 23, 2022, 09:08:40 ---
Toi on ikävää jos jollain on painokriteerit asiakkaiden osalta, toisaalta ymmärrän sen ja nää on tietty makuasioita.
--- Lainaus päättyy ---
Minä ymmärrän sen ihan pragmaattiseltakin kannalta, en pelkkänä makuasiana. Kyseessähän on suoraan palvelutuotannon fyysistekniseen toteutukseen vaikuttava asia, ainakin tietyn rajan jälkeen. Kyllähän fyysiset ominaisuudet vaikuttaa, kun on kyse fyysisestä palvelutuotannosta.
Aurora Mature:
--- Lainaus käyttäjältä: palvelunostaja - Lokakuu 23, 2022, 10:01:10 ---Omaan painoonsa voi toisaalta itse vaikuttaa. Ehkäpä jopa helpommin kuin siihen vaikuttaako muiden mielestä lipevältä ja päällekäyvältä.
Jos sallitaan tämä pieni offtopic, niin eniten hämmentää ikärajat. Tajuan jos joku ei halua teinikolleja tai vanhainkodista karanneita, ja tajuan myös miksi joku nuori pt ei halua asiakkaita kaveripiiristä. Mut mitä eroa sillä alkaako turskan ikä nelosella vai vitosella?
--- Lainaus päättyy ---
No mulle ei väliä kummallakaan alkaa, koska alaikäraja on 40 v. Mutta ymmärrän hyvin jos 25 v neito ei halua isänsä ikäisiä seksikumppanikseen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta