Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
ennakkomaksun pyytäjistä varoitus
punaniska:
Itse en missään tilanteessa maksaisi etu- enkä myöskään jälkikäteen. Vain tapaamisen aluksi ja käteisellä.
Vieras1477:
Kylläpä taas pt:nä itse harkitsin vakaasti ennakkomaksua, kun vuorokauden aikana tuli yhdet oharit, yksi "positiivinen koronatesti kaverilla" ja pari muuta viime hetken peruutusta. Noille ajoille olisi ollut muitakin tulijoita. Toivonpa kyllä, että 10-20€ ennakkomaksut alkaisi yleistymään. Anonyymiys säilyy vaikkapa mobilepaylla, kun laittaa sen prepaid-numerolla keksitylle nimelle.
Mm. monista kursseista ja koulutuksista maksetaan ennakkomaksu. Se voisi olla seksityössäkin normaalia toimintaa. Harmillista toki, että epärehelliset kollegat pilaa tämän rehellisiltä.
palvelunostaja:
--- Lainaus käyttäjältä: Liisasisun - Lokakuu 18, 2022, 23:51:05 --- Anonyymiys säilyy vaikkapa mobilepaylla, kun laittaa sen prepaid-numerolla keksitylle nimelle.
--- Lainaus päättyy ---
Mites kun on se mobilepay jo oikealla numerolla ja nimellä, niin kuin varmaan suurimmalla osalla ihmisistä.
Entto:
--- Lainaus käyttäjältä: Liisasisun - Lokakuu 18, 2022, 23:51:05 ---Kylläpä taas pt:nä itse harkitsin vakaasti ennakkomaksua...
--- Lainaus päättyy ---
Itse joutuisin vakavasti miettimään, uskaltaisinko maksaa ennakkoa ptlle, jonka ilmoituksessa lukee että tapaa vain normaalipainoisia herrasmiehiä.
Itse kun en ole kumpaakaan, en herrasmies enkä normaalipainoinen.
Vieras1477:
--- Lainaus käyttäjältä: palvelunostaja - Lokakuu 19, 2022, 05:20:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Liisasisun - Lokakuu 18, 2022, 23:51:05 --- Anonyymiys säilyy vaikkapa mobilepaylla, kun laittaa sen prepaid-numerolla keksitylle nimelle.
--- Lainaus päättyy ---
Mites kun on se mobilepay jo oikealla numerolla ja nimellä, niin kuin varmaan suurimmalla osalla ihmisistä.
--- Lainaus päättyy ---
Sen oman Mobilepayn pystyy vaihtamaan, vaikka väliaikaisesti, toiselle numerolle ja vaihtaa käyttäjänimen asetuksista.
Mutta onhan se vaivalloista, ja jos ei käytä palveluita ihan jatkuvasti niin liian työlästä.
Parastahan olisi, jos seksityöstä poistuisi stigma ja siihen voisi varata ajan vaikka Timmasta, ja lähettää laskun perään käyttämättömästä ajasta, kuten normaalissa yritystoiminnassa tehdään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta