Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Liikaa vakkareita

(1/5) > >>

Fledermause:
No en ole tänne paljoa postaillut,mutta seuraillut olen. Olen tavannut monia Palvelun tarjoajia ja tykännyt monista mutta aina silloin tällöin tulee vastaan juuri minulle sopivia upeita naisia. Nyt niitä on kolme jotka on ajatuksissa koko ajan. On todella vaikea ajan käytön kannalta sumplia heitä aikatauluni. Ajattelen varmaan liian ruusuisesti mutta haluaisin kunnioittaa heitä kaikkia. 😂😂 Ja tiedän että kuraa tulee niskaan.... Mutta kuinka te ihanat lainausmerkeissä selviätte siitä että sinulla saattaa  olla kolme Pt:tä olet suhteessa ja sitten aika ei vaan riitä? Ja vaikka ostat palvelua on sinulla huono omatunto kun et ehdi? Hehe taidan olla nyt avoin maalitaulu

palvelunostaja:
On toi fiilis tuttu, ja sehän voi tuoda oman kivan tunteen tapaamista odotellessa, jos ajattelee että pt:lläkin on varmaan ollut sua ikävä.

Mut pitää vaan muistuttaa itseä realiteeteistä (ja veikkaan että joku tämän keskustelunavauksen seurauksena muistuttaa puolestasi…) jos tämä ajatus alkaa oikeasti ahdistaa tai ohjata päätöksiä siitä ketä ja milloin yrittää tavata. Ethän sä parturiinkaan mene silloin kun aattelet että parturin tekee mieli leikata sun tukkas.

punaniska:
En kyllä kokisi tuollaisesta tilanteesta mitään huonoa omatuntoa, vaan valitsisin aina ihan fiiliksen pohjalta kenen luokse menisin vierailulle.

Aurora Mature:
Minäkin valitsen aina filisten pohjalta. Aloittajan vaativuus on no-no.

Puutarhuri:
Luultavasti off-topicia, mutta asian kääntöpuolena sitten että tietyillä palveluntarjoajilla saattaa olla liikaa vakkareita ja vähän aikoja meille uusille niin ei pääsekkään tapaamaan ellei ole todella ajoissa liikkeellä ;D. Tai sitten minä vain kuvittelen että näin on, mutta varmasti näiden suosittujen kanssa asia saattaa olla näin.

Mutta itse aiheeseen niin todella mielenkiintoinen kysymys jota minäkin olen ajatellut, itsellekin tullut kerran pieni "morkkis" kun en tavannut uudestaan erästä upeaa palveluntarjoajaa ennen kuin hän lähti pidemmälle lomalle vaikka epävirallisesti näin "lupasin", ja tapasin jonkun muun sen sijaan, joskus aikataulut eivät vain mätsää valitettavasti. Nyt jälkeenpäin tuntuu vähän oudolta että tunsin tällaista, outo tämä ihmismieli joskus :D.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta