Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turskan kukkaro  (Luettu 13357 kertaa)

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #40 : Lokakuu 09, 2019, 17:02:05 »
Pakko ei ole lopettaa vaan järkiperäistää koko homma. Mukavasta hommasta ei kandee hommata itselleen painajaista. Silloin tällöin budjetin sallimissa rajoissa muuten ei hyvä tule.
Tsemppiä sulle vaan ;)


Kiitos tsempeistä vaan. Täytyy yrittää päivä kerrallaan mennä eteenpäin. Mutta kuten sanoin aiemmin niin tää on vähän niinku alkoholismi. Ei vaan pääse eroon vaikka kuin yrittää! Välillä on vaan tosi masentunut hupakoissa käynnin jälkeen. Tuntuu niinkuin millään ei olis mitään väliä.

Kuulostaa jo seksiriippuvuudelta, kannattaa hakeutua ihan ammattiauttajan puoleen jos ei muuten lopettaminen onnistu. Kuitenkin hupakoissa käynnin pitäisi aiheuttaa päinvastainen tunne kuin masennus  :(
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0044

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #41 : Lokakuu 09, 2019, 17:24:56 »
Kuulostaa jo seksiriippuvuudelta, kannattaa hakeutua ihan ammattiauttajan puoleen jos ei muuten lopettaminen onnistu. Kuitenkin hupakoissa käynnin pitäisi aiheuttaa päinvastainen tunne kuin masennus  :(
[/quote]


Seksiriippuvuutta tää varmaan on? Just sain palkkalaskelman jossa oli maksettu lopputili ja lomakorvaukset(määräaikainen työsuhde loppui) ja heti olin kattomassa sivustoilta naista jota mennä panemaan. Pakko kait tässä on lähteä hakemaan apua jostain!??  :(  Muualta kuin hupakolta! He kyllä auttavat tyhjentämään tilini nuistakin rahoista!!  :-[
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 09, 2019, 17:34:39 kirjoittanut JokunenJ »

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #42 : Lokakuu 09, 2019, 17:53:31 »
Seksiriippuvuutta pystyy hoitamaan, niin kuin muitakin riippuvuuksia. Positiivista asiassa on se, että myöntää ongelman. Se on koko hoidon lähtökohta ja takaa samalla parhaimman ennusteen. Toivotan sinulle paranemista ja rauhaisaa syksyä.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #43 : Lokakuu 09, 2019, 17:58:25 »
Päihdeklinikalta pitäisi saada ilmaista terapiaa ja vertaistukiryhmiä, ota sinne yhteyttä. Eivät hoida siis pelkästään alkoholisteja, kaikissa riippuvuuksissa on yhteisiä piirteitä.

Poissa Vieras0044

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #44 : Lokakuu 09, 2019, 18:06:32 »
Päihdeklinikalta pitäisi saada ilmaista terapiaa ja vertaistukiryhmiä, ota sinne yhteyttä. Eivät hoida siis pelkästään alkoholisteja, kaikissa riippuvuuksissa on yhteisiä piirteitä.

Ai sieltäkö sais apua?

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #45 : Lokakuu 09, 2019, 18:09:23 »
Todennäköisesti. Katso oman paikkakunnan klinikka ja soita, tai laita vaikka sähköpostia, jos se tuntuu helpommalta.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #46 : Lokakuu 09, 2019, 18:09:37 »
Kiitos paljon neuvoista. Se vaan on tosi vaikea lopettaa, kun on niin monta vuotta hupakointia harrastanut. Ja nyt ahistaa välillä tosi paljon ettei pysty vastustamaan kiusauksia.

Monesti yrittäny lopettaa tai ainakin vähentää, mutta ei se vaan onnistu.

Eroon pääsee kyllä, mutta kun hupakointi tuottaa mielihyvää, siitä ei halua eroon, vaikka järki kehottaisi niin tekemään. Ymmärrän, että voi olla vaikea vastustaa kiusausta, kun vaikka lempparihupsu(t) pistää viestiä: olen tavattavissa XXX, tai soittelee perään.  Kaikkea kohtuudella pätee myös hupsuissa käynnissä, vaikka voi mietityttää tippuuko oma rankingsijoitus hupsun silmissä ja saako enää kuin jämäaikoja, jos ja kun ottaa lyhempiä aikoja tai käy harvemmin.Jos tippuu, eipä hupsu sinua silloin paljon arvostunutkaan, ja silloin eikun hupsua kiikariin, joka sopii paremmin ja kukkaro kiittää, ettei siellä näy Mattia.       

Paras lääke ja shokkihoito on kohdata peräkkäin, vaikka viisi kertaa (vähempikin riittää, jos tepsii) helvetin tylyt ja jääkylmät ulkkarihupsut, jotka suorastaan halveksivat sinua ja ilmaisevat sen jokaisella eleellään. Sen jälkeen lupaan, että jokainen kerta mietit seksiä ja maksullisissa käyntiä, ei tee yhtäkkiä mieli olleskaan.   

Poissa Vieras0044

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #47 : Lokakuu 09, 2019, 18:15:38 »



Paras lääke ja shokkihoito on kohdata peräkkäin, vaikka viisi kertaa (vähempikin riittää, jos tepsii) helvetin tylyt ja jääkylmät ulkkarihupsut, jotka suorastaan halveksivat sinua ja ilmaisevat sen jokaisella eleellään. Sen jälkeen lupaan, että jokainen kerta mietit seksiä ja maksullisissa käyntiä, ei tee yhtäkkiä mieli olleskaan.   
[/quote]


Eipä tuokaan ole auttanut yhtään. Olen myös kokeillut tavata, anteeksi vain hirveitä sotanorsuja jos se auttais. Ei vaan auta. Ei kun taas vaan tapaamaan hoikkia ja nuoria neitoja! He ovat vaan niin koukuttavia ihmisiä!? Parempi kait olis lopettaa koko tää paska koukuttava elämä kokonaan?!

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #48 : Lokakuu 09, 2019, 18:20:24 »
seksi ja päihderiippuvuus on samanlaisia. katsoin joskus eppujen dokkarin, jossa syrjän martti
kertoi kuinka oli vastannut kysyjille, kuinka pääsee viinasta eroon. neuvo oli, ryypätkää lisää
kyllä se pohja tulee lopulta ja sieltä vasta alkaa paraneminen..pätenee seksiriippuvuuteen.
jokunenJ:tä martti voisi neuvoa että nyt panemaan upeita tyttöjä, niin saa..nasti.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #49 : Lokakuu 09, 2019, 19:12:51 »
Itsellekin tästä hutsuissajuoksemisesta on tullut jonkinlainen pakkomielle mutta vain yhden hutsun kanssa. Pakkomielle tuli vasta kohdattuani liian hyvän huoran.

Hyvärunkoisen ja kauniin silkkariblondin, joka on antanut ymmärtää, että pelissä on paljon muutakin kuin panemista rahaa vastaan. Ja siitä pelistä onkin sitten todella vaikea irrottaa. Noh... olen antanut itselleni luvan olla pelissä mukana niin kauan kun pystyn hoitamaan muut velvoitteeni kunnialla.

Vaimollekin annoin kenkää mutta sitä en laske seuraukseksi vaan syyksi. Tästä olenkin hupsulle pelkästään kiitollinen, sillä elämänlaatuni on noussut huimasti. Tässä asiassa hupsuni toimi laastarina. Mutta hän kelpaisi kyllä muuksikin kuin laastariksi. Siinä mielessä olen kusessa, että tuo ihana blondi on kietonut mut pikkusormensa ympärille.

Mutta kuten sanottu - niin kauan kun hoidan velvoitteeni niin homma jatkuu. Sama on toiminut viinan ja pelaamisen suhteen. Eli väitän, että homma on kontrollissa mutta onko se... Eniten mua epäilyttää onko homma kontrollissa tämän blondin kanssa...

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #50 : Lokakuu 09, 2019, 20:16:22 »



Paras lääke ja shokkihoito on kohdata peräkkäin, vaikka viisi kertaa (vähempikin riittää, jos tepsii) helvetin tylyt ja jääkylmät ulkkarihupsut, jotka suorastaan halveksivat sinua ja ilmaisevat sen jokaisella eleellään. Sen jälkeen lupaan, että jokainen kerta mietit seksiä ja maksullisissa käyntiä, ei tee yhtäkkiä mieli olleskaan.   


Eipä tuokaan ole auttanut yhtään. Olen myös kokeillut tavata, anteeksi vain hirveitä sotanorsuja jos se auttais. Ei vaan auta. Ei kun taas vaan tapaamaan hoikkia ja nuoria neitoja! He ovat vaan niin koukuttavia ihmisiä!? Parempi kait olis lopettaa koko tää paska koukuttava elämä kokonaan?!
[/quote]

En siitä tarkoittanut sitä, että nainen ei ole ulkoisesti viehättävä, vaan sitä että, naisen käytös on todella törkeää ja hän halveksuu sanan varsinaisessa merkityksessä asiakasta(sinua), niin paljon ettei huvita jatkaa panohommia yhtään pitempään. Näitä on tosi harvassa, mutta kun sellainen osuu kohdalle, alkaa miettiä koko homman järkevyyttä tai jatkoa. 

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #51 : Lokakuu 09, 2019, 20:21:22 »
Itsellekin tästä hutsuissajuoksemisesta on tullut jonkinlainen pakkomielle mutta vain yhden hutsun kanssa. Pakkomielle tuli vasta kohdattuani liian hyvän huoran.

Hyvärunkoisen ja kauniin silkkariblondin, joka on antanut ymmärtää, että pelissä on paljon muutakin kuin panemista rahaa vastaan. Ja siitä pelistä onkin sitten todella vaikea irrottaa. Noh... olen antanut itselleni luvan olla pelissä mukana niin kauan kun pystyn hoitamaan muut velvoitteeni kunnialla.

Vaimollekin annoin kenkää mutta sitä en laske seuraukseksi vaan syyksi. Tästä olenkin hupsulle pelkästään kiitollinen, sillä elämänlaatuni on noussut huimasti. Tässä asiassa hupsuni toimi laastarina. Mutta hän kelpaisi kyllä muuksikin kuin laastariksi. Siinä mielessä olen kusessa, että tuo ihana blondi on kietonut mut pikkusormensa ympärille.

Mutta kuten sanottu - niin kauan kun hoidan velvoitteeni niin homma jatkuu. Sama on toiminut viinan ja pelaamisen suhteen. Eli väitän, että homma on kontrollissa mutta onko se... Eniten mua epäilyttää onko homma kontrollissa tämän blondin kanssa...

Täytyy myöntää siilariblondit on koukuttavia. Olin pitkään erään huippumallin näköisen siilariblondiin todella pahasti koukussa, joka on edelleen yksi kauneimmista naisista, jota olen koskaan nähnyt. Aikaisemmin tuli luisteltua töistä, milloin milläkin verukkeella leidiä tapaamaan useammin kuin todellisuudessa oli tarvetta. Onneksi leidi on sen verran kylmä nainen, jos alkaa jossain vaiheessa leijua liikaa ja palaa äkkiä maan pinnalle hyvin nopeasti. Kaikkea muutakin on tullut tehtyä vapaa-ajalla ilman, että mittarin on ollut päällä. Ystävinä, hyvinä ystävinä. Tunnen leidin slaavilaisen tuittupäisyyden ja kylmyyden, joten tänä päivänä en ota paineita enää, jos en pysty jokainen kerta omien jo aikaisemmin sovittujen menojen takia näkemään tai aikataulut eivät sovi yksiin sillä kertaa. Mikä on tarinan opetus? Elä hetkessä. Nauti. Älä ota paineita. Ole kuin amiraali. Ole kirkkoveneen kapteeni.   

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #52 : Lokakuu 09, 2019, 22:17:16 »
^ Toivottavasti meillä ei ole tässä sama blondi kyseessä  :P Tai mitäs sen niin väliä on... Pannaan sitä kimpassa, jos se on sama...  ;D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 09, 2019, 22:18:54 kirjoittanut Yagge »

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #53 : Lokakuu 09, 2019, 22:31:07 »
Tää seksin ostaminen on vähän liian helppoa. Kova panetus päällä, niin ei muuta kuin soittoa vaan jollekkin ihanalle neidolle ja hyvää seksiä ja euforia on luvassa ja muuten vähän synkästä päivästä tuleekin ihanan aurinkoinen. Helposti tulee siihen riippuvuus.

Lähtökohtaisestihan tuo seksillä mielialan piristäminen on terveellistä ja hyvin luonnollista. Mutta sitten kun siihen menee kaikki rahat, ajatukset ja vapaa-aika ja siit tulee pakkomielle on se ongelma.

Luulis että tollaisessa tilanteessa ei auta mikään kokeilu käydä pohjalla, tai hakea huonoa kokemusta? Vähän kuin alkoholistia yrittäis parantaa oikeen pahan makuisella viinalla tms? Vois kannattaa laittaa kiinni ainakin kaikki sivustot missä myydään seksiä ja nää keskustelu palstatkin, vaikka täällä just moni ymmärtääkin ahdistuksesi. Mutta että sais ajatukset johonkin ihan muualle. Hyvä että uskallat myöntää ongelman, silloin sen tiedostaa ja hyvä että kerrot siitä meille, jotta jokainen voi itse myös tarkkailla itseään ja koittaa tiedostaa vaarat. Tuskin olet ainoa.
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #54 : Lokakuu 09, 2019, 22:48:33 »
Harrrastuksen alussa kymmenisen vuotta sitten kolmisentonnia vuodessa kun oli töitä niin paljon ettei ehtiny käymään.Nyt viisi vuotta työttömänä ja on aikaa hyvin harrastaa niin mennyt viime vuodet reilusti yli kymppitonni vuodessa,tästä yhdelle vakkarille mennyt yli puolet.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 09, 2019, 22:51:38 kirjoittanut K.Olavinen »

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #55 : Lokakuu 09, 2019, 23:06:24 »
Toivottavasti meillä ei ole tässä sama blondi kyseessä  :P Tai mitäs sen niin väliä on... Pannaan sitä kimpassa, jos se on sama...  ;D

Ainakin sen perusteella, mitä hienoa tarinaasi: älä koskaan rakastu huoraan-olen lukenut, en usko, kyseessä on sama nainen. Vaikka tämäkin nainen on todellinen helmien helmi. Tätä leidiä eräs suomalainen entinen missi oli luullut viroilaiseksi ex-Playboy-malliksi eräässä muotiliikkeessä. Enkä yhtään ihmettele miksi. Leidin ulkonäkössä on ripaus näyttelijä Sari Havasta nuorempana(20 vuotta sitten) ja ex-missi Sabina Särkkää. Tunnen leidin monen vuoden ajalta; tiedän hänen oman nimensä, kansallisuutensa, asuinpaikkansa, ammatin siviilissä, ja mikä tärkeintä hänen kissansa nimen. Vastavuoroisesti hän tietää myös kaiken amiraalista. Vaikka tarinasi on osaltaan fiktivinen, mikään yksityiskohta ei sovi tähän leidiin. Ainoa yhteispiirre on se kärsimätön ja tuittupäinen asenne, kun asiat eivät mene niinkuin hän haluaa, mutta se on varsinkin slaavilaisissa naisilla verissä. Ja siitä aiheesta voisin kirjoittaa kirjan, vaan kuka sen kustantaisi?             

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #56 : Lokakuu 09, 2019, 23:50:27 »
Alkuvuosina meni 10-15.000 väliin vuosi rahaa kun nyt alkoi miettimään. Olen alun innostuksen jälkeen hieman himmannut kun huomasin että siviilielämän aikataulut alkoi kusta hieman kun oli aina katsomassa ja valikoimassa hupakkoa, panoreissuilla tai "jälkihöyryissä" panon jälkeen.

Nykyään taitaa mennä n. 6000 vuositasolla varmaan.
Aina etsimässä

Poissa Vieras0044

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #57 : Lokakuu 10, 2019, 08:04:27 »
En siitä tarkoittanut sitä, että nainen ei ole ulkoisesti viehättävä, vaan sitä että, naisen käytös on todella törkeää ja hän halveksuu sanan varsinaisessa merkityksessä asiakasta(sinua), niin paljon ettei huvita jatkaa panohommia yhtään pitempään. Näitä on tosi harvassa, mutta kun sellainen osuu kohdalle, alkaa miettiä koko homman järkevyyttä tai jatkoa.
[/quote]


No tuollainen töykeä käytöskin tuli tässä jokin aika sitten koettua, kun kävin
RosaQwick9 Nimisen naisen luona. En ole näiden vuosien aikana saanut keneltäkään niin töykeää käytöstä kuin häneltä sain.
No, eipä tuo silti hillinnyt hupakoissa käynti haluja yhtään. Uutta matoa vaan koukkuun ja automaatin kautta panemaan. Ja taas tuli käynnin jälkeen morkkis ja päätös ettei ikinä enää hupakoihin. Kunnes taas selasin alan sivuja ja Oulussa ilmoitteli mielenkiintoa herättävä Suomalainen nuori nainen. Joka ei todellakaan ollut pettymys muussa suhteessa kuin että taas rahhaa meni. Ja tuntuu menevän monesti kun on niin koukuttavan hyvän näköinen ja kaikin puolin mukava hupsu. Pittää ilmeisesti laittaa puhelin pois ja netti pois niin ettei enää pääse millekkään sivulle hakemaan seksiseuraa maksullisista naisista!?




Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #58 : Lokakuu 10, 2019, 10:27:23 »
Minulla ei ole aavistustakaan paljonko tähän harrastuksen on mennyt rahaa. Aikoinaan hotellihuonessani saattoi viikon aikana vierailla 3-5 törötisua, mutta se tapahtui pääosin halpamaissa. Idea oli, että päivärahat tulee naida. Meni siihen joskus vähän enemmänkin. Käytännössä maksimi 500 euroa viikkoa paitsi jos harrasti alaa myös Suomessa. Silloin kerta teki jo 200-350 euroa. Yläraja käytössä harvemmin, mutta oli ja on yhä edelleen niitäkin välillä.

Sitten oli kausi, jolloin harrastin vakkareita. Luulen, että rahallisesti heihin tuhlasin eniten. Minulla vakkarit olivat yleensä ulkomailla puoliamatöörejä, joista monet eivät määritelleet itse hintaansa vaan setelit kuului jossain vaiheessa sujauttaa heidän käsilaukkuunsa oman arvion pohjalta. Ei niissä tullut säästeltyä. Toisaalta tuntihinta oli halpa kun useimmmiten kyseessä yli yön tapaamiset.

Olen nykyään rauhoittunut. Minä yhä edelleen harrastan huoria, mutta välillä menee viikkoja ilman tapaamisia. Joskus taas työmatkoilla innostuu ja ottaa useamman tapaamisen viikon aikana. Luulen, että 5 viikkoa on pisin aika kokonaan ilman tapaamisia.

Vaikka tapaamiset ovat vähentyneet, hinnat ovat kallistuneet. En puhu Suomesta vaan Itä-Euroopasta. Venäjällä ja Ukrainalla menee miten menee, mutta muualla hintataso on noussut. Varmaan Saksa olisi halpa vaihtoehto, mutta eipä minulla ole sinne työasioita enkä muutenkaan välitä koko maasta. Vaan yllättävän usein ulkomaillakin parin tunnin hotellitapaamisen hinta on noin 200 euroa ainakin niillä huorilla, joita minä olen valmis tapaamaan. Samalla hinnalla saa Suomesta, joskin vain tunniksi. No tietenkin voi ihmetellä, mitä pappa tekee parikymppisellä kaupungin korkeimmilla koroilla varustetulla törötisublondilla yli tunnin.

Varmaan halvimmillaan selviän kuukaudesta 200 eurolla, mutta näitä ei ole usein. Kalleimmat kuukaudet ovat 1000-2000 euron välillä, oletan.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 10, 2019, 10:35:10 kirjoittanut Turskapappa »
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0020

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskan kukkaro
« Vastaus #59 : Lokakuu 10, 2019, 11:24:03 »
on tullut tavaksi kerran kuussa käydä, onhan sitä jo siinäkin. Transuja löytyy ilmaiseksi ja tietty kapakoiden naisia mutta ei oo sen veroisia kuin hupakot jotka tosiaan osaavat asiansa.